Kajetan Kajetanowicz

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez Yrtat » piątek, 27 kwi 2018, 11:02

^^^ oraz Thierry Neuville :)
Avatar użytkownika
Yrtat
A5
 
Posty: 712
Dołączył(a): wtorek, 30 kwi 2013, 17:31
Lokalizacja: Żywiec


Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez Voo » piątek, 27 kwi 2018, 11:56

Panowie wspominacie IRC, którego przecież nie wymieniłem ;) Andreas, Esapeka i Craig byli fabrycznymi kierowcami będąc na etapie IRC/ERC. Breen dał się poznać przede wszystkim jako zwycięzca WRC Academy i SWRC a nie z tego, że przegrał z Kajtem. ERC to raczej był u niego skok w bok.
Poza tym to wszystko ludzie, którzy do poważnego rajdowego świata wchodzili już naprawdę ładnych kilka lat temu, o czym zapominamy. Faceci de facto przed 30-ką. Zobaczymy jak będzie za jakiś czas.
Avatar użytkownika
Voo
N3
 
Posty: 228
Dołączył(a): niedziela, 4 sty 2015, 23:23

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez ZbyszekChaosu » piątek, 27 kwi 2018, 13:39

Rajdy to nie piłka kopana. Tutaj do 27 roku życia jesteś juniorem, przed ukończeniem 25 lat raptem paru zawodników wygrało rundę WRC, po trzydziestce większość zawodników dopiero wchodzi na szczyt swoich możliwości. Co do Mikkelsena, Lappiego, Breena, Neuville i dorzuciłbym jeszcze Evansa. Ilu z nich dostało się do fabryki dzięki kasie a ilu dzięki umiejętnościom? Podobnie moim zdaniem wygląda w Polsce przykład Brzezińskiego czy ostatnio Marczyka. Jak jesteś dobry w kręceniu kierownicą i umiesz rozmawiać ze sponsorami to masz szansę się wybić. Tylko trzeba się temu całkowicie podporządkować a wielu naszych kierowców jednak myśli jeszcze czy to o rodzinie czy o prowadzeniu firmy itp. Przyznaję jednak, że przydałby się taki narodowy program, jaki np Lotos robił w skokach albo Lotto w układzie Mistrz i Uczeń. Może taki telewizyjno rajdowy mam talent? W jury Kuzaj, Dytko i jakaś nieogarnięta aktorka ;)
Tymczasem u Kajetana cisza. Boje się, że Lotos wytnie mu taki numer jak wcześniej Kościuszce, organizatorom RSMP czy Rajdu Polski. Czyli ani do widzenia ani pocałuj mnie w nos.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A6
 
Posty: 1101
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez speedyzxz » piątek, 27 kwi 2018, 18:51

Aro90 napisał(a):hmm nie końca wszystko jest sterowane z centrali. Jesteśmy dużym krajem w Europie z liczbą ludności prawie 40 mln - to bardzo duży rynek zbytu. Uważam że gdyby u nas rajdy były tak popularne jak w Finlandii czy w Czechach to każdy producent wystawiłby swoją R5 w RSMP... po prostu byłoby to opłacalne. Wtedy nie miałaby miejsca taka sytuacja jak obecnie że Wojtek czy inne duże talenty siedzą w domu
Możemy mieć i 80mln ludków w kraju, ale ilość sprzedawanych aut jest mała w porównaniu do zachodu. A do ASO to po gwarancji nikt tam nie jeździ, używkami tym bardziej. W skali europy raczej dajemy marny zysk.
Inna sprawa że jeden z kierowców z RSMP uderzał do "polskiego" VW żeby startować Polo R5 w krajowym czempionacie, ale odesłali go z kwitkiem, bo przebadali sobie temat i wyszło że wkład duży, a efekt marketingowy mizerny.
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez wanderer » piątek, 27 kwi 2018, 21:56

Voo napisał(a):
a Ogier dalej uczyłby emerytów jazdy na nartach


Tak, a Loeb składał w fabryce okna.

W Polsce zapewne, bo w Polsce koncern paliwowy nie zajmuje się swoją działką tylko wchodzi w projekty w stylu: uczymy rodaków szacunku do flagi...
Pod hasłem „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze." od 2 maja wystartuje kampania społeczna zainicjowana przez Grupę Lotos, realizowana wspólnie z Narodowym Centrum Kultury oraz partnerami: programem Niepodległa, TVP i Polskim Radiem. Celem akcji jest zwiększenie świadomości wagi symboliki i barw narodowych oraz ich poprawnego wykorzystywania.

W ramach akcji edukacyjnej przygotowano spot, w którym polską flagę widać na archiwalnych kadrach z okresu początków polskiej państwowości po odzyskaniu niepodległości i innych ważnych momentów z dwudziestowiecznej historii Polski - m.in. wyboru Karola Wojtyły na papieża i ruchu "Solidarność". Nowsze ujęcia pokazują flagę jako element kibicowania naszym sportowcom. Spot wieńczy hasło "Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze".
Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lo ... -na-fladze


ZbyszekChaosu napisał(a):Rajdy to nie piłka kopana.

We Francji rajdy to również sport niezbyt popularny w porównaniu do piłki nożnej, a mimo to ich koncerny związane z motoryzacją nie wycofują się ze sponsoringu w motorsporcie.
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez prowincjusz » czwartek, 3 maja 2018, 16:19

Może ktoś wie cokolwiek o dalszej karierze Kajetanowicza? Ta głucha cisza
jest bardzo niepokojąca.
prowincjusz
 
Posty: 18
Dołączył(a): czwartek, 1 wrz 2016, 15:38

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez nikt ważny » czwartek, 3 maja 2018, 17:39

Jak nie poszło zgłoszenie na Portugalię to szmalu brak na starty ....Pewnie tez dlatego Jarek uciekł z okretu .Nie chciał pewnie znowu powtórki z Kuligiem z sezonu 2002 gdzie z racji ciagłych braków budzetu czasami do rajdu do ME mieli 10 opon ( !!) Dlatego po sezonie Szczepaniak zamienił Barana .Tu niestety( obym sie mylił -to odszczekam ) hajs sie skonczył i bedzie podobnie .....life is brutal
"Mnie nie interesuje, co mówią inni ludzie, ponieważ ludzie tak naprawdę mówią wiele rzeczy, a tak naprawdę nie mają pojęcia o czym mówią." Robert Kubica
Avatar użytkownika
nikt ważny
N1
 
Posty: 64
Dołączył(a): środa, 18 lis 2015, 14:05

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez prowincjusz » czwartek, 3 maja 2018, 20:11

Niestety, pieniądze są przekleństwem tego sportu. Oby to samo nie spotkało Marczyka. A jeżeli chodzi o Barana to oczywiście każdy ma prawo wyboru, ale człowiek należący do zespołu Kuliga, mój dobry znajomy, był mocno zniesmaczony postawą tego pilota.
prowincjusz
 
Posty: 18
Dołączył(a): czwartek, 1 wrz 2016, 15:38

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez wanderer » czwartek, 3 maja 2018, 23:21

nikt ważny napisał(a):Pewnie tez dlatego Jarek uciekł z okretu .Nie chciał pewnie znowu powtórki z Kuligiem z sezonu 2002 gdzie z racji ciagłych braków budzetu czasami do rajdu do ME mieli 10 opon ( !!) Dlatego po sezonie Szczepaniak zamienił Barana .Tu niestety( obym sie mylił -to odszczekam ) hajs sie skonczył i bedzie podobnie .....life is brutal

Na razie wygląda to tak, że pilot również zawiesił starty a nie uciekł do innego kierowcy/zespołu. I nie chcę bronić Barana, bo nie wiem o co chodzi , ale praca pilota to trochę niewdzięczna robota za którą należy się zapłata. Jeśli nie ma pieniędzy, to chyba nie ma co liczyć na sentymenty, każdy ma jakąś rodzinę którą musi utrzymać.
A przy okazji trochę szkoda że nikt w PZM nie widzi potencjału do wykorzystania z takim doświadczeniem do przekazywania wiedzy młodszym itp.
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez Mic_123 » piątek, 4 maja 2018, 08:48

Kiedys Pan Jarek prowadzil szkole dla pilotow (cos na zasadzie weekendowych kursow jesli dobrze pamietam) ale to bylo gdzies na poczatku stulecia :D moze teraz rozwinie ten temat albo cos na zasadzie doradztwa dla mlodych zespolow ale w bardziej calosciowym ujeciu (jak Urmo Aava dla Subaru PL kilka lat temu). Jesli chcial to odszedl nie ma co krytykowac, kazdy ma jakies priorytety i nie zawsze kasa (badz jej brak) jest wyznacznikiem.
A co do Kajta to moze jak ktos wczesniej wspomnial celuja w 3 rajdy WRC2 w dalszej czesci sezonu, ale tak realnie to cienko to widac niestety bo 3 rajdy to niby jakas rozgrzewka ale przed czym? przed kolejnym sezonem 2019????
Mic_123
N3
 
Posty: 241
Dołączył(a): piątek, 12 kwi 2013, 15:07

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez pawelll1987 » piątek, 4 maja 2018, 08:55

Jarosław Baran śmigał na świdnickim po serwisie w koszulce Skoda Motorsport i rozmawiał z Mikiem. Także to nie jest tak, że nikt nie korzysta z jego usług. Może po prostu pomaga nie siedząc na prawym. Może po prostu czeka na rozwój wydarzeń.
pawelll1987
N2
 
Posty: 137
Dołączył(a): sobota, 11 lis 2017, 12:07

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez Yrtat » piątek, 4 maja 2018, 09:07

Miko udzielał wywiadu dla tv Łódź, stwierdził, że jarek Baran pracuje dla jego ekipy, ale nie powiedział dokładnie czym się zajmuje.
Co do Kajta- wrzucił post z treningu gokartami pisząc: "Majówkowa pogoda sprzyja przedrajdowym treningom... "
https://www.facebook.com/KajetanKajetan ... 434388881/
Przedrajdowym :)
Avatar użytkownika
Yrtat
A5
 
Posty: 712
Dołączył(a): wtorek, 30 kwi 2013, 17:31
Lokalizacja: Żywiec

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez Mad Max » piątek, 4 maja 2018, 10:18

To ma być forum rajdowe??
Stara rajdowa prawda mówi: "Nie zakochuj się w swoim pilocie/kierowcy"
Kajto z Baranem to ślub brali czy jak ?? Ktoś z was zna takie pojęcie jak "wypalenie" gdzie zaczyna brakować chemii między zawodnikami ??
Sytuacja Kajta jest taka że nie jeździ, a Baran jako zawodowy pilot nie jeżdżąc nie zarabia, więc może skoro byli świadomi takiej sytuacji "puszczenie" Jarka było po prostu zdrowo zdroworozsądkowe. Baran został "doradcą" Miko Marczyka/Skody i raczej nie jest przyspawany do tej posady

prowincjusz napisał(a):A jeżeli chodzi o Barana to oczywiście każdy ma prawo wyboru, ale człowiek należący do zespołu Kuliga, mój dobry znajomy, był mocno zniesmaczony postawą tego pilota.
A ja znam gościa należącego do teamu Kuzaja dla którego Kuzi ucieleśnienie cnót i prawilności a Hołek to ku*** - sorry ale strasznie stronniczy pogląd
nikt ważny napisał(a):Pewnie tez dlatego Jarek uciekł z okretu .Nie chciał pewnie znowu powtórki z Kuligiem z sezonu 2002 gdzie z racji ciagłych braków budzetu czasami do rajdu do ME mieli 10 opon ( !!)
Dlatego po sezonie Szczepaniak zamienił Barana.
ciekawa teoria... Baran odchodzi od Kuliga bo budżet się nie spinał a w kolejnym roku zamiast ERC Kulig zaczyna starty w PWRC...
a problemy z oponami mieli dlatego że sponsorem Kuliga był Goodyear nie mający w swojej ofercie opon rajdowych więc siła rzeczy team Kuliga dostał bana na produkty innych marek, dlatego opony były "kombinowane" - wystarczy przeczytać książkę "Ostatni Przejazd - opowieści o mistrzu Kuligu" - obydwa tematy bardzo ładnie opisane

Jak zwykle na forum obowiązują podwójne standardy do Baran się przyj***** a od Szczepaniaka nikt pretensji nie ma że przez większość kariery lata do tego kto zapłaci więcej.

wanderer napisał(a):We Francji rajdy to również sport niezbyt popularny w porównaniu do piłki nożnej, a mimo to ich koncerny związane z motoryzacją nie wycofują się ze sponsoringu w motorsporcie.
Tylko weź pod uwagę to że te koncerny są Francuskie rajdy wspierają Francuskie koncerny motoryzacyjne, które mają globalny zasięg - skoro u nas nie mamy nawet jednej firmy która masowo wytwarza samochody osobowe to ciężko wymagać takiego wsparcia, co jakiś czas pojawia się team dilerski jak obecnie Skoda i ta sytuacja się nie zmieni za szybko... no chyba że nagle rajdy rozkwitną jak kwiat wiśni.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez woocasch » piątek, 4 maja 2018, 11:10

^^ Mad Max bardzo dobrze napisane. Dodam tylko, że Jarek z Kajto stanowili rajdowy duet przez 9 sezonów :!: Przecież to jest bardzo długi czas, do tego bardzo udany. Przecież razem wygrali 4 tytuły MP i 3 tytuły ME. Mogło po prostu dojść do pewnego wypalenia i potrzeby zmiany. Rozstali się kulturalnie i tyle. A, że Jarek jest teraz doradcą Marczyka to przecież bardzo dobrze, przecież to jest jeden z najbardziej utytułowanych polskich pilotów rajdowych.
Co do Kajty i jego pilotów to widać, że jest on dosyć "wierny i stały w uczuciach", taka kariera i tylko 3 stałych pilotów + Jacek Rathe:) A co do jego dalekszej kariery, to mamy już maj i dalej cisza co do tegorocznych startów. Obawiam się, że sezon jest już spisany na straty, niestety :(
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Kajetan Kajetanowicz

Postprzez wanderer » piątek, 4 maja 2018, 12:52

Mad Max napisał(a):
wanderer napisał(a):We Francji rajdy to również sport niezbyt popularny w porównaniu do piłki nożnej, a mimo to ich koncerny związane z motoryzacją nie wycofują się ze sponsoringu w motorsporcie.
Tylko weź pod uwagę to że te koncerny są Francuskie rajdy wspierają Francuskie koncerny motoryzacyjne, które mają globalny zasięg - skoro u nas nie mamy nawet jednej firmy która masowo wytwarza samochody osobowe to ciężko wymagać takiego wsparcia, co jakiś czas pojawia się team dilerski jak obecnie Skoda i ta sytuacja się nie zmieni za szybko... no chyba że nagle rajdy rozkwitną jak kwiat wiśni.

Ale znaj skalę. Koncernu samochodowego nie mamy, niczego o zasięgu globalnym również, więc nie ma co liczyć o udziale Lotosu czy Orlenu na takim poziomie jak w przypadku francuskiego Total.

Ale jeśli paru innych biznesmenów średniej klasy jest w stanie finansować swoje starty zagranica, to koncern typu Lotos bez problemu powinien łyknąć jakiś 2-3 letni program KK w WRC2 tak jak to było w przypadku Kościuszki. Tym bardziej, że nie ma obecnie nikogo lepszego w rajdach. Wspieranie Kubicy, który de facto nigdzie się nie ściga to za mało.
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron