W kwestii podsumowanie jeszcze.
Świetny rajd, fajna atmosfera, ciekawe odcinki. Trochę nowości typu Ścinawka czy powrót Kolonii Gaj odświeżyło Dolnośląski. Moim zdaniem na plus przeniesienie OS z okolicy Bystrzycy Kłodzkiej. Domaszków i Wilkanów mocno oklepane z poprzednich lat. Przyda się odpoczynek.
Serwis w Zieleńcu fajny, choć podczas testowego świecił pustkami.
Sam testowy to niestety lekkie nieporozumienie w mojej opinii. Szeroka równa autostrada, brak dojazdówek, żałowałem że wstałem o 6.30.
Zdecydowanie mogli jako testowy władować Bobrowniki - też blisko Zieleńca a w zamian dorzucić jeszcze jeden OS. Byłby miód.
Ale i tak jako kibic jestem zadowolony z wyjazdu i oglądary.
Aha, w dalszym ciągu uważam że Power Stage po mieście to poroniony pomysł skoro i tak nie ma relacji w TV. Idealnym pomysłem byłby start bądź metę gdzieś w mieście, ale żeby odcinek na minimum 5km wyjeżdżał w otwarty "oesowy" teren. W praktyce fajnie mogłoby to wyglądać np. w Świdnicy. Start w Witoszowie i kierunek Świdnica, łącznie MINIMUM 5km. Albo w Jeleniej Zabobrze + wyjazd na Dziwiszów za galerią jakoś. Ale to tylko i wyłącznie jeżeli musiałby być włączony element miejski. Zdecydowanie najlepszą opcją na PS byłby zwykły, trudny odcinek o kilometrażu zbliżonym do 10km. Wtedy te 3pkt za wygraną to byłoby coś, a i odrabianie straty czy walka o pozycję na ostatnim OS byłyby ciekawsze. A tak wszystko jasne przed ostatnim, niby SUPER SSS Ciekawym OS. Trochę to mija się z idea Power Stage - w mojej subiektywnej ocenie.
Szkoda, że Colin nie odrobił.