ŁukaszŁuniewski napisał(a):I wszyscy będą spinać budżet na Rajd Polski, który nie będzie eliminacją RSMP i każdy będzie chciał wystartować w super samochodzie za wszelką cenę.
I sklepać Loeba z Hirvonenem
Moderator: SebaSTI
karcin napisał(a):Marcin Szopa napisał(a):Szkoda Frycza, coś z tymi Subaru jest nie tak bo nie dość że wolne to jeszcze strasznie łatwo palne. Niech Seba wsiada w Punto od Kuziego bo tylko marnuje się tam .
Ale on jechał chyba N12 a nie N14 ?!
a N12 nie są wcale takie wolne no chyba, że Cię źle zrozumiałem...
kowar1 napisał(a):Ogólnie jednak porównanie jazdy naszej czołówki do tramwajarzy jest niestety bardzo trafne.
RajducH napisał(a):Plusem rajdu jak dla mnie była atmosfera, juz od czwartku bylem w Karpaczu, piekne widoki, turystyka rozwinieta na maksa, w moim pensjonacie stacjonowal team Siekluckiego, a za plotem Małyszczycki; wieczorami w centrum non stopp smigaly rajdowki na lawetach albo kierowcy przechadzajacy sie po barach szukajac jakies dobrej wyzerki (wielu z nich "upalalo" na kolorowej ). Siadal czlowiek cos zjesc i wszedzie wkolo slyszal opowiesci o rajdach - normalnie rajdowy klimat
Cogonieznajom napisał(a):RajducH napisał(a):Plusem rajdu jak dla mnie była atmosfera, juz od czwartku bylem w Karpaczu, piekne widoki, turystyka rozwinieta na maksa, w moim pensjonacie stacjonowal team Siekluckiego, a za plotem Małyszczycki; wieczorami w centrum non stopp smigaly rajdowki na lawetach albo kierowcy przechadzajacy sie po barach szukajac jakies dobrej wyzerki (wielu z nich "upalalo" na kolorowej ). Siadal czlowiek cos zjesc i wszedzie wkolo slyszal opowiesci o rajdach - normalnie rajdowy klimat
olbrzymi plus za taką lokalizację i skupienie całego rajdowego cyrku w jednym miejscu, tak świetnym miejscu
Andrzej napisał(a):Ja byłem na Karkonoskim jako safety.Plan zabezpieczenia był super, dostaliśmy wszystko wyrażnie rozpisane i narysowane, podobnie jak było na Rajdzie Polski.Jest tylko jedno ale- czasami wyglądało to tak jakby osoba ustalająca plan zabezpieczenia (syn dyrektora rajdu ) nie robiła tego przejeżdżając oesy, tylko siedząc za biurkiem.Dla przykładu, na oesie Karpacz, na lewym 90, przed szykaną poprzedzającą hopę, postępując zgodnie z planem zabezpieczenia zrobiliśmy kopertę po wewnętrznej zakrętu, za drzewami i kamiennym murem .Dodam ,że dojście do zakrętu było prostym odcinkiem drogi pod górę.Co do strefy dla kibiców w tym miejscu- mogła by być 2 razy bliżej moim zdaniem.Ale w sumie lepiej dmuchać na zimne niż zabezpieczać rajd tak jak się to robi w Krakowie. W niedzielę zabezpieczałem szybką partię na OS-ie Podgórzyn.Tutaj pozdrowienia dla ekipy atmo-sfery - po relacji widzę ,że staliście na ,,moim'' mostku. Co do samego rajdu -trasy super, moim zdaniem najlepsze w RSMP, piękne widoki, super atmosfera , no i pomysł połączenia RSMP z Lausitz Cup.Można było zobaczyć kilka ciekawych aut.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości