Jednodniowe Rajdy w RSMP

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez PD » niedziela, 22 sie 2004, 19:34

Psycholog_Rajdowy napisał(a):W takim razie najlepszym rozwiązaniem byłoby, aby pierwszy OS startował około 7.00. Wtedy zobaczenie 5 pełnych przejazdów byłoby możliwe.


O 7:00 start pierwszego odcinka, czyli o 6:00 start rajdu? Ciekawe ile kibiców byloby na starcie? A to przecież dla nich miedzy innymi są sponsorzy... Poza tylko kierowcy, piloci i serwis to nie roboty; jak sie wstanie o 5:00 to w polowie dnia moze byc juz ciezko z koncentracja etc...
pozdrówka
PD
Avatar użytkownika
PD
N1
 
Posty: 55
Dołączył(a): czwartek, 17 paź 2002, 13:39
Lokalizacja: Będzin


Postprzez Kisiel » niedziela, 22 sie 2004, 20:41

Jeżeli RSMP miałyby być jednodniowe to co z pucharem PZM skrócić do połowy dnia czy jak ??? Widzę tego plusy ale duuuuużo duuuuużo minusów, więc jestem na wielkei NIE. Można rajdy skrócić do półtora dnia, ale nie do jednego, napewno byłoby wtedy dużo chaosu, wypadków, i innych złych rzeczy
zielony listek
Avatar użytkownika
Kisiel
A5
 
Posty: 620
Dołączył(a): sobota, 15 lis 2003, 22:15
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez qbus » niedziela, 22 sie 2004, 20:53

A rajdy na wzór ostatniego Krakowskiego w MP ?
4 oesy przejeżdżane w 3 pętlach.
Start rajdu o 7:00 pierwszy odcinek przed 9 ostatni coś po godzinie 17-18 meta po 19.
Coś ok. 130-140 km oesowych.
Nawet start rajdu mógłby odbyć się dzień wcześniej czyli w piątek wieczorem.
Rano jeździmy od 7:00 np. 4 pętle po 3 lub 4 oesy.
8 rajdow w sezonie na przełomie marca-października

Dwu dniowy niech zostanie Kormoran i Polski a reszta skrócone.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez Psycholog_Rajdowy » niedziela, 22 sie 2004, 22:22

Szczerze mówiąc starty rajdów nigdy mnie nie interesowały i myślę, że przeciętnego kibica rajdów też nie obchodzą. Uważam, że sponsorów nie zmartwiłaby pustka wokół rampy startowej. W końcu to na oesach ludzie najlepiej się bawią i właśnie tam pojawia się u nich najwięcej pozytywnych odczuć. Odczuciami tymi w sposób nieświadomy bądź świadomy widzowie mogą obdarzyć reklamujące się przy okazji rajdu marki i produkty. Właściwie nie wiem, po co to piszę, bo chyba każdy to rozumie. Ale ważne jest to, że to przede wszystkim na próbach sportowych sponsor zjednuje sobie potencjalną klientelę.

Dopiero po przeczytaniu Twojej wypowiedzi, PD, zacząłem się głębiej zastanawiać nad tym, co po imprezie działoby się na drogach prowadzących od miejsca rajdu we wszystkich kierunkach świata. I trochę się przestraszyłem. Najbardziej w jeździe samochodem obawiam się usypiających za kółkiem i tych, którzy wytyczyli sobie powrót do sweet home w czasie uniemożliwiającym bezpieczną jazdę. Jednodniowy, 200 kilometrowy rajd mógłby "urodzić" takich kierowców. Lepiej jednak, by ci zawodnicy i kibice, którzy mają większy kawałek do domu, spędzili noc w okolicy imprezy. No a wtedy sens rozgrywania jednodniowego rajdu znika.
Rally_Psycho

Ponieważ rozpoczął się dla mnie okres wakacyjny, zmieniłem avatar na mniej formalny. ( : Zastrzegam sobie jednak prawo powrotu do dotychczasowego, wraz z rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego. ( :
Avatar użytkownika
Psycholog_Rajdowy
A5
 
Posty: 630
Dołączył(a): sobota, 19 paź 2002, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kisiel » niedziela, 22 sie 2004, 22:23

qbus napisał(a):A rajdy na wzór ostatniego Krakowskiego w MP ?
4 oesy przejeżdżane w 3 pętlach.
Start rajdu o 7:00 pierwszy odcinek przed 9 ostatni coś po godzinie 17-18 meta po 19.
Coś ok. 130-140 km oesowych.
Nawet start rajdu mógłby odbyć się dzień wcześniej czyli w piątek wieczorem.
Rano jeździmy od 7:00 np. 4 pętle po 3 lub 4 oesy.
8 rajdow w sezonie na przełomie marca-października

Dwu dniowy niech zostanie Kormoran i Polski a reszta skrócone.


To czyli obstawiałbyś rajda półtora dnia ??. w sumie też to nie głupie jest w piątek testowy, BK1, uroczysty start, no mógłby jeszcze być rozgrywany "super oes" tak jak na rzeszowski, lubelskim, kormoranie. no a w sobote ściganie.
zielony listek
Avatar użytkownika
Kisiel
A5
 
Posty: 620
Dołączył(a): sobota, 15 lis 2003, 22:15
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez qbus » niedziela, 22 sie 2004, 23:23

No powiedzmy że w czwartek zapoznajemy się z trasą w piątek mamy badanie techniczne i wieczorem uroczysty start na rynku głównym ( ehs się rozmarzyłem ) a w sobote ściganie od powiedzmy 8 do 17.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez sumo » poniedziałek, 23 sie 2004, 19:03

Pomysł z rajdami jednodniowymi jest ok, ale trzeba to dokladnie przemyslec.
A jesli chodzi o nizsze koszty, to dobrze to ujał PD : upchac w czasie jakos zapoznanie, testowy, bk.....

a ja proponuje :
czwartek - zapoznanie + testowy (ewentualnie jeszcze środa zapoznanie jak bedzie trzeba)
piatek rano - BK (albo i testowy z czwartku przeniesc na piatek.. ale to troche niebezpieczne)
piatek popoludniu - start i pare oesow (np 6 albo 4)
sobota - druga czesc rajdu i wieczorem koniec
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez Wilu » poniedziałek, 23 sie 2004, 21:07

rajdy jednodniowe tak, ale wypełnione oesami przez cały dzień. limit 150 km oesowych. może wreszcie pojawiły by się odcinki nocne. tego w naszych rajdach od dawna brakuje. pomijam Cieszynke i ostatni rozegrany Zimowy.

jeśli były by budżety na dwudniowe rajdy, to nic nie zmieniajmy. ale lepiej by eliminacji było więcej. a jednodniowe rozgrywki są tańsze, co wiemy wszyscy.

tak więc 8 eliminacji w tym 3 jednodniowe i MP nabierają blasku.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Ohlins » sobota, 4 wrz 2004, 18:16

Wilu napisał(a):rajdy jednodniowe tak, ale wypełnione oesami przez cały dzień. limit 150 km oesowych. może wreszcie pojawiły by się odcinki nocne. tego w naszych rajdach od dawna brakuje. pomijam Cieszynke i ostatni rozegrany Zimowy.

jeśli były by budżety na dwudniowe rajdy, to nic nie zmieniajmy. ale lepiej by eliminacji było więcej. a jednodniowe rozgrywki są tańsze, co wiemy wszyscy.

tak więc 8 eliminacji w tym 3 jednodniowe i MP nabierają blasku.

Masz racje są tańcze zarówno dla zawodników jak i kibiców, ale Rajdy dwudniowe mają ten swój klimat
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez kolo115 » sobota, 4 wrz 2004, 23:22

Przemek___ napisał(a):
Wilu napisał(a):rajdy jednodniowe tak, ale wypełnione oesami przez cały dzień. limit 150 km oesowych. może wreszcie pojawiły by się odcinki nocne. tego w naszych rajdach od dawna brakuje. pomijam Cieszynke i ostatni rozegrany Zimowy.

jeśli były by budżety na dwudniowe rajdy, to nic nie zmieniajmy. ale lepiej by eliminacji było więcej. a jednodniowe rozgrywki są tańsze, co wiemy wszyscy.

tak więc 8 eliminacji w tym 3 jednodniowe i MP nabierają blasku.

Masz racje są tańcze zarówno dla zawodników jak i kibiców, ale Rajdy dwudniowe mają ten swój klimat

Klimat, klimatem ale w dzisejszych czasach niema niejsca na stentymety..... liczy sie tylko kasa (a raczej jej brak...)
Rajdy 1 dniowe wkoncu beda sie musialy odbywac u nas.... (jesli sie oczywiscie sytuacja nie poporawi) :!:
Obrazek
"Nigdy nie bądz pewny siebie i swoich sukcesów, nigdy nie mów, że wygrasz..."
Janusz Kulig
Avatar użytkownika
kolo115
N3
 
Posty: 405
Dołączył(a): piątek, 5 gru 2003, 14:56
Lokalizacja: Katowice GG:6553220

Postprzez rally_fan1 » poniedziałek, 6 wrz 2004, 11:54

Jestem jak najbardziej za rajdami jednodniowymi w Polsce.
W Finlandii rajdy o mistrzostwo Finlandii maja od 70km do 90 km oesow i trwaja jeden dzien.Jezdza w nich tacy goscie jak Lindholm,Pykalisto i Tuohino.Uwazam,ze rajdy w Polsce oprocz Rajdu Polski powinny miec max po 120 km oesowych i trwac jeden dzien.Tylko Rajd Polski pozostalby tak dlugi jak dotychczas.I jeszcze przy okazji mozna by zniesc zakaz uzywania WRC,ale ograniczajac ich specyfikacje do max.2000 lub 2001.
rally_fan1
N3
 
Posty: 375
Dołączył(a): poniedziałek, 21 paź 2002, 12:50

Postprzez Psycholog_Rajdowy » poniedziałek, 6 wrz 2004, 14:09

Rajd w RSMP ze 120 km oesowymi to jakiś nonsens. Niezadowoleni byliby i kibice i zawodnicy. Byłby to samobójczy gol dla polskich rajdów.
Rally_Psycho

Ponieważ rozpoczął się dla mnie okres wakacyjny, zmieniłem avatar na mniej formalny. ( : Zastrzegam sobie jednak prawo powrotu do dotychczasowego, wraz z rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego. ( :
Avatar użytkownika
Psycholog_Rajdowy
A5
 
Posty: 630
Dołączył(a): sobota, 19 paź 2002, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez michal_wrc » poniedziałek, 6 wrz 2004, 14:18

120 km to stanowczo za mało. Jade 300 - 500 km na Rajd, oglądam 2 moze 3 OSy i juz po rajdzie. Wtedy ilość kibiców byłaby jeszcze mniejsza
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Ohlins » poniedziałek, 6 wrz 2004, 16:39

rally_fan1 napisał(a):Jestem jak najbardziej za rajdami jednodniowymi w Polsce.
W Finlandii rajdy o mistrzostwo Finlandii maja od 70km do 90 km oesow i trwaja jeden dzien.Jezdza w nich tacy goscie jak Lindholm,Pykalisto i Tuohino.Uwazam,ze rajdy w Polsce oprocz Rajdu Polski powinny miec max po 120 km oesowych i trwac jeden dzien.Tylko Rajd Polski pozostalby tak dlugi jak dotychczas.I jeszcze przy okazji mozna by zniesc zakaz uzywania WRC,ale ograniczajac ich specyfikacje do max.2000 lub 2001.

to jest dobry pomysł tylko pod warunkiem ze rajdów nie bedzie 6 tylko co najmniej 8
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Psycholog_Rajdowy » wtorek, 7 wrz 2004, 13:53

Przemek___ napisał(a):to jest dobry pomysł tylko pod warunkiem ze rajdów nie bedzie 6 tylko co najmniej 8


To wcale nie jest dobry pomysł. Zawodnicy od dwóch lat są cały czas za tym, by rajdów było mniej. Myślę, że 6 tegorocznych imprez to dla ogromnej większości z nich optimum na tę chwilę. Osiem 120 kilometrowych imprez byłoby marnotrastwem pieniędzy zawodników. Przecież 30 km oesowych więcej podczas jednego rajdu to groszowy wydatek w porównaniu do całkowitych kosztów zaliczenia dwóch kolejnych rajdów.

Wszyscy zgadzamy się z tym, że 150 kilometrów oesów jednego dnia można bez większego trudu zorganizować. Nie ma więc chyba sensu rajdów skracać, bo to także kibicom nie na rękę. Ja tam wyjeżdżając kawał drogi od domu na rajd, wolę zobaczyć więcej przejazdów, niż mniej. Tzn. czasówkę oczywiście można ułożyć tak, by zawodnicy siedzieli znacznie dłużej na strefach, abyśmy mogli zaliczyć więcej odcinków, ale zespołom by to się nie spodobało. W końcu przyjeżdżają na rajdy, a nie na posiadówy i ploteczki.
Rally_Psycho

Ponieważ rozpoczął się dla mnie okres wakacyjny, zmieniłem avatar na mniej formalny. ( : Zastrzegam sobie jednak prawo powrotu do dotychczasowego, wraz z rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego. ( :
Avatar użytkownika
Psycholog_Rajdowy
A5
 
Posty: 630
Dołączył(a): sobota, 19 paź 2002, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości