Francuz mistrzem Polski?

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez Loeb1987 » poniedziałek, 12 maja 2008, 12:48

szeler napisał(a):A klasa historyczna :?: Wyjątkowo licznie była reprezentowana na elmocie :) może podobnie będzie w kolejnych eliminacjach, szczególnie tych asfaltowych. Sorki za OT.

Klasa ciekawa i warto zostać dla niej do końca odcinka ale zawodników troche mało ;)
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Raven » poniedziałek, 19 maja 2008, 12:06

Kto obecnie przygotowuje samochód dla Bouffiera?
I dlaczego tyle osób mówi o jego samochodzie "fabryczny"? Nawet w ubiegłym sezonie tak mówiono, podczas gdy robili go Węgrzy z TRT.
http://www.rallymadness.prv.pl - i wszystko jasne!
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Postprzez Hultay WRC » poniedziałek, 19 maja 2008, 12:34

Coś kiedyś była mowa że Peugeot wszystkie 207 s2000 robi akie same, bez różnicowania, ale jakoś mnie to nie przekonuje.
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Raven » poniedziałek, 19 maja 2008, 12:38

Nawet jeżeli tak jest, to kwestia przygotowania wozu jest i tak równie ważna.
http://www.rallymadness.prv.pl - i wszystko jasne!
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Postprzez martin.h » poniedziałek, 19 maja 2008, 13:23

Raven napisał(a):Kto obecnie przygotowuje samochód dla Bouffiera?
I dlaczego tyle osób mówi o jego samochodzie "fabryczny"? Nawet w ubiegłym sezonie tak mówiono, podczas gdy robili go Węgrzy z TRT.

Peugeota przygotowuje Peugeot Sport Polska, z Francji przyjeżdża chyba tylko główny inżynier, no i podzespoły takie jak silnik czy skrzynia są serwisowane we Francji.
Co do Peugeotów to wszystkie są takie same, mogą być tylko lepiej lub gorzej serwisowane. Dopóki Peugeot nie będzie miał fabrycznej ekipy to nie będzie podziału tak jak w Abarth'cie.
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez misiek_wrc » poniedziałek, 19 maja 2008, 13:38

A prawda to że Buffi miał nowe zawieszenie na Elmot?
..:: !! QHR MAJCHER OGIEN NA TLOKI !! ::..
Avatar użytkownika
misiek_wrc
A5
 
Posty: 544
Dołączył(a): niedziela, 13 sie 2006, 15:50
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez Raven » poniedziałek, 19 maja 2008, 13:51

Czyli nie jest to fabryczny samochód mający o 100 KM więcej od innych... jak niektórzy sądzą ;-)
http://www.rallymadness.prv.pl - i wszystko jasne!
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Postprzez Anonymous » poniedziałek, 19 maja 2008, 15:14

Raven napisał(a):Czyli nie jest to fabryczny samochód mający o 100 KM więcej od innych... jak niektórzy sądzą ;-)


Powtórze: TO NIE JESTE ŻADEN FABRYCZNY SAMOCHÓD! Nawet Kuzaj mówił to w wywiadzie(który bardzo mi sie podobał bo przyznal że dali ciała ;) brawa dla niego ;) )

A powiedzcie mi gdzie fabryczne Peugeoty mają o 100 KM więcej? :shock:
Anonymous
 

Postprzez Krzysiek_WrC » poniedziałek, 19 maja 2008, 15:23

Raven napisał(a):Czyli nie jest to fabryczny samochód mający o 100 KM więcej od innych... jak niektórzy sądzą ;-)

Nie jest fabryczny,ale mają inżyniera pracującego w fabrycznym oddziale Peugeota (Peugeot Sport).I to wystarczy aby wiedział jak auto przygotowac aby było w miarę bez awaryjne,albo takie aby kierowca awarię nie odczuwał aż nadto czasowo :)
I daltego takie kolosalne róznice (na oko nie widac,ale po czasach....) są miedzy zespołami któe sa całkowcie prywatne np. TRT (Kosciuszko) a Bouffier.
Wystarczy nawet spojrzec na samo WRC,zespól Forda fabryczny a zespól Muchnis który de facto też Fordów uzywa.
Krzysiek_WrC
A6
 
Posty: 1518
Dołączył(a): czwartek, 22 sty 2004, 22:19
Lokalizacja: Stadniki

Postprzez Raven » poniedziałek, 19 maja 2008, 15:44

Jeden fabryczny inżynier to ponoć sekunda na kilometrze. Słyszałem, że takie są wymagania jak ich przyjmują do pracy. Dajcie spokój i nie przesadzajcie...
http://www.rallymadness.prv.pl - i wszystko jasne!
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Postprzez martin.h » poniedziałek, 19 maja 2008, 15:56

Raven napisał(a):Jeden fabryczny inżynier to ponoć sekunda na kilometrze. Słyszałem, że takie są wymagania jak ich przyjmują do pracy. Dajcie spokój i nie przesadzajcie...

A ja słyszałem, że nawet 2 sekundy :D
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Philippe » poniedziałek, 19 maja 2008, 23:13

Krzysiek_WrC napisał(a):Nie jest fabryczny,ale mają inżyniera pracującego w fabrycznym oddziale Peugeota (Peugeot Sport).I to wystarczy aby wiedział jak auto przygotowac aby było w miarę bez awaryjne,albo takie aby kierowca awarię nie odczuwał aż nadto czasowo :)
I daltego takie kolosalne róznice (na oko nie widac,ale po czasach....) są miedzy zespołami któe sa całkowcie prywatne np. TRT (Kosciuszko) a Bouffier.
Wystarczy nawet spojrzec na samo WRC,zespól Forda fabryczny a zespól Muchnis który de facto też Fordów uzywa.


Mam nadzieje, że prawidłowo w tej wypowiedzi wyczułem ironię :-)
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez Beret » wtorek, 20 maja 2008, 00:11

pamietajcie tez ze bouffier to kierowca testowy peugeota i sam mnostwo pracy wlozyl w "wyprodukowanie" 207 s2000. mysle ze jest jednym z najbardziej objezdzonych ludzi na swiecie w tym aucie, zna je od podszewki i znakomicie czuje. mysle tez ze inzynier z peugeot sport ma jednak ciut wieksza wiedze na temat auta niz inzynier z trt, skad-inad znakomitej stajni
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez MSG Racing » wtorek, 20 maja 2008, 02:16

martin.h napisał(a):
Raven napisał(a):Jeden fabryczny inżynier to ponoć sekunda na kilometrze. Słyszałem, że takie są wymagania jak ich przyjmują do pracy. Dajcie spokój i nie przesadzajcie...

A ja słyszałem, że nawet 2 sekundy :D

A naklejka totala daje 5koni więcej Wink
A tak na serio. Auto budował Panizzi. Bufii puźniej nim jeździł.
Fiat miał włoskiego inżyniera i jakoś im nie szło.
Co do fabrycznych Fordów i zespołu Argentyńskiego to ten drugi ma starsze wersje aut a tam różnice już są spore a co dopiero jak dodać przygotowanie.
I to samo pewnie będzie w Peugeocie.

PS
Chyba zaczyna się szukanie gdzie leży niemoc naszych wobec Francuza inna niż to że są po prostu wolniejsi.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Philippe » wtorek, 20 maja 2008, 11:25

Ludzie kochani :-)

Zobaczcie kto jeździ w temacie Munchi's a kto w pierwszym teamie Wilsona. Stąd są głównie różnice, choć auta są starsze i gorzej przygotowane, co nie zmienia faktu, że "gorszymi" autami da się jednak jechać. Pokazał to Pan Latvala pod koniec zeszłego sezonu.

Jeśli chodzi o Polskę to nie ma pewnie różnicy między autami Kościuszki i Bouffiera. Chyba, że jeden mechanik jest francuzem i ma koszule z napisem Peugeot Sport France i prawe tylne koło Bouffiera jeździ szybciej i dlatego wygrywa.

Jeśli chodzi zaś o znajomość auta Bouffiera to ok - jest przewaga, taka sama jak to, że nasi Walim jeżdżą co roku, lub kilka razy w roku od nastu lat. A Francuz pojechał zapoznanie i wygrał.
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości

cron