Dytko zmienia dyscyplinę..... :(

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Dytko zmienia dyscyplinę..... :(

Postprzez marcin » środa, 9 kwi 2003, 12:32

http://www.autoklub.pl/news/shownews.ph ... p=&kom=nie
Ja bardzo żałuję że Dytko nie zdołał zebrać budżetu na starty w rajdach. Napewno będzie go brakować w N-ce :(
marcin
A5
 
Posty: 982
Dołączył(a): sobota, 5 paź 2002, 12:46
Lokalizacja: Świdnica


Postprzez adam » środa, 9 kwi 2003, 14:03

ja takze zaluje ze nie zobacze Pawla na rajdowych os. no ale dobrze ze wogole nie odszedl od sportow mortorowych. GSMP to tez fajny sport- wygodnie sie ogllada siedzac caly dzien w jednym miejscu i ewentualnie przemieszczajac sie na malych odleglosciach aby widziec inne zakrety :D zycze powodzenia no i zdobycia tytulu mistrzowskiego GSMP.
Dytki the best!!!
Avatar użytkownika
adam
N1
 
Posty: 62
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 10:43
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez alfan » środa, 9 kwi 2003, 14:28

Pamietam Dytkę ze startów w GSMP i nieżle sobie radził.Ciekawe jak mu pójdzie w H-grupie.Ale troche ta Evo 7mka wydaje się byc słabowita w porównaniu z Miskiem Naczelnika,chociaz kto tam wie na ile prawdziwe są te informacje o mocy.
Wtedy łaczył te starty z RSMP,wielka szkoda że V-ce mistrz polski nie jest w stanie zorganizowac sobie budżetu :( ,no ale dobrze ze bedzie gdziekolwiek startował. :)

GSMP to świetny impreza .Spora zaleta jest dla mnie to,że najszybszi jedzą na koncu-po dłuższej przerwie w bytnosci na imprezach nawet przejazdy sejów moga na poczatku zrobic wrażenie.W rajdach startujące na poczatku mocne samochody nieco zmniejszają zainteresowanie słabszymi autami.

Żałuję że w tym sezonie chyba nie uda mi sie być na ani jednej eliminacji,zwłaszcza w Załużu. :cry:
Gdzie dwóch albo trzech spotyka się w imię Alfy Romeo,
tam Cuore Sportivo jest między nimi.
www.pyrateam.cuoresportivo.pl
Avatar użytkownika
alfan
N3
 
Posty: 334
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 16:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez WRC » środa, 9 kwi 2003, 16:25

no to chociarz tyle...
ja bede na 3 eliminacjach w tym roku :) GSMP jest świetne jak nie ma żadnych wypadków...
Tak jak w zeszlym roku ta Alfa w Rościszowie... Oby więcej takich wypadków nie było.
A Pawłowi życze mistrzostwa :D :D
Avatar użytkownika
WRC
N3
 
Posty: 311
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 18:47
Lokalizacja: Wałbrzych

dytkowie

Postprzez grandmaster » środa, 9 kwi 2003, 17:47

Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu!!! Napewno N.gr. straci na absencji kuzynów Dytko, ale takie są realia w naszym sporcie motoryzacyjnym. W każdym razie będzie jeździł dalej i to jest najważniejsze...jednak trochę ździwił mnie fakt, że nie dopiął budżetu :? No to 9-11 maja GSMP w Siennej.
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez LIPciu » środa, 9 kwi 2003, 18:27

szkoda mi chłopaka bo według mnie był najlepszym (od czasów herby) n-kowiczem w tym kraju :( życze mu powodzenia i oby uzbierał kasie na następny sezon
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez żółtodziób » środa, 9 kwi 2003, 18:32

Cholerna szkoda że nie pokażą się w rajdach... no, ale jak się nie ma co się lubi...

alfan: jakoś nie dotarłem do żadnych danych mówiących o mocy Lancera Kościuszki, możesz mnie uświadomić? Jaka w ogóle zwężka obowiązuje w GSMP?

Faktycznie moc w takich wyścigach może być problemem. Fakt że Evo7 to dużo lepsza zabawka niż zupgrade'owana częściowo 4rka, przede wszystkim szerszy rozstaw kół, same koła są większe, to sporo daje, ale jeśli ktoś ma całe stado koni więcej to raczej daje mu to większą przewagę.

Jest jeszcze taka kwestia że Dytki chcą chyba tego Lancera wypożyczać do rajdów więc nie mogą z niego zrobić pełnej A-grupy, wszystkie zmiany muszą być możliwe do w miarę taniego cofnięcia, nie mogą więc go zrobić na full. Tak mi się przynajmniej wydaje. Dytko Rent to nie RalliArt więc może stąd takie ograniczenia.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mitrok » środa, 9 kwi 2003, 19:31

zoltodziob: jezeli chca tego lancera wypozyczac do rajdow to powodzenia im zycze. Jeszcze przy A-grupie to bylbym w stanie w to uwierzyc ale H-grupa to juz chyba bylaby pomylka. To tak jakby Stec swojego "plastikowego" Lancera z MPRC chcial wypozyczac jako N-ka w rajdach. (plastikowego w sensie z duza iloscia zywicy, poliweglanow i kevlaru ).

chyba ze sie myle....

pozdrawiam
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez alfan » środa, 9 kwi 2003, 22:17

żółtodziób napisał(a):alfan: jakoś nie dotarłem do żadnych danych mówiących o mocy Lancera Kościuszki, możesz mnie uświadomić? Jaka w ogóle zwężka obowiązuje w GSMP?
.


WRC numer 13 podaje że misiek Naczelnika miał podczas wrzesniowej eliminacji w Załużu 580 koni. :D
Troche szukalem ale nie znalazłem nic o tej zwężce w grupie H :(

P.S. szukając tego WRC nadepnąłem sobie na okulary.Tylko cudem nie wiszisz mi 200pln :lol: :wink:
Gdzie dwóch albo trzech spotyka się w imię Alfy Romeo,
tam Cuore Sportivo jest między nimi.
www.pyrateam.cuoresportivo.pl
Avatar użytkownika
alfan
N3
 
Posty: 334
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 16:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez żółtodziób » środa, 9 kwi 2003, 22:40

Alfan: jeśli nosisz -0,75 to zawsze mógłbym ci swoje odstąpić ;) :)

Mitrok: właśnie o tym mówię, taka mała moc sugeruje że być może chcą mieć możliwośc przebudowania swojego miśka z powrotem na Nkę i dlatego go zbyt moocni nie grzebali. Skoro Naczelnik ma 580 KM znaczy że zwężka musi być podobna do tej z 1wszej dywizji RC, przy takej dużej zwężce 450 KM to raczej słabe osiągnięcie. Być może tak samo podchodzą do nadwozia, zostawiają je maksymalnie "Nkowe", nie wiem tak tylko przypuszcam. Wiem że Xsara T4 WRC i Xsara "WRC" 1wszej dywizji to zupełnie inne wozy, rallycrossówa ma wzdłużnie umieszczony silnik i chłodnicę z tyłu, bardziej przypomina B-grupowe Audi Quattro pod względem ogólnej koncepcji. Słaby silnik u Dytków dał mi do myślenia, jednym z realnych wariantów jest to że zbyt mocno go nie dłubią... Może na razie chcą sobie zachować możliwosć manewru, przebudować w kierunku grupy H można zawsze jeśli okaże się że zabytek Naczelnika pomyka szybciej...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Glitol » czwartek, 10 kwi 2003, 07:22

Może będą wymieniali silniki do gór i do rajdów :?: Wtedy pozostałaby tylko kwestia zeszperowania auta, bo mimo że są to wyścigi ale odbywają się po drogach "publicznych", poza tym większość tnie zakręty jak na rajdach i czasami niezły syf leży na wyjściach.
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez żółtodziób » czwartek, 10 kwi 2003, 10:13

no właśnie te 450 KM sugeruje że mają jeden silnik i tylko parę bebechów w nim wymieniają. Może tłoki na kute, może wałki na bardziej "agresywne". 400 KM wyciąga zwykła Nka jak jej zdjąć zwężkę. Oni mają raptem 50 KM więcej. Duzych zmian więc chyba nie było. Gdyby mieli osobny silnik to by mogli mieć spokojnie jeszcze o 100 KM więcej.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mitrok » czwartek, 10 kwi 2003, 13:04

cholera wie. Generalnie silnik to nie wszystko. Moga przeciez zchodzic jeszcze z masy auta i w zasadzie przygotowana H-grupa w topowej wersji z N-ka ma wspolną tylko markę samochodu :) Wystarczy spojrzec na Focusa WRC i Focusa Ludwiczaka, ktorego tez niektorzy nazywaja WRC. Tyle tylko ze jak by nie spogladac na Ludwiczaka auto to z kazdej strony wychodzi mi Escort w plastikach Focusa :) (ten sam motor, skrzynia, jednostka wzdluzna itd).

Reasumujac mysle ze chlopaki beda sie zastanawiac nad dalsza koncepcja pewnie dopiero po "naocznych" ogledzinach auta w czasie walki i po porownaniu go z Naczelnikiem. Nie wiadomo co Naczelnik przez zime wymyslil siedzac w garazu :) A nie sadze aby latwo odpuscil tytul Mistrza Polski :)
pozdrawiam
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Baca » czwartek, 24 kwi 2003, 16:33

Jest już opublikowany czat z Pawłem Dytko, który we wtorek odbył sie na
http://www.nto.com.pl/
Kto nie był - polecam lekturę. Tytuł: "Zostaniemy przy górach" wyjaśnia niemal wszystko.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków


Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 22 gości

cron