Moderator: SebaSTI
passta134 napisał(a):Wchodzimy trochę w offtop, ale informacje mam stąd (napisałem kiedyś maila z czystej ciekawości) http://www.dmaxracing.it/
Np. ta wypożyczalnia ma nieco tańsze RRC od R5, nie wiem jak to wygląda na przykładzie Forda.
passta134 napisał(a):Wrc+Rrc to najlepsza opcja, ale z jedną wadą. W razie dzwona można nie zdążyć z odbudowa na następną eliminacje w drugim kraju. A tak swoją drogą dziwie się kierowcom ze chcą tylko R5 jak Rrc jest tańsze i wcale nie jest gorsze.
czarnyolek napisał(a):Skoro i tak będą jechali pełny sezon autem WRC w Słowacji, to mogą wynegocjowac dobry deal na to samo auto w wersji RRC w Polsce (zakładam że auto jest wypożyczane).
stachniak14 napisał(a):a ja mam pytanie do p.Marka Kisiela
proszę o informację czy Karkonoski będzie rozgrywany piątek/sobota czy sobota/niedziela?
Sprzeczne informację się pojawiają a kalendarz pzm pokazuje wersję nr1.
Trzeba sobie urlopy poplanować wcześniej
czarnyolek napisał(a):...po ALS, którego w R5 nie ma...
wiechu100 napisał(a):passta134 napisał(a):Wchodzimy trochę w offtop, ale informacje mam stąd (napisałem kiedyś maila z czystej ciekawości) http://www.dmaxracing.it/
Np. ta wypożyczalnia ma nieco tańsze RRC od R5, nie wiem jak to wygląda na przykładzie Forda.
Chyba cos pomieszales Gdyby RRC bylo tansze od R5 to i WRC by bylo tansze alno zblizone cena Wszak RRC to wykastrowane WRC
Marek Kisiel napisał(a):Przepraszam, troszkę przysnąłem i mimo częstej obecności na forum (szczególnie emocjonują mnie wypowiedzi forumowiczów podczas rozgrywanych rund WRC i udowadniania sobie czyja racja jest najracniejsza:-) nie zauważyłem Pana pytania.
Karkonoski rozgrywany jest tradycyjnie jak od wielu lat w systemie sobota - niedziela.
Na sobotę zaplanowaliśmy jeden odcinek dwukrotnie pokonywany blisko 20 kilometrowy i jak już ma ktoś nas odwiedzić to zapraszam w sobotę bo odcinek jest fajny widowiskowy i znany z lat poprzednich - a dlaczego zapraszam w sobotę ? Start w niedzielę jest bardzo bardzo wcześnie więc w sobotę wieczorem małe piwko rajdowe pogaduchy i spać . Natomiast niedziela to 4 odcinki /strefa serwisowa/ 2 odcinki /strefa serwisowa/ Power Stage czyli jak ktoś lubi oglądać czołówkę a nie pikinowanie (ja tak wolę oglądać, ale ja już stary jestem) to może zobaczyć co najmniej 4 odcinki, a "pikniki" spokojnie 3 z Power Stagem więc myślę, że ta konfiguracja jest ułożona pod kibica - ale pewnie jak odkryjemy karty to dopiero ocenicie.
Pozdrawiam i zapraszam do Świdnicy na pierwszą rundę nowych RSMP -ja wieżę, że warto
SOKÓŁ napisał(a):Marek Kisiel napisał(a):Przepraszam, troszkę przysnąłem i mimo częstej obecności na forum (szczególnie emocjonują mnie wypowiedzi forumowiczów podczas rozgrywanych rund WRC i udowadniania sobie czyja racja jest najracniejsza:-) nie zauważyłem Pana pytania.
Karkonoski rozgrywany jest tradycyjnie jak od wielu lat w systemie sobota - niedziela.
Na sobotę zaplanowaliśmy jeden odcinek dwukrotnie pokonywany blisko 20 kilometrowy i jak już ma ktoś nas odwiedzić to zapraszam w sobotę bo odcinek jest fajny widowiskowy i znany z lat poprzednich - a dlaczego zapraszam w sobotę ? Start w niedzielę jest bardzo bardzo wcześnie więc w sobotę wieczorem małe piwko rajdowe pogaduchy i spać . Natomiast niedziela to 4 odcinki /strefa serwisowa/ 2 odcinki /strefa serwisowa/ Power Stage czyli jak ktoś lubi oglądać czołówkę a nie pikinowanie (ja tak wolę oglądać, ale ja już stary jestem) to może zobaczyć co najmniej 4 odcinki, a "pikniki" spokojnie 3 z Power Stagem więc myślę, że ta konfiguracja jest ułożona pod kibica - ale pewnie jak odkryjemy karty to dopiero ocenicie.
Pozdrawiam i zapraszam do Świdnicy na pierwszą rundę nowych RSMP -ja wieżę, że warto
No to widać że te małe piwka po pierwszym dniu rajdowania będą się chyba powtarzać przez wszystkie rundy Bo i na Elmocie też sobota powinna szybko się skończyć.
1 runda - Rajd Świdnicki (25-26.04)
(sobota 2 pętle po 2 oesy, niedziela 2x2 + Power Stage)
razem: 9 odcinków specjalnych
2 runda - Rajd Karkonoski (16-17.05)
(sobota 1 OS pokonywany 2 razy, niedziela 4 odcinki / strefa serwisowa / 2 odcinki / strefa serwisowa / Power Stage)
razem: 9 odcinków specjalnych
martenzyt napisał(a):SOKÓŁ napisał(a):Marek Kisiel napisał(a):Przepraszam, troszkę przysnąłem i mimo częstej obecności na forum (szczególnie emocjonują mnie wypowiedzi forumowiczów podczas rozgrywanych rund WRC i udowadniania sobie czyja racja jest najracniejsza:-) nie zauważyłem Pana pytania.
Karkonoski rozgrywany jest tradycyjnie jak od wielu lat w systemie sobota - niedziela.
Na sobotę zaplanowaliśmy jeden odcinek dwukrotnie pokonywany blisko 20 kilometrowy i jak już ma ktoś nas odwiedzić to zapraszam w sobotę bo odcinek jest fajny widowiskowy i znany z lat poprzednich - a dlaczego zapraszam w sobotę ? Start w niedzielę jest bardzo bardzo wcześnie więc w sobotę wieczorem małe piwko rajdowe pogaduchy i spać . Natomiast niedziela to 4 odcinki /strefa serwisowa/ 2 odcinki /strefa serwisowa/ Power Stage czyli jak ktoś lubi oglądać czołówkę a nie pikinowanie (ja tak wolę oglądać, ale ja już stary jestem) to może zobaczyć co najmniej 4 odcinki, a "pikniki" spokojnie 3 z Power Stagem więc myślę, że ta konfiguracja jest ułożona pod kibica - ale pewnie jak odkryjemy karty to dopiero ocenicie.
Pozdrawiam i zapraszam do Świdnicy na pierwszą rundę nowych RSMP -ja wieżę, że warto
No to widać że te małe piwka po pierwszym dniu rajdowania będą się chyba powtarzać przez wszystkie rundy Bo i na Elmocie też sobota powinna szybko się skończyć.
1 runda - Rajd Świdnicki (25-26.04)
(sobota 2 pętle po 2 oesy, niedziela 2x2 + Power Stage)
razem: 9 odcinków specjalnych
2 runda - Rajd Karkonoski (16-17.05)
(sobota 1 OS pokonywany 2 razy, niedziela 4 odcinki / strefa serwisowa / 2 odcinki / strefa serwisowa / Power Stage)
razem: 9 odcinków specjalnych
O ile mnie pamięć nie myli to Krakowski 2002 składał się z 9 odcinków jako eliminacja RSMP i odbył się w jeden dzień. Może warto w tą stronę iść - po cholerę trzymać ekipy jeszcze na niedziele a i może jako kibic zobaczyło by się wiecej a nie gonić samochód 200km po to, żeby zobaczyć 2 przejazdy i wio na kwaterę napić się piwa (co mogę uczynić równie dobrze u siebie). Jeżeli jest to wynik cięcia kosztów (choć trudno w to wierzyć skoro jest dodatkowy rajd) to zaczynam się obawiać czy aby na pewno został zlikwidowany RPP. Może w rzeczywistości zlikwidowaliśmy RSMP a pozostało tylko droższe i rozłożone na dwa dni zawodów RPP (po 9 odcinków 3x3 miały rajdy drugoligowe czy to RPP czy dawny puchar PZM).
Długo zastanawiałem się nad tym co napisaliście i trochę nie wiem jak to napisać żebym został dobrze zrozumiany. Moim zdaniem problem z takim rozwiązaniu jest jeden - czas - niby ilość dni się zmniejsza ale całość jest bardziej upchana w jednym dniu rajdowym, który znacznie się wydłuży, (a trzeba brać jeszcze pod uwagę przypadki opóźnienia rajdu z różnych powodów). Kibice prosty temat wracają do domu. Zawodnicy - meta, badania, parki zatknięte, protesty, poskładać majdan itp. itd. - i teraz pytanie czy wracać do domu po nocy czy zostać jeszcze jeden dzień i wracać na spokojnie następnego ?? Nie zapominajmy też że zawodnicy mają przed rajdem też trochę obowiązków i biorąc to pod uwagę i że zawody miały by jedno dniowy format trzeba by zrezygnować z odcinka testowego. Kibice (szczególnie ci dalej mieszkający) już mają swego rodzaju problem, w przypadku zawodów sobotnich problem z przyjazdem, z niedzielnymi z odjazdem, poza tym też kwestia ile da się obejrzeć w jeden dzień bo nie wszyscy latają z wywieszonym jęzorem. Dlatego uważam że forma która została zaproponowana czyli ściganie od soboty po południu do niedzieli późno popołudniu jest optymalna i mniej podatna na czynniki zewnętrzne.MSG Racing napisał(a):A tak to robią w mądrzejszych krajach.martenzyt napisał(a):O ile mnie pamięć nie myli to Krakowski 2002 składał się z 9 odcinków jako eliminacja RSMP i odbył się w jeden dzień. Może warto w tą stronę iść - po cholerę trzymać ekipy jeszcze na niedziele a i może jako kibic zobaczyło by się wiecej a nie gonić samochód 200km po to, żeby zobaczyć 2 przejazdy i wio na kwaterę napić się piwa (co mogę uczynić równie dobrze u siebie). Jeżeli jest to wynik cięcia kosztów (choć trudno w to wierzyć skoro jest dodatkowy rajd) to zaczynam się obawiać czy aby na pewno został zlikwidowany RPP. Może w rzeczywistości zlikwidowaliśmy RSMP a pozostało tylko droższe i rozłożone na dwa dni zawodów RPP (po 9 odcinków 3x3 miały rajdy drugoligowe czy to RPP czy dawny puchar PZM).
" Rajd z bazą w Emmeloord na Polderze Północno-Wschodnim, otwiera Nederlands Rally Kampioenschap. Podobnie jak w poprzednich dwóch latach, utrzymano jednodniowy format imprezy. Na trasie czeka 12 asfaltowych oesów o łącznej długości 108,76 km. Rajd trwa nieco ponad 7 godzin - dla pierwszej załogi od 13.31 do 20.54. "
Troszkę mniej km OSowych ale to nie problem bo to jeden lub dwa OSy więcej. Tak czy inaczej.....
Jak widać da się.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości