Kalendarz RSMP 2011!

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez BartekRally » piątek, 26 lis 2010, 17:54

darek90r napisał(a):
BartekRally napisał(a):Pomimo, że temat o RSMP to spytam czy wie ktoś co to oznacza 5 i 6 runda GSMP + FIA-CEZ Hill-Climb Trophy - Limanowa. Zjadą jacyś kierowcy z zagranicy czy ten tytuł przez Limanowa nic nie znaczy? :wink:


Jest już kalendarz GSMP 2011?


Na stronie PZM są podane chyba wszystkie rundy wszystkiego nad czym stare dziadki trzymają łapę :wink:
BartekRally
A5
 
Posty: 913
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 22:36


Postprzez MSG Racing » sobota, 27 lis 2010, 09:24

Powiało nieco świeżością w tych kalendarzach. Ale tradycyjnie początek roku mniej napięty niż jego druga połowa.
W końcu zimowy rajd. Może jak wróci Magurski to będą dwa rajdy? :) albo 1/3 sezonu po luźnym :)
Szkoda trochę tego Płocka.
I jak ktoś zauważył na forum, SzuterCup może być zagrożony.
Trochę dużo rajdów w RPP ale tak od dłuższego czasu jest. Może nie jeszcze nie zaszkodzi.
Kwietniowy Elmot może być ciekawy ze względu na aurę.
Ciekawe ile załóg pojedzie od nas do Koszyc.
Zobaczymy jak będzie.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez TGR » sobota, 27 lis 2010, 10:44

O Koszyce jestem spokojny. Ostatni rajd w klasyfikacji, może być ciekawie. Szkoda tylko, że końcówka sezonu wypadnie za granicą. O obsadę trzeba się martwić na Lotosie. Większość kierowców tradycyjnie nie będzie miała dogranych budżetów. A Rajd Orlen, bardzo dobrze, że wyleciał :D
Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Banan » sobota, 27 lis 2010, 13:11

TGR napisał(a):O Koszyce jestem spokojny. Ostatni rajd w klasyfikacji, może być ciekawie.


Wrecz przeciwnie. Wszystkie tytuly moga juz byc rozdane, wiec kazdy sobie odpusci.

Kalendarz bardzo mi sie podoba, znow blisko polowa sezonu na Dolnym Slasku. :D Jedynym minusem sa przerwy dwumiesieczne miedzy pierwszymi rajdami, a tylko dwutygodniowe miedzy ostatnimi.
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez tomlodz » sobota, 27 lis 2010, 14:34

Banan napisał(a):
Wrecz przeciwnie. Wszystkie tytuly moga juz byc rozdane, wiec kazdy sobie odpusci.

Kalendarz bardzo mi sie podoba, znow blisko polowa sezonu na Dolnym Slasku. :D Jedynym minusem sa przerwy dwumiesieczne miedzy pierwszymi rajdami, a tylko dwutygodniowe miedzy ostatnimi.


Popieram że Koszyc sporo załóg może już nie pojechać. Tak jak na dolnośląskim było już wiele wiadomo i Sołek sobie odpuścił na przykład.

A mi się nie podoba bo na Dolny Śląsk mam daleko i jedyna runda która była w miare blisko mnie wypadła czyli Orlen. BLEEE

I w dodatku Polski we wrzesniu BLEE.

Ale chociaż Lotos może być ciekawy i coś nowego w końcu.
Avatar użytkownika
tomlodz
N2
 
Posty: 191
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 20:17
Lokalizacja: Łódź

Postprzez kremer » sobota, 27 lis 2010, 15:08

Ilu zwolenników, tylu przeciwnikow :) Brak szutrow, likwidacja rajdow w centrum i polnocy - nieciekawie. Jedyny plus to odstep po miedzy rajdami. Ciekawe kiedy bedzie czeski kalendarz.
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez michuczy » niedziela, 28 lis 2010, 00:25

Rajdy na asfalcie to nuda... szkoda że tak mało jest efektownych rajdów szutrowych .... bardzo żałosne.
Powinno być jak w USA same szutry.

Do tego Polski pod koniec września totalna żenada, brak słów
Avatar użytkownika
michuczy
N2
 
Posty: 174
Dołączył(a): poniedziałek, 5 cze 2006, 18:46
Lokalizacja: Brodnica

Postprzez kirloy » niedziela, 28 lis 2010, 11:59

Moim zdaniem to nie jest dobry pomysl ladowac wszytko na dolny slask + jedna eliminacja (do tego finalowa za granica)
Raczej do popularyzacji rajdow sie to nie przyczynia. IMHO powinna byc rotacja miedy rajdami pzm i rsmp. Co roku przynajmniej 1, 2 rajdy by sie zmienialy. Wiadomo tez by bylo ze powroca. Regiony silne rajdowo jak slask i malopolska kolejny raz musza sie obejsc smakiem (inna sprawa ze co Krakow zorganizowal to byly problemy). Teraz polowa sezonu jest na dolnym slasku PZMOT bedzie mogl zmienic nazwe na D(olnoslaski)ZMOT

Wstyd tez ze nie umieli sie z czechami dogadac. Chyba ktorys z rajdow w kotlinie by czechom pasowal. No ale co zaproponowali im rzeszow zeby im wygodniej bylo, przeciez w kotlinie robia rundy laczone z PZM (priorytet) i trasy pepikow nie pomieszcza wiec niech sie przejada do rzeszowa a jak im sie nie podoga to wypad. Gdyby sie dogadali nasi mogliby pojechac Vallaske bo pakowanie kolejnego rajdu na ktory najblizej jest z kotliny klodzkiej to przesada.
Moim zdaniem 8 rund RSMP byloby idealnie.
Z drugiej strony 2 rundy za granica przy tylko 6 rajdach w polsce (i braku osobnych rajdow 2 ligowych)to sredni pomysl. Generalnie PZMOTowi to chyba pasuje bo nic nie musza organizowac nie maja problemow - oni tylko wysla zawodnikow tak by im chyba pasowalo - wszyskie rundy za granica (ciekawe jak to jest z kasa czy zawodnicy placa tylko slowakom na koszycach czy tez PZMOT cos z tego ma).


Na koniec moja ulubiona sprawa czyli 11 rund w PZM i rundy laczone. Tak naprawde w 2lidze sa mazowiecki i trzy rajdy na slasku. Reszta to rundy laczone. Kolejne pojscie na latwizne - to tez tak naprawde ogranicza liczbe rajdow w polsce. Za jakis czas PZMOT moze tak zaoszczedzic ze wszystkie rajdy beda rundami podwojnymi liczba rajdow w polsce spadnie do 6 (i12 pzm) i znow oszczednosc czasu pieniedzy i problemow. ale to mniej rajdow dla nas kibicow i takze dla zawodnikow.
Fajnie by bylo gdyby trend byl inny 8 eliminacji RSMP(2 za granica), 8 PZM ale te PZM to calkiem inne rajdy. Dodatkowo w eliminacjach PZM jakies ulatwienia dla gosci tak zeby ich sie zglaszalo wiecej, badz tez pojscie w strone czeskich rallysptrintow (ie polaczenie obu idei PZM i rally sprintow)
W obecnej sytuacji po co mowic o czyms takim jak rundy laczone 2 rajdy w jednym, osobne harmonogramy etc. Nie lepiej puscic wszystkich zawodnikow razem (RSMP i PZM) i zrobic 2klasyfikacje - bo do tego sie to sprowadza nasza 2 liga.

Czego nie rozumiem to dlaczego robi sie tak duzo rund PZMot.
Czy zawodnicy chca jechac 11 rund maja na to budzet?
Avatar użytkownika
kirloy
N3
 
Posty: 229
Dołączył(a): niedziela, 17 lis 2002, 22:07
Lokalizacja: bzie

Postprzez MSG Racing » niedziela, 28 lis 2010, 12:30

Tak przy temacie ilości (małej) rajdów.
http://www.ffsa.org/calendrier.php?id=260 Kalendarz Cup de France czyli odpowiednika naszego RPP.
Ta mała ilość rajdów u nas jest spowodowana nie tylko podejściem PZMu (w tym klubów) ale także mediów i władz lokalnych, policji i częściowo opinii publicznej.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez TGR » niedziela, 28 lis 2010, 14:04

Szkoda tej 8-mej eliminacji, ale zaproponowanie Czechom Rzeszowa, do tego się przyczyniło. Dlaczego nie zaproponowano im któreś eliminacji na Dolnym Śląsku? Co do rotacji, to chyba jest. Wyleciał najsłabszy rajd tegorocznego sezonu, czyli Orlen, a powrócił Karkonoski, jeden z najlepiej zorganizowanych rajdów w sezonie 2009. A dlaczego jest tyle eliminacji na Dolnym Śląsku : bo są tu wspaniałe trasy, działają tu prężnie automobilkluby /Sudecki, Ziemi Kłodzkiej,Karkonoski/, które sobie pomagają i nie dopuszczają do tego, żeby impreza była źle zorganizowana i wreszcie są fundusze. Jednego rajdu mi szkoda, który nie załapał się do MP, to Rajdu Wisły.
Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Banan » niedziela, 28 lis 2010, 16:00

kirloy napisał(a):Moim zdaniem 8 rund RSMP byloby idealnie.


To tylko Twoim zdaniem, bo zdaniem zawodnikow 8 rund to zdecydowanie za duzo.

Ktos sie orientuje ile najslabszych wynikow bedzie skreslanych przy 7 rundach?
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez Wloch a ty? » niedziela, 28 lis 2010, 16:05

Skoro Magurski nie ma kasy to zimowym rajdem powinien być albo elmot albo dolnośląski. Lotos w lecie, na szutrze. Można jakieś mini wakacje nad polskim morzem spędzić. Więcej osób pojedzie na rajd bo facet na rajd kobietka z dzieciakami na plaże. Z drugiej strony zobaczymy może nie będzie takiego ścisku w hotelach jak w sezonie. Nie jest źle.
To że Czesi nas wykręcą pisałem już w wątku RSMP 2010 było więcej jak pewne. Zresztą Czesi jak napisał jeden z portali na wniosek zawodników nie chcieli mieć rundy zagranicą czyli da się posłuchać zawodników.
Mam nadzieję że działacze rajdu elmot nie pójdą na łatwiznę z kserowaniem planu zabezpieczenia i zrobią znajdą jakieś nowe odcinki tak żeby było coś nowego. Mazowiecki super jak zrobi rajd szutrowy. Wisłą najtrudniejszy rajd sezonu. Piękne trasy klimat ale czy nadaję się na drugą ligę??? jak chcemy mieć zawodników z jajami to na pewno TAK Znów będziemy jeździć prawie tylko po asfalcie. Wiem że ambicją mojego klubu Karkonoskiego jest piękny rajd szutrowy po twardych szutrach. Ale do tego trzeba kasy przed zeszłym rokiem sponsor który chciał być z nami przez 3 lata wycofał się. powód wiedomy brak rajdu w MP ale myślę że Marek da radę i znajdziemy kasę na to żeby rajd zorganizować na europejskim poziomie
Z rajdowym pozdrowieniem
kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem

https://www.facebook.com/WLOCH.rally
Avatar użytkownika
Wloch a ty?
N3
 
Posty: 299
Dołączył(a): środa, 22 sty 2003, 21:27
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Jarek55511 » niedziela, 28 lis 2010, 16:31

TGR napisał(a):Szkoda tej 8-mej eliminacji, ale zaproponowanie Czechom Rzeszowa, do tego się przyczyniło. Dlaczego nie zaproponowano im któreś eliminacji na Dolnym Śląsku? Co do rotacji, to chyba jest. Wyleciał najsłabszy rajd tegorocznego sezonu, czyli Orlen, a powrócił Karkonoski, jeden z najlepiej zorganizowanych rajdów w sezonie 2009. A dlaczego jest tyle eliminacji na Dolnym Śląsku : bo są tu wspaniałe trasy, działają tu prężnie automobilkluby /Sudecki, Ziemi Kłodzkiej,Karkonoski/, które sobie pomagają i nie dopuszczają do tego, żeby impreza była źle zorganizowana i wreszcie są fundusze. Jednego rajdu mi szkoda, który nie załapał się do MP, to Rajdu Wisły.

Zgadzam sie,ale na jednym z portali znalazlem ze Czescy zawodnicy oceniaja negatywnie ze niema Rzeszowskiego w ich kalendarzu. A z rajdem zimowym sie zgadzam z P. Włochem najlepiej w gorach. Ale zobaczymy co bedzie po Lotosie... Dla mnie super kalendarz Elmot,(GSMP)Sienna,Karkonoski i Dolnośląski :D
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Postprzez TGR » wtorek, 30 lis 2010, 10:48

Po opublikowaniu czeskiego kalendarza, widać, że nie było możliwości wytypowania u nas innego rajdu jak Rajd Rzeszowski. Rajd Elmot i Karkonoski pokrywają się z rajdami w Czechach, natomiast Rajd Dolnośląski idzie tydzień po Barum. Zwracam więc honor pezetmłotom :D
Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez kmederski » środa, 1 gru 2010, 11:48

I znowu jak zwykle zaczyna sie krytykanctwo, a nie krytyka, i do tego okraszone inwektywami pod adresem PZM.

Czy ktos z Was byl obecny przy rozmowach, aby twierdzic z cala pewnoscia co kto komu zaproponowal? I ze PZM nie zalezalo? To po co by sie za to brali i poswiecali czas na rozmowy? Toz to sprzecznosc sama w sobie.

Najwidoczniej zabraklo checi ze strony dzialaczy czeskich, i nie sadze aby byl to Organizator Bohemii. Malo logiczne to jest, zwlaszcza w swietle planow FIA, aby rajdy MS uczynic internacjonalnymi, a Bohemia jest kandydatem do MS 2012. W PZM tez mysla i naturalnym w tej sytuacji jest Dolny Slask jako rozszerzenie Bohemii, duzo latwiejsze do przeprowadzenia ( przynajmniej teoretycznie :wink:) niz rozszerzenie Polskiego o Litwe.

Kalendarz jeszcze nigdy wszystkich nie zadowolil. Rok temu wszyscy pluli na Bohemie i Koszyce - a tu okazalo sie, ze zawodnicy byli zadowoleni i teraz zaluja Bohemii.

Szkoda tego, co sie dzieje w Malopolsce( nic sie nie dzieje AK dogorywa powoli duszac sie we wlasnym sosie) i nic sie nie bedzie dzialo w najblizszej przyszlosci, ale sami sa sobie winni. Mieli mocnego Sponsora (Subaru), ale po skandalicznym przeprowadzeniu Rajdow Subaru juz go nie maja i miec nie beda, bo wiecej szkody niz pozytku przynioslo to Subaru Polska. I zaden Sponsor przy zdrowych zmyslach nauczony przykladem Subaru nie bedzie sie w to pakowal. Tzw. smierc na zyczenie :wink:
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości

cron