Rajd Orlen

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez darude » niedziela, 23 wrz 2007, 18:26

No to Bouffi udowodnił jednak, że nie jest byle jakimś gościem z Francji. Trzeba po prostu sobie powiedzieć, że jest to czołowy driver z Francji. Bo jak się wygrywa oesy z Alenem na szutrach to tutaj nie trzeba żadnych kalkulacji sporządzać. :)
Wielkie gratki dla Mistrza Polski! A co do samego rajdu, to rzeczywiście piękne emocje do końca. Dawno nie było takiego widowiska. :D
Obrazek
Michał Elżbieciak / Bartek Wątroba - OGIEŃ!!! :D
Avatar użytkownika
darude
N3
 
Posty: 393
Dołączył(a): piątek, 6 paź 2006, 17:01
Lokalizacja: Lachowice


Postprzez !ADI! » niedziela, 23 wrz 2007, 18:26

QHR tak trzymać!!
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez killer wrc » niedziela, 23 wrz 2007, 18:40

Pokazał Hołek chłopcom jak należy jeżdzić.Gdyby miał tylko 207 S2000...
Hoło Go!Kajto Go!
Avatar użytkownika
killer wrc
A5
 
Posty: 503
Dołączył(a): piątek, 3 mar 2006, 21:22
Lokalizacja: Wymój -Mańki

Postprzez Miedziu » niedziela, 23 wrz 2007, 19:40

Hurra!!! :D Tomek Vice Mistrzem Polski! Wierzyłem w ciebie!
Gratulacje również dla Kuby Gerbera!
Avatar użytkownika
Miedziu
A6
 
Posty: 1061
Dołączył(a): czwartek, 19 sty 2006, 19:08
Lokalizacja: Ostroszowice

Postprzez kowar1 » niedziela, 23 wrz 2007, 20:04

Gratulacje dla Tomka Kuchara za zdobycie tytułu vice :!: :D
Duże brawa dla Bryana za kolejne zwycięstwo, nie pozostawił naszym chłopakom wątpliwości, kto w tym sezonie jest Mistrzem :!:
Brawa dla Antona Alena za świetną walkę o wygraną, było naprawdę ostro, cieli się z Brianem na żyletki :twisted:
Wreszcie brawa dla Hołka i Pekusyjnych, tu również piękna walka, super :)
Przyłączam się do opinii, że fajnie się śledziło rywalizację na tym rajdzie zza monitora :wink:
"Jeździł koncertowo!" - Sobiesław Zasada o Januszu Kuligu

Życie bez rajdów powoduje raka i choroby serca
Avatar użytkownika
kowar1
N3
 
Posty: 337
Dołączył(a): sobota, 22 lis 2003, 20:43
Lokalizacja: Kowary/Jelenia Góra

Postprzez Buncol » niedziela, 23 wrz 2007, 20:31

no_fear900 napisał(a):wszyscy z polskiej czołówki gadają że punto jest słabe i Bouffier pugiem wymiata bo to super auto , nagle przyjezdza gość i wali Bouffier'a fiatem !!!


owszem pug to super auto, lepsze od eNek. Fiat też jest dobry patrząc za granicę. Nikt nie ma wątpliwości, że Bouffier wymiata i wykorzystuje auto w 100%.

Rajd całkiem fajny, mieliśmy dobre miejscówki. Niestety nowe trasy nie sa jakieś hiper w stosunku do starych z warszawskiego, dużo prostych i mega wyryp. Do tego policyjne zabezpieczenie w postaci bezsensownego otaśmowania i safety, którzy z pomocą odblaskowej kamizelki wyładowują stresy życia codziennego. Brawo dla Tomka za vice, szkoda że przez cały sezon nie jedzie tak jak dzisiaj w końcówce. Brayan jak zwykle jechał swoje i nie przejmował się naszymi, Alen jechał znakomicie ale jak to się mówi, takie są rajdy. Wizualnie najlepiej Karnabal, to co ten gośc wyczynia za fajerą to masakra. Wszędzie gdzie byłem szedł pełnym ogniem, po dziurach, wyrypach, bokiem na szybkich łukach po prostu max attack.
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rutino78 » niedziela, 23 wrz 2007, 20:55

"przegrać z Bryanem to chyba żaden wstyd. Gdyby w naszej ekstraklasie wystartował AC Milan..." rzecze Kuchar. Niegłupio. Zwłaszcza że ten Milan ma wyraźnie lepszy sprzęt, którego jest fabrycznym kierowcą.
Kuchar ma srebro trochę przypadkiem, kuzaj stracił formę i/lub ma pecha, sołek również miał pełno kłopotów
rutino78
N3
 
Posty: 342
Dołączył(a): czwartek, 14 lip 2005, 22:17
Lokalizacja: Żory

Postprzez subaru_girl_bc_90 » niedziela, 23 wrz 2007, 20:59

Hmmm wydaje mi sie ze to kwestia samochodu (jak wiekszosc slusznie zauwazyla), ale i zaplecza technicznego Buffinka. W zespole puga sa ludzie, ktorzy na tym zjedli zeby i znaja sie na tym jak malo kto. Ja nie mowie ze polscy mechanicy sa jacys do bani, ale nie dysponuja takim sprzetem jak tamci nie mamy sie co oszukiwac... O mozliwosciach mozna mowic dopiero przy porownywalnych mozliwosciach technicznych wozow... np jakby takiego Buffi'ego wsadzic do subaru czy czegokolwiek innego w grupie N, albo nasza czolowke wsadzic w S2000 wtedy bylaby jasnosc imo.

A Buffinkowi trza pogratulowac sprzetu, umiejetnosci i mistrza Polski :D
subaru_girl_bc_90
N3
 
Posty: 216
Dołączył(a): niedziela, 9 wrz 2007, 20:05

Postprzez Buncol » niedziela, 23 wrz 2007, 20:59

Kuzaj stracił formę przypadkiem, no tak jeździł 3 sezony klepiąc wszystkich i nie ma formy, trochę bez sensu. Umówmy się, że Kuzaj ten sezon zmaścił jakby to Czoper powiedział. Sołek faktycznie z pechem. Szkoda, że Frycz miał problemy bo byłaby piękna walka. Nie zapominajmy jednak, że Tomek miał dwa rajdy w tył. Głupio tak wyliczać, zwycięzcy są na mecie.
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Chris » niedziela, 23 wrz 2007, 21:05

Rajd naprawde super. jednak Os-y wokół Skepe i Sierpca sa duzo trwardsze niz te pod Płońskiem.

Ale generalnie Bouffier i Alen poraz kolejny pokazali, ze zestaw dobry kierowca plus S2000 to zestaw ciezko do pokonania dla kierowców w N4.

szkoda Alena bo cisnął niesamowicie. ale cóz takie sa rajdy. ciekawe co bedzie za rok i czy przybedzie nam S2000 kosztem N4
Avatar użytkownika
Chris
N1
 
Posty: 79
Dołączył(a): wtorek, 11 lis 2003, 09:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Buncol » niedziela, 23 wrz 2007, 21:05

subaru_girl_bc_90 napisał(a):Hmmm wydaje mi sie ze to kwestia samochodu (jak wiekszosc slusznie zauwazyla), ale i zaplecza technicznego Buffinka. W zespole puga sa ludzie, ktorzy na tym zjedli zeby i znaja sie na tym jak malo kto. Ja nie mowie ze polscy mechanicy sa jacys do bani, ale nie dysponuja takim sprzetem jak tamci nie mamy sie co oszukiwac... O mozliwosciach mozna mowic dopiero przy porownywalnych mozliwosciach technicznych wozow... np jakby takiego Buffi'ego wsadzic do subaru czy czegokolwiek innego w grupie N, albo nasza czolowke wsadzic w S2000 wtedy bylaby jasnosc imo.

A Buffinkowi trza pogratulowac sprzetu, umiejetnosci i mistrza Polski :D


Można poweidzieć, że 1/3 czołówki jeździła w tym sezonie S2000 i nikt nie pogonił Brayana, wniosek jest prosty. Owszem Leszek nie smigał S2000, Gabryś i jeszcze paru też nie. Ale popatrzcie jak Bouffier ciął się z Alenem, to oczymś świadczy. Peugot Polska zrobił znakomity krok, ściągnął Leoba w wersji mini i dał mu niezawodne auto, recepta na sukces. Myślę, że SPRT powinno ściągnąć Svedlunda, stawiam w ciemno, że bez problemu objechałby Polaków i walczył z Buffim. :D
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez subaru_girl_bc_90 » niedziela, 23 wrz 2007, 21:11

Buncol napisał(a):
subaru_girl_bc_90 napisał(a):Hmmm wydaje mi sie ze to kwestia samochodu (jak wiekszosc slusznie zauwazyla), ale i zaplecza technicznego Buffinka. W zespole puga sa ludzie, ktorzy na tym zjedli zeby i znaja sie na tym jak malo kto. Ja nie mowie ze polscy mechanicy sa jacys do bani, ale nie dysponuja takim sprzetem jak tamci nie mamy sie co oszukiwac... O mozliwosciach mozna mowic dopiero przy porownywalnych mozliwosciach technicznych wozow... np jakby takiego Buffi'ego wsadzic do subaru czy czegokolwiek innego w grupie N, albo nasza czolowke wsadzic w S2000 wtedy bylaby jasnosc imo.

A Buffinkowi trza pogratulowac sprzetu, umiejetnosci i mistrza Polski :D


Można poweidzieć, że 1/3 czołówki jeździła w tym sezonie S2000 i nikt nie pogonił Brayana, wniosek jest prosty. Owszem Leszek nie smigał S2000, Gabryś i jeszcze paru też nie. Ale popatrzcie jak Bouffier ciął się z Alenem, to oczymś świadczy. Peugot Polska zrobił znakomity krok, ściągnął Leoba w wersji mini i dał mu niezawodne auto, recepta na sukces. Myślę, że SPRT powinno ściągnąć Svedlunda, stawiam w ciemno, że bez problemu objechałby Polaków i walczył z Buffim. :D


Ja tam QHR'a, betoniarzy ani perkusyjnych nie widzialam w S2000 :roll:
Ale nie chce sie o to klocic. :wink:
subaru_girl_bc_90
N3
 
Posty: 216
Dołączył(a): niedziela, 9 wrz 2007, 20:05

Postprzez rallyholic » niedziela, 23 wrz 2007, 21:14

Veni, vidi i czas na ocenę.
Wystarczą tylko 2 słowa - Świetna impreza. Organizatorzy wykonali kawał dobrej roboty. Należą im się wielkie brawa za to.Na 12 oesów byłem na 10 ( bez zbędnych szaleństw). Gratulacje! Odcinki miejscami bardzo długi proste, miękkie, ale generalnie o niebo lepsze niż na Warszawskim.
Juz dawno tyle się nie działo. Walka do samego końca. To co wyrabiał Bufet i Alen to poezja. S 2000 rządzi - oczywiście z odpowiednim drajwerem. Szkoda Antona, ale cóż tak czasami bywa. Holo - potwierdził swoją świetną dyspozycję. Krzychu jesteś Wielki! (nie tylko dosłownie). Stanik "ma jaja od Morza do Tatr". Świetnie wstrzeliwał się w hamowania. Bardzo płynnie i agresywnie.Szkoda, że zabrakło 0.4s. Dla Tomka gratulacje vice mistrzostwa - zasłużył na nie bez dwóch zdań. Bęben - walczył z Hołkiem jak równy z równym. Bardzo ciekawie do "daszka". Karnabal obierał swojego lancera chyba po każdym serwisie. Kuzaj - nic nie pokazał. Grubo poniżej oczekiwań swoich kibiców. Na koniec wielkie brawa dla Jacka Ptaszka za efektowne boki na oesach i te bączki w Malanowie. Szkoda, że padła pompa i nie dane było podziwiać corolki do końca rajdu. Chcemy więcej takich rajdów!!!!
"life's hard, rally is harder"
Avatar użytkownika
rallyholic
N3
 
Posty: 422
Dołączył(a): wtorek, 21 lut 2006, 14:02
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Ziggy » niedziela, 23 wrz 2007, 23:07

Rajdzik naprawdę super.
Brawa dla Alena i Buffiego, widac, że chłopaki wiedzą co robić z rajdówką, no ale to w końcu kierowcy fabryczni. Oni wsiadaja do rajdówki i jeżdżą tak jak my idziemy do pracy, szkoły. I wg mnie nie ma co generalizować i porównywać ich do naszych kierowców. Większość naszych trenuje i ustawia samochód kilka dni przed rajdem.
Przykład Bębenki (respect za jazdę i walkę). Kolesie mają już nie pierwszej świeżości samochód z wiadomych nam przyczyn. Nie znają trasy (napewno byłyby głosy, że jadą dobrze bo są te same trasy od kilku lat; tudziesz upalają), mało co trenują, samochód jaki jest taki jest i pełen szacun jak oni jechali ten rajd :shock: . Jakby nie dach i awaria Alena to podejrzewam, zę drugie miejsce. Cięlibysie z Hołkiem (też ładnie szedł wbrew opini co niektórych) ale też auto miał z najwyższej pólki w swojej klasie.
POza tym wielkie brawa dla wszystkich za ładna jazdę i walke.
Buffiemy należał sie jak najbardziej tytuł mistrza. Klasa sama w sobie
Idę spać po 7h jazdy
Oby wiecej takich rajdów w PL - to ruszy coś do przodu

p.s. Kuzaj słabo, poniżej oczekiwań (mowa o jeździe sprawnym autem)
Avatar użytkownika
Ziggy
A5
 
Posty: 856
Dołączył(a): poniedziałek, 2 lip 2007, 20:00

Postprzez Hultay WRC » poniedziałek, 24 wrz 2007, 10:15

Rajd mi się podobał-trasy całkiem niezłe, miejscami dość twarde, bywa szybko ale i są techniczne partie. Oglądarka fajna, choć dużo na tym rajdzie było innych miłych smaczków. Na serii hop na os 2/4 (na dwóch przejazdach) chłopaki fajnie szli, Kuzaj i Kajto poszli polem całą szerokością(nie wylądowali na drodze), ładnie Karnabal, s2000, a Omlet przebił wszystkich, piekny bok, szkoda że widziałem go tylko raz. No i ten fantastyczny WuRC :D ... Potem dwa przejazdy pierwszego os w niedzielnej petli, spadanie z łukiem przez las potem L90, z głębokim rowem. Widać było kto ma jaja lub/i technikę. Nikt na sczęście(niestety? :twisted: ) nie zaliczył tam "momentu". Można było po chwili przejść w miejsce, gdzie kierowcy "wracali" w strone mety, więc na upartego można było zobaczyć jednego kierowce 2 razy na jedym os :) . Wystarczyło się przebiec pare metrów.
Na koniec sępilismy na wjeździe na serwice park-Kuchara dorwali i podrzucali wysoko, Jakub Gerber też latał niegorzej :D . Emocje były ogromne, gdy gonił pod koniec rajdu. Przed odjazdem jeszcze spotkanie z Rutą, którego spotkailśmy wcześniej w ogródku piwnym, pamiętał mnie jeszcze z przejażdżki u niego na prawym fotelu-jak zawsze bardzo miły, nie sczędził koszulek dla rodzinki. Super akcent na koniec.
Co do zabezpieczenia-tam gdzie stałem było ok(miejsca oznaczone w WRC, może dla tego)choć zawsze były wyjątki. Miała być zasada-zielona taśma-można stać-czerwona-nie. Mimo to w paru miejscach rozwijali jak sie nawinęło a mimo to jakiś młokos to egzekwował, wyganiał za zieloną, gdzie było mniej bezpiecznie. Uświadomilismy go i nie robił problemów. Kibice dośc grzeczni, tylko jedna ważna pani wlazła na trasę kiedy nie trzeba było, jechał już samochód a ona nawet nie przyspieszyła kroku. Niby nic ale jakby się obcas złamał :wink: ? No ale miała kamizelke pod ręką, ona ją ochroni... Przynajmniej ludzie reagowali i nie szczędzili gardła.
Jestem zadowolony, na Barbórkę zabiera się już cała rodzina :P
Pozdro dla Chodka
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron