Gdzie ci kibice wspaniali tacy ????

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez mototom » poniedziałek, 7 cze 2004, 23:25

tomi_kl napisał(a):no i dalej placzecie - co wam to da. Były WRCe i ich nie ma i juz. Teraz jest rywalizacja...

Ja wiem czy jest? Jedzie Kuzaj, klepie wszystkich aż miło, dalej ze 4 lancery co go próbują gonic ale nic im z tego nie wychodzi i dwa S1600 co również nie mają podejścia. Za nimi jedzie reszta N4 i osiek którzy jadą tak jakby się mineli troche z powołaniem. Jak dla mnie nic sie nie zmieniło więc miłoby było popatrzeć na to 1 czy 2 WRC.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez golden » czwartek, 10 cze 2004, 16:30

wiecie co nie wiem czy powinienem rzucac tu ten link

ale odpowiedz na to pytanie gdzie ci kibice prawdziwi - poczytajcie komenatrze na Hodze - jaki jest aktualny poziom kultury ludzi w necie - i pewnie na oesach

http://www.rajdy.hoga.pl/rajdy_full.asp ... =1&id=5520

po prostu nie mam slow - nie dosc ze nie maja szacunku dla lecha i hoła to jeszcze dla Bubla - wstyd
:(
Avatar użytkownika
golden
A6
 
Posty: 1230
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sie 2002, 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piter306 » czwartek, 10 cze 2004, 22:11

Po ostatnim Pokale widać, że w Polsce są kibice rajdowi i kibice wurcowo-lancerowi i tych ostatnich jest więcej dlatego, że na tegorocznym Pokale było mniej ludzi niż na zeszłorocznym.
Czas leci a człowiek jakby coraz głupszy.
Avatar użytkownika
piter306
A5
 
Posty: 697
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 20:38
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez psz » środa, 16 cze 2004, 19:10

A mnie tak chodza od Polskiego takie rozne mysli po glowie...
Jedna z nich to bezsensowna juz mnogosc klas... Zauwazyliscie, ze pod koniec rajdu juz poaz czolowka prawie nikt sie nie scigal? Wszyscy sie q wiezli. Kazdy mial to swoje bardzo dobre, ente miejscie w klasie jakiejstam. Tylko ze jak wiadomo bardzo czesto objezdzaly go slabsze rajdowki, w generalce koncowej przeciez czesto mocniejsze fury sa za slabszymi i zbieraja full punktow w swojej klasie. Dlateg osie nie scigaja.
Dosc juz tego wywodu oczywistej przeciez rzeczy....
Nie da sie szybko zredukowac ilosci klas, chociaz to jest imho realne i nie tak odlegle...
Moznaby za to zrobic taki knif, ze zalogi np. klasy N2zbieraja punkty rowniez w N3...
Taki przyklad, jakbym to widzial :
zaloga nr x1, zgloszona w N2 i pierwsza w tej klasie, dojezdza np. na dziesiatym miejscu w generalce, a zaloga nr x2, zgloszona w kalsie N3 pierwsza w tej klasie, dojezdza na miejscu jedenastym. Wowczas zaloga x1, zgloszona w N2, zbieralaby pkty za zwyciestwo w N2 i N3, a x2, zgloiszona w N3, zebralaby tylko punkty za miejsce drugie...
Pozostalaby kwestia podzielenia grup A i N, tzn. kwestia, czy np. A5 szybsze od N2, A6 szybsze od N4 itd. :? 8)
"měl bych se smát ale mám úsměv Mikymauze"
Avatar użytkownika
psz
A5
 
Posty: 671
Dołączył(a): piątek, 21 mar 2003, 15:32
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Postprzez piter306 » środa, 16 cze 2004, 19:31

Dżizas :)
Czas leci a człowiek jakby coraz głupszy.
Avatar użytkownika
piter306
A5
 
Posty: 697
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 20:38
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez !ADI! » środa, 16 cze 2004, 20:06

piter306 napisał(a):Dżizas :)
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez psz » środa, 16 cze 2004, 20:19

No co? Jakis problem? 8) ;-)
Nie no mnie wkurza to, ze po pucharze puga juz nie ma co ogladac zazwyczaj... Taka duza ilosc klas bylaby moze nie taka zla, gdyby jechalo duzo zalog, a tak, jak jest ,kazdy widzi.
Coz my tu biedni kibice uradzimy na tym forum... Ale to jest wlasnie kurde tez alternatywa dla redukcji ilosci klas...
"měl bych se smát ale mám úsměv Mikymauze"
Avatar użytkownika
psz
A5
 
Posty: 671
Dołączył(a): piątek, 21 mar 2003, 15:32
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Postprzez piter306 » środa, 16 cze 2004, 20:39

Ale niektóre auta i tak trafiają do "nieswoich" klas. Np biedny Płaczek swoją Fabiczką TDi musi się męczyć w A8, jeśli mi się nie podupcyło (no właśnie a czemu on startuje w MP, przecież A8 nie mogą?), ja jeśli bym moim Pugiem się bujał, to musiał bym się w N3 "ciąć", no niby mam prawie 2 litry pojemności ale ino 70 koni pod maską, lekki bezsens :?
Czas leci a człowiek jakby coraz głupszy.
Avatar użytkownika
piter306
A5
 
Posty: 697
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 20:38
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez psz » środa, 16 cze 2004, 20:53

piter306 napisał(a):Np biedny Płaczek swoją Fabiczką TDi musi się męczyć w A8, jeśli mi się nie podupcyło (no właśnie a czemu on startuje w MP, przecież A8 nie mogą?)

Bo jest w klasie A-Td (czy jak to sie tam nazywa), nowej w RSMP klasie dla silnikow ZS z turbo... A w Czechach dalej fabie RS "walcza" z wrurcami...
No nie kojarze w tej chwili auta jadacego jakos troche "w nieswojej klasie"...
W N3 jada fajne cliowki, czasem astry - cliowki szybsze sa od astr, ale to wlasnie przede wszystkim nasza polska klase N3 mialem na mysli piszac o dowozeniu sie do mety... jada sobie jada, az dojada, co z tego, ze gdzies w koncowce generalki, pzeciez jest wspaniale pierwwsz, drugie czy tam ktores miejsce w klasie...
"měl bych se smát ale mám úsměv Mikymauze"
Avatar użytkownika
psz
A5
 
Posty: 671
Dołączył(a): piątek, 21 mar 2003, 15:32
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Postprzez kakao » czwartek, 17 cze 2004, 11:12

prawda jest taka (trochę smutna), że sposobem jest nie zdobywanie punktów w kilku klasach, tylko powrót tanich pucharów, w polsce poza czołówką w niższych klasach zawsze było słabo - wyjatkiem są puchary - pamiętam jak w pucharze cc/sc w latach ok. 98 - 99 cieło się po 25 aut, z czego 10 walczyło o pudło - czasy grzyba itp.
kakao
N3
 
Posty: 304
Dołączył(a): środa, 11 cze 2003, 10:50

Postprzez psz » czwartek, 17 cze 2004, 16:57

No ale 2 N3 sie scigali - w tym roku brak akcji jest. N2 tez fajna byla niedawno (nie wiem jak wczesniej) - Wypych, Kujawski, Szarama - niezle sie cieli...
No a tanie puchary to tez bylo cos... Ehhh, te seje w pelnych przechylach, plywajace lanosy. No i jakie tam zarabiscie niskie koszty byly. A nie ze kurde sliki w promocyjnej cenie w Pug Polska za jedyne 900 czy jakos tak PLN... :/
"měl bych se smát ale mám úsměv Mikymauze"
Avatar użytkownika
psz
A5
 
Posty: 671
Dołączył(a): piątek, 21 mar 2003, 15:32
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Postprzez +RAFAŁ+ » poniedziałek, 21 cze 2004, 08:15

Wspaniali kibice, a raczej kibic z 1997 roku:

"Jak to na rajdach bywa, oprócz pięknego sportu jest także miejsce na reklamę. Zgodnie z tą regułą, serwisanci z ekipy Rally Enginering Development obsługującej Snijersa, rozdawali firmowe czapeczki Bastosa. Nie lada więc kłopot miało trzech Belgów, aby spośród całej gromady dzieciaków wybrać szczęśliwca, ktory założy tę koszulkę. Nagle jeden z serwisantów wpadł na "znakomity" pomysł. Zauważył w grupie 15-letniego chłopca w koszulce firmowej Stomil-Mobil 1 Rally Teamu. Gestami, ktore bez trudu można było odczytać, powiedział: zdejmiesz i podepczesz swoją, dostaniesz nową. Chłopiec spełnił warunek i ubawiwszy tym znakomicie Belgów, dostał obiecaną nagrodę..."

Źródło:Auto Sport Nr4 sierpień 1997
Odszedł wielki kierowca, jeden z największych, jacy kiedykolwiek pojawili się w polskich rajdach...

ryspol.net.pl
Avatar użytkownika
+RAFAŁ+
A6
 
Posty: 1800
Dołączył(a): piątek, 23 maja 2003, 19:11

Postprzez Mroowa » poniedziałek, 21 cze 2004, 10:54

Juh bym im podeptał namówił bym ekipę i bysmy ich zdeptali buhehehehe i koszulki nasze. Zreszt po co miałbym mieć Bastos jak mam SPRT albo tego Hołkaco dzieciek miał :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez Zajcev » piątek, 23 lip 2004, 11:40

Hmm rajdy u nas stały się mniej atrakcyjne od czasu uchwalenia ustawy (przez nasz kochany rząd) zabraniającej reklamy wyrobów tytoniowych oraz alkoholowych na samochodach rajdowych . Podam tu kilka załóg które miały przez to duże jak i drobne problemy finansowe :

ś.p. Janusz Kulig -Marlboro Rally Team
Leszek Kuzaj - Mocne Rally
Krzysztof Hołowczyc - Sobieskie Rally Team
Robert Herba - "Warka"

Niewielu się udało znaleźć nowych sponsorów .
Następnym etapem był brak choćby tych 3 aut "WRC" .
W zeszłorocznym sezonie było tylko jedna auto tej kategorii.
Auta te są zbyt drogie .
PZM chcąć uratować rajdy zabronił startowania samochodów typu "WRC" , jednak kibice uznali inne samochody za mało atrakcyjne i zaprzestali odwiedzania rajdowych tras :?
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2227
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow

Postprzez Mroowa » piątek, 23 lip 2004, 11:52

KuziFanMyslenice napisał(a):Hmm rajdy u nas stały się mniej atrakcyjne od czasu uchwalenia ustawy (przez nasz kochany rząd) zabraniającej reklamy wyrobów tytoniowych oraz alkoholowych na samochodach rajdowych . Podam tu kilka załóg które miały przez to duże jak i drobne problemy finansowe :

ś.p. Janusz Kulig -Marlboro Rally Team
Leszek Kuzaj - Mocne Rally
Krzysztof Hołowczyc - Sobieskie Rally Team
Robert Herba - "Warka"

Niewielu się udało znaleźć nowych sponsorów .
Następnym etapem był brak choćby tych 3 aut "WRC" .
W zeszłorocznym sezonie było tylko jedna auto tej kategorii.
Auta te są zbyt drogie .


No nie gadaj poważnie tak było :lol:

Z Herbą było chyba inaczej bo to Warka podziękowała mu na prawie koniec sezonu i nie było Cordoby.

KuziFanMyślenice a obrazek Subaru Hołka :)

A tak wogóle to Herzlich Willkommen na forum Autoklub.pl :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości

cron