Pirelli Star Driver 2010

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez MatiWrc » czwartek, 23 wrz 2010, 12:22

kmederski napisał(a):Pisalo sie nawet o pucharze Subaru i potem zapadla cisza.

Wydaje mi sie, ze inaczej przeczytac sie nie da wypowiedzi w WRC, ze jezeli S2000 jest gorsze to po co placic dwa razy wiecej. Odwracajac te slowa wychodzi jasno, ze jest lepsze.


dla mnie to wyższa nadinterpretacja :wink: choć rzeczywiście w przypadku Kajta nie ma chyba lepszego momentu na "coś więcej"

O pucharze subaru byla tez mowa na forum, generalnie moze cos z tego będzie - choć też na pewno zależy od warunków.
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40


Postprzez kmederski » czwartek, 23 wrz 2010, 13:15

Mati WRC

co do Forda Polska trudno zeby obwinial Kosciuszke za to, ze Symtech nie nie kupil drugiego samochodu po dzwonie. A nie kupil, bo zapewne ta pierwsza Fiesta nie byla ubezpieczona i nie mieli kasy - innego wytlumaczenia nie widze. Zwlaszcza, ze Malcolm w tym czasie dysponowal wolnym egzemplarzem podobno.
Gdyby auto bylo ubezpieczone to po takim dzwonie ubezpieczenie pokrywa wiekszosc kosztow z wyjatkiem franszyzy, ktora ile moze wynosic w przypadku Fiesty 15000- 20000 Euro?
Ale tak to juz jest z Belgami. Nie lubie uogolnien, ale nie bardzo wierze w ich rzetelnosc. Pamietacie kolo Janusza na rajdzie Szwecji?
A ilu kierowcow w tym roku zrezygnowalo z uslug belgijskich stajni- 2 czy 3 z Nasserem na czele o ile dobrze pamietam.
Caly czas odkad pamietam cos sie slyszy tu i tam na temat zlego przygotowania aut przez nich i klopotow z legalnoscia.
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez MatiWrc » czwartek, 23 wrz 2010, 13:35

generalnie to chyba odeszliśmy od tematu :wink: a co do Forda to podejrzewam, że ich mało interesuje kto, gdzie i z kim. liczy się to, że miał być projekt, który nie został zrealizowany do końca - i ewentualnie ich nastawienie do rajdów w chwili obecnej.
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40

Postprzez kmederski » czwartek, 23 wrz 2010, 14:17

To wszystko zalezy od tego na ile to byl projekt z ich strony, a na ile tylko firmowanie przedsiewziecia. Za nieduze pieniadze albo wrecz zadne - tak bywa jak wiesz, przykladem moze byc Leszek z Imreza WRC pod szyldem Subaru.

Nie sadze, ze mieli jakikolwiek projekt i podejrzewam, ze zaangazowanie finansowe bylo niewielkie w stosunku do kosztow cyklu. Gdyby bylo inaczej to staneliby na glowie, aby Junior dalej jezdzil Fiesta :wink:

Wiec teraz maja okazje zeby sie na powaznie zaangazowac. Zwlaszcza ze szef Forda to chyba w dalszym ciagu jest tym gosciem( wypadlo mi z glowy nazwisko ia nie chce mi sie szukac), ktory szefowal Toyocie w okresie ich najwiekszych sukcesow w RSMP.

Generalnie ja uwazam, ze najwieksze zaslugi dla rozwoju rajdow w Polsce a mlodych zawodnikow szczegolnie mial Nosinski z Peugeota.
To dzieki taniemu pucharowi Peugeota pojawil sie nagly wysyp mlodych talentow. Co prawda niewielu z nich jeszcze jezdzi.:(

A jak w obecnej sytuacji liczyc na zmiane warty? Wiekszosc w RSMP to emeryci - szybcy i wsciekli, ale na kariere miedzynarodowa juz nie maja co liczyc.
Widze teraz paru bardzo mlodych i bardzo zdolnych w RPP i 3 lidze, nowa generacja wychowana CMR, ale koszty w RSMP sa nie do udzwigniecia nawet dla niebiednych z domu :wink:
A powazny sponsor czy team chce wynikow jak nie od razu to najpozniej za rok. Ale najlepiej od razu.
A podobno w tym roku pierwszy raz w historii splywa multum ofert od b.szybkich i o znanych nazwiskach zawodnikow zagranicznych.
I trudno sie dziwic, bo zauwazyli ze starty w Polsce pomogly zarowno Flodinowi uzyskac wsparcie Uspenskiego jak - przede wszystkim BB osiagnac cel zyciowy i zaangazowanie przez Peugeota w siebie we Francji.

To w tej sytuacji stawianie na mlodych wydaje mi sie jeszcze mniej realne.

Kajto bez kasy, gdyby nie zostal przygarniety przez Subaru, to tez by juz pewnie nie jezdzil, a tak zostal zauwazony przez Dynamica pod koniec roku i juz moze patrzec optymistycznie w przyszlosc zwlaszcza ze zostal wlasnie Mistrzem Polski. Ale w wypadku Kajetana sukces Subaru byl w okresie 2-3 lat wlasciwie gwarantowany.

Dlatego marzylby mi sie tani puchar dostepny dla mlodych. Po to, aby ktos dal im i nam szanse na sukcesy w niedalekiej przyszlosci.

Bez tego zginiemy:cry:
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez Sejol » czwartek, 23 wrz 2010, 14:24

Przecież jest relatywnie tani puchar - Clio Cup
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Postprzez kmederski » czwartek, 23 wrz 2010, 14:31

No tak, ale to chyba inicjatywa samego Zdunka bez wsparcia Renault.
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez Sejol » czwartek, 23 wrz 2010, 14:45

Może Renault bardziej byłoby zainteresowane wsparciem pucharu Twingo. Clio, które jeżdżą w Clio Cup już w większości nie są w sprzedaży. Jest Twingo R2 i i R1 i są doświadczenia z Cio Cup z tego roku u Boruty
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Poprzednia strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 103 gości