przez żółtodziób » środa, 19 maja 2004, 15:50
Co roku przyznawane są pucharowe pugi wybranym kierowcom po preferencyjnych cenach, coś około 45 000 PLN, do tego jakaś kaucja, o ile dobrze się orientuje to 6000 PLn a to po to żebys startował tym wozem a nie próbował odsprzedać drożej. Po roku możesz go sprzedać, ceny takich wynalazków bywają różne, chyba Nowosiadły usiłował opchnąć 206 przez rallycarsforsale.net, i z tego co pamiętam jakąś chorą sumę za niego wołał, coś koło 80 000 PLN. Ale to było jakiś czas temu i teraz to już za dobrze nie pamiętam. W każdym razie sprawa nie jest jednoznaczna.
Koszty startów to też sprawa otwarta, paliwa niby to aż tak duzo nie chleje, na OSie powinno zamknąć się w 25 litrach, poza OSem powinno być całkiem normalne, coś koło 10, do tego klocki tarcze 9raczej nie powinny mocno obciażać budżetu), problem w tym ż w pucharówce jest wiele części seryjnych, takich jak skrzynia biegów (o niej jeszcze za chwilę) które solidnością nie grzeszą, jednym kierowcom wystarczaja na cały sezon, inni zarzynają je nawet w jeden rajd. Peugeot wprowadził też obowiązkowe przeglądy skrzyń po 2 rajdach, właśnie dlatego że szlag je trafiał. Do tego dochodzą jeszcze opłaty stałe, ubezpieczenie, wpisówka, opony, serwis itd. itp. Myślę że na rundę RSMP z dużym zapasem wystarczy 10 000 PLN, pod warunkiem oczywiśie że auto masz swoje i nie musisz znikąd pożyczać.