Dytkowie wrócili!!!!!!!!!!:):):)

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Dytkowie wrócili!!!!!!!!!!:):):)

Postprzez jonsi15 » czwartek, 22 maja 2003, 10:26

Tylko na polski czy na dłużej? :twisted:
Avatar użytkownika
jonsi15
N2
 
Posty: 135
Dołączył(a): czwartek, 6 mar 2003, 13:54
Lokalizacja: Mysłakowice k.JeleniejGóry


Postprzez slic_ » czwartek, 22 maja 2003, 10:52

żeby tylko wystartowali bo z tymi zgłoszeniami różnie bywało wśród zawodników. ale powodzenia
slic_
slic_
 
Posty: 35
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:19
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Wilu » czwartek, 22 maja 2003, 23:39

ja wierzę, że pojadą bo chłopaki mają jeszcze troszkę wolnej kaski i chcą ją przejeździć w rajdach za co im chwała. szkoda jedynie Łukasza Sztuki, bo kariera tego utalentowanego kierowcy wisi na włosku. szkoda by było.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez marcin » piątek, 23 maja 2003, 11:21

Oby Dytkowie wystartowali w Polskim :D
N-ka na pewno by na tym zyskała bo Dytkowie zawsze mieszają w czołówce. Na Polskim zapowiada się największa rywalizaja właśnie w N-ce bo jest dużo Lancerów a każdy przecież będzie chciał wygrać :)
No i Majcher w Lancerze evo 5 :D :D :D :D :twisted:
marcin
A5
 
Posty: 982
Dołączył(a): sobota, 5 paź 2002, 12:46
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez rav » piątek, 23 maja 2003, 12:11

A Dytkowie jadą w N-ce?
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez krzychd » piątek, 23 maja 2003, 12:56

No właśnie co to jest ta "pół" A-grupa?
KRzychd
Avatar użytkownika
krzychd
N3
 
Posty: 402
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:33
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Wilu » piątek, 23 maja 2003, 18:25

jest kilka evo 7 zbudowanych w specyfikacji A grupowej w europie i na świecie, Dydkowie zbudowali sobie własne A8 i jak widać po festiwalowym, to chyba całkiem szybko pomyka, skoro Gabrysia objechali na tak skąpym w km oesowe rajdzie o 50 sekund. no zobaczymy jak to auto się spisze bo jadą na 100%.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Tomisny » piątek, 23 maja 2003, 20:18

No wlasnie, ciekawe jak to jest z ta A-grupa... Czy to faktycznie A grupowe bebechy a nie tylko podrasowany silnik..? Wynik na Festiwalowym byl fantastyczny wiec to musi byc cos... Ciekawe jak to sie ma do takiej Imprezy Czopika...
Tomisny
Avatar użytkownika
Tomisny
N3
 
Posty: 351
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Wilu » piątek, 23 maja 2003, 21:58

nie wiem jak to jest z tymi bebechami jedynie mogę wam dać linka do http://www.rally.sk/ na którym to relacja na żywo z mniemam Węgierskiego rajdu Fehérvár Rallye i zobaczcie sobie co tam misiek w a8 wyczynia.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez +RAFAŁ+ » piątek, 23 maja 2003, 22:08

Wilu napisał(a):nie wiem jak to jest z tymi bebechami jedynie mogę wam dać linka do http://www.rally.sk/ na którym to relacja na żywo z mniemam Węgierskiego rajdu Fehérvár Rallye i zobaczcie sobie co tam misiek w a8 wyczynia.


Faktycznie niezły jest ten Misiek. Bije kilka WRC. Ciekawe jak Lancer Dytki się spisze?
Avatar użytkownika
+RAFAŁ+
A6
 
Posty: 1800
Dołączył(a): piątek, 23 maja 2003, 19:11

Postprzez żółtodziób » piątek, 23 maja 2003, 23:18

pół-A-grupa lub "mała" A grupa to nic innego jak nieco zbyt mocno zmodyfikowana Nka. Ja to nazywam przerośniętą Nką. Przykładem pół-A-grupy jest pucharowa 206stka. To jest autko w zasadzie Nkowe, z tym że zawiera kilka elementów które powodują że nie mieści się w przepisach grupy N i musi startować jako A grupa. Wystarczy założyć np. hydrauliczny rękaw i już trzeba zgłosić auto w grupie A. Nie wiem co wykombinowali Dytkowie, nie wydaje mi się żeby coś grzebali w silniku, ich silnik bez zwężki wyciąga 450 KM i nie jest to dużo jeli wziąć pod uwagę ze to mapping do wyścigów górskich, N-kowy Lancer Evo 6 bez zwęzki wyciąga 400 KM, na tak krótki dystans jak do wyścigu górskiego 50 KM więcej to raczej żaden wyczyn, bardzo możliwe że to czysto Nkowy silnik. Może zmienili coś w zawiasach, może odchudzili go za mocno, a może dla zabawy założyli 34mm-trowa zwężkę żeby mieć więcej mocy, w końcu i tak nie biorą udziału w RSMP, jadą tę jedną rundę więc czemu się nie zabawić...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5520
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez maciekd » piątek, 23 maja 2003, 23:41

W następnej rundzie GSMP mają zamiar wystawić tego "misia" w H-grupie, więc może jednak jest on coś kolwiek więcej grzebany...
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez żółtodziób » sobota, 24 maja 2003, 11:03

nie wiem, nie mam pojęcia na jakim etapie przebudowy są, przypuszczam tylko że nie jest zbyt mocno grzebany skoro sami mówią że to 1/2 Agrupa...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5520
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez rav » sobota, 24 maja 2003, 21:20

Znów będziemy mieć pojedynek Dytko-Czopik.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez keelz » sobota, 24 maja 2003, 21:23

rav napisał(a):Znów będziemy mieć pojedynek Dytko-Czopik.


Dokładnie. Ciekawe kto tym razem wygra ten pojedynek :)
Avatar użytkownika
keelz
 
Posty: 8
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 17:25
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość