Moderator: SebaSTI
Raven napisał(a):Tylko ze safety nie maja ogladac rajdu a go zabezpieczac, to nie to samo (czasami sa tez safeciarze, ktorzy robia zdjecia!). Dodatkowo, lokalni ludzie chca na rajdzie zarobic, a wiec to im przydziela sie role zabezpieczenia. Jezeli ktos nie interesuje sie rajdami i totalnie, na caly dzien blokuje sie jego dom, to przynajmniej moglby zarobic. Oczywiscie czesc ludzi jest "z branzy" (np. z automobliklubow), ale spora to lokale.
Przydaloby sie takim przeszkolenie, ale to juz inna historia.
106xsi napisał(a):Raven napisał(a):Tylko ze safety nie maja ogladac rajdu a go zabezpieczac, to nie to samo (czasami sa tez safeciarze, ktorzy robia zdjecia!). Dodatkowo, lokalni ludzie chca na rajdzie zarobic, a wiec to im przydziela sie role zabezpieczenia. Jezeli ktos nie interesuje sie rajdami i totalnie, na caly dzien blokuje sie jego dom, to przynajmniej moglby zarobic. Oczywiscie czesc ludzi jest "z branzy" (np. z automobliklubow), ale spora to lokale.
Przydaloby sie takim przeszkolenie, ale to juz inna historia.
Wiem jedno, że ten oes (chyba 10) zabezpieczali jedynie goście z automobilklubu i większość miała mniej niż 18 lat. Wiem bo szedłem wzdłuż trasy prze godzine. Więc jeżeli taki 16 latek który nie ma bladego pojęcia o zabezpieczaniu, mówi mi żebym się przesunął, to ja go mam gdzieś. Przydałoby się coś zrobić z tym problemem, ale na razie jest jak jest.
Również w "generalce" Frycz i Wodniak zajmowali stale wysoką pozycję - pierwszy etap zakończyli na piątej pozycji, a poranny atak w niedzielę dał im awans do ścisłej czołówki i w konsekwencji miejsce na podium.
Bocian napisał(a):A moja fotka bedzie w WRC
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 113 gości