Dokładnie tak jak wiele osób mówi, należy dobrze przygotować regulamin Pucharu Opla. Pomyślunek ogólnie zajebisty ( bo będzie nawet do 10-15 aut więcej na trasach RSMP) lecz klasa powinna mieć jasno sprecyzowane przepisy co można a czego nie...bo tak jak duzo osób mówi...zacznie się wyścig zbrojeń. Jeden będzie miał motor 200KM, duzy hamulec, zawias Proflexa czy HP-ka, slicki BF Goodrich a drugi pojedzie totalna padniętą serią na uciętych spreżynach, żeby auto się tylko nie bujało, na kopcącym umrzytym motorze i oponach zza stodoły:P ( przykład samego organizatora pucharu, jak jechał na elmocie clio które lusterkiem dotykało ziemi. Bez obrazy i nie żebym sie smiał) nie można do tego doprowadzić, więc proponuję ustalić wszystkie szczegóły dot. przeróbek w samochodach. Jeśl.i nie w ten sposób, to może tak?? Ja bym to obstawiał w ten sposób- głównie żeby było tanio i bezpiecznie dla biedniejszych a kto ma kase też i coś dla niego ale żeby koledzy w biedniejszych furach też mogli walczyć!!. Proponuję zrobic 2 klasy w jednym pucharze...np klasa Opel gr. N i opel gr. A!!
Podsumowując, albo wrzucacie wszystko do jednego wora i wszyscy jadą na czymś podobnym np. te same szpery, opony, paliwo, hamulce seryjne, albo utworzcie te 2 klasyi wtedy biedniejsi będą się ścigać ze sobąa zamożniejsi ze sobą...nie przekreślajcie na starcie tego kto nie ma hajsu:) i nie żebym się spinał czy coś, nie wiem jak tam sprawa wygląda zregulaminami itp tylko podsuwam pewien pomysł jeśli, podkreślam jeśli na to nie wpadliście:) pozdro