Moderator: SebaSTI
lapekrallyfoto napisał(a):Kubicafan1 chodzi ci pewnie o ten ostatni lewy luk na spadaniu z sierpnicy przed prawym do rzeczki. Jest tam dosc ciasno i moze byc ciekawie jak popada deszczyk. Dwa lata temu oswolali ten kawalek bo nie dalo sie jechac. Wtedy oes szedl w druga stronei przy tym zakrecie byla lotna to powiem ci ze prawy luk ze szczytem tam bylo szybko i boczkiem
kostek45 napisał(a):Jak dla mnie testowy totalna kiszka.
Autostrada pod górę, same szybkie łuki, dojazd tylko od mety i startu. Można było narzekać na Przełęcz ale porównując oba OS to jednak wolę Walim.
Tutaj onboard Siemanki z 2013. Początek trasy do zjazdy na Złoty Las pokrywa się z tegorocznym testowym.
http://www.youtube.com/watch?v=j9mwQLrXD6c
edit:
http://www.youtube.com/watch?v=jerZu-Fx9oc 4:08 jest droga. Na mapie zaznaczona jest od Kolców. Ona jest w czasie rajdu przejezdna dla kibiców?
I czy ktoś był w tamtej okolicy kiedyś na OS - ciekawe te partie z cięciami? (od 4:10 do 4:50). Byłem tam na testach przed zeszłoroczną edycją ale pewnie większość pamięta jak to wyglądało...
Z powyższego onboardu zastanawiam się jeszcze nad 8:03 (wąskie spadanie z podbiciami - podejście z buta od dołu z Rzeczki). I tego oesu myślę jeszcze nad 0:23 bo chyba idzie w tym roku i niezły dojazd (między Świerkami a Ludwikowicami droga na północ). Coś macie jeszcze oprócz wyżej wymienionych z niezłym dojazdem? Przy dobrej organizacji można zobaczyć w sobotę wszystkie OS w tym dwa (4,6) pełne i dwa (3,5) czołówka.
andrew88 napisał(a):Na ilość zgłoszeń w RSMP chyba nie można narzekać, rok temu było 48 załóg. A trzeba pamiętać, że kilku kierowców startujących w 2013 r. teraz zabraknie (Kajto, Bębenek, Domżała, Raczkowski, Kornicki, Ptaszek, Łotysz, Zawada).
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości