Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ??? - sezon 2005

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez mototom » sobota, 30 lip 2005, 18:28

szirer205xs jest to możliwe, niedawno w TV słyszałem jak ktoś z peugeota o tym mówił, że chcą budować S2000 i jeszcze nie wiedzą czy wtedy projekt S1600 byłby nadal rozwijany.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez szirer205xs » sobota, 30 lip 2005, 20:28

no tez wlasnie cus takiego slyszalem, a bardziej od puga jest juz przeciez fiat i punto S2000. w koncu takie auto daje marce szanse na mistrzostwo polski w geberalce a nie tylko w S 1600.... :)
jaskiniatrolla.eu
Avatar użytkownika
szirer205xs
A5
 
Posty: 727
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 12:28
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez sumo » sobota, 30 lip 2005, 23:14

Szirer pisze o generalce.. a tak mi sie przypomnialo, ze kiedys w WRC bylo napisane (kogos cytat) ze jakby autem s1600 dolozyc jeszcze tylny naped, to bylby piekielnie szybkie.. a S2000 to chyba takie s1600 z napedem AWD... musi wymiatać..
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez Mars » niedziela, 31 lip 2005, 09:17

S2000 to takie S1600 + AWD + "pare" koni mechanicznych :)
Wiec to naprawde moze byc szybkie, nie pozostaje nam nic innego jak czekac na debiut takiego toczydełka w Polsce.
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Maciek_1982 » niedziela, 31 lip 2005, 10:46

Szkoda ze s2000 niejest ośką, byłby piękny powrót kitkarów. Sypneli by jeszcze trochę konia pod maske ograniczyli elektronike i ogień :twisted:
A swoją drogą to ciekawy jestem jak w rzeczywistości będą się spisywały te s2000 w polskich warunkach oraz kto i kiedy zasiądzie za sterami.
Obrazek
Avatar użytkownika
Maciek_1982
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): sobota, 17 lip 2004, 09:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez żółtodziób » niedziela, 31 lip 2005, 10:52

IMO S 2000 nie będzie takie jak obecne s 1600 tyle że szybsze, będzie jeździło znacznie płynniej, bardziej jak Delta Integrale. Ośka jesy supelnie inaczej wyważona, 60 i więcej procent masy przypada na przód, tył jest lekki dlatego i tak nerwowo zamiata, łatwo wpada w uślizg, ale też błyskawicznie odzyskuje przyczepność, dlatego własnie te auta jeżdżą tak "kwadratowo". W autach AWD optimum osiąga się przy minimalnym przeważeniu na tył wtedy autko w piękny sposób, delikatną nadsterownością pomagającą na szybkie zmiany kierunków płynie po zakrętach. W autach typu HB takie wyważenie jest jednak znacznie trudniejsze,takie wurce są minimalnie przeważone na przód, ale minimalnie, prowadzą się wtedy dziwnie (pug 206 WRC) i wiele zależy od ustawienia przeniesienia napędu, sporo nadrabia się także aerodynamiką. w czasach gdy królowały A grupy nie było spoilerów, dltego sposób jazdy wozu był determinowany jego wyważeniem, to dlatego Subaryny zapinały takie piękne boki,a lancie z silnikami umieszczoymi zaraz za zderzakiem cągnęły przodem, co stwazało pewne trudności. Budową S 2000 będzie przypominało właśnie Integralki, praktycznie takie same gabaryty (mimo że w swoim czasie Delta była uznawana za auto klasy kompakt miała gdabryty zbliżone do dzisiejszego Punto), lekkie przeważenie na przód i stosunkowo małe uskrzydlenie. W asfaltowych rajdach będzie to -to jeździło podobnie jak wurc, jak po sznurku, na slide'y raczej bym nie liczyl, nie będzie aktywnych dyfrów, ale rozkład mas wymusi jazdę tramwajową, może gdyby moc była większa, ale większa moc już raz było przerabiana na B grupach i za daleko to zaszło. Nie zdziwię się natomiast, jeśli okaże się że na czarnym takie auta śmigać będą podobnie jak wurce pozbawione aktywnych dyfrów. moc nie będzie zbyt wielka, ale miejsza masa będzie odczuwalna. Na szutrach jednak może być miod z mlekiem, naturalną podsterownośc takiego wozu często trzeba będzie kompensować wymuszoną nadsterownścią, nie będze komputerka który to zrobi za kierowcę jedynie wyprostowując auto, nie dopuszczjąc do zbyt głębokiego poślizgu.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Mroowa » sobota, 13 sie 2005, 17:25

Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez michuu » sobota, 13 sie 2005, 23:28

a i takie autka (i nie tylko) mozna kupić
http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... s&id=11996
Avatar użytkownika
michuu
N1
 
Posty: 55
Dołączył(a): piątek, 22 lip 2005, 15:59
Lokalizacja: Jugów (obecnie Żarów)

Postprzez Ohlins » niedziela, 14 sie 2005, 00:05

ogłoszenie lubiaka to widziałem juz w kwietniu
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Sylwek_GSi » niedziela, 14 sie 2005, 13:53

a jezeli S2000 bedzie faktycznie niewiele droższe od lancerow oraz nieco szybsze to ide o zaklad ze w ciągu roku, 2 pojawi sie w polsce. Jest conajmniej kilku zawodnikow, któzy przynajmniej na dzień dzisiejszy mogło by sobie pozwolic na starty tym cudeńkiem. O ile tylko powstaną jakies porzędne auta a nie takie garażowe dziwacta :)
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez szirer205xs » niedziela, 14 sie 2005, 15:18

No ja tez mysle ze ktores z nich sie u nas pojawi... a widac ze nawet te garazowe cudaki sa szybsze od enek ;) osobiscie to bym najbardziej Tomka Kuchara widzial w czyms takim mysle ze moglby sei w takim autku odnalezc ;)
jaskiniatrolla.eu
Avatar użytkownika
szirer205xs
A5
 
Posty: 727
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 12:28
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez Gucio » niedziela, 14 sie 2005, 16:12

O tak QHR w s2000 to by było coś! Przeciez nie trzeba mieć wurca czy enke, żeby rajdy wygrywać 8)
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Megas WRC » niedziela, 14 sie 2005, 21:52

I Lubiak jeszcze Evo VI nie sprzedał. Na rajdzie jeżdżą nim jego mechanicy :)
Avatar użytkownika
Megas WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): piątek, 3 gru 2004, 18:34
Lokalizacja: Barcin/ k. Bydgoszczy

Postprzez Ohlins » niedziela, 14 sie 2005, 22:19

Megas WRC napisał(a):I Lubiak jeszcze Evo VI nie sprzedał. Na rajdzie jeżdżą nim jego mechanicy :)

no ale to jest przeciez evo V anie VI i w sumie w ogłoszeniu tez pisze źle
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Megas WRC » poniedziałek, 15 sie 2005, 00:13

Został przerobiony na evo VI :wink:
Avatar użytkownika
Megas WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): piątek, 3 gru 2004, 18:34
Lokalizacja: Barcin/ k. Bydgoszczy

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości

cron