klasa N0 w rsmp2007

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

klasa N0 w rsmp2007

Postprzez kl » środa, 13 wrz 2006, 15:05

Witam,

Chciałbym się zorientować jakie było by zainteresowanie wśród zawodników startami w klasie N0 w rsmp. Nie istnieje taka klasa ale teoretycznie jest możliwość jej stworzenia pod warunkiem że zbierze się określona ilość chętnych. Myślę że zwiększyło by to ( marną ) liczbę zgłoszeń do rund rsmp i przede wszystkim dało by możliwość ścigania się w mistrzostwach polski młodym zawodnikom ze znacznie mniejszymi budżetami.

Więc pytanie do zawodników czy bylibyście zainteresowani tego typu klasą ??

POZDRAWIAM
kl
 
Posty: 22
Dołączył(a): środa, 17 wrz 2003, 19:43


Postprzez kuba_k » środa, 13 wrz 2006, 15:23

Nie rozumiem? Po co nowa klasa? Przecież w RSMP jest A5/N1... :shock:
Pozdrawiam
Kuba Kozal
kuba_k
N2
 
Posty: 190
Dołączył(a): sobota, 26 mar 2005, 01:49
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Mars » środa, 13 wrz 2006, 15:42

Ale N1 jest do 1400ccm, a seje mają 1100ccm, więc już na starcie stoją na przegranej pozycji. Pozatym ja tam w RSMP nie widuje aut gorszych niż A6. Uważam, że klasa N0 powinna powstać, ale nie tak, że powstanie i to wszystko. Na samym początku wogóle pomyślałbym, żeby nie było to N0, a A0.Różnica w autach nie wielka, a byłaby większa konkurencja w jednej klasie. Pozatym trzeba by zmiejszyć wpisowe dla tej klasy, bo płacić takie samo wpisowe za N0 i N4 to chyba coś nie halo. Fajnie by było, jakby była to klasa a'la puchar. Czyli jakieś tam symboliczne nagrody dla zwyciężców, a po wygraniu klasy w skali rocznej jakieś wsparcie czy coś na następny sezon, np. brak wpisowego, albo dużoooooo niższe wpisowe, jakby zawodnik jechał w wyższej klasie w sezonie następnym, po wygraniu klasy A0. Wtedy to miałoby sens, ale trzeba chcieć, pomyśleć .... ale znając życie nic z tego nie wyjdzie. A szkoda ...
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RajducH » środa, 13 wrz 2006, 16:51

ma sens to co piszesz Mars, ale dobrze wiemy ze tak naprawde ci od ktorych to wszystko zalezy maja to gleboko gdzies, takie pomysly to powinni oni sami tworzyc i wprowadzac w zycie, a nie my forumowicze ktorzy mozemy tylko pisac i pisac.... :cry:
Zawsze Jest Nadzieja :D KUZI OGNIA !!!
Avatar użytkownika
RajducH
A6
 
Posty: 1426
Dołączył(a): niedziela, 1 lut 2004, 18:32
Lokalizacja: ... zza siedmiu gór

Postprzez Mars » środa, 13 wrz 2006, 17:18

I to mnie właśnie boli .... tyle pomysłów się rodzi, które naprawdę nie wymagają dużych pieniędzy, a tylko chęci. A klasa historyczna? Kierowcy sami uderzyli do PZMotu z prośbą by MP klasy historycznej podłączyc pod PPZM, bo te stare auta nie lubią 2 dniowych rajdów. Jakby historyki jechały z pucharem PZMotu to z miejsca 10 kierowców chciało jechać w tej klasie. A PZMot co na to? Nie panowie, MP historyków muszą iść razem z rajdami mistrzostw Polski ... nic tylko siąść i płakać ... :(
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kl » środa, 13 wrz 2006, 17:49

ja byłbym za N0 - A0 to już jest wyścig zbrojeń.

A co do tego że "pomysłów" pzm nie realizuje to bym nie przesadzał - niech sie zbierze 10 zawodników z sejami złoży pismo do pzm i klasa raczej powinna zostać utworzona ( im też chyba zależy na tym aby na liście zgłoszeń widniało nieco wiecej zawodników ( to co było na rzeszowskim i nikonie to był dramat )).
kl
 
Posty: 22
Dołączył(a): środa, 17 wrz 2003, 19:43

Postprzez Hultay WRC » środa, 13 wrz 2006, 20:27

Mars napisał(a): Pozatym trzeba by zmiejszyć wpisowe dla tej klasy, bo płacić takie samo wpisowe za N0 i N4 to chyba coś nie halo.


Dobry pomysł, na dobrą sprawę to dla organizatora lepiej żeby do rajdu przystąpilo te powiedzmy 5,6 załóg a każda zapłaciła np 20procent wpisowego niż żeby te załogi nie pojawiły się wcale. A to niewielki koszt wydrukować parę dokumentów więcej i zabespieczać odcinek 5,6 minut dłużej. Do kasy wpłynie po 200zł za załogę zamiast po 1000(chyba takie jest wpisowe) ale koszt dopuszczenia kolejnych załóg jest niewielki. A wiadomo seje nie zniszczą tak bardo nawierzchni jak Lancery :)
Na więcej chyba nie możemy liczyć
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez rav » środa, 13 wrz 2006, 22:42

Klasa historyczna powstała w RSMP dlatego, żeby można było wystartować samochodem, który utracił homologację ponad 4 lata temu. W Pucharze PZM-otu można jeździć takimi samochodami więc nie ma sensu robić osobnej klasy. Ja wolę żeby 2 golfy, kilka kadetów i BMW jechało dalej w A7, a nie w jakiejś innej klasie. Możemy jednak zrobić na wzór wyścigów kilkanaście klasyfikacji, w których znajdzie się tytuł mistrza polski dla każdego.
www.rafalmalinski.pl
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Buncol » środa, 13 wrz 2006, 22:52

rav, ale sam widzisz ile załóg teraz jeździ. Czemu u nas nie może jeździć kilka dużych Fiatów, a na Wegrzech może jechać ponad 100 ład?
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rav » czwartek, 14 wrz 2006, 08:50

Bo duży fiat nie nadaje się do rajdów.
Na frekwencję w polskich rajdach nie macie co narzekać. Mało jest krajów, w których utrzymują się dwie ligi rajdowe, i na każdą jest kilkadziesiąt zgłoszeń. Polscy zawodnicy mają to do siebie, że wolą przejechać dużo kilometrów OS-owych, niż siedzieć tygodniami w garażu i zastanawiać się co tu zrobić żeby ten duży fiat, czy np. renault megane nadawały się do rajdów. Po prostu Astra jest tańsza w eksploatacji od dużego fiata, który ledwo wytrzymuje jazdę po bółki, a co dopiero odcinek specjalny. Jak ktoś chce się wyróżnić to może sobie przygotować taki samochód, ale żeby powstała duża liga, potrzebny jest rozsądny samochód.
www.rafalmalinski.pl
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mars » czwartek, 14 wrz 2006, 11:17

Rav ... teraz to trochę chrzanisz ... owtórz sobie strone lepoldsportvideo.hu, ściągnij dowolny filmik i powiedz mi, że stare Łady,Trabanty,Wartburgi,prawie seryjne 5 drzwiowe Swifty,DUŻE FIATY,terenowe Łady Nivy,duże i ciężkie Mercedesy,prastare Toyoty Corolle czy jakieś inne japońskie wynalazki,Zaporożce ... czy to się nadaje do rajdów? Według Ciebie nie, ale jakoś na węgrzech jeżdzą setki takich aut. 50 Ład na starcie do rajdu, 30 Trabantów i 10 Wartburgów nie stanowi żadnej, powtarzam, ŻADNEJ sensacji. A mimo to te auta jeżdzą i 100 razy wolalłbym zobaczyć 25 Ład w akcji niż 25 N4 w naszym wykonaniu. Więc proszę Cię nie mów, że dużem fiaciorem nie można rajdować ... można i pokazał to pan Trzemecki, który był jednym z chętnych do zrobienia MP historyków pod PPZM ... ale jak wiadomo nic z tego nie wyszło.
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MSG Racing » czwartek, 14 wrz 2006, 15:53

Ja myśle ze problemem jest brak sponsorów i zaineresowania mediów.
Po za tym w naszym kraju mamy tak naprawdę trzy ligi w tym jedną amatorską a np: na Węgrzech są chyba cztery, w Angli chyba z osiem, Czesi mają trzynie amatorskie a ich rajdy amatorskie to bardzioej nasz PPZM niż KJS!!!! Brakuje w naszym kraju jakiejś przejscówki miezy KJS i PPZM. Bo jakby nie było KJS to wciaż plac a nie zamknięta droga. Do tego należy dodać ze w wielu krajach można startować w drugieje zabawkami które nigdy nie miały homologacji!!!! A unas tylko w górskich i płaskich. Ale kto się tym interesuje??? Ludzie tak ale nie media i nie PZM.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez rav » czwartek, 14 wrz 2006, 20:22

Mars napisał(a):Rav ... teraz to trochę chrzanisz ... owtórz sobie strone lepoldsportvideo.hu, ściągnij dowolny filmik i powiedz mi, że stare Łady,Trabanty,Wartburgi,prawie seryjne 5 drzwiowe Swifty,DUŻE FIATY,terenowe Łady Nivy,duże i ciężkie Mercedesy,prastare Toyoty Corolle czy jakieś inne japońskie wynalazki,Zaporożce ... czy to się nadaje do rajdów? Według Ciebie nie, ale jakoś na węgrzech jeżdzą setki takich aut.


Tu mi nie będziesz wmawiał co ja sądzę, bo jest to dokładnie napisane w poprzednim poście. Jeśli nie umiesz czytać, to się naucz.
To że w polsce jeździ tylko kilka takich aut nie jest winą żadnego PZM-otu, tylko zawodników, którzy takich aut nie kupują. Jazda samochodem starszym niż 10 lat jest droższa, ponieważ nie da się go ubezpieczyć. Chłopaki którzy jeżdżą Kadettami zazwyczaj po każdym dzwonie opuszczają kilka rajdów, bo jaknajtaniej odbudowują samochód. Jeśli w klasie historycznej będzie sie okazyjnie zbierać kilka samochodów to nie ma sensu jej powoływać, tym bardziej że samochody historyczne nadal skutecznie rywalizują w silnie obsadzonych klasach w pucharz PZM-otu (Orski, Trojan, Ziarko, Kwaśnik). Nie sądzę żeby ci panowie chcieli być przeniesieni do jakiejś klasy, która nie wiadomo czy jechałaby na początku, na końcu czy w środku.
www.rafalmalinski.pl
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mars » czwartek, 14 wrz 2006, 21:45

Ale ja wcale nie mam na myśli jakichś Kadetów czy Golfów mówiąc o klasie historycznej.To są normalne autka do PPZM.Mówiąc klasa historyczna mam na myśli duże fiaty,polonezy,łady,bmki itp ... pozatym Ty też czytaj co ja piszę, nie okazyjnie pare aut, tylko teraz z miejsca 10 zawodników może stanąc na starcie, jeśli pod rundy PPZM podłączy się klasę historyczną. A zapewne rozwinęłaby się ona z czasem.I to, że jej nie ma jest TYLKO I WYŁĄCZNIE winą PZMotu, bo oni odmówili zawodnikom stworzenia tej klasy.
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez koxiu » czwartek, 14 wrz 2006, 23:58

" Brakuje w naszym kraju jakiejś przejscówki miezy KJS i PPZM"

Była ze 2 lata temu taka propozycja. Nazywało się to jak dobrze pamietam "OS Supersprint" jeden odcinek specjalny zabezpieczony x3, kierowcy bez licencji, 500zl wpisowego i auto w pełni homologowane. Pomysł padł tak szybko jak powstał kiedy zgłosiło sie 5 załóg, pewnie ze względu na te homologacje i wpisowe. No ale pomysł był :)
koxiu
 
Posty: 31
Dołączył(a): niedziela, 26 mar 2006, 19:01
Lokalizacja: Pszczyna

Następna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 113 gości