41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez SOKÓŁ » wtorek, 16 kwi 2013, 18:46

To może jeszcze tak na koniec.Poznajecie tego Pana???

Obrazek
SOKÓŁ
A6
 
Posty: 1061
Dołączył(a): poniedziałek, 6 sie 2012, 22:17


Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez zenont » wtorek, 16 kwi 2013, 19:14

No co? Pan delegat zdelegował swoje bezpieczeństwo na nadjeżdżającą załogę
zenont
 
Posty: 11
Dołączył(a): piątek, 24 sie 2012, 14:55

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez viper » wtorek, 16 kwi 2013, 19:50

Do MSG racing
Świetnym pomysłem :D na jeden rajd. Gdzie jest dzisiaj Opel cup, ba po dwóch rajdach jak by nie to , ze wszystko było w kupię to by z tego Opla 3 klasy zrobili pojedyncze. Ja jestem zwolennikiem budowania przyszlosciowych projektów, które maja szanse rozwinięcia sie co najmniej kilku letniego, a nie zawracania nie powiem czegoi do tego jest potrzebny nie szybki, a świeży samochód. Opel z góry był na przegranej pozycji bo to auta min 20 letnie, a kadet prawie 30. takie idą na złom, A nie do ścigania. To są auta kolekcjonerskie hoobby do zabawy tzn klasa historyczna , a nie dla młodych ludzi. oczywiście pojedynczo bedą sie pojawiać, ale te samochody maja zawodnicy z małymi budzetami , którzy nie wiedza co bedZie jutro. Widzisz roznica miedzy nami jest taka, ze ty siedzisz przed kompem i mówisz to fajne tam to fajne i co należy zrobić według ciebie nie mając pojęcia o tym czego wymaga podstawowy regulamin. Ja natomiast jestem w temacie i szanuje każdego zawodnika walczącego o budżet, bo wiem co to znaczy.
Chcesz wiedzieć co zrobić , zeby zwiększyć frekwencję , zeby inni sie do tego przekonali to ci powiem, żebyś nie mówił, ze tylko potrafię krytykować.
dużo lepszym pomysłem było by jak by grupa chłopaków sie zebrała i zrobili projekt N sejkow i cinqecento jak jest w wyścigach plaskich, bo to auta świeże, tanie i za kilka lat bedą nadal świeże, a wiec dla nie zdecydowanych jest czas , zeby ich do tego przekonać. Problem w tym, ze cena jest taka jak Astry, a wszyscy chcą szybkiego auta i działają na zasadzie postaw sie a skichaj sie bo chcą szybszego, kombinują z grzebaniem astronom po 190 km, a potem nie maja za co jeździć , a niestety to droga do nikąd. sejek jest wolny w stosunku do Astry tylko nikt nie pomsli co bedZie za pare lat. Zrobić im wpisowe z historyka i z roku na rok jest szansa zwiększenia frekwencji bo na auta świeże zawsze sie milej patrzy. Po za tym bezawaryjnosc bedZie zachęcać i przede wszystkim są młode i nikt tego nie potraktuje jak złom, a puchar Opla polegał na zasadzie wszystko do jednego wora bez składu i ładu byle by sie Opel nazywał i dmuchać sztucznie frekwencję.
w ten sposób nie ma ani chetnych do startów ani samochodów do ścigania. To , ze pojęcia nie masz świadczy sam fakt porównania do gór, bo roznica jest zasadnicza. Za cały sezon w górach to w rajdach nie przejedziesz nawet 2.
Jakie relacje 3min po dzienniku :D . Pojęcia nie masz. To jest czas antenowym na reklamę jak reklama podpasek. Tylko PR zespołów tak sobie wymyślił, ze tak to bedą sprzedawać, a takie osoby bez pojęcia jak ty sie na to nabierają. Kolego szkoda gadać z tobą bez obrazy, ale pojęcia nie masz na czym polegają rajdy, atym bardziej budżety i regulaminy o BK1 czy 2 nie wspominając , bo koncert życzeń to ja tez mam, ale wiem co można zrealizować, a czego nie. Natomiast ty podchodzisz to tematu wszystko wszystkim sie należy tylko nie myślisz kto za to zapłaci, a PZM to barany, bo niczego nie chcą zrobić.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez MSG Racing » środa, 17 kwi 2013, 00:16

O czym Ty mi na końcu pier..... Śmieszny jesteś. Nie ma sensu z Tobą gadać. Widzę, nie podważalna jest twoja wiedza brana z ... nie wiem skąd.
Zaprzeczasz sam sobie a zaraz bedziesz kota ogonem odwracał. Najpierw że astra bee a potem żeby seja i cienkie dać które też na złom już pomału idą. I co myślisz że sej podniesie frekwencję na dłużej? Gówno prawda. Była klasa N3 ale też padła i sami zawodnicy jej chcieli i tak samo byłem z Oplem.
A co złego w porównaniu do gór? Widziałeś, budowałeś rajdówkę kiedyś? Byłeś na BK? W biurze rajdu? Startowałeś w rajdzie? Gdzie kolwiek. Robiłeś chociaż KJS kiedyś? Organizowałeś jakiś trening chociaż dla zawodników, pozwolenia itd? Więc mi tu nie pieprz bo pewnie nawet nie czytałeś regulaminów rajdów w UK, Francji, Węgrzech czy w Niemczech o Czechach nie wspominając. Ile siedzisz w tym sporcie? Będzie 20 lat?
Zresztą nie wiem czemu ja się tu licytuje z Toba.....
Pewnie nie ale gadać mi tu jakieś często herezje potrafisz.
Tyle w temacie.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez Gąsior » środa, 17 kwi 2013, 07:37

MSG Racing napisał(a):Do tego ilosć kibiców. Chyba najwięcej od 2-3 lat.
Nie byłem na rajdzie oglądając zdjęcia i nagrania widać różnicę ile jest ludzi przy trasie. Teraz Wisła. Po 10 latach powrót do WRC. I tu mam obawy, że przez ilosć kibiców może zostać odwołany jakis OS. Ludzie z regionu + przyjezdni + jesli będzie reklama to może być bardzo tłoczno.

Osobiście miałem inne odczucia. W na testowym i w sobotę (w niedzielę nie byłem) były puchy jakich dawno nie pamiętam. Zaparkować auto w centrum Walimia? Bez szans, a teraz no problem.
Ale zrzucam to na karb pogody (raz jak na testowym czmychnąłem w bok to mi noga wjechała w śnieg na metr).
Avatar użytkownika
Gąsior
N3
 
Posty: 353
Dołączył(a): środa, 14 lip 2004, 00:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez viper » środa, 17 kwi 2013, 08:31

MSG Racing napisał(a):O czym Ty mi na końcu pier..... Śmieszny jesteś. Nie ma sensu z Tobą gadać. Widzę, nie podważalna jest twoja wiedza brana z ... nie wiem skąd.
Zaprzeczasz sam sobie a zaraz bedziesz kota ogonem odwracał. Najpierw że astra bee a potem żeby seja i cienkie dać które też na złom już pomału idą. I co myślisz że sej podniesie frekwencję na dłużej? Gówno prawda. Była klasa N3 ale też padła i sami zawodnicy jej chcieli i tak samo byłem z Oplem.
A co złego w porównaniu do gór? Widziałeś, budowałeś rajdówkę kiedyś? Byłeś na BK? W biurze rajdu? Startowałeś w rajdzie? Gdzie kolwiek. Robiłeś chociaż KJS kiedyś? Organizowałeś jakiś trening chociaż dla zawodników, pozwolenia itd? Więc mi tu nie pieprz bo pewnie nawet nie czytałeś regulaminów rajdów w UK, Francji, Węgrzech czy w Niemczech o Czechach nie wspominając. Ile siedzisz w tym sporcie? Będzie 20 lat?
Zresztą nie wiem czemu ja się tu licytuje z Toba.....
Pewnie nie ale gadać mi tu jakieś często herezje potrafisz.
Tyle w temacie.

Zawodnicy ja chcieli, bo już ja mieli i innej opcji dla nich nie było, ale nikt specjalnie nie bedZie budował starego trupa pod projekt , ktoory jest skazany na wyginiecie po prostu ze starości. Sejki są produkowane od 2000 r do dzisiaj, wiec nie wiem na jakiej podstawie twirdzisz ze sej idzie na złom. Wymyslasz chłopie. To czy podniesie sej frekwencję musza zadecydować zawodnicy, ale przede wszystkim musza zrozumie ze im słabsze auto tym jest tańsze w eksploatacji. Natomiast sej sam samochód jest tani i co najważniejsze ma homologacje nawet w MP, bez szukania sztucznie nazwy itd. Nie chce mi sie już z tobą gadać bo zaczynasz zachowywać sie jak prostak. Nie zadawaj mi pytań co ja robiłem, bo w ten sposób ty odwracasz kota ogonem. Powiedziałem rok temu, ze projekt Opel sie nie sprawdzi na dłuższa metę i tak sie stało. Klasa n3 padła :lol: zobacz na liste startową każdego rajdu od 2010r do dzisiaj 8 aut na Świdnicy. systematycznie miedzy 5-10 aut. Skąd ty jesteś :lol: . Dzieciak forumowy jesteś i tyle. Jeżeli tylko zawodnicy zaczęli by myśleć jezdzijmy wolniejszymy samochodami ale w miarę młodymi to ci gwarantuje ze sejki jeszcze długo by sie scigaly, bo ludzie by je specjalnie budowali widząc ze to sie napędza, a był by na to czas bo auta są świeże i wlasnie taka roznica jest podstawowa roznica miedzy astra a sejem
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez zaszybki » środa, 17 kwi 2013, 14:06

Gąsior napisał(a):Problem jest w tym, że tam nie ma więcej dróg.
Miałem okazję jechać drogą Glinno-Walim. MASAKRA. Co roku organizator będzie musiał zjechać okoliczne drogi i zobaczyć którymi będzie w stanie przejechać samochód osobowy bez urwania koła i tam puści oesy.


Kolego tam z drogami pod oesy nie ma problemu i też myślę, że mogliby odświeżyć trasę. Wiadomo, ze w każdej edycji conajmniej 50% trasy będzie ta sama, ale konfiguracji oesów są dziesiątki, plus długo nie jechane klasyki..
Dziećmorowice-Jedlina, Olszyniec-Jedlina, Dziećmorowice -Walim, Jodłownik przez Dzikowiec, Rościszów -Lubachów, Włodowice-Świerki, Grzmiąca-Wałbrzych, Burkatów..itd..itp..
Moim zdaniem idą na łatwiznę z trasą, co do soboty to może jeszcze się postarali, ale niedziele to większość chyba jechała na pamięć..

Gąsior napisał(a):
MSG Racing napisał(a):Do tego ilosć kibiców. Chyba najwięcej od 2-3 lat.
Nie byłem na rajdzie oglądając zdjęcia i nagrania widać różnicę ile jest ludzi przy trasie. Teraz Wisła. Po 10 latach powrót do WRC. I tu mam obawy, że przez ilosć kibiców może zostać odwołany jakis OS. Ludzie z regionu + przyjezdni + jesli będzie reklama to może być bardzo tłoczno.

Osobiście miałem inne odczucia. W na testowym i w sobotę (w niedzielę nie byłem) były puchy jakich dawno nie pamiętam. Zaparkować auto w centrum Walimia? Bez szans, a teraz no problem.
Ale zrzucam to na karb pogody (raz jak na testowym czmychnąłem w bok to mi noga wjechała w śnieg na metr).


Ludzi właśnie było mało, na testowym byłem na górze, nie wiem jak kostka ale na górze pustki, paredziesiąt osób. Na innych oesach w sobotę też mało, z parkowaniem wszędzie był luzik..na kostce nie byłem ale pewnie dużo jak zwykle, ale poza tym frekwencja słabo.
Avatar użytkownika
zaszybki
N2
 
Posty: 182
Dołączył(a): niedziela, 14 cze 2009, 22:34
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez MOTORECORDS.PL » środa, 17 kwi 2013, 14:25

VIDEO - PIERWSZA TRÓJKA RPP - ŚWIDNICKI KRAUSE 2013:
41 Rajd Świdnicki KRAUSE 2013 RPP | Kubat / Jurgała | Honda Civic Type R [MotoRecords.pl]
http://www.youtube.com/watch?v=yz-s4mvbWXE
41 Rajd Świdnicki KRAUSE | Wróblewski / Borko | Renault Clio Sport [MotoRecords.pl]
http://www.youtube.com/watch?v=VX6tQHJG0no
41 Rajd Świdnicki KRAUSE | Łączka P. / Milej | Honda Civic Type R [MotoRecords.pl]
http://www.youtube.com/watch?v=Ax5SqsJoCik
NOCLEGI NA RSMP, RPP, GSMP: http://motorecords.pl/noclegi.html
Avatar użytkownika
MOTORECORDS.PL
A6
 
Posty: 1243
Dołączył(a): sobota, 25 lut 2006, 10:57
Lokalizacja: kraków

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez lancerevo1 » środa, 17 kwi 2013, 16:01

viper napisał(a):Do MSG racing
Świetnym pomysłem :D na jeden rajd. Gdzie jest dzisiaj Opel cup, ba po dwóch rajdach jak by nie to , ze wszystko było w kupię to by z tego Opla 3 klasy zrobili pojedyncze. Ja jestem zwolennikiem budowania przyszlosciowych projektów, które maja szanse rozwinięcia sie co najmniej kilku letniego, a nie zawracania nie powiem czegoi do tego jest potrzebny nie szybki, a świeży samochód. Opel z góry był na przegranej pozycji bo to auta min 20 letnie, a kadet prawie 30. takie idą na złom, A nie do ścigania. To są auta kolekcjonerskie hoobby do zabawy tzn klasa historyczna , a nie dla młodych ludzi. oczywiście pojedynczo bedą sie pojawiać, ale te samochody maja zawodnicy z małymi budzetami , którzy nie wiedza co bedZie jutro. Widzisz roznica miedzy nami jest taka, ze ty siedzisz przed kompem i mówisz to fajne tam to fajne i co należy zrobić według ciebie nie mając pojęcia o tym czego wymaga podstawowy regulamin. Ja natomiast jestem w temacie i szanuje każdego zawodnika walczącego o budżet, bo wiem co to znaczy.
Chcesz wiedzieć co zrobić , zeby zwiększyć frekwencję , zeby inni sie do tego przekonali to ci powiem, żebyś nie mówił, ze tylko potrafię krytykować.
dużo lepszym pomysłem było by jak by grupa chłopaków sie zebrała i zrobili projekt N sejkow i cinqecento jak jest w wyścigach plaskich, bo to auta świeże, tanie i za kilka lat bedą nadal świeże, a wiec dla nie zdecydowanych jest czas , zeby ich do tego przekonać. Problem w tym, ze cena jest taka jak Astry, a wszyscy chcą szybkiego auta i działają na zasadzie postaw sie a skichaj sie bo chcą szybszego, kombinują z grzebaniem astronom po 190 km, a potem nie maja za co jeździć , a niestety to droga do nikąd. sejek jest wolny w stosunku do Astry tylko nikt nie pomsli co bedZie za pare lat. Zrobić im wpisowe z historyka i z roku na rok jest szansa zwiększenia frekwencji bo na auta świeże zawsze sie milej patrzy. Po za tym bezawaryjnosc bedZie zachęcać i przede wszystkim są młode i nikt tego nie potraktuje jak złom, a puchar Opla polegał na zasadzie wszystko do jednego wora bez składu i ładu byle by sie Opel nazywał i dmuchać sztucznie frekwencję.
w ten sposób nie ma ani chetnych do startów ani samochodów do ścigania. To , ze pojęcia nie masz świadczy sam fakt porównania do gór, bo roznica jest zasadnicza. Za cały sezon w górach to w rajdach nie przejedziesz nawet 2.
Jakie relacje 3min po dzienniku :D . Pojęcia nie masz. To jest czas antenowym na reklamę jak reklama podpasek. Tylko PR zespołów tak sobie wymyślił, ze tak to bedą sprzedawać, a takie osoby bez pojęcia jak ty sie na to nabierają. Kolego szkoda gadać z tobą bez obrazy, ale pojęcia nie masz na czym polegają rajdy, atym bardziej budżety i regulaminy o BK1 czy 2 nie wspominając , bo koncert życzeń to ja tez mam, ale wiem co można zrealizować, a czego nie. Natomiast ty podchodzisz to tematu wszystko wszystkim sie należy tylko nie myślisz kto za to zapłaci, a PZM to barany, bo niczego nie chcą zrobić.

Co ty chłopie pierd...sz trzy po trzy, seje sportingi ( a takie miały homologację) nie są produkowane od 2002 roku, super świeże auto! opowiadasz bajki okropne, wszystko ci nie pasuje, zgrywasz znawcę regulaminów, a każdy kto jeździ zobaczy po dwóch twoich zdaniach że kompletnie nie masz o tym pojęcia
lancerevo1
 
Posty: 23
Dołączył(a): wtorek, 1 sie 2006, 13:45

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez viper » środa, 17 kwi 2013, 17:02

lancerevo1 napisał(a):Co ty chłopie pierd...sz trzy po trzy, seje sportingi ( a takie miały homologację) nie są produkowane od 2002 roku, super świeże auto! opowiadasz bajki okropne, wszystko ci nie pasuje, zgrywasz znawcę regulaminów, a każdy kto jeździ zobaczy po dwóch twoich zdaniach że kompletnie nie masz o tym pojęcia

ok źle sie wyrazilem chodzilo mi o to Seicento sporting był do 2002r produkowany to prawda, ale to nie zmienia faktu, ze seicento ma nadal aktualna homologacje, bo w Polsce jest tak, ze auto od ostatniego roku produkcji ma ważna homologacje w RSMP 10 lat plus 4 lata " krajowego", wiec sobie dodaj, ze do 2016r możesz bez kombinacji jeździć. Co do swiezesci to porównuje je do kadetow czy astr, A nie do nowego. Łapiesz za słówka, albo czytaj ze zrozumieniem. Po za tym sejki były wyjątkowo wdzięcznymi autami w eksploatacji , a młodym by to było na pewno na rękę niż ppchac sie w 20-30 letnie auta, a często zajechane już rajdowki. Niestety stara zasada brzmi. Nie sztuka kupić auto tyko sztuka go utrzymać.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez padre-mk3 » środa, 17 kwi 2013, 19:08

zaszybki napisał(a):
Kolego tam z drogami pod oesy nie ma problemu i też myślę, że mogliby odświeżyć trasę. Wiadomo, ze w każdej edycji conajmniej 50% trasy będzie ta sama, ale konfiguracji oesów są dziesiątki, plus długo nie jechane klasyki..
Dziećmorowice-Jedlina, Olszyniec-Jedlina, Dziećmorowice -Walim, Jodłownik przez Dzikowiec, Rościszów -Lubachów, Włodowice-Świerki, Grzmiąca-Wałbrzych, Burkatów..itd..itp..


Gąsior napisał(a):
MSG Racing napisał(a):Do tego ilosć kibiców. Chyba najwięcej od 2-3 lat.
Nie byłem na rajdzie oglądając zdjęcia i nagrania widać różnicę ile jest ludzi przy trasie. Teraz Wisła. Po 10 latach powrót do WRC. I tu mam obawy, że przez ilosć kibiców może zostać odwołany jakis OS. Ludzie z regionu + przyjezdni + jesli będzie reklama to może być bardzo tłoczno.

Osobiście miałem inne odczucia. W na testowym i w sobotę (w niedzielę nie byłem) były puchy jakich dawno nie pamiętam. Zaparkować auto w centrum Walimia? Bez szans, a teraz no problem.
Ale zrzucam to na karb pogody (raz jak na testowym czmychnąłem w bok to mi noga wjechała w śnieg na metr).


Ludzi właśnie było mało, na testowym byłem na górze, nie wiem jak kostka ale na górze pustki, paredziesiąt osób. Na innych oesach w sobotę też mało, z parkowaniem wszędzie był luzik..na kostce nie byłem ale pewnie dużo jak zwykle, ale poza tym frekwencja słabo.



co do klasykow to tak:
jedlina odpada kompletnie i w zyciu juz nie bedzie jezdzona bo ma status uzdrowiskowy czy cos tam.
Grzmiaca-Walbrzych tez by az tak nie przeszla bo niestety wyryp straszny a poza tym od restauracji Darz bor do samego Podgorza(Walbrzych) jezdza ciezarowki z kamieniem.do tego mieszkancy w rybnicy lesnej.
Choc ten odcinek moglby zaczynac sie w Lomnicy niedaleko stawow rybnych(w zeszlym roku testowal tam Koltun),az do samej grzmiacej w dol do krzyzowki kolo starych zakladow meblarskich i w lewo do gory pod most.ale jak juz pisalem mieszkancy sa niebradzo.
www.racebook.pl/polishmotorclub
Avatar użytkownika
padre-mk3
A5
 
Posty: 761
Dołączył(a): piątek, 21 kwi 2006, 10:01

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez Gąsior » środa, 17 kwi 2013, 22:00

Jak by nie układał trasy to "elmot" będzie zawsze jazdą wokół tego samego trzepaka, który każdy zna na pamięć. Nawet my, kibice jedyne czego potrzebujemy to info gdzie zamykają trasę a nie jak idzie droga.
Modyfikacje są, ale i tak "patelnie" muszą być, bo ludzie to lubią a resztę się jakoś układa wg klucza z nawierzchnią. Niektóre drogi naprawdę, nawet jak na polskie oesy, w tym stanie nie nadają się do jazdy jakimkolwiek samochodem.
Avatar użytkownika
Gąsior
N3
 
Posty: 353
Dołączył(a): środa, 14 lip 2004, 00:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez corados » czwartek, 18 kwi 2013, 13:40

:arrow: Gąsior

Nie zgodzę się, drogi pod odcinki by się znalazły tylko zmiana trasy wiąże się z dodatkową często pewnie bardzo niewdzięczną pracą. Trzeba przede wszystkim porozmawiac z "nowymi" władzami lokalnymi trzeba pokazac im jakie niesie to ze sobą korzyści, częśc odmówi i od razu zamknie drzwi,ale na pewno nie wszyscy. Trzeba na nowo skonfigurowac trasę, napisac nowe plany zabezpieczenia, a tak co roku powiela się te same schematy.

W innych Automobilklubach jakoś sobie radzą i z roku na rok dodają przynajmniej po jednym nowym oesie, bądź starają się coś inaczej skonfigurowac. Na Dolnym Śląsku jest z tym spory problem
Avatar użytkownika
corados
A6
 
Posty: 1102
Dołączył(a): poniedziałek, 16 cze 2008, 18:06
Lokalizacja: Rzeszów

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez Honiclbr » czwartek, 18 kwi 2013, 14:34

Za rallynews.pl:
Czy są pomysły powrotu na stare odcinki Rajdu Polski np. Sobótka?

Generalnie rzecz biorąc wchodzenie na inne tereny stwarza dodatkowe problemy, wymagane są zezwolenia oraz jest kwestia lokalnej społeczności. Tutaj mamy sprawdzone samorządy i łatwiej jest nam poruszać się. Problemów jest cała masa i może kiedyś. Nam wystarczy to, co jest. Wymagania regulaminowe, które są niezbędne spełniamy i to wystarcza nam.

I chyba tyle w temacie nowych tras :) Cały wywiad jest tu: http://rallynews.pl/lang.en/no/pnews/6821
Honiclbr
A5
 
Posty: 662
Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2009, 11:51
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: 41 Rajd Świdnicki - Krause 2013

Postprzez MSG Racing » czwartek, 18 kwi 2013, 16:51

Dokładnie. Problemem nie są drogi choć i te nie tylko same w sobie są kijowe ale sama infrastruktura drogowa u nas pozostawia wiele do życzenia, ale mieszkańcy i samorządy nastawione anty do rajdów. Nie chcą, żeby im jeżdżono pod oknami bo się kurzy, bo akurat do sklepu musi jechać, bo ma rodzinną czy inną imprezę, bo piesek nie może sobie pobiegać, itd, itp. I nawet gdy jest to raz w roku to jest to niezwykle przeszkadzające. Zrozumiałbym jakby raz w miesiącu no ale raz w roku. Ci ludzie potem idą do gminy, na policje z pretensjami i potem np nie ma zgody na kolejny rok.
A tak jak jest współpraca to jest łatwiej tak jak pisze w wywiadzie. Jest też taniej bo nie trzeba jeździć szukać, potem robić, książek i opisów, planów zabezpieczeń. Czas i pieniądz zaoszczędzony.
A jak do tego jest mało dróg i są w kiepskim stanie to potem tak to wygląda.
Pytanie teraz tylko mam takie. W jakim kraju nie jeżdżą na pamięć w swoich rajdach?
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości