RSMP według mnie,czyli...

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez rak818 » czwartek, 2 gru 2004, 10:29

Według mnie nikon powinien zniknąć z kalendarza po co nam trzy elmoty ?

:x Ale te trzy rajdy odbywają się, a nie są odwoływane, i nie ma sytuacji że na dwa tygodnie przed terminę nie wiadomo, czy wogóle się odbędą.
:x Hasło "trzy elmoty" to zupełna bzdura, zapraszam do lektury mapek.
Trasa A2 Świecko-Terespol - Najdłuższy w Europie tor wyścigowy ciężarówek
Avatar użytkownika
rak818
A5
 
Posty: 569
Dołączył(a): czwartek, 3 cze 2004, 10:40
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez laGadula » czwartek, 2 gru 2004, 18:11

ehm... Jesli mozna oczywiście......To tak naprawde to bedzie tyle kalendarzy sezonu ilu nas wypowiada sie na forum........
Dla mnie to idelany rajd taki jak np Korsyka :
- trzy dni ( mało oesów bo 4/dzień ale b.długie) , jesli to za dużo to 2 dni (MP) ilość oesów dowolna ale musi byc prolog !!!!
-oprawa całego rajdu..........super.....foldery , serwis , zabezpieczenie , ....
domyslacie sie napewno że wszystko super i że nie powininem porównywać MŚ to naszego podwórka ale tak naprawde to to jest najważniejsze : Oprawa medialna , ciekawe miejsce serwisowe (korsyka --->port miasta Ajiaccio !!!! nad samym brzegiem morza !!) , łatwo dostepne biuro , centrum prasowe gdzie dzeinnikarze moga wszystko , kibice dokładnie pinformowani , oznakowani identyfikatorami itp...
To jest najważniejsze.... Jesli rajd bedzie łatwo dostepny i bedzie wydażeniem naprawde dużym w regionie to i zainteresuje sie tym TV....
Sponsorzy beda widoczni .......

Marzenia . te duże i te maleńkie................
laGadula
N2
 
Posty: 119
Dołączył(a): poniedziałek, 29 lis 2004, 22:02

Postprzez Wilu » czwartek, 2 gru 2004, 20:26

powiem Ci może 4 długie oesy to ciekawe rozwiązanie dla załogi która startuje w zawodach, dla kibica wątpliwe.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez karcin » czwartek, 2 gru 2004, 22:31

Ale niewiem dlaczego sie uczepiliście Nikona, jest to jeden z lepiej zorganizowanych Rajdów w Polsce i jeszcze co rok są jakieś nowości :!: A ten wyraz "Trzy Elmoty" jest wogole niepoprawny, poniewaz trasy były podobne ale były rowniez całkiem nowe nieznane dla kierowców i dla kibiców więc nierozumiem czegoś takiego.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7430425065d34ed7 Obrazek
Avatar użytkownika
karcin
A6
 
Posty: 1035
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:29
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Banan » czwartek, 2 gru 2004, 23:07

Karcin niektorych zazdrosc zzera, ze DolnySlask ma 3 RSMP... ;)
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez karcin » piątek, 3 gru 2004, 21:57

Banan napisał(a):Karcin niektorych zazdrosc zzera, ze DolnySlask ma 3 RSMP... ;)

Niestety tak to chyba trzeba odbierać ...
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7430425065d34ed7 Obrazek
Avatar użytkownika
karcin
A6
 
Posty: 1035
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:29
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Łukasz » niedziela, 19 gru 2004, 19:44

A według mnie RSMP powinny być następujące:
- 8 rajdów - 4 asfaltowe i 4 szutrowe
- bardziej kręte, wolniejsze i dłuższe OS-y
I to tyle.

A co do charakterystyki naszych rajdów:
- Zimowy - można powiedzieć że kultowy, powinnien gościć w kalendarzu RSMP co roku.
- Elmot - świetny, mój ulubiony, fajne trasy, krajobrazy, niezła organizacja, nie wyobrażam sobie MP bez niego.
- Kormoran - również piękny rajd, również nie wyobrażam sobie sezonu bez tego rajdu ale niektóre odcinki powinny być bardziej kręte i wolniejsze.
- stary Polski - również zaj fajna impra.
- Nikon - jest mi obojętny, może być może go nie być, jakoś nie przypadł mi do gustu
- Warszawski - nigdy mi się nie podobał ze względu na swoje szybkie i proste trasy, a w wersji szutrowej też mi się nie podoba - brak mu takiego klimatu jaki ma Krmoran a właściwie Polski :wink:
- Karkonoski - może być
- Rzeszowski - też całkiem fajny, nowe tereny, trasy, jest ok
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez Banan » niedziela, 19 gru 2004, 19:52

W rajdach chodzi, zeby jezdzic szybko, a nie ograniczc predkosci (oczywiscie, jesli jest prosta 2km to rozumiem).
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez Łukasz » niedziela, 19 gru 2004, 20:05

Mi nie chodzi o ograniczenie prędkości do 40 km/h ale jak nie raz zawodnicy mówią że rozpędzili samochody do "odcięcia" to to też chyba nie o to chodzi. Wogólę zagraniczni kierowcy też ilekroć przyjadą do Polski to mówią że mamy piekielnie szybkie trasy, nawet że mamy najszybsze trasy w Europie.

Nie wiem czy się zrozumieliśmy, mam nadzieję że tak :wink: .
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez PawelRally » niedziela, 19 gru 2004, 20:28

Banan napisał(a):W rajdach chodzi, zeby jezdzic szybko, a nie ograniczc predkosci (oczywiscie, jesli jest prosta 2km to rozumiem).


Prędkość w rajdach jest mało ważna najważniejsze jest przede wszystkim bezpieczeństwo :!:

Łukasz napisał(a):Mi nie chodzi o ograniczenie prędkości do 40 km/h ale jak nie raz zawodnicy mówią że rozpędzili samochody do "odcięcia" to to też chyba nie o to chodzi. Wogólę zagraniczni kierowcy też ilekroć przyjadą do Polski to mówią że mamy piekielnie szybkie trasy, nawet że mamy najszybsze trasy w Europie.

Nie wiem czy się zrozumieliśmy, mam nadzieję że tak :wink: .


NIe dziwie się że zagraniczni kierowcy przyjeżdżają do nas i mówią że mamy piekielnie szybkie próby. Przyjedzie taki francuz co u siebie ma większość zakrętów dwójkowych i masę nawrotów i dla niego jest szybko to normalne bo przywykł do innych warunków.
Rajdy wporzO!
(BRT) - Banasik Rally Team ;)
Avatar użytkownika
PawelRally
A6
 
Posty: 1773
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2003, 20:50
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Postprzez Łukasz » niedziela, 19 gru 2004, 22:21

No właśnie o to mi chodzi :) :wink: . W Europie, nie tylko we Francji trasy rajdów są bardziej kręte, wolniejsze i techniczne. W podobny sposób o naszych rajdowych trasach mówił nie tylko Jaen-Joshep, ale także Pedersolli (Włoch), Campos (Portugalczyk) czy Thiry (Belg). Więc nie tylko Francuzi są przyzwyczajeni do takich wolnych tras :) :wink: . Zresztą to potwierdzają wyniki ME - małe, zwinne S1600 dominuje.
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez PawelRally » niedziela, 19 gru 2004, 22:25

Łukasz napisał(a):No właśnie o to mi chodzi :) :wink: . W Europie, nie tylko we Francji trasy rajdów są bardziej kręte, wolniejsze i techniczne. W podobny sposób o naszych rajdowych trasach mówił nie tylko Jaen-Joshep, ale także Pedersolli (Włoch), Campos (Portugalczyk) czy Thiry (Belg). Więc nie tylko Francuzi są przyzwyczajeni do takich wolnych tras :) :wink: . Zresztą to potwierdzają wyniki ME - małe, zwinne S1600 dominuje.


Francuz był takim tylko przykładem moim...
Rajdy wporzO!
(BRT) - Banasik Rally Team ;)
Avatar użytkownika
PawelRally
A6
 
Posty: 1773
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2003, 20:50
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Postprzez żółtodziób » czwartek, 13 sty 2005, 23:42

W Europie, nie tylko we Francji trasy rajdów są bardziej kręte, wolniejsze i techniczne


Od kiedy wolniejsze oznacza techniczne? Zawsze wydawało mi się że wolno to się jeździ na kręciołkach, ale ja może za stary jestem...

Prędkość w rajdach jest mało ważna najważniejsze jest przede wszystkim bezpieczeństwo


Zabić się można przy każdej prędkości jeśli jest o co. Ważniejsze jest żeby było się gdzie ratować po wypadnięciu z trasy, a tam dzie nie ma jak się ratować ograniczać prędkość.

Mi nie chodzi o ograniczenie prędkości do 40 km/h ale jak nie raz zawodnicy mówią że rozpędzili samochody do "odcięcia" to to też chyba nie o to chodzi. Wogólę zagraniczni kierowcy też ilekroć przyjadą do Polski to mówią że mamy piekielnie szybkie trasy, nawet że mamy najszybsze trasy w Europie


Kręcenie do odciecia to oczywiście przegięcie, ale nie przesadzajmy takich miejsc nie ma wiele, tylko na Polaku takie były i według mnie w niezbyt dużej ilości miało to swój urok. Z ajkiej racji mamy mieć takie same trasy jak we Francji, bo francuzi nie radzą sobie po nich swoimi ośkami?

Jesli chodzi o rajdy na prawdę za szybkie to PZM staje na wysokości zadania (niehcętnie ich chwalę ale tym razem należy im się) , Warszawski przeniesiono pod Płonsk, Polski na Mazury, pozostałe rajdy sa już w miarę normalne.

A według mnie RSMP powinny być następujące:
- 8 rajdów - 4 asfaltowe i 4 szutrowe
- bardziej kręte, wolniejsze i dłuższe OS-y
I to tyle.


1. A wedlug mnie powinno być ich 20 w kalendarzu, 8 asfaltowych 10 szutrowych i dwa po śniegu lub lodzie... Załatw na to kasę a ja je zorganizuję :) W Polsce z ledwością udaje się zorganizować 5-6 eliminacji, zejdźmy na ziemię...

2. Poszukaj dłuższych i bardziej krętych tras... jak znajdziesz to daj mi znać, wyślij telegram do domu spokojnej starości...

==============================================
Rajdy w polsce według mnie:

1. Sobota - niedziela. Ludzie pracują i nie mają czasu żeby jechać na rajd w piatek, w sobotę rano też już nie ma po co jechać bo zanim się dojedzie na miejsce to jest już po rajdzie.

2. Więcej pokazowych odcinków po ulicach miast.

3. Przywrócić wurce, ich zakaz niewiele zmienił, nie obejrzeliśmy dzięki temu żadnej rywalizacji, Kuzaj i tak wszystko pozamiatał. Ze względu na koszty startów wurcami ograniczyć specyfikacje do A.D. 2000 na przykład.

4. Zostawić max 5 rajdów, stworzyć za to odrębną klasyfikację w PPZM dla kierowców z licencjami międzynarodowymi. Kto ma kase na więcej ten będzie się ścigał także w pucharze.

5. Zorganizować jedną rundę w Czechach, nawet w łączności z czeskimi mistrzostwami, koszt praktycznie taki sam jak na własnym podwórku a zawsze jakieś urozmaicenie, młoddym da możliwość zmierzenia się z zagranicznymi kierowcami. przy okazji mżna obniżyć koszty dzieląc je miedzy dwóch organizatorów.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez stachniak14 » poniedziałek, 28 mar 2005, 12:29

jak myslicie czy istnieje mozliwosc powrotu rajdu na wspaniale serpentyny kolo klodzka (odc. ladek - zloty stok ) tu sa wspaniale warunki . od smierci M.Bublewicza ( 12 lat) rajd tedy nie przejezdza trasa jest znakomita i mam pytanie czy to prawda co mowia niektorzy mieszkancy mojego miasta ( Zloty Stok) ze zeby rajd mogl sie odbyc potrzeba odstrepu czasowego poniewaz na trzasie mialo miejse wypadek smiertelny a moze sa jakies inne rzeczy ktory uniemozliwiaja start na drodze 100 zakretow
stachniak14
A6
 
Posty: 1253
Dołączył(a): czwartek, 24 mar 2005, 13:19
Lokalizacja: Złoty Stok

Poprzednia strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron