Citroën Racing Trophy Polska

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Citroën Racing Trophy Polska

Postprzez czajak » poniedziałek, 16 mar 2009, 19:00

hej, znalezione na stronie citroen.pl

Nowe sportowe wyzwanie


Citroën Racing Trophy Polska

Wkrótce rozpocznie się trzeci, kolejny już rok zmagań dobrze znanych kibicom oraz zawodnikom cedwójek na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. W nadchodzącym sezonie 2009 Citroën Polska wraz z partnerami projektu Citroën Racing, Total, Michelin oraz Hewlett-Packard przygotowali zupełnie nową odsłonę dobrze znanego projektu C2R2 Teams’ Challenge. Od tego roku program zmienia swoją formułę i staje się częścią gólnoeuropejskiego pucharu, otrzymując nazwę Citroën Racing Trophy Polska. Najważniejszym założeniem programu jest nadal ułatwianie startów jak największej liczbie zawodników, którzy zdecydowali się rywalizować Citroënem C2R2 MAX. Nowym elementem jest międzynarodowy charakter programu: Zawodnicy biorący udział w programie w Polsce będą mieli możliwość startów i zdobywania nagród w zagranicznych edycjach pucharu. Podobnie, załogi ścigające się w Citroën Racing Trophy w innych krajach Europy będą miały możliwość startów w Polsce.
Citroën Racing Trophy



Obrazek

Aby ułatwić przygotowanie startów i pomagać zespołem osiągającym najlepsze wyniki, Citroën Polska wspólnie z partnerami zgromadzili wyjątkową pule nagród dla uczestników Citroën Racing Trophy Polska. Ich dystrybucja będzie zależna od zajętego miejsca w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski w klasyfikacji generalnej grupy A samochodów z napędem na jedną oś z wyłączeniem S1600 . Nagrody za jedną eliminację w zależności od zajętego miejsca w tej klasie będą wynosiły:

1. 16 0000 PLN
2. 12 000 PLN
3. 10 000 PLN
4. 8 000 PLN
5. 6 000 PLN
6. 4 000 PLN
7. 3 000 PLN
8. 2 000 PLN

„Citroën Racing Trophy to nowa jakość, biorąc pod uwagę dotychczas proponowane formuły pucharu. Wyróżnia się przede wszystkim wyjątkowo atrakcyjną pulą nagród. W aktualnej sytuacji zawodnik osiągający dobre wyniki może praktycznie finansować w znacznej części starty poprzez zdobywane nagrody. Ponadto jest nadal motywowany do zdobywania jak najlepszych pozycji w klasyfikacji generalnej- to bardzo ważny aspekt sportowy. Wreszcie jest to program międzynarodowy, dający możliwości zdobywania nowych doświadczeń i porównywania umiejętności sportowych kierowców rożnych krajów, startujących na jednakowych bardzo konkurencyjnych samochodach. Jestem przekonany ze podwyższy to jeszcze bardziej poziom rywalizacji.” – powiedział Marek Nawarecki – Citroën Racing

Warunki, jakie musi spełnić zawodnik, aby wziąć udział:
1. Podpisać umowę z Citroën Polska na mocy której zawodnik zobowiązuje się do spełnienia określonych warunków.
2. Posiadać samochód w specyfikacji C2R2 Max zgodniej z załącznikiem do umowy (paszport techniczny)
3. Wpłacić wpisowe równowartości 840€ bez VAT w ramach, którego załoga otrzymuje jednolite kombinezony dla kierowcy i pilota.
4. Inne, dotyczące między innymi zasad sportowej rywalizacji i obowiązkowego oznakowania samochodu.

W przypadku zawodników chcących wziąć udział w programie, a nie posiadających jeszcze samochodu cena specjalna zestawu do budowy C2R2 Max w wersji szutrowej lub asfaltowej wynosi 34 900€ bez VAT. Dla zawodników chcących startować w programie posiadających już wersję podstawową C2R2 i chcących dokupić tzw. KIT do przebudowy do wersji MAX, cena promocyjna zestawów wynosi odpowiednio: 20 000€ bez VAT lub 10 500€ bez VAT dla aut, które posiadają juz dodatkową opcją konfiguracji technicznej (nowy typ wiązki elektrycznej i specjalny zbiornik paliwa).

„Z roku na rok samochody rajdowe są coraz bardziej konkurencyjne. Aby wyniki Citroënów były możliwie najlepsze w międzynarodowych serialach „Citroën Racing Trophy” startować będą wersje MAX. Dla zawodników chcących dostosować swoje samochody z wersji podstawowej C2 R2 do Max, zestawy do przebudowy są teraz jeszcze bardziej przystępne.” – powiedział Simon Jean-Joseph Szef Działu Współzawodnictwa Klientów Citroën Racing.

Dodatkowych informacji udziela Dział Public Relations.
Zgłoszenia udziału, prosimy kierować do Dyrektora ds. PR Jerzego Prządki
czajak
N2
 
Posty: 142
Dołączył(a): piątek, 14 gru 2007, 20:42


Postprzez MatiWrc » poniedziałek, 16 mar 2009, 19:10

w sumie fajnie że odświeżyli C2 R2 Teams' Challenge, nagrody naprawdę grube :shock: ciekaw jestem tylko dlaczego będą uwzględniane same MAXy. fakt, to najnowszy model, ale w Polsce jeżdzi sporo "zwykłych" C2 R2, a teraz zbudowało się też kilka VTSów, więc imho powinni je też dopuścić :wink:
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40

Postprzez Gabi » poniedziałek, 16 mar 2009, 19:55

ta pierwsza nagroda to napewno 160 000 a nie 16 000??
MOTO FREAK FOTO
Avatar użytkownika
Gabi
N1
 
Posty: 65
Dołączył(a): sobota, 1 lis 2003, 17:21
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Mroowa » poniedziałek, 16 mar 2009, 20:17

na pewno 16 tysi :)

No bo żeby zgarnąć kaskę pierw trzeba wpłacić na kita do Maxa :D
Ale grubo fajnie wygrasz to trochę Ci się zwraca :)

odnośnie C2 R2 to różnice są chyba w kołach od VTSa, dlatego nie mogłby być klasyfikowane, chodzi o rozmiar i pewnie inne sprawy jeszcze.
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez MatiWrc » poniedziałek, 16 mar 2009, 20:22

Gabi napisał(a):ta pierwsza nagroda to napewno 160 000 a nie 16 000??


na pewno 16, za dobrze by było :) chociaż kit do budowy Maxa, który dostał Chmielewski za zwyciestwo w Challenge'u 2008 był wart podobną kwotę (35.000 Euro)

edit: tak, na przyklad w furze Siekluckiego były bodaj inne felgi. niemniej dziwi mnie, dlaczego do Trophy nie są dopuszczone "zwykłe" C2 R2. VTSy przy zachowaniu ustalonych przeróbek też mogłyby smigać, szczególnie że punktowane jest pierwsze 8 miejsc.
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40

Postprzez Karol » poniedziałek, 16 mar 2009, 20:53

Pewnie chodzi o to, żeby kupowac kity u Citroena. Nagrody całkiem bezinteresowne nie są, w końcu to też nie jest instytucja charytatywna.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez speedyzxz » poniedziałek, 16 mar 2009, 22:55

Minusem jest to że "zwykłe" C2R2 nie będzie klasyfikowane.
Ile kosztować będzie przebudowa z C2R2 na C2R2 Max?
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Postprzez Mroowa » wtorek, 17 mar 2009, 01:18

Dla zawodników chcących startować w programie posiadających już wersję podstawową C2R2 i chcących dokupić tzw. KIT do przebudowy do wersji MAX, cena promocyjna zestawów wynosi odpowiednio: 20 000€ bez VAT lub 10 500€ bez VAT dla aut, które posiadają juz dodatkową opcją konfiguracji technicznej (nowy typ wiązki elektrycznej i specjalny zbiornik paliwa).
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez speedyzxz » wtorek, 17 mar 2009, 14:16

Mój błąd, sporo kasy zwłaszcza przy słabej złotówce
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Postprzez THIM » wtorek, 17 mar 2009, 17:34

Zbiornik paliwa i wiązka elektryczna kosztują 10 tys Euro :?:
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mroowa » środa, 18 mar 2009, 09:30

Niby dużo wyszło kitów C2 R2 ale jakoś tych aut nie widać... nie ma jeszcze sprecyzowanych planów bo narazie to kto ?
(dopisywać)

1. Chmielewski
2. Dobrowolski
3. Habaj

Coś Turas się interesował ponoć Cytryną
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez MatiWrc » środa, 18 mar 2009, 10:06

Mroowa napisał(a):Niby dużo wyszło kitów C2 R2 ale jakoś tych aut nie widać... nie ma jeszcze sprecyzowanych planów bo narazie to kto ?
(dopisywać)

1. Chmielewski
2. Dobrowolski
3. Habaj


jeszcze Kornicki i chyba Grono. plus 2 fury, jedna po Pasku, druga Kochanowskiego (jest ogłoszenie na Hodze), pytanie czy ktoś się na nie skusi :)
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40

Postprzez Beret » środa, 18 mar 2009, 10:42

MatiWrc napisał(a):
Mroowa napisał(a):Niby dużo wyszło kitów C2 R2 ale jakoś tych aut nie widać... nie ma jeszcze sprecyzowanych planów bo narazie to kto ?
(dopisywać)

1. Chmielewski
2. Dobrowolski
3. Habaj


jeszcze Kornicki i chyba Grono. plus 2 fury, jedna po Pasku, druga Kochanowskiego (jest ogłoszenie na Hodze), pytanie czy ktoś się na nie skusi :)

a Grzesiek Grono nie szykuje sie przypadkiem na n4-??
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez wrx » środa, 18 mar 2009, 11:08

jak widac po zgloszeniu na W-wski to nie - a takie zamieszanie robili ;)
co do nagrody to moze na silnik starczy :) - srednio jeden na 2 rajdy :)
Avatar użytkownika
wrx
N3
 
Posty: 371
Dołączył(a): środa, 11 sty 2006, 12:10
Lokalizacja: z kątowni :P

Postprzez MatiWrc » środa, 18 mar 2009, 11:13

Beret napisał(a):a Grzesiek Grono nie szykuje sie przypadkiem na n4-??


no właśnie nie, też się zdziwiłem :)
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40

Następna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości