Moderator: SebaSTI
Możemy mieć i 80mln ludków w kraju, ale ilość sprzedawanych aut jest mała w porównaniu do zachodu. A do ASO to po gwarancji nikt tam nie jeździ, używkami tym bardziej. W skali europy raczej dajemy marny zysk.Aro90 napisał(a):hmm nie końca wszystko jest sterowane z centrali. Jesteśmy dużym krajem w Europie z liczbą ludności prawie 40 mln - to bardzo duży rynek zbytu. Uważam że gdyby u nas rajdy były tak popularne jak w Finlandii czy w Czechach to każdy producent wystawiłby swoją R5 w RSMP... po prostu byłoby to opłacalne. Wtedy nie miałaby miejsca taka sytuacja jak obecnie że Wojtek czy inne duże talenty siedzą w domu
Voo napisał(a):a Ogier dalej uczyłby emerytów jazdy na nartach
Tak, a Loeb składał w fabryce okna.
Pod hasłem „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze." od 2 maja wystartuje kampania społeczna zainicjowana przez Grupę Lotos, realizowana wspólnie z Narodowym Centrum Kultury oraz partnerami: programem Niepodległa, TVP i Polskim Radiem. Celem akcji jest zwiększenie świadomości wagi symboliki i barw narodowych oraz ich poprawnego wykorzystywania.
W ramach akcji edukacyjnej przygotowano spot, w którym polską flagę widać na archiwalnych kadrach z okresu początków polskiej państwowości po odzyskaniu niepodległości i innych ważnych momentów z dwudziestowiecznej historii Polski - m.in. wyboru Karola Wojtyły na papieża i ruchu "Solidarność". Nowsze ujęcia pokazują flagę jako element kibicowania naszym sportowcom. Spot wieńczy hasło "Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze".
Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lo ... -na-fladze
ZbyszekChaosu napisał(a):Rajdy to nie piłka kopana.
nikt ważny napisał(a):Pewnie tez dlatego Jarek uciekł z okretu .Nie chciał pewnie znowu powtórki z Kuligiem z sezonu 2002 gdzie z racji ciagłych braków budzetu czasami do rajdu do ME mieli 10 opon ( !!) Dlatego po sezonie Szczepaniak zamienił Barana .Tu niestety( obym sie mylił -to odszczekam ) hajs sie skonczył i bedzie podobnie .....life is brutal
A ja znam gościa należącego do teamu Kuzaja dla którego Kuzi ucieleśnienie cnót i prawilności a Hołek to ku*** - sorry ale strasznie stronniczy poglądprowincjusz napisał(a):A jeżeli chodzi o Barana to oczywiście każdy ma prawo wyboru, ale człowiek należący do zespołu Kuliga, mój dobry znajomy, był mocno zniesmaczony postawą tego pilota.
ciekawa teoria... Baran odchodzi od Kuliga bo budżet się nie spinał a w kolejnym roku zamiast ERC Kulig zaczyna starty w PWRC...nikt ważny napisał(a):Pewnie tez dlatego Jarek uciekł z okretu .Nie chciał pewnie znowu powtórki z Kuligiem z sezonu 2002 gdzie z racji ciagłych braków budzetu czasami do rajdu do ME mieli 10 opon ( !!)
Dlatego po sezonie Szczepaniak zamienił Barana.
Tylko weź pod uwagę to że te koncerny są Francuskie rajdy wspierają Francuskie koncerny motoryzacyjne, które mają globalny zasięg - skoro u nas nie mamy nawet jednej firmy która masowo wytwarza samochody osobowe to ciężko wymagać takiego wsparcia, co jakiś czas pojawia się team dilerski jak obecnie Skoda i ta sytuacja się nie zmieni za szybko... no chyba że nagle rajdy rozkwitną jak kwiat wiśni.wanderer napisał(a):We Francji rajdy to również sport niezbyt popularny w porównaniu do piłki nożnej, a mimo to ich koncerny związane z motoryzacją nie wycofują się ze sponsoringu w motorsporcie.
Mad Max napisał(a):Tylko weź pod uwagę to że te koncerny są Francuskie rajdy wspierają Francuskie koncerny motoryzacyjne, które mają globalny zasięg - skoro u nas nie mamy nawet jednej firmy która masowo wytwarza samochody osobowe to ciężko wymagać takiego wsparcia, co jakiś czas pojawia się team dilerski jak obecnie Skoda i ta sytuacja się nie zmieni za szybko... no chyba że nagle rajdy rozkwitną jak kwiat wiśni.wanderer napisał(a):We Francji rajdy to również sport niezbyt popularny w porównaniu do piłki nożnej, a mimo to ich koncerny związane z motoryzacją nie wycofują się ze sponsoringu w motorsporcie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości