Pirelli Star Driver 2010

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Pirelli Star Driver 2010

Postprzez gabrally » piątek, 25 cze 2010, 20:51

Liderzy Rajdowego Pucharu Polski, załoga, której patronuje medialnie portal RajdowyPuchar.pl - Wojciech Chuchała oraz Ryszard Ciupka zostali wytypowani przez ZG PZM do reprezentowania kraju podczas finałów regionalnych Pirelli Star Drivers.

Zarząd Główny Polskiego Związku Motorowego podjął decyzję o zgłoszeniu Ciebie oraz Twojego pilota - Ryszarda Ciupkę do prestiżowego programu Pirelli Star Drivers. Jak odebrałeś tę informację?

Strasznie miłe to dla mnie, czuję się jakbym coś wygrał, jakąś nagrodę. Wyróżniony z grupy wielu dobrych zawodników. Niesamowicie mnie to podbudowało i z pewnością będę chciał mądrze wykorzystać tak wielką szansę, choć zdaję sobie sprawę, że nie będzie łatwo.

Tegoroczni uczestnicy finału Pirelli Star Driver będą walczyć podczas 9 rundy Intercontinental Rally Challenge - Rajdu Barum. Kierowcy będą zwolnieni z wpisowego tylko w sobotę, wtedy też odbędą się rozgrywki PSD. Jest także płatna możliwość udziału w niedzielnym etapie.

Będzie to dobre odniesienie do innych uczestników programu PSD jak i starszych i bardziej doświadczonych zawodników których pewnie na tym rajdzie będzie bardzo dużo. Uważam że to niezły pomysł. A z całym rajdem to nie wiem jak będzie, bo jakby dobrze by było pojawić się jeszcze w niedzielę na starcie Rajdu Karkonoskiego.

Jest o co walczyć - z reprezentantami sąsiednich krajów (Czech, Słowenii, Austrii, Chorwacji, Węgier i Słowacji) stoczysz bój o możliwość wejścia do globalnego finału Pirelli Star Driver. Na zwycięzcę czekają starty w RSMŚ...

To na pewno sami bardzo szybcy kierowcy, z których każdy planuje wygrać tą eliminację. Z pewnością jest o co walczyć tak więc ja również zrobię wszystko aby wypaść jak najlepiej.

[info: www.rajdowypuchar.pl]

Proszę o admina o podpięcie czy coś, bo był kiedyś taki temat ale jest zablokowany... ;)
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20


Postprzez krycharally » sobota, 26 cze 2010, 13:49

kongratulejszyn:)
www.favorit-cup.pl
facebook.com/FavoritCup
Avatar użytkownika
krycharally
N2
 
Posty: 112
Dołączył(a): czwartek, 30 kwi 2009, 19:57
Lokalizacja: Katosy

Postprzez Hultay WRC » sobota, 26 cze 2010, 19:05

Wydaje mi się że to dobry wybór. Młody, szybki, z jajami. Nie przyniesie nam wstydu, pozostaje życzyć powodzenia.
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez MatiWrc » sobota, 26 cze 2010, 20:16

Wywiad z zainteresowanym (nie tylko o PSD) :arrow: http://www.wojtekchuchala.pl/wojtek-chuchala-w-pirelli-star-driver-wywiad

enjoy :wink:
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40

Postprzez Hultay WRC » niedziela, 29 sie 2010, 11:38

No i dupa, dobrze szło a nie przeszedł, szkoda także niezbyt dobrego potraktowania naszego zawodnika. Widocznie jak Polak to biedny i złodziej i nic z niego nie będzie heh.
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Loeb1987 » środa, 1 wrz 2010, 10:27

Faktycznie ocena nie jest sprawiedliwa ale mam nadzieję, że Wojtek jeszcze zleje tych zawodników na trasach MŚ. To jest najlepiej zapowiadający się zawodnik od czasów Juniora. Oby tylko sponsorzy dopisali.
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kmederski » środa, 1 wrz 2010, 11:33

Hultay WRC

"Widocznie jak Polak to biedny i złodziej i nic z niego nie będzie heh."

To sa za daleko idace wnioski - wszystko wskazuje na to, ze finalisci byli z gory ustaleni wg prostej zasady - eliminacje w Czechach, to musi przejsc Czech, i tu akurat Cerny jak najbardziej OK.
Natomiast Neubauer przeszedl na zasadzie analogii - final w Austrii, to musi byc przedstawiciel Austriakow. I to jest klucz do zagadki.
I niezaleznie od tego czy lepszy i szybszy od nich byl Polak, Rumun czy ktokolwiek inny - wynik byl z gory zalozony. I zadna ingerencja PZM czy papieza by tego nie zmienila. :cry:

Szkoda tylko, ze mlodzi rajdowcy na poczatku swojej drogi sa skonfrontowani z nieuczciwoscia w tym sporcie.

Natomiast wielkie brawa za to, ze Wojtek mimo to drugiego dnia udowodnil, ze decyzja tzw JURY byla bledna i niewlasciwa. To swiadczy o tym, ze oprocz tego ze jest szybki, jest rowniez odporny na ciosy.

I mam nadzieje, ze jego sukces ( podejrzewam, ze jest to najwiekszy sukces w historii polskich rajdow, biorac pod uwage krociutki staz Chuchaly oraz to, ze pierwszy raz prowadzil C2) zostanie jednak zauwazony przez sponsorow i Wojtek pojedzie w przyszlym roku w RSMP czyms innym niz Honda i dostarczy nam niezapomnianych wrazen na OS-ach.
:) :D
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez Hultay WRC » środa, 1 wrz 2010, 20:12

Zastanawia mnie jeszcze jedno, czy może w przyszłym roku spróbowac jeszcze raz? Czy jak już raz brał udział to musi być już kto inny?

Chętnie zobaczyłbym Wojtka w Challenge'u Citroena w przyszłym roku, jest konkurencja i dobry sprzet a jakby np wygrał to może udałoby sie przedłużyć tą współpracę z francuską firmą
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez kmederski » środa, 1 wrz 2010, 20:43

Nie mam pojecia czy mozna byc nominowanym parokrotnie. Pamietam tylko, ze w zeszlorocznym regulaminie bylo ograniczenie wiekowe - kierowca nie mogl w roku eliminacji miec skonczonych bodajze 28 lat. Dlatego np. Kajto nie wchodzil w rachube. Czy byly jeszcze jakies inne ograniczenia nie pamietam. Na pewno nie bylo ograniczen wynikajacych z udzialu kandydata w RSMS czy IRC.

Trzeba by zajrzec do regulaminu, ale chyba na razie nie ma co sobie tym zaprzatac glowy, bo niektorzy maja watpliwosci, czy Pirelli wogole zrealizuje zapowiadany program na rok 2011.
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez Cendra » czwartek, 2 wrz 2010, 09:47

Hultay WRC napisał(a):Zastanawia mnie jeszcze jedno, czy może w przyszłym roku spróbowac jeszcze raz? Czy jak już raz brał udział to musi być już kto inny?

Chętnie zobaczyłbym Wojtka w Challenge'u Citroena w przyszłym roku, jest konkurencja i dobry sprzet a jakby np wygrał to może udałoby sie przedłużyć tą współpracę z francuską firmą


Pytanie czy w przyszłym roku będzie CRT :?:
Raczej jak już to zaczną lansować DS3 R3
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez Mroowa » czwartek, 2 wrz 2010, 10:20

Być może nie, z jednej strony mówię, że koniec Maxa, a z drugiej strony dwa lata temu krzyczeli, że same maxy mogą punktować w CRT, w tym roku mogą zarówno Maxy jak i R2B. Więc jak chcą mieć zawodników to C2 zostaną. Aczkolwiek... zapisy na Kit DS3R3 trwają, do kupienia 25 kitów. :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez kmederski » czwartek, 23 wrz 2010, 11:19

No i jakie opinie po testach we Wloszech?

Podobno bardzo pozytywne, moze jednak Citroen Polska sie jednak znowu zaangazuje - C2 to juz fajne rajdowki sa a zatem DS3 musi byc jeszcze lepsze.
Ile toto ma kosztowac?
Generalnie zapowiada sie ciekawie na przyszly sezon - Maciejewski cos kombinuje z pucharem Fiesty, nie wydaje mi sie rowniez aby obecnosc Aignera na Dolnoslaskim byla przypadkowa, pewno na cos liczy :wink: Ze slow Kajetana w wywiadzie dla WRC jasno wynika, ze przesiada sie na Super2000 w przyszlym sezonie i to potwierdza plotki krazace juz od dluzszego czasu w srodowisku.
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez MatiWrc » czwartek, 23 wrz 2010, 11:41

kmederski napisał(a):No i jakie opinie po testach we Wloszech?

Podobno bardzo pozytywne, moze jednak Citroen Polska sie jednak znowu zaangazuje - C2 to juz fajne rajdowki sa a zatem DS3 musi byc jeszcze lepsze.
Ile toto ma kosztowac?
Generalnie zapowiada sie ciekawie na przyszly sezon - Maciejewski cos kombinuje z pucharem Fiesty, nie wydaje mi sie rowniez aby obecnosc Aignera na Dolnoslaskim byla przypadkowa, pewno na cos liczy :wink: Ze slow Kajetana w wywiadzie dla WRC jasno wynika, ze przesiada sie na Super2000 w przyszlym sezonie i to potwierdza plotki krazace juz od dluzszego czasu w srodowisku.


o pucharze DS3 wiele się mówi, tylko tutaj może sie okazać że to jednak będzie bardzo droga zabawa - a już po CRT widać że w trakcie sezonu spora część zawodników nie wytrzymuje budżetowo.

i chyba trochę nadinterpretujesz kolego :wink: choć odnośnie Kajta jest to logiczne, ale póki co tego raczej nie zasugerował

Puchar Fiesty jeżeli już, to zrobi G4, nie Maciejewski z tego co wiem - ale pytanie jakie będą warunki - jeżeli wsparcia udzieliłby Ford Polska, to powinno być okej, choć pytanie czy w ogóle ich to interesuje i jak patrzą na rajdy po jednak mocno nieudanej akcji z Kościuszką

Aigner współpracował Dytką, więc po prostu go zaprosili - i znaleźli część budżetu, co też pewnie nie jest bez znaczenia. Więc ciężko powiedzieć czy to jakiś większy plan, pewnie w grę może wejść jeszcze np. Barbórka
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40

Postprzez Mroowa » czwartek, 23 wrz 2010, 11:55

Kajto już ponac rok temu miał w Skodzie jeździć także tutaj byłbym ostrożny.
Chłopakom DS3 się podoba a kto zbuduje, ? kilku ma już chrapkę na to auto i pewnie kasa też się znajdzie.
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez kmederski » czwartek, 23 wrz 2010, 11:58

Pisalo sie nawet o pucharze Subaru i potem zapadla cisza.

Wydaje mi sie, ze inaczej przeczytac sie nie da wypowiedzi w WRC, ze jezeli S2000 jest gorsze to po co placic dwa razy wiecej. Odwracajac te slowa wychodzi jasno, ze jest lepsze.
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Następna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 88 gości