Rajd Koszyce

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez kmederski » poniedziałek, 20 wrz 2010, 20:23

kremer

to ze sie czepiasz Ruty i Orlenu swiadczy o tym, ze bardzo malo wiesz o tym biznesie. Jest to uklad typowo biznesowy - ktorego wynikiem jest naklejony Orlen na aucie Ruty, duzo reklam Orlenu w Polsacie i TV4 i co dla wszystkich zalog i kibicow jest najwazniejsze - relacje z rajdow na TV4. Bez ukladu Szymona z Orlenem ich po prostu by nie bylo.

Podobnie jak kronik rajdowych finansowanych przez Dynamic dzieki ich zaangazowniu w Kajetana.

I to chyba jest dobre dla srodowiska rajdowego w Polsce? Czy ktos ma inne zdanie?
A moze myslisz, ze Lotos Oleje sa zainteresowane Kajetanem?
To Cie wyprowadze z bledu - Lotos oleje korzystajac z tego, ze Dynamic sie zwrocil z propozycja sponsoringu do Kajta, stwierdzil. ze jest to jedyna szansa aby wejsc w uklad z Subaru i podbudowac swoj image wysokim image Subaru. I jako wzajemnosc uzyskali wejscie do sieci dilerskiej Subaru, moga sie podpierac sloganem "rekomendowany przez Subaru", sa obecni na wszystkich reklamach Subaru ( kto czyta gazety ten wie)i tym sposobem uzyskuja zupelnie inny wizerunek swojego produktu.
I dobrze, ze Subaru poszlo na taki uklad, bo dzieki temu moga finansowac rozwoj Kajetana, dostarczyc mu najlepsze auto, najlepszy serwis, testy z Tommim Makinenem, Urmo Aawa czy Tapio, najlepsze zawieszenia , inzyniera z Bosa, ktory go uczy jak funkcjonuje zawieszenie. I tylko glupio, ze Kajetan klamie, mowiac tak jak ostatnio, ze z Urmo nie pojezdzil, bo szybko sie droga zniszczyla.
Tylko ze niestety zapomnial, ze testy zabezpieczaja ludzie z AK i ci twierdza, ze to nie jest prawda, bo przed Warszawskim jezdzil pierwszy dzien wylacznie z inzynierem od Bosa, a drugi CALY DZIEN z Urmo.
Nie umniejszajac talentu Kajetanowi - wyniki inwestowania w kierowce ze strony SPRT widac golym okiem i i moim zdaniem nie jest w porzadku, ze on to wszystko neguje. I ze wszyscy kierowcy chodza i mowia oraz nie ukrywaja zazdrosci, ze takich warunkow rozwoju jakie ma od dwoch lat Kajetan nikt nigdy nikomu nie stworzyl - nawet Gryczynski w Toyocie takich nie mial i dziwia sie, ze Kajto jeszcze narzeka.
Obiektywnie biorac najwiekszy progres w tym roku w RSMP zrobil Kajetan
i Michal Solowow. Michal, bo ma znakomite auto, bardzo przyjazne kierowcy, ktore bardzo szybko opanowal a Kajetan, bo czerpie z tego co mu SPRT oferuje pelnymi garsciami.
Cala reszta zostala na swoim poziomie - Leszek sie cofnal, ale moim zdaniem z braku kompatybilnosci z autem, bo w dalszym ciagu pozostaje najszybszym polskim kierowca, tylko ze bardzo malo skutecznym ostatnio.
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek


Postprzez Glaniu » wtorek, 21 wrz 2010, 12:27

kmederski napisał(a):

Podobnie jak kronik rajdowych finansowanych przez Dynamic dzieki ich zaangazowniu w Kajetana.

kmederski napisał(a):
nawet Gryczynski w Toyocie takich nie mial i dziwia sie, ze Kajto jeszcze narzeka.


Co to te kroniki ,nie ogladam TV i nie wiem czy cos mnie nie ominelo?

Nie slyszalem o narzekaniach Kajta (na co sie skarzy?)Co do waronków byli juz tacy co mieli nie gorsze np. Ś.P. J.Kulig przypomne testy z Solbergiem i regularne z Lindholmem

Jedyne co moze swiadczyc na niekorzysc Kajta to kompromitujace dyskwalifikacje (jedna jeszcze w SC za odstepstwa tech. ,a druga slynna nielegala gdzie jakos bardzo szybko zostala kara odwolana)

Pozdrawiam
Glaniu
N3
 
Posty: 211
Dołączył(a): niedziela, 10 sty 2010, 18:42

Postprzez micz » wtorek, 21 wrz 2010, 14:40

Mroowa napisał(a):
kmederski napisał(a):Zreszta i Bohemia i Koszyce ( gdzie mial duzo szczescia pierwszego dnia, bo konkurenci w przeciwienstwie do niego jechali na slickach, a po pierwszym os zaczal padac deszcz i na dodatek pozniej na 3os zaraz po przejezdzie Kajtka zeszla mgla i pozostali jechali w gestym mleku, co niestety oznacza, ze Kajetan nic im nie" wklepal)"pokazaly, ze za granica jest duzo slabszy od reszty. Drugi dzien juz byl bardziej adekwatny do umiejetnosci Kajtka.
Biorac to pod uwage lepszym kandydatem do startow zagranicznych dla Lotosu jest bez watpienia Junior, ktory jak mial sprawne auto to jechal na Koszycach szybko( a ze po 1 os wysiadlo wspomaganie to fakt potwierdzony przez zawodnikow, ktorzy tam byli i mowili, ze w piatek sciagal czeski JM dla niego przekladnie ze Zlina), aczkolwiek pamietam czasy jak byl szybszy niz dzisiaj.
Mysle ze jednak ten dzwon ciagle jeszcze w nim siedzi - i jezeli sie z nim nie upora, to juz moze nie wrocic do swojej predkosci z poczatku tego sezonu.


Stary to je rejli, każdy mógł założyć Slicki każdy mógł założyć deszczówki z tego składa się wynik na mecie proszę Pana. Widać, że jakoś dziwnie nastawiony jesteś anty do Kajta... Zapewne awaria wspomagania Juniora to też wina Kajta....
kajto tez jechal na slicku. Pierwsza petle na 4 mediach i 2 deszczach w bagazniku pojechal tylko Bęben
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez MariuszM » wtorek, 21 wrz 2010, 16:01

Miczu - Beben nie mogl wziasc wody bo nie moze jezdzic na nich w CRT
www.rsmp.tv
Avatar użytkownika
MariuszM
N3
 
Posty: 459
Dołączył(a): poniedziałek, 9 mar 2009, 18:35

Postprzez kmederski » wtorek, 21 wrz 2010, 16:55

Glaniu, tak masz racje, tylko czsy FSO i Toyoty, a pozniej zlota era koncernow tytoniowych bezpowrotnie sie skonczyly niestety i mamy to co mamy.
Dlatego zlosci mnie jak slysze, ze ten czy tamten powinien przestac jezdzic, bo bogaty z domu a sie wozi, ze Lotos powinien zabrac Juniorowi i dac Kajtkowi, ze Solowow powinien dac se spokoj i zasponsorowac mlodego zdolnego itd , itp. Tutaj na forum jest jeszcze spokoj i mozna merytorycznie dyskutowac, natomiast na RO to to co sie tam dzieje , to po prostu zenada.

I chodzi o to, zeby nie pisac Lotos powinien, czy Orlen powinien dac temu a nie temu, na starty tam a nie tu. Takie gadanie przynosi wiecej szkody niz pozytku. I skutek moze byc odwrotny do zamierzonego- sponsorzy to tez ludzie i w jakims momencie moga sie po prostu wnerwic i zrobic akurat odwrotnie - zabiora temu, komu wielbiciele jednego czy drugiego kierowcy akurat chca dac. Nikt nie lubi byc nieustannie krytykowany - a ponadto, kazdy sponsor ma najczesciej okreslony plan dzialania i nie bedzie tego planu zmienial, bo nam sie tak akurat podoba. A takie uwagi, nie dosc ze nieskuteczne, to jeszcze sugeruja, ze sponsor to idiota i nie wie co robic ze swoja kasa. Szanujmy sponsorow, cieszmy sie z kazdego zawodnika, ktory chce jezdzic w rajdach( niewazne za czyje i jak szybko) i nie planujmy zyciorysu za zawodnika.

Ja wiem, ze to wynika z dobrych checi, ale wyglada dokladnie tak jak w przypadku rodzicow, ktorzy synowi marzacemu o tym aby byc aktorem kaza isc na medycyne :wink:

Dlatego nie piszcie:" Kajto powinien rzucic RSMP i przejsc do IRC lub ME" - pozwolcie jemu decydowac.

Owszem mozna napisac" Chcialbym zobaczyc Kajtka na rajdach IRC" - i takie sformulowanie jest OK, bo wyraza nasze pragnienia, ktore niekoniecznie musza byc zbiezne z planami i pragnieniami Kajetana - zwlaszcza ze nigdy ich nie oglaszal. I samochod pozwolcie tez jemu
wybrac- czy N-ke czy Super2000, bo to jest jego decyzja.
Nie rozumiem, czemu akurat w tym sporcie kibice oczekuja od zawodnika zeby robil to co oni uwazaja za stosowne. Dlaczego nikt nie mowi Malyszowi zeby rzucil w diably Elany i skakal na np Fischerach, i zeby jezdzil na te a nie tamte turnieje :wink:
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez Mad Max » wtorek, 21 wrz 2010, 17:22

Glaniu napisał(a):a druga slynna nielegala gdzie jakos bardzo szybko zostala kara odwolana)

Z tego co mi wiadomo nielegala z udziałem Kajta nie było - na odcinku przyłapano tylko Doskocza u którego na fotelu pilota siedziała Ola. Kajto dostał zawieszenie licencji na pół roku a Ola na rok. a co do odstępstw technicznych to zdarzają się bardzo często (przykład śp. Kuliga na rajdzie Szwecji bodajże w 2003r.) i to bez wiedzy zawodników.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Postprzez Agrest » wtorek, 21 wrz 2010, 18:42

MariuszM napisał(a):Miczu - Beben nie mogl wziasc wody bo nie moze jezdzic na nich w CRT


nie jestem zbyt obcykany w regulaminach, ale nie wiedziałem że regulamin w CRT zabrania używania deszczówek, przynajmniej tak wnioskuje z Twojego postu. Może ktoś pojaśnić .
BO KIBICE DOCENIĄ GDY DRIVER STARA SIĘ,
KIEDY IDZIESZ PEŁNA DZIDĄ TO POKOCHAJĄ CIĘ !!! :)
Agrest
A5
 
Posty: 516
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 12:05
Lokalizacja: gdzieś tam przy oesie

Postprzez tolek » środa, 22 wrz 2010, 02:26

Przede wszystkim niech i ja przyłączę się do gratulacji dla Kajto, ale też nie należy zapominać o Jarku Baranie, no i całym zespole, oni mu przecież pomogli. Zauważyłem tu wielu „wujków dobra rada”, co to tak doskonale wiedzą co powinien Lotos zrobić po tym sukcesie Kajto, że powinni mu zafundować S2000 itd.. A skąd wiadomo, że nie okazało by się tak jak z Kuzajem, który, jak wszyscy uznają, jest niekompatybilny z aktualnym samochodem. A teraz widać ewidentnie, że Kajetan i Subaru doskonale współgrają ze sobą, co zresztą widać po efektach. Słusznie ktoś tu zauważył, że gdyby sponsorzy teamów chcieli spełniać życzenia miłośników rajdów, to mogłoby im na to zysków nie starczyć, a nie tylko budżetów na to przeznaczonych. Cieszmy się, że taki Lotos sponsoruje te dwa zespoły i że dzięki niemu mamy dodatkowe informacje w TV, bo ta bez pieniędzy od Lotosa pewnie by już w ogóle nie zauważała rajdów.
tolek
 
Posty: 3
Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 02:04
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 95 gości