Chcesz dyskutować, to na argumenty, a nie populistyczne pitu pitu, typu przyjdź i stań... Nie wiedziałem, że warunki pracy zwalniają z kultury...jakieś nowe standardy. Nie mówię, że praca Safety jest łatwa, a wynagrodzenie rzędu 50zł adekwatne. Nie, nie jest. Ale też nie jest to praca przymusowa i chyba nikt w ciemno nie deklaruje się na dany rajd, żyjąc w nieświadomości, że nie zarobi 2 czy 3 stówek dniówki.
Jeśli safety faktycznie co rajd zaczyna dostawać wytyczne, że media tylko w strefach kibica + zakaz poruszania się to zwracam uwagę, że jest to patologia i ewenement na skalę europejską.
Telewizja jest, minimum dwie, to że Ty jej nie widzisz to nie moja wina. Co do "przedsiębiorców" to gwarantuję Ci, że tak samo działo to na całym świecie. Od serwisów prasowych Citroena w WRC, po Łade w WTTC...
Co do zdjęć organizatora - kolejny mit, bo jakoś co rajd, wydawnictwa rajdowe mają przyzwoite zdjęcie "okładkowe", wcale nie robione komórką. A już nie chcę dodawać faktu, iż zdjęcie na informator chcą za darmo ale już od danej załogi/zespołu pieniądze za reklamę i prestiż bycia na okładce biorą
Również co innego napisać maila z prośba o udostępnienie, a co innego ordynarnie "wyciągnąć" z internetu i użyć bez wiedzy autora.