Puchar Subaru w RSMP ?

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Puchar Subaru w RSMP ?

Postprzez Mroowa » piątek, 11 cze 2010, 18:16

Obiło mi się o uszy, że w Polsce miałby wystartować puchar Subaru w RSMP. Bodajże rywalizacja toczyła by się w klasie N-, czy ktoś może słyszał też taką informację? Jakie macie zdanie odnośnie nowej inicjatywy?
Jeżeli aut trochę jest to może jest to jakaś opcja na "rajdowanie"
Ktoś może powiedzieć coś więcej ?
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337


Postprzez fotorobart_pl » piątek, 11 cze 2010, 18:22

dawno, dawno temu... L.Kuzaj w wywiadzie deklarował co takiego chyba w 2006 lub w 2007 ale nie pamiętam bo nie mam już archiwum
Powyższy post jest opinią autora tylko w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyn.
http://www.fotorobart.pl/ Obrazek
fotografia rajdowa i nie tylko...
Avatar użytkownika
fotorobart_pl
A5
 
Posty: 538
Dołączył(a): niedziela, 12 sie 2007, 19:54

Postprzez Mroowa » piątek, 11 cze 2010, 18:42

Ale to ponoć ma być na teraz :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez herrkam » sobota, 12 cze 2010, 21:56

hmm seryjne spec c z wyposażeniem bezpieczeństwa, seryjne paliwo jeden dostawca opon, 10 samochodów..pewnie by miało sens...fura nie droższa niż 200tys zł..ciekawe ilu cheynych by było na "maleńką" klasę N :)
www.bezpiecznerajdy.pl
herrkam
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): wtorek, 18 paź 2005, 15:21

Postprzez gabrally » sobota, 12 cze 2010, 22:39

Pomysł całkiem ciekawy... I przy tych sumach wychodzi niewiele drożej jak C2R2 Max, przy czym eksploatacja chyba będzie mniej kosztowna...? (tak, to było pytanie. ;) ). Tylko, czy zaś nie będzie narzekania, że to mogłoby być już wyczynowe, a to też by się przydało... :D
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Postprzez Kris_WRC » sobota, 12 cze 2010, 23:23

Eksploatacja n ki zawsze bedzie wychodzic wiecej niz c2. Poza tym w c2 dochodzą profity finansowe dla kazdego w zasadzie na mecie, więc można tym łatać budżet. A tak na marginesie mi sie obiło o uszy wiec spytam, czy to prawda, ze c2 chalenge w roku 2010 jest ostatnim sezonem tego cyklu?
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Postprzez herrkam » niedziela, 13 cze 2010, 09:37

co do c2 nie wiem ale także gdzies tam slyszalem..ma wejść DS3?
co do subaru nie sadzę aby ogarneli mniej atrakcyjnie niż citroen..patrząc na to że ma byc seryjne paliwo itp to myslę że jak kierowca nie katuje to będzie taniej niz c2r2
www.bezpiecznerajdy.pl
herrkam
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): wtorek, 18 paź 2005, 15:21

Postprzez martin.h » niedziela, 13 cze 2010, 09:43

Osobiście mając do wyboru seryjne spec.C lub Citroena, wybrałbym to drugie. Za podobną kasę mamy 100% A-grupę z sekwencją, która ma osiągi na porównywalnym poziomie z takim seryjnym spec.C , a daje dużo więcej frajdy z jazdy.
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Mroowa » niedziela, 13 cze 2010, 10:35

Profity finansowe czy ewentualne części to można pewnie ogarnąć w zależności od tego jaka będzie grupa sponsorów etc. Citroeny się trochę zużywają w sezonie i trochę trzeba w nie inwestować, a to fakt, że kończy się era C2R2, którą ma zastąpić DS3, tylko czy nadal challenge będzie w Polsce to nikt nie wie.

Kilka Subru na Osach było by miło zobaczyć :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez herrkam » niedziela, 13 cze 2010, 10:45

ale spec c mozna się przygotowywac do Nki w sumie naped na cztery koła...Mroowa jakie koszty są sezonu w c2r2 wiesz więcej chyba bo coś tam ogarniales przy zespole?
www.bezpiecznerajdy.pl
herrkam
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): wtorek, 18 paź 2005, 15:21

Postprzez gabrally » niedziela, 13 cze 2010, 11:56

martin.h napisał(a):Osobiście mając do wyboru seryjne spec.C lub Citroena, wybrałbym to drugie. Za podobną kasę mamy 100% A-grupę z sekwencją, która ma osiągi na porównywalnym poziomie z takim seryjnym spec.C , a daje dużo więcej frajdy z jazdy.


No niby tak, ale patrzmy też bardziej długofalowo - czy eNka nie wyjdzie taniej? (eksploatacja, części)? Poza tym po jednym roku w Pucharze gość zawsze może przerobić taką N- na normalną eNkę i iść dalej, wyżej... A wtedy i same starty w pucharze i to, że już ma auto na pewno zaprocentują. Chociażby w rozmowach ze sponsorami.
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Postprzez martin.h » poniedziałek, 14 cze 2010, 19:53

Może i taka eNka wyjdzie taniej, ale ja tutaj mówię o frajdzie z jazdy, która jest większa w prawdziwej A-grupie niż w tapczanowatej eNce.
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez voytec » wtorek, 15 cze 2010, 07:57

martin.h napisał(a):Może i taka eNka wyjdzie taniej, ale ja tutaj mówię o frajdzie z jazdy, która jest większa w prawdziwej A-grupie niż w tapczanowatej eNce.


Już pisałem o tym parę miesięcy temu w innym wątku, ale wspomnę:
http://www.voldsund-motorsport.no/alias.html?id=1018631

Że też takie tapczanowate, na dodatek niekonkurencyjne, bo zubożone rajdowe auto nie przeszkadza i opłaca się Norwegom, w tym np. A.Mikkelsenowi (który tymże zdobył mistrza w N-ce rywalizując również z top spec Imprezami i EVO oraz przy korzystnym rozwoju wydarzeń wygrał rajd w generalce, chociaż tam punktują WRC (m.in. Ostberg, Grondal..)). No, ale u nas takie podejście jest démodé...
Aha, koszt zakupu auta w Subaru Norway i przygotowania na sezon 2009 wynosił ok. 300 000 NOK lub niecałe 400 000 NOK za gotowe do startu.. Można też tak? Można.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez wrx » wtorek, 15 cze 2010, 09:28

C2 to na pewno fajna Agr ale jak to Agr czesto sie psuje a czesci nie sa tanie - wystarczy zapytac chlopakow z pucharu gdzie robia motory - wiekszosc wysyla je do Francji. A taka subaryna - czesci a czesci z rozbitkow i innych np UK.
Co co fanu z jazdy - nie wydaje mi sie ze kopanie sie po grzaskich polskich szutrach (wyjazdy z nawrotow) jest ciekawsze niz jazda 4lapem.
Na pewno do takiej C2 trzeba drivera z wielkimi jajami zeby tym szybko pojechal, ale wydaje mi sie ze nie na tym polega istota pucharu. Do pucharu powinni przychodzic ludzie z pojeciem ktorzy dopiero sie rozwijaja i ksztaltuja swoje jajka :)
Avatar użytkownika
wrx
N3
 
Posty: 371
Dołączył(a): środa, 11 sty 2006, 12:10
Lokalizacja: z kątowni :P

Postprzez herrkam » wtorek, 15 cze 2010, 09:29

lol 20 samochodów mieli, cena auta wyniosła około 200tys w przeliczeniu netto, z tego co poszukałem (np Prodrive) to jest to spoko realne żeby w PL cena była taka sama...czyli sens zorganizowania takiego pucharu jest.
www.bezpiecznerajdy.pl
herrkam
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): wtorek, 18 paź 2005, 15:21

Następna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 96 gości