Pucharowa rajdówka

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez MisiekClio » piątek, 31 paź 2008, 18:42

micz napisał(a):a w jakiej to niby klasie w polsce mogło by latać. 1,6 x 1,7 = 2,72. Więc albo z s2000 albo z n4


Zgadzam, się że klasa by się na pewno znalazła - byłaby to po prostu klasa PP :)

Mam nadzieję, że Pug w to wejdzie. Koszty auta we Francji są całkiem przystępne.
20 000 Eur netto (nie wiem jaki tam mają VAT - po naszemu 24400 brutto) * 3,5 = 85.400 PLN Brutto. To jest naprawdę dobra cena. Daje realne nadzieje na przelatanie sezonu za ok.140, 150 tys PLN.

Pytanie, czy Peugeot Polska będzie w stanie utrzymać francuskie ceny...
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane


Postprzez THIM » piątek, 31 paź 2008, 19:25

To by był budżet Cee'da. Peugeot i tak dużo zrobił w Polsce - należy się szacun. Kia też przedłuża Picanto, mimo, że sprzedaje już pikacze po faceliftingu. Wracając do Peugeot, teraz kładą kasę na Briana.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez micz » sobota, 1 lis 2008, 23:28

auto może tanie. Ale kiepsko widzę trwałośc doładowanych silników przy obecnym poziomie polskiej wiedzy technicznej. Skoro przecietny "tuner" czy "mechanik" nie ma pojęcia co to AFR czy EGT to te 1.6 będą wbuchały jeden za drugim
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez czajak » sobota, 1 lis 2008, 23:48

20 000 Eur netto kosztuje kit do przerobienia seryjnego auta, wiec do tych 85000zł trzeba doliczyć seryjny samochód. wiec już jako całość, finansowo różowo nie jest, a szkoda
czajak
N2
 
Posty: 142
Dołączył(a): piątek, 14 gru 2007, 20:42

Postprzez Hultay WRC » niedziela, 2 lis 2008, 21:07

Nie tylko to nie wygląda dobrze- przecież turbo sprawia że po zakończeniu ew. pucharu taki samochód będzie ścigał się sam ze sobą. w przypadku pucharu Peugeota można było startować nim w A6 a tu?
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez GrYzLy » niedziela, 2 lis 2008, 21:55

Ari_Krakow napisał(a):Sądzę, że wzorem lat ubiegłych taki puchar ma duże szanse wystartować. O jego popularności decydować będzie jednakże rozmiar kryzysu gospodarczego w Polsce no i oczywiście kurs euro.


Nie orientuje sie czemu nie wystartowal puchar swifta, czy pandy, ale widzac koszty p207 to jestem pesymista :(
"Mam nadzieję, że ten francuski wynalazek wytrzyma." L.Kuzaj
Avatar użytkownika
GrYzLy
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:56
Lokalizacja: Kraków

Postprzez MisiekClio » poniedziałek, 3 lis 2008, 20:16

Hultay WRC napisał(a):Nie tylko to nie wygląda dobrze- przecież turbo sprawia że po zakończeniu ew. pucharu taki samochód będzie ścigał się sam ze sobą. w przypadku pucharu Peugeota można było startować nim w A6 a tu?


Jezeli mozna bylo stworzyc klase dla 1 diesla, to bedzie mozna stworzyc klase dla 15 popucharowych Pugow. Zreszta niech sie martwia tym Ci, ktorzy po paru latach zostana z tymi furami.

Dla tych, ktorzy planuja kupic auto, przelatac w Pucharze 2 sezony i potem w miare sensownie sprzedac furę, koszty wydają mi się niezłe.

W zamian dostajemy pewnosc jezdzenia w profesjonalnym, dobrze zorganizowanym pucharze, z realnymi nagrodami i ustaloną pozycją "na rynku".
Bez urazy, ale jest to troszke inny wymiar niz jeden Pan byly kierowca z kolegami wpadają na pomysł pod wezwaniem "zaróbmy sobie na naszym prywatnym Pucharze - moze ktos da się złapać"

Dlatego o frekwencje bylbym spokojny - z jednym tylko "ale" - dopuscic warunkowo do Pucharu takze kierowcow bez licencji miedzynarodowej!!! (czy jak ona sie teraz nazywa - dawna R1)
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez Zajcev » czwartek, 13 lis 2008, 21:38

Peugeot Polska przysłał nam materiały prasowe dotyczące Peugeota 207 RC Rallye, z prośbą o ich opublikowanie. Polskie przedstawicielstwo marki liczy na to, że pojawią się u nas chętni na nową rajdówkę.

Obrazek

- Przez 10 lat organizowaliśmy Puchar Peugeota i zawodnicy bardzo chwalili to, co robimy - powiedział nam Andrzej Nosiński, Sekretarz Generalny Peugeot Polska - Teraz chcemy się zorientować, jakie byłoby zainteresowanie nowym samochodem.

Zapytany przez nas o możliwość powrotu do organizacji Pucharu Peugeota 207 w RSMP, czy też innego rodzaju wsparcia dla zawodników, Nosiński nie był w stanie jednoznacznie odpowiedzieć - Te rzeczy zależą od liczby zawodników. Obawiam się, że może nie znaleźć się odpowiednia ilość chętnych, aby zorganizować puchar.

- Ale myślę, że klasa R3 jest przyszłościowa. Mamy nadzieję, że dzięki temu samochodowi uda się przyciągnąć choć kilku chętnych do występów. To jest potrzebne, to co widać w tej chwili, po trzydzieści kilka załóg na starcie, jest bardzo przykre - podsumował.

Peugeot 207 RC rallye - informacja prasowa (.doc)

http://www.motoplaneta.pl/mfoto/2008/11 ... lly_pl.doc

rallyonline.pl
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2227
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow

Postprzez petro_z » niedziela, 21 gru 2008, 10:13

A pan Jurczak niestety chyba się już poddał...

http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... s&id=36270
Avatar użytkownika
petro_z
N2
 
Posty: 125
Dołączył(a): środa, 31 paź 2007, 19:01
Lokalizacja: Iława/Olsztyn

Postprzez Krecik » niedziela, 21 gru 2008, 10:28

A tu też niespodzianka mała

.."po jednym małym rajdzie"...

http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... s&id=35984
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez gabrally » niedziela, 21 gru 2008, 12:56

Krecik napisał(a):A tu też niespodzianka mała

.."po jednym małym rajdzie"...

http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... s&id=35984


To jest X ze silnikiem evo IX, Dytko na sezon będzie budował nowego Lancelota ;)

A u Jurczaka stoi Punto S2000? :shock:
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Poprzednia strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 101 gości