Pug 206 z RPP

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Pug 206 z RPP

Postprzez micz » niedziela, 13 lis 2005, 02:13

Czy ktoś z was wie dokładnie czym to auto różni się od serii. Od razu chciałbym dodać, że jeżeli napiszecie "wałki" to chętnie przeczytam jakąś ich dokładniejszą specyfikację. Chodzi mi głównie o kwestie silnikowe . Z góry dzięki
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka


Postprzez TSRALLY » niedziela, 13 lis 2005, 02:51

inny komputer, inny wydech(kolektor,kat i rura), inny filtr i pewnie parę innych pierdół(pewnie i tak wiesz), wałki o ile się nie mylę pochodzą z s16 (tylko nie wiem czy 206 czy 306 ale pewnie 206)ale czasów dla tego wałka nie znam
Ja:Ile kosztuje u Ciebie wypożyczenie Lancera za kilometr??
Janusz Kulig:Przyjedź do Krakowa, na pewno się dogadamy

Tych słów nie zapomnę do końca życia, Janusza także
Avatar użytkownika
TSRALLY
N3
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 31 sty 2004, 20:16
Lokalizacja: Katowice(gg:5296417)

Postprzez Maciek_1982 » niedziela, 13 lis 2005, 13:08

Wałki są raczej inne niż w s16 bo w Englandzie bodajże na tych wałkach robią 106'ki i saxo do jakis 170-180KM (oczywiście nie na samych wałkach). Dokładniejszych parametrów też niestety nieznam ale się spytam:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Maciek_1982
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): sobota, 17 lip 2004, 09:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez micz » niedziela, 13 lis 2005, 22:28

Nie siedzę w temacie benzyn więc nie wiem nic. Coś tam gdzies znalazłem o robieniu xs do sportu ale nie wiem co jest stosowane w naszym pucharze. Za każde jak najdokładniejsze inf będe ogromnie wdzięczny
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez TSRALLY » poniedziałek, 14 lis 2005, 01:27

Maciek_1982 napisał(a):Wałki są raczej inne niż w s16 bo w Englandzie bodajże na tych wałkach robią 106'ki i saxo do jakis 170-180KM (oczywiście nie na samych wałkach). Dokładniejszych parametrów też niestety nieznam ale się spytam:)


no nie wiem, gdzies czytalem ze to od s16
są jescze 206 xs volant bodajże michał nowosiadły miał taki egzemplarz ma to ok. 165 koni/7500 obr, jescze wieksze hamulce i bodajze kłową skrzynie
Ja:Ile kosztuje u Ciebie wypożyczenie Lancera za kilometr??
Janusz Kulig:Przyjedź do Krakowa, na pewno się dogadamy

Tych słów nie zapomnę do końca życia, Janusza także
Avatar użytkownika
TSRALLY
N3
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 31 sty 2004, 20:16
Lokalizacja: Katowice(gg:5296417)

Postprzez micz » poniedziałek, 14 lis 2005, 02:06

Od poczatku.

Silnik bazowo to peugeotowskie 110 KM. W RPP ma 130. I teraz czy wersja volant to jakaś wersja specjalna silnika. Bo znam miejsce, gdzie można do tego zamówić wszsytkie graty.

Powiem inaczej. Ktoś mnie spytał, żebym sprawdził jakie wałki i innegadgety siedzą w RPP bo chce coś pogrzebać. Wiem np, że Piper Cams robi właki do tego silnika ale nie znam nikogo kto by na tym jeził .Więc szukam rozwiązań spradzonych
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez Maciek_1982 » poniedziałek, 14 lis 2005, 11:59

To co miał Michał Nowosiadły to pucharówka tylko, że w takiej specyfikacji jaka startowała we francji. dodatkowo jest to spięte szperą.
Silnikowo jest to XS'ka. Generalnie dużo na temat mechaniki w pucharówkach niema. Micz będe wdzięczny za info na priv w sprawie tych gratów bo w niedalekiej przyszłości mam zamiar pobawić się troszeczkę TU5J4 :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Maciek_1982
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): sobota, 17 lip 2004, 09:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez ZOWA » poniedziałek, 14 lis 2005, 12:17

micz napisał(a):Od poczatku.

Silnik bazowo to peugeotowskie 110 KM. W RPP ma 130. I teraz czy wersja volant to jakaś wersja specjalna silnika. Bo znam miejsce, gdzie można do tego zamówić wszsytkie graty.

Powiem inaczej. Ktoś mnie spytał, żebym sprawdził jakie wałki i innegadgety siedzą w RPP bo chce coś pogrzebać. Wiem np, że Piper Cams robi właki do tego silnika ale nie znam nikogo kto by na tym jeził .Więc szukam rozwiązań spradzonych
te 130 koni to pseudo A-gr wiem ze jest jakis malo kosztowny i nie absorbujacy wiele czasu mod w ktorym mozna podniesc moc pucharka do ok 150KM na ten moment nie powiem Ci nic na ten temat wiecej.nie chodzi o kompa i nie trzeba rozbierac motoru. np znam tez goscie ktory kiedys rozbieral motor w pewnym popucharowym aucie i okazalo sie ze mialo 2 ROZNE walki!! :roll: nasze polskie pucharki sa robione na bazie modelu Xs. taka mala specyfikacja pucharowki(Filtry powietrze - wkład K&N /Świece Seryjne /Katalizator sportowy Peugeot Sport /
Moc ~130KM
przy (obr/min) 6000
Max moment obrotowy 169 Nm
przy (obr/min) 4100
Max obroty 7500 obr/min
Zasilanie w mieszankę wielopunktowy wtrysk paliwa Bosch
jezdza na Paliwo Shell V-Power 99+


a tu cala specyfikacje peugeota 206 volant brayana bouffiera
PEUGEOT 206 XS Volant
MOTEUR Type TU5JP4
EMPLACEMENT Transversal Avant
CYLINDREE 1587 cm3
NOMBRE DE CYLINDRES 4 Cylindres
PUISSANCE 165 ch à 7500 tr/mn
COUPLE 17 m.daN à 6000 tr/mn
REGIME MAXI 7600 tr/min
ALESAGExCOURSE 78,5 / 82 mm
INJECTION Magneti Marelli
ADMISSION Type S1600 mono papillon
NOMBRE DE SOUPAPES 16
LUBRIFICATION Carter Humide/Echangeur
TRANSMISSION Mode traction Avant
EMBRAYAGE Monodique Céramique
BOITE DE VITESSES BE 6 rapports à crabots
DIFFERENTIEL Autobloquant Type ZF
CHASSIS Structure et matériaux coque + arceau soudé
Suspension AV Pseudo McPherson + Barre Anti-Roulis
Suspension AR Bras tirés + barres anti-roulis
FREIN DIRECTION
FREIN AVANT Etriers fixes à 4 pistons
Disques ventilés ø292mm
FREIN ARRIERE Etrier 2 pistons
DISQUES Disque non ventilé série
DIRECTION Direction crémaillère assistée série
ROUES Asphalte Roues asphalte et terre 6 par 15 jantes alliage aluminium
PNEUMATIQUES AV/AR Michelin N20 ou TA00 18/58/15 terre : L91 en 14/62/15
DIMENSIONS (mm)
LONGUEUR 3826 (mm)
LARGEUR 1765 (mm)(axe des roues avant)
EMPATTEMENT 2442,6 (mm)
POIDS MINIMUM 960 kg à vide
RAPPORT Poids/Puissance 6,3 (kg/Ch)
CAPACITE RESERVOIR Carburant 50 litres
CARBURANT Total SP 98
dodam od siebie ze to uto ma 20% szpere.klowa skrzynie,wieksze hamulce i kola.
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez Maciek_1982 » poniedziałek, 14 lis 2005, 12:30

W polskiej spec. podobno wałek wydechowy ma dłuższe czasy otwarcia.
Jakby komuś wpadły w ręce spec. wałków w polskim RPP i w francuzkim to będe wdzięczny:) Ja jak coś znajde to napisze..
Obrazek
Avatar użytkownika
Maciek_1982
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): sobota, 17 lip 2004, 09:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez micz » poniedziałek, 14 lis 2005, 13:32

Dzieki. Jak coś jeszcze znajdziecie to dawajcie info.

Dla zainteresowanych tematem, zakupu częsci do Pugów (od 106 do s1600 np. karoseria z klatką za 16 000 euro :D)

http://www.boutiquepeugeotsport.com/bps ... /index.asp
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez Maciek_1982 » poniedziałek, 14 lis 2005, 13:36

hehe tą strone to chyba każdy zainteresowany tematem zna:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Maciek_1982
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): sobota, 17 lip 2004, 09:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez ccc » środa, 16 lis 2005, 02:15

Ale ta strona Peugeota nie chodzi albo ja mam coś z kompem...
ccc
 
Posty: 31
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 10:29

Postprzez Maciek_1982 » środa, 16 lis 2005, 10:11

To chyba masz coś z kompem bo stronka chodzi... :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Maciek_1982
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): sobota, 17 lip 2004, 09:34
Lokalizacja: W-wa


Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron