35. Rajd ELMOT - REMY

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez misiek_wrc » wtorek, 1 maja 2007, 09:38

Darno napisał(a):Co do Czopera i Bebnów - rozmawialem podczas rajdu z jednym z organizatorów i podobno (mam nadzieje ze to prawda) i Czoper i Beben zaliczyli nielegalke i dostali krotka propozycje - albo z honorem albo z hukiem do wyboru. O co chodzi niech kazdy sobie dopowie. Jesli to jest prawda, a patrzac po glosach w internecie oraz wsrod ludzi ktorzy na rajdzie byli to jest to prawda - to jest to poprostu hanba i wstyd...


Jeżeli to prawda to Czopik i bębny stracili w moich oczach dużo. :oops: Jedynym pozytywnym aspektem tej sprawy byłoby to że organizator wzioł do serca egzekwowanie wykroczeń w stosunku do nielegalek.. :)
..:: !! QHR MAJCHER OGIEN NA TLOKI !! ::..
Avatar użytkownika
misiek_wrc
A5
 
Posty: 544
Dołączył(a): niedziela, 13 sie 2006, 15:50
Lokalizacja: Świdnica


Postprzez Wilu » wtorek, 1 maja 2007, 10:17

co do Bębna to Lotos wisi kasę za Magurski a jak by pojechali Elmot to by raczej zabiło ich finansowo, Lotos wycofuje się z rajdów, wspomaga teraz wyścigi, tak że nie ma kasy nie ma jazdy ... a Bębnów można będzie zobaczyć podobno na Polskim i na Wawelu może też ... negocjacje ze sponsorami w środku sezonu to troszku lipa jest...

plotki fajne, ale kupy się nie trzymają wcale ...
Leeeszek !
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Mroowa » wtorek, 1 maja 2007, 10:41

rak818 napisał(a):myślę że to kwestia pogłębiania cięć, a zdjęcie prezentowane pokazuje sytuacje z góry, z fotela kierowcy ten kamień mógł być zupełnie niewidoczny.


Jestem tego samego zdania, było wyjeżdżone cięcie to próbowali dociąć jeszcze bardziej i tak się kończy. Widocznie na zapoznaniu kamień był bardziej zarośnięty trawą, zobaczcie że wszystko się działo na drugiej pętli nie na pierwszej, na pierwszej wyjeżdzili to cięcie, a na drugiej poprawili, innego wyjścia nie widzę.
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez Grabciu » wtorek, 1 maja 2007, 14:30

http://youtube.com/watch?v=6wpAiAuIpNk - filmik z szykaną którą potrącił Kuchar.
Grabciu
 
Posty: 35
Dołączył(a): wtorek, 27 cze 2006, 13:29

Postprzez ciapulek » wtorek, 1 maja 2007, 15:39

PIOTR MACIEJEWSKI: - Tak jak przewidywałem - Elmot był piekielnie trudny. Przed startem podejrzewałem, że będzie się dużo działo i od samego początku staraliśmy się rozegrać rajd taktycznie. Założenia były proste - jechać szybko, ale bez zbędnych cięć, tak, aby nie złapać kapcia, ani nie urwać koła. Na Michałkowej, gdzie było zdecydowanie najgorzej, chyba ani razu nie zjechaliśmy z asfaltu, co może dało nieco gorszy czas, ale z perspektywy całości rajdu dawało dużo mniejsze ryzyko strat czasowych spowodowanych przebiciem koła. Na dodatek nawet gdybyśmy przyjechali na trzecim miejscu w klasie, to przewaga punktowa po poprzednim rajdzie dawała nam i tak pierwsze miejsce w A6 ze sporym zapasem punktów.
Już w połowie drugiego dnia rajdu okazało się, że nasza taktyka była w stu procentach trafiona. Podczas gdy koledzy z klasy mieli na trasie różne przygody, my jechaliśmy czysto i zarazem kontaktowo z nimi, ostatecznie wygrywając klasę A6 oraz klasyfikację samochodów z napędem na jedną oś. Jestem bardzo zadowolony z naszej postawy w Elmocie!


Wystarczyło pomyśleć przed startem :!: Brawo, panie Piotrze :!:
Avatar użytkownika
ciapulek
N2
 
Posty: 193
Dołączył(a): niedziela, 6 sie 2006, 17:08

Postprzez matt » wtorek, 1 maja 2007, 16:16

ehhh

macie tutaj jeszcze jedno foto, na którym dokładnie widać gdzie jest asfalt, gdzie jest cięcie i gdzie jest kamień. widać też że od strony tej od której jechali był on zarośnięty trawą przez co niewidoczny.

http://img172.imageshack.us/my.php?imag ... 009cq3.jpg

I moge cie "cogo" zapewnić że ja go tam nie wkopałem, a to, że ktoś na niego najechał, to nie mów, że to nie jest błąd w opisie, bo gdyby np Grzyb wiedział, że jest tam taki kamień, to zakręt opisał by jako nie ciąć.

pzdr
matt
N2
 
Posty: 110
Dołączył(a): środa, 25 sie 2004, 14:53
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez Cogonieznajom » wtorek, 1 maja 2007, 16:23

okejos, ja wyraznie zaznaczylem, ze ta wersje slyszalem w parku serwisowym od samych zawodników. Ale przepraszam za wprowadzenie niepotrzebnego zamieszania-koniec układania teorii spiskowych:P
Jeżeli szukasz pilota na KZK, KJS lub imprezę o podobnym charakterze z łódzkiego lub najbliższych okolic napisz PW, lub mail: aro1@o2.pl
Avatar użytkownika
Cogonieznajom
A6
 
Posty: 1917
Dołączył(a): piątek, 1 kwi 2005, 10:54
Lokalizacja: Łódź (dawniej Wałbrzych)

Postprzez mp-rally » wtorek, 1 maja 2007, 19:01

Z tego co dowiedziałem się od serwisanta z IM Racing, to skrzynia biegów w aucie Czopika nie wytrzymała odcinka testowego....a zapasu serwis nie posiadał!!!
Avatar użytkownika
mp-rally
 
Posty: 6
Dołączył(a): środa, 1 cze 2005, 16:16
Lokalizacja: śląsk

Postprzez Szczypek_WRC » wtorek, 1 maja 2007, 19:53

mp-rally napisał(a):Z tego co dowiedziałem się od serwisanta z IM Racing, to skrzynia biegów w aucie Czopika nie wytrzymała odcinka testowego....a zapasu serwis nie posiadał!!!

:shock: :roll: taa... a miało być tak pięknie...przecież skrzynia to podstawowa część, nie rozumiem jak serwis mógł nie mieć 2 skrzyni...
Avatar użytkownika
Szczypek_WRC
N3
 
Posty: 204
Dołączył(a): niedziela, 25 cze 2006, 16:54
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Hultay WRC » wtorek, 1 maja 2007, 21:07

Słabym usprawiedliwieniem wydaje się fakt wystawienia przez stajnię dwóch samochodów naraz... wyszło ciagnięcie dwóch srok za ogon....
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez dwrc » wtorek, 1 maja 2007, 22:33

http://www.allegro.pl/item191380273_ope ... elmot.html

Czy to konic kariery, czy nowe auto sie szykuje :?:
Avatar użytkownika
dwrc
A5
 
Posty: 507
Dołączył(a): sobota, 2 wrz 2006, 12:43
Lokalizacja: LUDWIKOWICE

Postprzez Anonymous » wtorek, 1 maja 2007, 22:57

Trzeba troszkę poczekać niech chłopaki dojdą do siebie odpoczną , jutro podam jakieś wieści bo będę gadał z Krzyśkiem Dzyrem może juz cos wie :)
Anonymous
 

Postprzez kremer » czwartek, 3 maja 2007, 21:15

elmot owszem ciekawy - takiej walki to od 10 lat nie bylo no moze ze 2-3 razy w 2001 roku

nie bede kolumbem jak napisze co mnie irytowało:
przede wszystkim grupy dresiarzy i miejscowych wiesniakow czy bandytów na walimiu na szczescie bylem tam tylko na testowym i olałem spare, poniewaz jestem zolennikiem bycia na innych niz "wszyscy" miejscach - np spadanie w dziecmorowicach czy niestety dziurawa michałkowa
szkoda, ze taka ciwercinteligencja psuje opinie innym kibicom z tamtych rejonów - elmot i walim to rekord - nigdzie indziej w PL i na świecie, a byłem na chyba 20 paru róznych rajdach rozgrywanych w róznych miejsach nie widzialem takich dekli
zaznaczam, ze sam nie raz pije rozne rzeczy na os ale to przeciez jest dla ludzi
co do piratów na dojazdowkach to jest tyle samo co wszedzie i sami niejednokrotnie pewnie smigalismy szybciej, ale tam sa wybitne wąskie i niebezpieczne drogi i ciezko sie wyprzedza, wiec mozna sie wstrzymac
rowniez nie pochwalam organizatorow - place 30 zeta za karnet i informator i mogliby postawic 1 osobe zeby pilnowała jak ustawiaja sie ludzie - powinno byc jak w czechach - stawiamy po jednej stronie drogi - po oesie jedni jada w przod inni w dol i sie korek tworzy (mam na mysli dzien 2 i np dojazd od rosciczowa na michalkowa)

nastepny rajd to rajd polski - szersze drogi mniej zakretow na dojazdowkach i wiecej przecinek lesnych - ludzie miejscowi troche bardziej przyjazni i wyluzowani
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez Ohlins » piątek, 4 maja 2007, 08:51

misiek_wrc napisał(a):
Darno napisał(a):Co do Czopera i Bebnów - rozmawialem podczas rajdu z jednym z organizatorów i podobno (mam nadzieje ze to prawda) i Czoper i Beben zaliczyli nielegalke i dostali krotka propozycje - albo z honorem albo z hukiem do wyboru. O co chodzi niech kazdy sobie dopowie. Jesli to jest prawda, a patrzac po glosach w internecie oraz wsrod ludzi ktorzy na rajdzie byli to jest to prawda - to jest to poprostu hanba i wstyd...


Jeżeli to prawda to Czopik i bębny stracili w moich oczach dużo. :oops: Jedynym pozytywnym aspektem tej sprawy byłoby to że organizator wzioł do serca egzekwowanie wykroczeń w stosunku do nielegalek.. :)

rany jak widze takie ploty to mi sie słabo robi, przecierz to bujda na resorach, wystarczy postawic jedno krótkie pytanie po co taki Czopik miałby robic nielegale przed elmotem jak koles te trasy przejeżdżał juz kilkadziesiąt razy, ehhh brawa za posyłanie ploty dalej niech wizerunek kierowcy maleje...
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez rallyfan2 » piątek, 4 maja 2007, 10:15

No to piekne jaja z lotosem. Dopiero Orski mowil ze bede sponsorowac rajdy a tu taki zwrot akcji. Ale widac powrot do rajdow firmy Tedex , jak dla mnie zawsze kojarzacej sie z polskimi rajdami.
rallyfan2
A6
 
Posty: 1021
Dołączył(a): środa, 9 lut 2005, 19:25

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości

cron