Nie no ARO tak na zdrowy rozsądek pomyśl:
Kto? Za co?
Niby Kajto, ale przecież na S2000 nie stać, Kuchar? Nie stać!, Bęben? S2000, Dytko? Nie stać.
Oczywiście chodzi mi tutaj o zaliczenie pełnego sezonu w WRC
No chyba, że "Starzy" postanowią powrócić.
Hołek(możliwe), Czopik(kasa,emerytura), Kuzaj(możliwe,pauza)
Nie widzę szans na powodzenie tej klasy w tych czasach kiedy większość woli wybrać s2000 i Nki
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II
http://www.image-sport.net moja stronka
Leszek!!
Chodzi mi o to, że nie ma co narzekać Lepiej tak, niż w ogóle... Może pojawi się paru wariatów w klasie open którzy zrobia show? Jest szansa na jakis powiew świezości mimo wszystko, nie uważacie?
Jeżeli szukasz pilota na KZK, KJS lub imprezę o podobnym charakterze z łódzkiego lub najbliższych okolic napisz PW, lub mail: aro1@o2.pl
Temat może nie dopracowany w 100% ale i tak jestem w szoku, że jakieś zmiany się pojawiły. Pierwszy raz od niepamiętnych czasów PZMot coś zreformował. Pewnie WRC się nie pojawią, ale może będzie paru takich posiadaczy N4, którzy w obliczu braku szans na walkę z S2000 w generalce pójdą do klasy Open i zaliczą trochę więcej fun'u mając do dyspozycji sporo mocniejsze auto. I tak (poza Kajtkiem) regularnie nikt się nie liczył w czołówce generalki jadąc Nką.
A tak w ogóle to zatwierdzono też kilka ciekawych zmian w innych dyscyplinach. Pojawi się np. WPP, czyli 2-ga liga wyścigowa na bardzo ciekawych warunkach, zwłaszcza finansowych. Coś się rusza w tym "betonie".
Ptaszek i Królikowski o ile mi się zdaje, to po pierwsze jak narazie nie mają odpowiedniej licencji żeby mogli czterołapem w RSMP startować.
Okazjonalnie pewnie ktoś się w tej klasie pojawi, niekoniecznie w WRC. Ale jeśli nie jest ona klasyfikowana w generalce, to nie liczę, że ktoś się skusi na pełny sezon. Bo po cholerę?
kto?
oj Panowie ... więcej wiary w naszych drajwerów
jestem w stanie od razu wymienić kilku drajwerów, którzy mogą sobie pozwolić na taką zabawkę w przyszłym sezonie:
Mały
Sołek - chociaż nie wiadomo - jak będzie chciał walczyć w ME to będzie musiał zostawić s2000
Ruta
Oleksowicz
Kuchar
i kilku innych, którzy będą w stanie wyczarowac grosz spod ziemi
Nie panikujmy zbyt wcześnie.
Ale przyznam, że jestem zszokowany decyzją GKSS
EDIT:
z tego co się orientowałem, to Trejcak już nie ma tego potworka od zeszłego roku
Tak sobie myślę, że PZM nie stworzył klasy OPEN z myślą o tym, że ktoś przejeździ cały sezon, a tylko i wyłącznie z po to, żeby na lotosie (ew. agapicie) nasi kierowcy mogli na luza poćwiczyć przed polskim. Klasa OPEN im to umożliwia, będą mieli własną klasyfikację, będzie normalna walka z czasem - a to jest najlepszy trening. Pamiętamy ubiegłoroczną historię, kiedy to Hołek miał niby jechać agapit i polski WRCem, niestety pojechał N12, bo regulamin nie dopuszczał WRC i mógł sobie jedynie pojechać jako zerówka. Więc żeby uniknąć podobnych sytuacji Panowie stworzyli klasę OPEN. Ja to tak widzę w tej chwili. Może od czasu do czasu ktoś spoza czołówki skusi się na zmianę zwężki, ale jak już wcześniej pisałem - rewolucji się nie spodziewam w perspektywie całego sezonu. I nie zdziwił bym się gdyby już w kolejnym sezonie klasa zniknęła.
Panowie i Panie Wydaje mi się, że nie warto teraz rozmyślać czy ktoś pojedzie Wyrcem czy nie pojedzie... poczekajmy do pierwszej eliminacji. Zobaczymy wogóle na jaką obsadę możemy liczyć w 2009, bo na tą chwile to wszyscy 'gadają' że jadą! A jak wszyscy wiemy, w praniu to różnie bywa...
Po co zastanawiacie nad tymi co walcza o punkty w generalce? Przecież Kuchar czy Kajtek nie pojada WRC czy innym "open" bo by stracili szanse na tutuł w RSMP (no bo nie zaliczenie punktów z 1 rundy to już praktycznie koniec walki).
Ja tam nie będę psioczył, że zrobili ta klase. Nie będą jeździc to nie, ale mogą!
To klasa dla przgodnych ludzi z kasą co sobie chcą pojeździć dla przyjemności. Poza tym nie tylko WRC się liczy. Pewnie pojawią się sie wynalazki jak z Barburki. Jakieś N13 czy Lancery z 350 końmi.
I jak już pisałem z kasą wcale nie musi być aż taki problem. Na 1 czy 2 starty pewnie ktoś uzbiera kasę. A czas w relacji TV ma praktycznie pewny (wiadomo - przejazd będzie efektowny, głośny itp.) więc sponsor się znajdzie. No i nie wiem jak wypada porównanie kosztów nowego topowego s2000 i np. Corolli WRC?
eheh optymisci tutaj widze
solek ma walczyc o pietruche ? kuchar ? no panowie zejdzcie na ziemie bo dzieciaków tylko napędzacie
mototom -> ptaszek ma licencje M słowacka wiec moze jezdzic gdzie chce
Panowie jakbyście widzieli to nadciąga do Polski kryzys gospodarczy, kto działa w branży motoryzacyjnej wie o co chodzi.
Chłopaki mają problem z uzbieraniem budżetu na eNkę i nawet nie myślą o KitCarach, WRC czy bardziej przyziemnych S2000. Stworzenie klasy OPEN będzie miało taki sam finał jak klasa historyczna. Ktoś wystartuje raz czy dwa i będzie po wszystkim. A pozatym to mało który sponsor da olbrzymią kasę na WuRCa jeśli nie będzie się mógł pochwalić w mediach, że załoga wygrała rajd (bo co napisze/powie, że wygrali klasę Open).
Natomiast jeśli chodzi o system punktowy to bardzo mi się podoba.
Tercjak już od dawna nie ma Kit Cara... Ale może Gielata w końcu pokaże Octavię WRC zawsze obiecywał...
Ptaszek z pewnością polatał by sobie... może...
to będzie jak klasa historyczna... niby jest... ale marna...[/code]
Gielata Octavke pokazał na Krakowskim 2002
Ptaszek to jak dla mnie kierowca wyścigowy a nie rajdowy, w wyścigach/rallycrossie pięknie mu to wychodzi co do rajdów to już nie tak bardzo - choc kto wie może jakiś rajdzik pojedzie
a co do klasy Open to tak jak ktoś wcześniej wspomniał rajdy szutrowe będą bardziej pod kontem treningu w bojowych warunkach przed "Polskim" no chyba że ktoś jakiś "wynalazek" wystawi dla zabawy ale trochę tego nie widzę
Avatar foto. by Marcin Kaliszka Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic