Moderator: SebaSTI
Mad Max napisał(a):Płock, Ciechanów (Warszwski pare razy tam był choć trasy to kupa prostych) w Gdańsku też były szutry, do tego to co było w Szuter Cup'ie Mazury, Warmia, Podlasie - tak że jest gdzie jeździćandrew88 napisał(a):Te ewentualne szutry, to znajdą się u nas w kraju oprócz Mazur? Powrót w okolice Płocka?
Zoe napisał(a):W ogóle nie kumam po co aż trzy dni.
Kwity, naklejki pocztą do domu, w sobotę rano BK(dla tych którzy nie mają całorocznego) razem z kontrolą licencji (jeśli ktoś ma całoroczne to kopie dokumentów są na inside, sprawdzanie realnych wyrywkowo), zapoznanie 2x, później testowy i w niedziele rajd od RANA.
Już widzę te tłum walące z całej Polski na jeden dzień rajdu.rito123 napisał(a):1 dzień : rano bk , zapoznanie , uroczysty start + - prolog , 2 dzień - ściganie
Już nie chciałem wspominać tak "abstrakcyjnych" kierunków - pozwolenie od Lasów Państwowych da się spokojnie uzyskać ale koszty naprawy dróg według wskazanego przez nich wykonawcę zwalają z nóg, dlatego międzyjnymi Rajd Polski puszczany jest mało leśnymi drogami a szkoda i to bardzo bo jak sobie przypomnę Grabówkę i Wydminy z 2009 to mi się ciepło na sercu robiHenriS12B napisał(a):Okolice Elmotu też mają sporo szutrowych dróg, tylko pozwolenie Lasów Państwowych byłoby niezbędne, a przy obecnym zaangażowaniu naszego "kochanego" pzm, to możemy co najwyżej pomarzyć o takim pozwoleniu. W Karkonoszach też jest dużo szutrów, no ale w 2016 Karkonoski odpada, no i również drogi należą do LP.
Mad Max napisał(a):Już widzę te tłum walące z całej Polski na jeden dzień rajdu.rito123 napisał(a):1 dzień : rano bk , zapoznanie , uroczysty start + - prolog , 2 dzień - ściganieJuż nie chciałem wspominać tak "abstrakcyjnych" kierunków - pozwolenie od Lasów Państwowych da się spokojnie uzyskać ale koszty naprawy dróg według wskazanego przez nich wykonawcę zwalają z nóg, dlatego międzyjnymi Rajd Polski puszczany jest mało leśnymi drogami a szkoda i to bardzo bo jak sobie przypomnę Grabówkę i Wydminy z 2009 to mi się ciepło na sercu robiHenriS12B napisał(a):Okolice Elmotu też mają sporo szutrowych dróg, tylko pozwolenie Lasów Państwowych byłoby niezbędne, a przy obecnym zaangażowaniu naszego "kochanego" pzm, to możemy co najwyżej pomarzyć o takim pozwoleniu. W Karkonoszach też jest dużo szutrów, no ale w 2016 Karkonoski odpada, no i również drogi należą do LP.
Sierpniu czy Sierpcu ?? Zarówno szutrowy Warszawski jak i Orlen były dość urokliwe ale odrobinę za dużo tam było prostych i drogi za bardzo kopne.iceman150 napisał(a):Wystarczy ograniczyć zapoznanie do dwóch przejazdów. Co do szutrow chętnie widziałbym rajd warszawski rozgrywany w Sierpniu. Jedna z ciekawszych rund na jakiej miałem okazję być i chętnie tam wrócę tym bardziej ze mam blisko.
Wybacz ale jestem innego zdania. Mając na każdy rajd 400km do przejechania bardzo bym się nad tym zastanawiał czy opłaca mi się jechać (w tą i z powrotem) (o braku chętnych na taką eskapadę nawet nie wspominam) na jeden dzień i śmiem twierdzić że z kibica który dość regularnie bywa na RSMP zmienił bym się na takiego który głównie siedzi przed ekranem komputera, przypuszczam też że RSMP zostało by zamienione na rzadsze wypady na ERC - w sumie to się dziwię że jeszcze się tak nie stało, ale to pewnie z sentymentu do naszych odcinków i rajdów którego jeszcze odrobina mi została... pewnie też dla tego że zależy mi na poprawie kondycji rajdów w naszym krajuZoe napisał(a):Jakby frekwencja wynosiła 80+ załóg to Kibice by przyjechali
Od kiedy pamiętam taki jest problem z rajdami i jakoś ludzie jeżdżą.Zoe napisał(a):trzeba pamiętać, że spora część zawodników to nie synowie z zawodu, urlopy, dogadywanie się w robocie wyklucza sporą rzesze zawodników.
Mad Max napisał(a): Zarówno szutrowy Warszawski jak i Orlen były dość urokliwe ale odrobinę za dużo tam było prostych i drogi za bardzo kopne
Zoe napisał(a):W ogóle nie kumam po co aż trzy dni.
Kwity, naklejki pocztą do domu, w sobotę rano BK(dla tych którzy nie mają całorocznego) razem z kontrolą licencji (jeśli ktoś ma całoroczne to kopie dokumentów są na inside, sprawdzanie realnych wyrywkowo), zapoznanie 2x, później testowy i w niedziele rajd od RANA.
rito123 napisał(a):1 dzień : rano bk , zapoznanie , uroczysty start + - prolog , 2 dzień - ściganie
viper napisał(a):rito123 napisał(a):1 dzień : rano bk , zapoznanie , uroczysty start + - prolog , 2 dzień - ściganie
1 dnia zawodnicy juz by uszami oddychali : zapoznanie od 7 do 21, w pazdzierniku ciemno o 18 jak chcesz robic zapoznanie. ( potem poltorej godziny start kolejne poltorej prolog ) gdzie dojazdówki i koniec 1 dnia wlacznie z prologiem o 24.oo , albo i pozniej. Komu chcesz to sprzedac i kto na to mialby przyjsc.
Po za tym nie zrobisz 3 zapoznania w 1 dzień w polskich realiach. Czasami owszem moze by sie dalo ale tylko czasami. Nie realne.
Bzdury teoretyczne.
okun911 napisał(a):viper napisał(a):rito123 napisał(a):1 dzień : rano bk , zapoznanie , uroczysty start + - prolog , 2 dzień - ściganie
1 dnia zawodnicy juz by uszami oddychali : zapoznanie od 7 do 21, w pazdzierniku ciemno o 18 jak chcesz robic zapoznanie. ( potem poltorej godziny start kolejne poltorej prolog ) gdzie dojazdówki i koniec 1 dnia wlacznie z prologiem o 24.oo , albo i pozniej. Komu chcesz to sprzedac i kto na to mialby przyjsc.
Po za tym nie zrobisz 3 zapoznania w 1 dzień w polskich realiach. Czasami owszem moze by sie dalo ale tylko czasami. Nie realne.
Bzdury teoretyczne.
Viper widzę że nie bardzo się orientujesz, ale w tym sezonie zapoznanie trwało 1 dzień od 8 do 20. Przy 2 przejazdach by było powiedzmy do 16, potem start i prolog, a następny dzień ściganie. Gdzie ty tu widzisz teoretyczne bzdury??
Jak ktoś ma mało 2 zapoznania niech się cofnie do przedszkola czyli okręgówek.
A jak jakiś biznesmen narzeka że za dużo jeżdżenia w 1 dzień i on nie może wypocząć, to niech sobie znajdzie inne hobby
posejdon napisał(a):Ostatnio byłem na przejażdżce po trasach Warszawskiego i duza część oesów jest wyasfaltowana a reszta to piach. Podejrzewam, że susze zrobiły swoje. Nie widzę szans na to, żeby rajd tamtędy poszedł. Poza tym byłaby to zapewne druga impreza organizowana przez jeden klub w sezonie więc nie wiem czy finansowo by to pociągnęli. Uważam, że jedyna możliwość to Mazury, Warmia lub Podlasie. Nie ma co liczyc na Lasy Panstwowe, że wpuszczą rajd do siebie.
Mad Max napisał(a):Sierpniu czy Sierpcu ?? Zarówno szutrowy Warszawski jak i Orlen były dość urokliwe ale odrobinę za dużo tam było prostych i drogi za bardzo kopne.iceman150 napisał(a):Wystarczy ograniczyć zapoznanie do dwóch przejazdów. Co do szutrow chętnie widziałbym rajd warszawski rozgrywany w Sierpniu. Jedna z ciekawszych rund na jakiej miałem okazję być i chętnie tam wrócę tym bardziej ze mam blisko.
iceman150 napisał(a):Tylko na których trasach bo Rajd Warszawski/Orlen to chyba dość często zmieniał lokalizację.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości