S2000 jak N-ki czy WRC-e ????

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

S2000 jak N-ki czy WRC-e ????

Postprzez Piotr_83 » niedziela, 26 mar 2006, 17:35

Od pewnego czasu chodzi mi po głowie mysl na temat nowych samochodów kategorii S2000 czy osiagi technicznie oraz styl jazdy na rajdowych trasach jest zbliżony do samochodów grupy N czy bardziej do WRC-ów !!!!???????? 8) 8)
Ide do przodu z podniesioną głową!!!!!!!!
Avatar użytkownika
Piotr_83
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): czwartek, 22 wrz 2005, 17:49
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Raven » niedziela, 26 mar 2006, 17:39

Na razie jezdza jak oski.
http://www.rallymadness.prv.pl - i wszystko jasne!
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Postprzez maciekd » niedziela, 26 mar 2006, 17:51

80% wrażeń po przejeździe WRC to strzały ALS, świst zaworu spustowego turbo, świst sprężarki i praca dyfrów. Niestety S2000 to tylko wycie maszynki do mięsa... :? Tak jak mówi Raven, wrażenie jakby jechała ośka - wydaje się, że już N4 robi na drodze więcej zamieszania... Jak się okazuje osiągi też nijak się mają nawet do pierwszych WRC. Miejmy nadzieje, że to się stopniowo wszystko jakoś rozwinie, bo narazie to bym wolał oglądać podkręcone N4, nie mówiąc o A-grupowych Misiach...
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez schwepes » niedziela, 26 mar 2006, 18:14

maciekd napisał(a):80% wrażeń po przejeździe WRC to (...) świst zaworu spustowego turbo

...którego WRC nie mają ;)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Raven » niedziela, 26 mar 2006, 18:19

Miejmy nadzieje, że to się stopniowo wszystko jakoś rozwinie, bo narazie to bym wolał oglądać podkręcone N4, nie mówiąc o A-grupowych Misiach...

Co to sa te podkrecone N4?
http://www.rallymadness.prv.pl - i wszystko jasne!
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Postprzez _misiek055_ » niedziela, 26 mar 2006, 18:59

Raven napisał(a):
Miejmy nadzieje, że to się stopniowo wszystko jakoś rozwinie, bo narazie to bym wolał oglądać podkręcone N4, nie mówiąc o A-grupowych Misiach...

Co to sa te podkrecone N4?

Może takie z hamulcami z wariantu opcyjnego? Albo z A-grupową zwężką i komputerem?
Avatar użytkownika
_misiek055_
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): sobota, 10 gru 2005, 19:42
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Picias » niedziela, 26 mar 2006, 19:01

A ja właśnie lubię ten dźwięk mocno kręconego silnika, dokładnie jak punto S1600 moim zdaniem najlepszy dźwięk w 1600. A co do wrażenia na drodze to nie mówię bo nie widziałem(i większość pewno też nie) ale mam nadzieję żę elmot rozwieje moje i wasze wątpliwości. Oczywiście jeżeli Sebuś dostanie taką furę.
Avatar użytkownika
Picias
N2
 
Posty: 195
Dołączył(a): wtorek, 29 lis 2005, 13:07
Lokalizacja: Polanka Wielka

Postprzez qbus » niedziela, 26 mar 2006, 19:17

Podkrone N4 czyli N4 z a grupowymi hamulcami przedewszystkim i unibalami plus pare roznych innych rzeczy. Jak patrze na jazde Andreucciego w S2000 to czasami odnosze wrazenie ze ten gosc jedzie oska... tzn auto delikatnie sie w nawrocie uslizguje ale on mu na to zabardzo nie pozwala. Tylko teraz porownanie... u nas eNki po patelniach nie jezdza tak jak we Wloszech wiec zdecydowanie wolalbym takie minimalnie uslizgujace sie ale brzmiace jak kit car s2000 niz cichutka i jadaca na okraglo enke.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez maciekd » niedziela, 26 mar 2006, 19:42

schwepes napisał(a):
maciekd napisał(a):80% wrażeń po przejeździe WRC to (...) świst zaworu spustowego turbo

...którego WRC nie mają ;)


W każdym razie coś tam świszczy :wink:

Też bardzo czekam na S2000 w Polsce, licze na to, że Fryczu tym będzie się ciął z Leszkiem, ale filmy z Ciocco są nieco rozczarowujące. Owszem, Andreucci wygrał, ale N-ki robiły wizualnie większy szał. N4 nigdy nie było ciche! Tylko sie troche buja i gorzej hamuje... :P
Jeżeli kiedyś Xsara kit-car na suchym klepała WRC, to po S2000 można było się spodziewać conajmniej sekundę na kilometrze w porównaniu z N4. No ale to był debiut, więc ciągle liczę, że jeszcze to będzie się szybciej zbierać. Poza tym w polskich warunkach zalety A-grupowego układu jezdnego i napędu 4x4 będą pewnie dawały przewagę.
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Marmetal » niedziela, 26 mar 2006, 21:59

Wiesz maciekd, Xsara Kit Car to auto klasy A7 - A-grupowe, a Punciak S2000 jest zgłoszony jako auto klasy N4, więc jest różnica :). A większy show robi S2000 niż zwyczajna eNka, która jedzie na okrągło, a poza tym jest cicha :).
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Mars » niedziela, 26 mar 2006, 22:01

I co, że niby S200 to enka? No bez jaj, zostały zgłoszone jako N4 bo na liste były zgłoszone jak jeszcze chyba było coś nie halo z homologacją. Więc to nie są żadne enki ... chyba, że jestem w błędzie.
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Marmetal » niedziela, 26 mar 2006, 22:05

Mars napisał(a):I co, że niby S200 to enka? No bez jaj, zostały zgłoszone jako N4 bo na liste były zgłoszone jak jeszcze chyba było coś nie halo z homologacją. Więc to nie są żadne enki ... chyba, że jestem w błędzie.


Jasne, że to nie są eNki, ale nie można też Super 2000 porównywać do starych, świetnych, a zarazem pięknych kit carów ;). To zupełnie inne auta.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Saruto » niedziela, 26 mar 2006, 22:09

kiedyś czytałem że w MŚ mogą jeździć w PCWRC :)
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez maciekd » niedziela, 26 mar 2006, 22:10

Kurde zostały zgłoszone w N4, bo nie mogły być w A7 ani A8, a gdzieś je trzeba było na początek sklasyfikować. S2000 to klasyczne kit-cary, czyli szczytowe A-grupy. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Nie wiem tylko jakie są przepisy dotyczące silnika w S2000, wielkością zwężek itp. Maxi Megane, czy Xsara Kit-Car miały po 315KM, a Punto ma coś około 260KM. Może to z uwagi na trwałość jednostek na początek i z czasem silniki będą bardziej wysilane...
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Marmetal » niedziela, 26 mar 2006, 22:21

Masz trochę racji, musieli gdzieś "upchnąć" S2000, a że A8 i A7 nie mogą startować w Mistrzostwach Europy, a właśnie do tego głównie celu są zrobione te auta to wyszło na N4. Odnośnie kit carów, miały one moc rzędu 270-280 KM.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Następna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości