kremer
to ze sie czepiasz Ruty i Orlenu swiadczy o tym, ze bardzo malo wiesz o tym biznesie. Jest to uklad typowo biznesowy - ktorego wynikiem jest naklejony Orlen na aucie Ruty, duzo reklam Orlenu w Polsacie i TV4 i co dla wszystkich zalog i kibicow jest najwazniejsze - relacje z rajdow na TV4. Bez ukladu Szymona z Orlenem ich po prostu by nie bylo.
Podobnie jak kronik rajdowych finansowanych przez Dynamic dzieki ich zaangazowniu w Kajetana.
I to chyba jest dobre dla srodowiska rajdowego w Polsce? Czy ktos ma inne zdanie?
A moze myslisz, ze Lotos Oleje sa zainteresowane Kajetanem?
To Cie wyprowadze z bledu - Lotos oleje korzystajac z tego, ze Dynamic sie zwrocil z propozycja sponsoringu do Kajta, stwierdzil. ze jest to jedyna szansa aby wejsc w uklad z Subaru i podbudowac swoj image wysokim image Subaru. I jako wzajemnosc uzyskali wejscie do sieci dilerskiej Subaru, moga sie podpierac sloganem "rekomendowany przez Subaru", sa obecni na wszystkich reklamach Subaru ( kto czyta gazety ten wie)i tym sposobem uzyskuja zupelnie inny wizerunek swojego produktu.
I dobrze, ze Subaru poszlo na taki uklad, bo dzieki temu moga finansowac rozwoj Kajetana, dostarczyc mu najlepsze auto, najlepszy serwis, testy z Tommim Makinenem, Urmo Aawa czy Tapio, najlepsze zawieszenia , inzyniera z Bosa, ktory go uczy jak funkcjonuje zawieszenie. I tylko glupio, ze Kajetan klamie, mowiac tak jak ostatnio, ze z Urmo nie pojezdzil, bo szybko sie droga zniszczyla.
Tylko ze niestety zapomnial, ze testy zabezpieczaja ludzie z AK i ci twierdza, ze to nie jest prawda, bo przed Warszawskim jezdzil pierwszy dzien wylacznie z inzynierem od Bosa, a drugi CALY DZIEN z Urmo.
Nie umniejszajac talentu Kajetanowi - wyniki inwestowania w kierowce ze strony SPRT widac golym okiem i i moim zdaniem nie jest w porzadku, ze on to wszystko neguje. I ze wszyscy kierowcy chodza i mowia oraz nie ukrywaja zazdrosci, ze takich warunkow rozwoju jakie ma od dwoch lat Kajetan nikt nigdy nikomu nie stworzyl - nawet Gryczynski w Toyocie takich nie mial i dziwia sie, ze Kajto jeszcze narzeka.
Obiektywnie biorac najwiekszy progres w tym roku w RSMP zrobil Kajetan
i Michal Solowow. Michal, bo ma znakomite auto, bardzo przyjazne kierowcy, ktore bardzo szybko opanowal a Kajetan, bo czerpie z tego co mu SPRT oferuje pelnymi garsciami.
Cala reszta zostala na swoim poziomie - Leszek sie cofnal, ale moim zdaniem z braku kompatybilnosci z autem, bo w dalszym ciagu pozostaje najszybszym polskim kierowca, tylko ze bardzo malo skutecznym ostatnio.