Moderator: SebaSTI
MSG Racing napisał(a):Bez ITB i stand alone to dobry pomysł bo na tym można sporo namieszać.
MSG Racing napisał(a):Co do licencji.
Co byś chciał mieć prostsze. Uczysz idziesz się zgłosić, zdajesz i odbierasz. W wielu krajach jest tak że trzeba jakiś rajd a nawet nie jeden przejechać żeby dostać licencję wyższą. To że u nas mało rajdów to inny problem i już było omówione w innym temacie.
Właśnie nie wiem czy pisałem.
Mamy w kraju aż 10 rajdów! w dwóch ligach plus niewiadome z 3L
MSG Racing napisał(a):Hamulec z Calibry itp 284/288mm W.Nowak się nie zgodzi na 85% (ale fajnie by było jakby dopuszczono).
MSG Racing napisał(a):Radzio niestety ale za uśmiech i piękne auto nikt Ci nie da licencji. Mimo iż rajdy obu lig jadą tymi samymi trasami to jednak są przy łączeniu różnice w długości OSów i to już jest powód.
MSG Racing napisał(a):Viper czytam tak tu od ostatniego mojego postu i miałem coś napisać ale myślę, że sobie podaruję, bo skoro tłumaczenia chłopaków którzy X-lat jeżdżą w Oplach i wiedzą co jest tanie i proste i zdaje egzamin do tego nie przeszkadza innym to nie wiem z której choinki się urwałeś. To samo z tym co Ci pisałem o rożnicach i dodaniu Astry G do klasy. Pokazałeś też że piszesz o czymś o czym do końca nie masz pojęcia. Więc przystopuj.
To co robią jest dobre a nawet bardzo dobre.
Ja osobiście zaczynam się zastanawiać czy nie zreanimować mojego Kadetta i podstawić pod wynajem do Opel Cup (Ja wnioskuję za GSI Cup ) bo narazie finanse to nawet starty w 3L blokują :/
Bez ITB i stand alone to dobry pomysł bo na tym można sporo namieszać.
Aha Kajto inaczej nie powie niż nowe to nowe. JEst tak że oni mu dają opony czy taniej czy jak a on ma o nich dobrze mówić. Wiec nie powie kupcie używki bo taniej. Kupcie nowe. A producent na tym zarobi.
viper napisał(a):MSG Racing napisał(a):Viper czytam tak tu od ostatniego mojego postu i miałem coś napisać ale myślę, że sobie podaruję, bo skoro tłumaczenia chłopaków którzy X-lat jeżdżą w Oplach i wiedzą co jest tanie i proste i zdaje egzamin do tego nie przeszkadza innym to nie wiem z której choinki się urwałeś. To samo z tym co Ci pisałem o rożnicach i dodaniu Astry G do klasy. Pokazałeś też że piszesz o czymś o czym do końca nie masz pojęcia. Więc przystopuj.
To co robią jest dobre a nawet bardzo dobre.
Ja osobiście zaczynam się zastanawiać czy nie zreanimować mojego Kadetta i podstawić pod wynajem do Opel Cup (Ja wnioskuję za GSI Cup ) bo narazie finanse to nawet starty w 3L blokują :/
Bez ITB i stand alone to dobry pomysł bo na tym można sporo namieszać.
Aha Kajto inaczej nie powie niż nowe to nowe. JEst tak że oni mu dają opony czy taniej czy jak a on ma o nich dobrze mówić. Wiec nie powie kupcie używki bo taniej. Kupcie nowe. A producent na tym zarobi.
Nie chce mi sie już gadać na ten temat. Wystartuj w MP to sam zobaczycz ,ze druciarstwo na tym poziomie już nie wystarcza w pewnych rzeczach, bo ilośc km oesowych jest za duża. Zobaczysz, ze ilośc w MP opli z czasem będzie malała, bo im większe bedą w to koszty wchodziły, tym ludzie bedą rozważać inne opcje, a nikt w antyk nie będzie kasy pompowal. Kto ma astre to wystartuje, a przynajmniej spróbuje, ale nowe nie bedą specjalnie pod to budowane i może być problem w przyszłości nie dzisiaj, zrobicie jak zechcecie, a w przyszłości okarze sie kto miał racje. To ze większość z was ma inne zdanie niż ja, nie znaczy, ze maja racje. Kopernikowi tez mówiono, ze opowiada glupoty ,a co sie okazało?. Moim skromnym zdaniem za dużo kombinujecie, z tym łączeniem i chcecie sztucznie napompowac klasę i
chętnych.
Ale jak na razie to Ty kombinujesz i na Kopernika też nie wyglądasz. Nie wiem ile w tym siedzisz a szczególnie w Oplu ale nie za bardzo błyszczysz w temacie.
Owszem pewne ograniczenia mogą się przydać ale małe, bo 3/4 twojej teorii jest delikatnie mówiąc nie na miejscu.
Nie bój nic klasa w RPP przetrwała i nikt nie płakał że ma słabsze auto to i tu tak też będzie.
Twój strach o ubywanie aut też tak średnio na miejscu bo cały czas z polskich rajdów wszystkiego ubywa, tylko mało kto mówi o tym głośno, baa PZM uważa że rajdy idą w dobrą stronę. Po części.
Licencje po likwidacji RPP pewnie będą dwa stopnie. Chyba, że ktoś wymyśli, że R na mocne auta w RSMP a R1 na słabsze w RSMP.
menson napisał(a):A dlaczego nie???
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości