Moderator: SebaSTI
DonCorrado napisał(a):Sytuacja pewnie nie różni się od tej z przed roku, gdzie jak mówił Kajto, pierwszy rajd to wręcz trochę za swoje jechali, teraz sytuacja lepsza nie jest, tylko zaparł się w sobie, że chce zrobić próg wyżej i raczej odrzuca ERC, wg mnie to dobrze, ambicje trzeba mieć, niż pełny wyproszony cykl ERC bez i tak późniejszych lepszych perspektyw.
Kajetan Kajetanowicz poinformował na swoim profilu, że w sezonie 2018 nie utworzy załogi z Jarosławem Baranem.
Za nami 9 lat współpracy opartej na olbrzymim zaufaniu. Łączy nas wiele sukcesów, ekscytujących sportowych momentów oraz niezapomnianych wspomnień.
Jako duet zdobyliśmy wszystko, o czym marzyliśmy. Może nawet więcej. Wystartowaliśmy w 80 rajdach i wygraliśmy 31 z nich. Ponad pięćdziesiąt ukończyliśmy na podium. Naszym łupem w Mistrzostwach Polski i Mistrzostwach Europy padło 308 odcinków specjalnych. Cztery razy triumfowaliśmy w klasyfikacji generalnej Mistrzostw Polski. W ubiegłym roku, jako pierwsi w historii zdobyliśmy po raz trzeci z rzędu tytuły Rajdowych Mistrzów Europy.
Przez lata zgodnie podejmowaliśmy liczne decyzje. Ostatnią z nich jest rozpoczęcie kolejnych, nowych wyzwań, które każdy z nas zrealizuje osobno. Dziękujemy wszystkim: naszym Partnerom, dziennikarzom, Kibicom oraz bliskim i przyjaciołom za wsparcie, życzliwość, dobre słowo i doping. Za wiarę w nasze umiejętności i zachęcanie do ciągłego rozwoju. Mamy nadzieję, że ten miniony czas naszego wspólnego ścigania, pozostanie w Waszej pamięci, jako wyjątkowy w historii polskich i europejskich rajdów.
Matthias Schmidt napisał(a):To nie wrozy dobrze niestety. Naprawde nie moge zrozumiec dlaczego 4x krotny mistrz Polski i 3x krotny mistrz Europy ma takie problemy ze znalezieniem budzetu. Wielka szkoda. Mistrzostw swiata pewnie by nie zwojowal, ale starty w WRC2 zawsze bylyby krokiem naprzod i jakims nowym wyzwaniem i szansa na rozwoj.
viper napisał(a):Matthias Schmidt napisał(a):To nie wrozy dobrze niestety. Naprawde nie moge zrozumiec dlaczego 4x krotny mistrz Polski i 3x krotny mistrz Europy ma takie problemy ze znalezieniem budzetu. Wielka szkoda. Mistrzostw swiata pewnie by nie zwojowal, ale starty w WRC2 zawsze bylyby krokiem naprzod i jakims nowym wyzwaniem i szansa na rozwoj.
Co tu rozumieć odpowiedź jest prosta. Sponsor to nie frajer. Od dyscypliny która sponsoruje oczekuje medialności zainteresowania itp. rajdy leżą na dnie więc mnie wcale nie dziwi że ma problemy z budżetem. Tym bardziej że przy tych pieniądzach do wydania w rajdach jest wiele dyscyplin które bija na głowe medialnoscia i zainteresowaniem.
Taurus napisał(a):Cieciepaniak ma chyba już umowę z ptakiem. Patrząc na to co kajto ostatnio wrzucal na internety to raczej wymóg nowego sponsora...juz na jesień były jakieś głosy o rozstaniu. Niby zgrzyty personalne między zainteresowanymi. Niby
trebor napisał(a):viper napisał(a):Matthias Schmidt napisał(a):To nie wrozy dobrze niestety. Naprawde nie moge zrozumiec dlaczego 4x krotny mistrz Polski i 3x krotny mistrz Europy ma takie problemy ze znalezieniem budzetu. Wielka szkoda. Mistrzostw swiata pewnie by nie zwojowal, ale starty w WRC2 zawsze bylyby krokiem naprzod i jakims nowym wyzwaniem i szansa na rozwoj.
Co tu rozumieć odpowiedź jest prosta. Sponsor to nie frajer. Od dyscypliny która sponsoruje oczekuje medialności zainteresowania itp. rajdy leżą na dnie więc mnie wcale nie dziwi że ma problemy z budżetem. Tym bardziej że przy tych pieniądzach do wydania w rajdach jest wiele dyscyplin które bija na głowe medialnoscia i zainteresowaniem.
Viper, i masz rację i nie do końca ją masz. Bo popatrzmy inaczej - uważasz, że poważny sponsor liczy na medialność? Przecież dobrze wie, ze jej nie ma! A wchodzi. A Lotos to już ile lat?
Mam nadzieję, że przynajmniej w przypadku jednego z Nich, jest jakiś większy projekt. Może to być myślenie życzeniowe, ale oby!!!
Zgadzam się z MS, że po 4xPL i 3xEU bez budżetu - to by była katastrofa.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości