Moderator: SebaSTI
A tak zupelnie na marginesie: wszyscy psiocza na Renault, ze nie chce wejsc w sport... Ale niedawno chcieli homologowac lokalnie w Polsce pucharowego Logana - i dupa - PZMot sie nie zgodzil, bo Logan nie ma homologacji FIA, tylko lokalne homologacje pucharowe (w Rumunii dokladnie mowiac)
Z tego co wiem, to nie byl to jego pomysl. Radze zerknac do archiwum WRC. Pomysly te zostaly nadeslane od innych osob.newshadow jr napisał(a):Podobny pomysł miał dawno temu T. Czopik - jednak wszyscy olali. Tyle. że on sugerował, aby były to kilkuletnie Nki ( np. nie nowsze niz homologowane w 2002r. ) i żeby jezdziły w ramach PPZM - aby maksymalnie ograniczyć koszty startów.
RallyStar.pl napisał(a):Jednym autem w N4 - będzie jeździł Tomek Trembicki
Obecnie zainteresowanie nową klasą wyrazili: Grzegorz Grono, Paweł Danys, Sławomir Naradowski, Jakub Wysocki, Mariusz Nowocień, Łukasz Złotnicki i Ariel Piotrowski.
Beret napisał(a):ztcw Naradowski tez sie wycofal z racji braku tego, co w sporcie jest niezbedne
voytec napisał(a):Beret napisał(a):ztcw Naradowski tez sie wycofal z racji braku tego, co w sporcie jest niezbedne
Rozumiem, ze chodzi o talent..? (tak, to zart, ale samoistnie sie nasuwa )
Beret napisał(a): a slawek wcale zly szofer nie jest
MatiWrc napisał(a):no niestety zainteresowanie może być małe... chociaż w mailu, rozesłanym po utworzeniu N4 minus czytaliśmy:Obecnie zainteresowanie nową klasą wyrazili: Grzegorz Grono, Paweł Danys, Sławomir Naradowski, Jakub Wysocki, Mariusz Nowocień, Łukasz Złotnicki i Ariel Piotrowski.
więc może coś z tego będzie chociaż już wiadomo że Grono będzie jeździł C2.
SuN napisał(a):Obecnie zainteresowanie nową klasą wyrazili: Grzegorz Grono, Paweł Danys, Sławomir Naradowski, Jakub Wysocki, Mariusz Nowocień, Łukasz Złotnicki i Ariel Piotrowski.
Danys chyba odpada bo planuje starty w Czechach..
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 107 gości