36 Rajd Warszawski

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez Zajcev » niedziela, 5 wrz 2010, 20:02

Philippe napisał(a): teraz duuużo lepsza jazda i tak zawsze znajdzie się taki Zajcev co będzie narzekał hehe ;)


aj wiedzialem ze mnie zaatakujesz, po prostu ja wiem ze Szymona stac na wiecej:P :D


Philippe napisał(a):abstrahując kto jest lepszym kierowcą - pedagogiczne podejście Hołka lepsze niż Kuziego ;)


uwazaj:P :D
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2227
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow


Postprzez Hipo1990 » poniedziałek, 6 wrz 2010, 09:50

To co się działo na watersplashu to normalnie meksyk był z tą ilością kibiców, na początku luzik był ale potem zaczęli tabunami się shodzić jakby kilkanaście autobusów przyjechało... safety nie dawało rady tylko policja coś tam poukładała ale i tak potem znów przyszło bydło.
Avatar użytkownika
Hipo1990
N1
 
Posty: 69
Dołączył(a): czwartek, 31 lip 2008, 16:42
Lokalizacja: Kuj Pom

Postprzez MariuszM » poniedziałek, 6 wrz 2010, 11:24

www.rsmp.tv
Avatar użytkownika
MariuszM
N3
 
Posty: 459
Dołączył(a): poniedziałek, 9 mar 2009, 18:35

Postprzez Grzesieek » poniedziałek, 6 wrz 2010, 12:50

Mój klip z tego rajdu
http://www.youtube.com/watch?v=L_F398wU4cg
:D N`joy
Grzesieek
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): niedziela, 7 cze 2009, 19:52

Postprzez kremer » poniedziałek, 6 wrz 2010, 13:11

W zeszłym roku narzekałem nieco na Orlen :) W tym roku już mi się podobało. Bardzo ładnie poprowadzona trasa, mega kompaktowo. Zobaczylismy wszystko. Odleglosci po miedzy oesami bardzo małe, coś jak kiedys na Rajdzie Lotos. Co to ilości zawodnikow - zawsze pod koniec roku jest zle. Podam przyklady: Rok 2009 Karkonoski 34 załogi w rsmp, Orlen 33 załogi, Dolnoslaski 35.... Oesy no jak na szutrach nie ma miodu, ale u nas zawsze narzekaja :) Oesy nie wiem czy az takie złe, sporo zakretow w otwartym terenie bez drzew wiec panowie moga sobie potrenowac jazde bokami na duzej predkosci bez uszczerbku na zdrowiu :) Oby Pawłowski dalej szefował i będzie dobrze.
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez corados » poniedziałek, 6 wrz 2010, 14:22

:arrow: TGR

Cóż, jak się robi na siłę rajd w takim terenie, to są tego efekty.


Nie rozumiem twojej argumentacji, nie dość że chłopaki z AK Polskiego ledwo zawiązali koniec z końcem i rajd pojechał, to dalej narzekanie, inne ekipy raczej by spasowały i rajd by się nie odbył, jak Kormoran teraz,Wisła rok temu czy Krakowski, jak znajdzie się inny rajd z lepszymi trasami to wtedy można by było polemizować na temat sensowości rozgrywania tego rajdu w RSMP, a jak nie ma to nikt nikomu nie każe jechać, lepiej siedzieć przed kompem i wylewać swoje smutki :roll:

Kilka słów ode mnie na temat rajdu:
Pracowaliśmy jako safety na odcinkach Przez Bród i Skępe, a dzień wcześniej przyjechaliśmy na oglądarę na testowy mieliśmy niezłą miejscówkę szybki czwórkowy lewy z dużym kamieniem na cięciu, Kajto pierwszy przejazd i od razu grube ratowanie później jak rozmawialiśmy mówił że mógł tam skończyć rajd na dachu przez ten nieszczęsny kamień na cięciu, Kuchar za każdym razem przejeżdżał ten zakręt większym bokiem opierając się o usypaną warstwę szutru na zewnętrznej. Testy z Lindholmem nie poszły w las. Offa w tym miejscu zaliczył Kujawski mieliśmy spore problemy by go wyciągnąć i trzeba było hamować następne załogi, safecierz w tym miejscu był pijany :!: a drugi, hamował załogi dziwnymi gestami wchodząc na środek drogi... Ogólnie rajd udany nie ma tam tras jak w Finlandii,ale da się znaleźć fajną miejscówkę, na odcinku mieliśmy okazję spotkać m.in pana Grzegorza Chmielewskiego, Wiesława Grabarczyka(pilot śp. Mariana Bublewicza) i zamienić z nimi kilka słów, opowieści tego drugiego o Bublu i ich wspólnych startach były dla mnie sporo ciekawsze niż same przejazdy :D Później pojawił się jeszcze Zbyszek Staniszewski, który oglądał 3 załogi i zwijał się na następny odcinek, na pytanie po co tak szybko odpowiedział: "Bo później to już mało kto "jedzie" :) Podsumowując wyjazd udany, praca jako safety raczej bez większych problemów z kibicami, których czego można było się spodziewać było niewielu.

PS Jeśli za rok rajd pojedzie to wg mnie musi zostać przeniesiony z powrotem do Płocka albo gdzieś w inne miejsce bo Sierpc to takie senne miasteczko bez rynku z prawdziwego zdarzenia z trzema ulicami na krzyż, a na tym stadionie to się mogą jakieś mecze 3-ligowe odbywać a nie start honorowy do rundy RSMP :roll: ale wobec powodzi i problemów z budżetem rozumiem zmianę lokalizacji.
Avatar użytkownika
corados
A6
 
Posty: 1102
Dołączył(a): poniedziałek, 16 cze 2008, 18:06
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez pmk » poniedziałek, 6 wrz 2010, 15:06

corados napisał(a)::arrow: TGR

Cóż, jak się robi na siłę rajd w takim terenie, to są tego efekty.


Później pojawił się jeszcze Zbyszek Staniszewski, który oglądał 3 załogi i zwijał się na następny odcinek, na pytanie po co tak szybko odpowiedział: "Bo później to już mało kto "jedzie"


Jak taki mądry to dlaczego sam nie wystartował :?: :wink:
pmk
N1
 
Posty: 66
Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwi 2010, 11:08

Postprzez Agrest » poniedziałek, 6 wrz 2010, 15:30

pmk napisał(a):
corados napisał(a)::arrow: TGR

Cóż, jak się robi na siłę rajd w takim terenie, to są tego efekty.


Później pojawił się jeszcze Zbyszek Staniszewski, który oglądał 3 załogi i zwijał się na następny odcinek, na pytanie po co tak szybko odpowiedział: "Bo później to już mało kto "jedzie"


Jak taki mądry to dlaczego sam nie wystartował :?: :wink:


no bo on na rajd musi sie przez dwa tygodnie przygotowywac, poznac trasy i w ogóle , nie moze sobie na to pozwolic bo mu beton chłopaki na lewo sprzedaja, a wniedziele na ogladare mógł przyjechac bo raczej w ten dzien betonu nie sprzedaje :D
BO KIBICE DOCENIĄ GDY DRIVER STARA SIĘ,
KIEDY IDZIESZ PEŁNA DZIDĄ TO POKOCHAJĄ CIĘ !!! :)
Agrest
A5
 
Posty: 516
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 12:05
Lokalizacja: gdzieś tam przy oesie

Postprzez Albert(Zambrów) » poniedziałek, 6 wrz 2010, 15:45

Kilka zdań ode mnie.

Byliśmy tylko w sobote, ale widzieliśmy fajne miejscówki.

Na oesie "Przez Bród" stalismy na mega prostej, gdzie duzo załog jechało z max predkościa, za prosta był lekki prawy a za nim niedaleko drugi ciasniejszy prawy. Zakrety były nieco za wzniesiem, co dodawalo troche trudnosci na hamowaniu z pełnej predkosci. Szybko Kuchar, Bębenek i fajnie Szuter Cup jechał. Najszybiej i najodważniej pojechał Rzeźnik, zaczął hamowac duzo pozniej niz reszta, hamowanie na raz, caly odcinek miedzy zakretami bokiem hamował. Naprawde na milimetry sie zmieścił :)

Druga miejscówka to "Koziołek". Hamowanie z dosyc duzej predkosci do lewego podbijajacego zakretu. Czołówka bajecznie, ładna linią, Abram mało brakło żeby wypadł, ratowanie generalnie niezłe :)

Mieliśmy również małą przygodę z nadgorliwym safety, który nie za mocno wiedział o co chodzi w tym sporcie. Ale mimo to pozytywne wrazenia :)
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Agrest » poniedziałek, 6 wrz 2010, 18:57

Teraz może ja cos powiem na temat rajdu

To był mój pierwszy Rajd Warszawski i ogólnie jestem dosyc zadowolony, ale rzeczywiście jak niektórzy tu kiedys pisali jest to rajd prostych i 90, co nie zmienia faktu ze cos takiego tez trzeba zobaczyc, mysle ze kazdy by tu znalazł cos dla siebie na ogladare.
Co do Samej obsady to szału nie było o czym swiadczy chocby miejsce Ruty zdobyte na koniec rajdu, aczkolwiek musze przyznać ze jestem troche zaskoczony postawa Ruty, bo zawsze lubil miec jakies przygody na rajdzie a tu rajd przejechany bez szkód w sprzecie i nie wiem jak innym ale mi sie calkiem miło patrzyło na jego jazde a przy tym wydaje mi sie ze jego tempo było dosyc przyzwoite no i chyba widac pomału u niego jakis malutki progres

Co do dwójki walczacej o zwyciestwo chyba nie trzeba duzo pisac, obaj panowie niesamowicie szybko i duze brawa dla nich, szkoda troche Michała ale taki to sport podjąl walke i w jej ferworze popełnił bład zdarza sie najlepszym, ale najwazniejsze ze tytuł sie od niego bardzo nie oddalił, mysle że na w Koszycach to on bedzie przed Kajtem.

Bedąc na odcinku testowym na takim bardzo szybkim lewym łuku gdzie Kajto mało co dacha nie strzelił stał sobie kompletnie nawalony safety man, nie wiem kto był odpowiedzialny za ludzi na testowym ale to przechodzi ludzkie pojecie, na szczescie tym razem sie obeszło bez tragedii ale pytanie ile razy jeszcze sie tak uda zanim ktos wezmie sie za safety a przynajmniej za ich trzeżwosc, oczywiscie nie wrzucam wszystkich do jednego worka no ale taki jeden z drugim zawsze psuje opinie innym którzy podchodza to tego z sercem a takich tez jest nie mało
BO KIBICE DOCENIĄ GDY DRIVER STARA SIĘ,
KIEDY IDZIESZ PEŁNA DZIDĄ TO POKOCHAJĄ CIĘ !!! :)
Agrest
A5
 
Posty: 516
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 12:05
Lokalizacja: gdzieś tam przy oesie

Postprzez gardzę_cwaniakami » poniedziałek, 6 wrz 2010, 20:35

MariuszM napisał(a):Wypadek Sołowow/Baran OS 10

http://www.rsmp.info/index.php?option=c ... mp;lang=pl


Całkiem fajna partia odcinka specjalnego, zakręt w zakręt, na dodatek różnej szybkości. Dobra trasa jak na Mazowsze.

Ja jak jeździłem na Kormorany to nie narzekałem na niemal identyczne koleiny. Na Warmii prawdziwych szutrów prawie tyle samo co na Mazowszu, czyli prawie wcale. :)
gardzę_cwaniakami
N1
 
Posty: 78
Dołączył(a): sobota, 20 wrz 2008, 20:31

Postprzez niuniab » poniedziałek, 6 wrz 2010, 23:02

Nasze fotki z warszawskiego http://rajdy.interecho.com/
http://rajdy.interecho.com/
Avatar użytkownika
niuniab
N2
 
Posty: 108
Dołączył(a): sobota, 15 sty 2005, 17:36
Lokalizacja: Sopot

Postprzez kmederski » wtorek, 7 wrz 2010, 14:26

Zadziwiajace jak mozna dobrowolnie narazac szanse na pierwszy w zyciu tytul MP. Na pierwszym przejezdzie testowego prawie dach, na pierwszym przejezdzie pierwszego OS prawie dach i dwukrotnie uderzone auto, na Rzeszowskim to samo. To jest dzialanie jest nielogiczne i wbrew sztuce rajdowej. Kajto ma szczescie, ze Subaru to pancerne auto - w przeciwnym wypadku juz moglby sie pozegnac z tytulem.
Rajdow nie wygrywa sie nadmierna predkoscia, polaczona z brakiem wyobrazni. Jak tak dalej pojdzie, to szansa na tytul zostanie zmarnowana.
Czyzby narodzil nam sie nowy dzwonnik :?:
Mam nadzieje, ze jednak nie - ze to tylko przejsciowy problem mentalny.
W moim odbiorze zwyciezca tego rajdu byl Solowow - ktory na ostatnich metrach mial pecha, ktory nie wynikal z przeszacowania swoich umiejetnosci.
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez tomlodz » wtorek, 7 wrz 2010, 14:37

Halo halo a to że na jednym z pierwszych OS-ów rajdu Sołowow zgarnął znak drogowy i uszkodził też samochód to kolega "kmederski" nie pamięta ?

Obaj jechali na 100% to takie sytuacje się zdarzają.
Avatar użytkownika
tomlodz
N2
 
Posty: 191
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 20:17
Lokalizacja: Łódź

Postprzez rallyfan2 » wtorek, 7 wrz 2010, 14:55

kmederski napisał(a):Zadziwiajace jak mozna dobrowolnie narazac szanse na pierwszy w zyciu tytul MP. Na pierwszym przejezdzie testowego prawie dach, na pierwszym przejezdzie pierwszego OS prawie dach i dwukrotnie uderzone auto, na Rzeszowskim to samo. To jest dzialanie jest nielogiczne i wbrew sztuce rajdowej. Kajto ma szczescie, ze Subaru to pancerne auto - w przeciwnym wypadku juz moglby sie pozegnac z tytulem.
Rajdow nie wygrywa sie nadmierna predkoscia, polaczona z brakiem wyobrazni. Jak tak dalej pojdzie, to szansa na tytul zostanie zmarnowana.
Czyzby narodzil nam sie nowy dzwonnik :?:
Mam nadzieje, ze jednak nie - ze to tylko przejsciowy problem mentalny.
W moim odbiorze zwyciezca tego rajdu byl Solowow - ktory na ostatnich metrach mial pecha, ktory nie wynikal z przeszacowania swoich umiejetnosci.


Bierzesz jakieś tabletki?? Zwycieżcy są na mecie i tyle w temacie.Kajto w tym roku to najszybszy Polak i zasługuje w 100% na ten tytuł.Na takich kopnych odcinkach nie jest wielką sztuką wydachować, niepotrzebnie się czepiasz.I na dzień dzisiejszy tylko on może podłaczyć się pod Bryana reszta naszych wymięka.
rallyfan2
A6
 
Posty: 1021
Dołączył(a): środa, 9 lut 2005, 19:25

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron