Rajd Elmot 2004

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez ZOWA » czwartek, 20 maja 2004, 12:21

ale idea 0 nie jest zapierd....... bo zerowka musi powtarzam musi dojechac.bywaly takie lata w a krakowskim ze mieli przygotowane 3 zera na wypadek gdyby jakies auto nie dojechalo.
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916


Postprzez tom k-b » czwartek, 20 maja 2004, 13:03

Jasne Zowa - masz rację, ale często jednak zerówki nieźle popylają i dlatego właśnie klub musi mieć coś na podmiankę. Przed rokiem na Polskim jechały dwa subaraki i escort cosworth - wcale wolno nie jechały. Często na zerze jedzie jakieś np. subaru a w środku gość bez większego doświadczenia w tego typu imprezach i jak go adrenalinka poniesie to w żaden sposób takie auto nie spełnia swoich zadań i bezpiecznie też nie jest ........
Avatar użytkownika
tom k-b
N2
 
Posty: 102
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez tom k-b » czwartek, 20 maja 2004, 13:06

TSRALLY napisał(a):niech se B-grupę przywiezie i pokaże Polskim kibicom


O ! widzisz i to jest pomysł ! Ja poproszę B-grupę :)
Avatar użytkownika
tom k-b
N2
 
Posty: 102
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez tom k-b » czwartek, 20 maja 2004, 13:10

sumo napisał(a):Loeb jechal chyba jako dwa zera Cytryna C2 s1600 w jakims rajdzie we Francji .. wiec czemu nie moza by wurcem?


Dokładnie ! testował auto i z tym co ma 0 do roboty na rajdzie pewnie wiele wspólnego to nie miało. Dobrze, że przypomniałeś. Ja dalej nie widzę nic złego w tym żeby jako zero na Polskim pojechało wrc. Martwić to by się można było gdybym to wrc ja prowadził :D
Avatar użytkownika
tom k-b
N2
 
Posty: 102
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TSRALLY » czwartek, 20 maja 2004, 13:12

Tak jak np. były na ubiegłorocznym Rajdzie Niemiec, piękne auta których w Polsce raczej się już nie zobaczy i tojest dobra inicjatywa. Jest co oglądać, powspominać i jest odzew medialny, a sponsor też by się znalazł.
Ja:Ile kosztuje u Ciebie wypożyczenie Lancera za kilometr??
Janusz Kulig:Przyjedź do Krakowa, na pewno się dogadamy

Tych słów nie zapomnę do końca życia, Janusza także
Avatar użytkownika
TSRALLY
N3
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 31 sty 2004, 20:16
Lokalizacja: Katowice(gg:5296417)

Postprzez ZOWA » czwartek, 20 maja 2004, 13:22

ja niemam nic przeciwko wrc.ale wracajac do tegosmigania zerowek.teraz powoli to sie zmienia ze na zerwokach startuja kierowscy z malym dosw. zeby sobie pozapie........ w tym roku start zerowek zostanie poddany ostrej selekcji.i do tego kaucja w przypadku gdy zerowka sie rozwali.ta kaucja wtedy przepada.a nie jest mala.cos slyszalem ze maja przymiarke do 5k :roll: co jest dla mnie chora sprawa.ale z drugiej strony ich rozumie
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez mati_WRC » czwartek, 20 maja 2004, 13:25

TSRALLY widzę że Ci sie to bardzo nie spodobało...

Pewnie, że lepiej jechać na Czechy bo można sie pościgać. A poza ym wydaje mi się że nie znasz "psychiki kierowcy rajdowego" mówiąć że Gielata nie chce się ścigać na czas (każdy kierowca rajdowy marzy o RYWALIZACJI na oesach) - a poza tym Gielata chce wystartować w Czechach tylko jakbyś pomyślał troche to KTÓRY SPONSOR POLSKI, tych z którymi Gielata współpracuje DA KASE NA CZECHY ???????
Jeśli jest możliwość pojechania wurcem, to każdy z tego skorzysta. Ciekaw jestem czy gdybyś to był Ty to byś odmówił i powiedział "nie dziękuje, nie będe jechał wurcem jako "0" bo to nie o to chodzi, lepiej dajcie mi np. seja"...??

Inna kwestia że jest to niesamowita okazja nabrania doświadczenia w tym samochodzie, dostosowania ustawień itd...

Pare razy widziałem na rajdzie jak samochód z organizatorem (np. czarna subarka z pzm) zapierr.... po oesie, no ale przecież "to nie jego rola" !!....
http://www.cherubicstudio.pl CherubicStudio

..::Uzależniony od zapachu rajdowego paliwa::..
GG: 5422949
Avatar użytkownika
mati_WRC
A5
 
Posty: 560
Dołączył(a): środa, 8 sty 2003, 22:43
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mati_WRC » czwartek, 20 maja 2004, 13:34

Aha...i jeszcze jedna sprawa co do robienia wokół siebie hałasu.

Przecież każdy kibic chce wiedzieć o planach każdego kierowcy rajdowego, wszyscy wręcz ich zanudzają pytaniami "co w najbliższym sezonie i czym"... No to kierowcy mówią, że mają takie plany, chcieliby jechac tu i tu, tym i tym, że trwają rozmowy ze sponsorami itd... Natomiast jakto w życiu bywa, wiele rzeczy niewychodzi, wtedy wszyscy są zawiedzieni. Wiadomo przecież jaka jest sytuacja w Polskich rajdach i jak trudno jest znaleźć budżet.
A teraz jeszcze Gielata uzbierał kase na wurca i pzm mu zrobił "surprise"...A miało być tak pięknie.

Tak opowiadają niektórzy tylko o niepowodzeniach Gielaty, a kto wspomi o wicemistrzostwach w ośce, czy jeszcze dawniejszych startach cinquecento czego wynikiem był w nagrodw wyjazd na ściganie się do Hiszpani?? Kto o tym teraz pamieta.

Uważam, że jeśli Gielata dostanie szanse równej walki i czas (2 - 3 rajdy) na powrót do dawnych umiejętności to jeszcze pokaże na co go stać!!!!
http://www.cherubicstudio.pl CherubicStudio

..::Uzależniony od zapachu rajdowego paliwa::..
GG: 5422949
Avatar użytkownika
mati_WRC
A5
 
Posty: 560
Dołączył(a): środa, 8 sty 2003, 22:43
Lokalizacja: Kraków

Postprzez ZOWA » czwartek, 20 maja 2004, 13:38

mati_WRC napisał(a):TSRALLY widzę że Ci sie to bardzo nie spodobało...

Pewnie, że lepiej jechać na Czechy bo można sie pościgać. A poza ym wydaje mi się że nie znasz "psychiki kierowcy rajdowego" mówiąć że Gielata nie chce się ścigać na czas (każdy kierowca rajdowy marzy o RYWALIZACJI na oesach) - a poza tym Gielata chce wystartować w Czechach tylko jakbyś pomyślał troche to KTÓRY SPONSOR POLSKI, tych z którymi Gielata współpracuje DA KASE NA CZECHY ???????
Jeśli jest możliwość pojechania wurcem, to każdy z tego skorzysta. Ciekaw jestem czy gdybyś to był Ty to byś odmówił i powiedział "nie dziękuje, nie będe jechał wurcem jako "0" bo to nie o to chodzi, lepiej dajcie mi np. seja"...??

Inna kwestia że jest to niesamowita okazja nabrania doświadczenia w tym samochodzie, dostosowania ustawień itd...

Pare razy widziałem na rajdzie jak samochód z organizatorem (np. czarna subarka z pzm) zapierr.... po oesie, no ale przecież "to nie jego rola" !!....
ja wiem sam po sobie.nieraz myslalem sobie na jakims treningu a pojade spokojnie,w tym miejscu ni bede zapier...... ale niema mowy o takim toku myslenia. :lol:
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez TSRALLY » czwartek, 20 maja 2004, 13:53

Nie wiem czemu ale mam ciągle wrażenie że my się wszyscy nie rozumiemy.Powtarzam każdy ma swoje zdanie na ten temat(widzę nawet że dyskusja rozgorzała) ja nikogo nie chcę na siłe przekonywać, ale dam jescze raz parę argumentów:

mati_WRC napisał(a):Pewnie, że lepiej jechać na Czechy bo można sie pościgać. A poza ym wydaje mi się że nie znasz "psychiki kierowcy rajdowego" mówiąć że Gielata nie chce się ścigać na czas (każdy kierowca rajdowy marzy o RYWALIZACJI na oesach)


Powiem tak psychologiem nie jestem, wydaje mi się jednak że psychikę kierowcy rajdowego znam, wiem również co to jest głód każdego kolejnego przejechanego kilometra.A jeżeli Gielata chiałby się scigać na czas to by się zgłosił np. do N4 a nie jechał jako "0". I tak wiadmomo że każda "0" mierzy sobie czasy, tylko co innego rywalizować z zegarkiem, a co innego z kolegami z klasy którzy napierają, mają awarię, kapcie i tak dalej.


mati_WRC napisał(a):Ciekaw jestem czy gdybyś to był Ty to byś odmówił i powiedział "nie dziękuje, nie będe jechał wurcem jako "0" bo to nie o to chodzi, lepiej dajcie mi np. seja"...??


Ja bym pojechał nawet maluchem jeśli by mi go ktoś dał. Już nie wtym rzecz czy to WRC czy nie WRC, ale niech "0" będzie coś wyjątkowego jak escort Omlesia, fiat 131 abarth Tomka Cecota, B-grupa czy jescze coś innego(najlepiej rzadkiego). Skoda Octavia WRC nie jest wyjątkowa (nie jestem bynajmniej kapryśny choć może się tak wydawać, dla mnie i to jest cudo)


mati_WRC napisał(a):a poza tym Gielata chce wystartować w Czechach tylko jakbyś pomyślał troche to KTÓRY SPONSOR POLSKI, tych z którymi Gielata współpracuje DA KASE NA CZECHY ???????


Czasami trochę pomyśle.... Z tych sponsorów z którymi współpracuje Gielata nikt nie da kasy, bo wiedzą że to nie ma se sensu w Czechach, zarówno z powodu samochodu jak i kierowcy(bynajmniej nie ubliżam kierowcy ani nie pomniejszam jego osiągnięć) on ma już po prostu za dużą przerwę.

mati_WRC napisał(a):Inna kwestia że jest to niesamowita okazja nabrania doświadczenia w tym samochodzie, dostosowania ustawień itd...


A po co to doświadczenie, przecież sam powiedziałeś że sponsorzy i tak mu nie dadzą kasy na starty w Czechach, to do czego ma się uczyć do startowania jako "0" czy do przyszłego zniesienia zakazu aut WRC?

mati_WRC napisał(a):Pare razy widziałem na rajdzie jak samochód z organizatorem (np. czarna subarka z pzm) zapierr.... po oesie, no ale przecież "to nie jego rola" !!....


Ta subarka to chyba bez przerwy jeździ na rajdach i o ile się nie mylę to nie dzwoni jak inne i raczej spełnia swoją rolę

Jeżeli PZM stworzyłby coś w rodzaju Rallysprintów gdzie mogą się ścigać wszystkie samochody to nie ma problemu i tam kierowcy którzy pragną jeżdzić WRC mogli by to czynić

Tak pomału to mi się zdaje że ta dyskusja zmierza w złym kierunku :cry:
Ja:Ile kosztuje u Ciebie wypożyczenie Lancera za kilometr??
Janusz Kulig:Przyjedź do Krakowa, na pewno się dogadamy

Tych słów nie zapomnę do końca życia, Janusza także
Avatar użytkownika
TSRALLY
N3
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 31 sty 2004, 20:16
Lokalizacja: Katowice(gg:5296417)

Postprzez mati_WRC » czwartek, 20 maja 2004, 14:14

Na pewno masz swoje racje, każdy ma prawo do swojego zdania i wcale nikomu tego prawa nie odbieram...:)

Co do włożenia kasy w N4 to sprawa wygląda tak, że Gielata kupił ten samochód (bodajże z kimś na spółke) i nie wygląda to tak że wynajmuje go tylko po to żeby pojechać jako "0" (cos takiego też uważałbym za szczyt głupoty - już wolałbym wynająć Pucharowego puga i jechac w rajdzie), więc jak sie ma wurca, to po co wynajmować N4 ??

Z doświadczeniem bywa różnie, to nie chodzi tylko o nabranie doświadczenia dla siebie, lecz poznanie samochodu na wypadek jeśli wynajmowało by się komuś np. na Czechy...a poza tym kto wie...może w przyszłości znajdą się pieniążki na Czechy.

Mimo wszystko moje zdanie jest takie, że wurc jako zero nie jest niczym złym a nawet jest to bardzo dobry pomysł, zresztą jeśli dojdzie to w ogóle do skutku, to rzeczywistość zweryfikuje całą tę dyskusję.

Pozdrawiam
http://www.cherubicstudio.pl CherubicStudio

..::Uzależniony od zapachu rajdowego paliwa::..
GG: 5422949
Avatar użytkownika
mati_WRC
A5
 
Posty: 560
Dołączył(a): środa, 8 sty 2003, 22:43
Lokalizacja: Kraków

Postprzez micz » czwartek, 20 maja 2004, 14:37

Tylko wolałbym pojechac rajd jako zawodnik a nie jako 0 na wurcu. Szczegolnie, że octavia to taki pólwurc, nieprawdaż
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez TSRALLY » czwartek, 20 maja 2004, 14:40

A odbiegając już od Gielaty, "0" i tym podobnym to jeśli się nie mylę to zawodnikom którzy jednak chcieliby startować mocniejszymi autami, nie została odcięta droga, bo mogą jeździć w wsyścigach górskich, wiadomo że to nie to samo co rajdy, ale też koszt znacznie mniejszy i stopień trudności(przynajmniej według mnie). Według regulaminu ramowego na 2004 rok dopuszczone są między innymi:
"Grupa N - FIA, A - FIA (w tym WRC i Kit-Car), H ? krajowa (zał. 1)"

Zatem starty np. w grupie H lub WRC.
Ja:Ile kosztuje u Ciebie wypożyczenie Lancera za kilometr??
Janusz Kulig:Przyjedź do Krakowa, na pewno się dogadamy

Tych słów nie zapomnę do końca życia, Janusza także
Avatar użytkownika
TSRALLY
N3
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 31 sty 2004, 20:16
Lokalizacja: Katowice(gg:5296417)

Postprzez ZOWA » czwartek, 20 maja 2004, 14:50

wiesz na dobra sprawe to i w rajdzie jurajskim mozna wurcem startowac.bo jest klasa dla samochodow z naopedem na 4 kola.i niama zadnych ograniczen
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez Mroowa » czwartek, 20 maja 2004, 15:15

Pan Gielata to niech już lepiej nie kombinuje bo co jak co ale jak by posłuchać o jego planach z WRC w Polsce to mozna się uśmiać po pachy. Zawsze jest coś tylko że drugie "coś" :) staje mu na drodze i nie może zrealizować swoich planów. Tak jak tu już ktoś napisał w tym roku stanął mu na drodze PZMot zakazując aut WRC w Polsce, a i tak okazało by się że na Elmot by nie przyjechał bo paliwo poszło w góre na Polski znowu by coś wymyślił i zleciałby sezon 2004 z zapewieniami co do WuRCa.
Trzeba jeszcze podkreślić fakt że on teraz szuka coby jako 0 jechać bo przecież on by baty od wszystkiego co się rusza dostawał od Lancerów począwszy do S 1600 ( na mokrej, zasyfionej, błotnej drodze) skonczywszy, więc jak Gielata chce coś zrobić dla rajdów to niech stoi na mecie każdego osu i wysyła do kibiców smsy z wynikami, może wtedy zmienię co do niego zdanie bo jak narazie to jest lipa. :))))

Więc czekam na SMSy :)
Ostatnio edytowano czwartek, 20 maja 2004, 19:19 przez Mroowa, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

cron