S1600 - gdzie tkwi problem?

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez żółtodziób » niedziela, 29 kwi 2007, 15:09

Heh, to samo można powiedzieć o każdej innej kategorii wozów. No, ale zgodzę się że do S1600 trzeba chyba bardziej "wyspecjalizowanego" kierowcy niż do N4.

Poza tym mamy chyba nowy problem - S 2000. Te wozy też u nas za bardzo nie chcą wygrywać i tutaj już nie ma żadnych "ale", te wozy mają wszystko czego brakowało S1600 i co przeszkadzało im szybko jechać po syfie.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez FanGrzyb » niedziela, 29 kwi 2007, 15:15

żółtodziób napisał(a):Poza tym mamy chyba nowy problem - S 2000. Te wozy też u nas za bardzo nie chcą wygrywać i tutaj już nie ma żadnych "ale", te wozy mają wszystko czego brakowało S1600 i co przeszkadzało im szybko jechać po syfie.


Bo Czopik nie startował...
Avatar użytkownika
FanGrzyb
A5
 
Posty: 502
Dołączył(a): sobota, 20 sie 2005, 17:51
Lokalizacja: Babica k/ Rzeszowa

Postprzez żółtodziób » niedziela, 29 kwi 2007, 16:03

Startował za to Sołowow...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Marmetal » niedziela, 29 kwi 2007, 18:15

żółtodziób napisał(a):Startował za to Sołowow...


... który jeszcze dokładnie nie wie jak ustawić Punto na polskie asfalty. Jeśli już będzie miał dograne ustawienia to może być groźny, wszak auto jest nadzwyczaj konkurencyjne co widać już w innych częściach Europy i świata (RPA czy Australia).
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez schwepes » niedziela, 29 kwi 2007, 21:30

Marmetal napisał(a):... który jeszcze dokładnie nie wie jak ustawić Punto na polskie asfalty.

Zły setup to najpopularniejsza ostatnio wymówka zawodników.

Swoją drogą nie wiem kto z ekipy Sołowowa wpadł na tak genialny pomysł żeby jechać Elmot na setupie z Mille Miglia. Co prawda nie byłem ani na jednym, ani na drugim rajdzie, ale po samych zdjęciach widać że charakterystyka OSów, oraz nawierzchnia są całkiem inne.

Z takim podejściem to do końca sezonu mogą nie znaleźć odpowiednich ustawień, jeśli będą próbować jechać następny rajd na setupie z poprzedniego ;).

Jeśli już będzie miał dograne ustawienia to może być groźny, wszak auto jest nadzwyczaj konkurencyjne co widać już w innych częściach Europy i świata (RPA czy Australia).

Skoro auto jest konkurencyjne w Europie, to znaczy że nie jest aż tak trudne do ustawienia. Wiadomo, że Sołowow czy Lubiak nie mają takiego wsparcia jak Basso, ale z drugiej strony są to zawodnicy z wieloletnim doświadczeniem, mają pewnie nie mniej doświadczonych mechaników, korzystają z wiedzy inżynierów. Coś tu nie gra, skoro przez 3 miesiące nie jest się w stanie znaleźć zadowalającego (nie mówiąc o dobrym) ustawienia.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Pałka » niedziela, 29 kwi 2007, 23:07

a czy Sołek i Lubiak nie narzekali na za krótką skrzynie na Elmocie ??
http://www.scr.civ.pl/ Obrazek
Avatar użytkownika
Pałka
N3
 
Posty: 233
Dołączył(a): poniedziałek, 5 gru 2005, 00:33
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Sylwek_GSi » niedziela, 29 kwi 2007, 23:24

bez obrazy i bez umniejszania wyżej wymienionym kierowcom, ale sądze że gdyby za sterami Punto siedział jakiś kozak to S2000 wygrało by Elmot bez większych problemow.

Podam kolejny bezsensowny przykład który można porównać do opowiadania o kokurencyjności lub nie jakiegos konkretnego pojazdu:)
Focus WRC06
Patrząc na wyniki Wilsona z MŚ można stwierdzić iż focus jest autem nie konkurencyjnym i odstającym od całej reszty, ale to samo auto w rękach Gronholma czy teżHirvonena wygrywa rajdy !

Podobnie jest i u nas. Punto z bardz oszybkim kierowcą mogłoby wygrać Elmot. Choc to tylko głupie gdybanie.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 30 kwi 2007, 01:49

Ja na razie nic nie myślę na ten temat. Nawet jeśli zapodali mu setup z Mille Miglia to przecież na MM też auto nie było dobrze ustawione. Z jednej strony bardzo możliwe że mnogość możliwych ustawień pokonała naszych speców, możliwe także że różnica miedzytym co ma Basso a tym co ma Sołowow jest większa niż się nam wydaje, możliwe też że ludzie mało wcześniej mający do czynienia z A-grupami muszą trochę się tym najeździć zanim skumają o co chodzi. Na razie jest jeszcze za wcześnie na wyciąganie ostatecznych wniosków, faktem jednak jest że te wozy wypadają cokolwiek słabo w porównaniu do swoich możliwości i tutaj już nie ma możliwości tłumaczenia że taka maszyna gorzej się sprawuje na takich oesach bo nawet S1600 jechało szybciej, a przecież S1600 to auto gorsze pod każdym względem.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez FanGrzyb » poniedziałek, 30 kwi 2007, 14:56

Pałka napisał(a):a czy Sołek i Lubiak nie narzekali na za krótką skrzynie na Elmocie ??


Chyba troszke była krótka http://www.autoklub.pl/av3T6TbXWgQ,1,1,video.html
Avatar użytkownika
FanGrzyb
A5
 
Posty: 502
Dołączył(a): sobota, 20 sie 2005, 17:51
Lokalizacja: Babica k/ Rzeszowa

Postprzez Gracko » wtorek, 8 maja 2007, 16:26

Sołek ,Lubiak szukają ustawień , nie trafiają z oponami generalnie wszystko wina samochodu :( a Grzyb czy Kajtek wsiedli do auta i poprostyu zapylali w skakaznym na porażke s1600 i debiutując w lancerze :) Panowie albo sie ma wielkie jaja i papiery na jazde albo szuka sie ustawień i rozkłada siły na oesach . Rajdówki nigdy same nie jeździły i jeździć nie będą . Chociaż by elmot był równy jak tor w bahrajnie to kilku lubiaków by napewno nie trafiło z ustawieniami bo przecież aby powiedzieć " on jest dla nas za szybki , wszystko jest dobrze , jade jak najszybciej potrafie i nie moge mu dać rady - poprostu jest szybszy !! " to trzeba mieć klase . Przypomnijcie sobie wypowiedzi Loeba lub Gronka gdy jeden drugiemu nie może dać rady poprostu mówią "cisne cisne i nic Marcus jest za szybki lub na odwrót .

Bardzo szanuje Oleksowicza bo on poprostu mówi że auto jest super i już tylko w sobie może szukać tego aby było szybciej .

a już miałem nie pisać nic :)
Gracko
A5
 
Posty: 639
Dołączył(a): poniedziałek, 24 sty 2005, 18:31
Lokalizacja: Gorlice - Kraków

Postprzez Kostek » wtorek, 8 maja 2007, 16:44

Tylko ze Sołek jest kozak i pokazał to nieraz.....no a Lubiak....... :roll:

A poza tym wspomnę słowa Sołka ze Sporrrtu "Nie daje sobie zbytnio rady tak szczerzę..."
"Życie jest piękne, tylko ludzie skur****ny"
Avatar użytkownika
Kostek
N3
 
Posty: 225
Dołączył(a): niedziela, 1 sty 2006, 21:32
Lokalizacja: Tychy

Poprzednia strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron