
Moderator: SebaSTI
MSG Racing napisał(a):Do tego ilosć kibiców. Chyba najwięcej od 2-3 lat.
Nie byłem na rajdzie oglądając zdjęcia i nagrania widać różnicę ile jest ludzi przy trasie. Teraz Wisła. Po 10 latach powrót do WRC. I tu mam obawy, że przez ilosć kibiców może zostać odwołany jakis OS. Ludzie z regionu + przyjezdni + jesli będzie reklama to może być bardzo tłoczno.
MSG Racing napisał(a):O czym Ty mi na końcu pier..... Śmieszny jesteś. Nie ma sensu z Tobą gadać. Widzę, nie podważalna jest twoja wiedza brana z ... nie wiem skąd.
Zaprzeczasz sam sobie a zaraz bedziesz kota ogonem odwracał. Najpierw że astra bee a potem żeby seja i cienkie dać które też na złom już pomału idą. I co myślisz że sej podniesie frekwencję na dłużej? Gówno prawda. Była klasa N3 ale też padła i sami zawodnicy jej chcieli i tak samo byłem z Oplem.
A co złego w porównaniu do gór? Widziałeś, budowałeś rajdówkę kiedyś? Byłeś na BK? W biurze rajdu? Startowałeś w rajdzie? Gdzie kolwiek. Robiłeś chociaż KJS kiedyś? Organizowałeś jakiś trening chociaż dla zawodników, pozwolenia itd? Więc mi tu nie pieprz bo pewnie nawet nie czytałeś regulaminów rajdów w UK, Francji, Węgrzech czy w Niemczech o Czechach nie wspominając. Ile siedzisz w tym sporcie? Będzie 20 lat?
Zresztą nie wiem czemu ja się tu licytuje z Toba.....
Pewnie nie ale gadać mi tu jakieś często herezje potrafisz.
Tyle w temacie.
Gąsior napisał(a):Problem jest w tym, że tam nie ma więcej dróg.
Miałem okazję jechać drogą Glinno-Walim. MASAKRA. Co roku organizator będzie musiał zjechać okoliczne drogi i zobaczyć którymi będzie w stanie przejechać samochód osobowy bez urwania koła i tam puści oesy.
Gąsior napisał(a):MSG Racing napisał(a):Do tego ilosć kibiców. Chyba najwięcej od 2-3 lat.
Nie byłem na rajdzie oglądając zdjęcia i nagrania widać różnicę ile jest ludzi przy trasie. Teraz Wisła. Po 10 latach powrót do WRC. I tu mam obawy, że przez ilosć kibiców może zostać odwołany jakis OS. Ludzie z regionu + przyjezdni + jesli będzie reklama to może być bardzo tłoczno.
Osobiście miałem inne odczucia. W na testowym i w sobotę (w niedzielę nie byłem) były puchy jakich dawno nie pamiętam. Zaparkować auto w centrum Walimia? Bez szans, a teraz no problem.
Ale zrzucam to na karb pogody (raz jak na testowym czmychnąłem w bok to mi noga wjechała w śnieg na metr).
viper napisał(a):Do MSG racing
Świetnym pomysłemna jeden rajd. Gdzie jest dzisiaj Opel cup, ba po dwóch rajdach jak by nie to , ze wszystko było w kupię to by z tego Opla 3 klasy zrobili pojedyncze. Ja jestem zwolennikiem budowania przyszlosciowych projektów, które maja szanse rozwinięcia sie co najmniej kilku letniego, a nie zawracania nie powiem czegoi do tego jest potrzebny nie szybki, a świeży samochód. Opel z góry był na przegranej pozycji bo to auta min 20 letnie, a kadet prawie 30. takie idą na złom, A nie do ścigania. To są auta kolekcjonerskie hoobby do zabawy tzn klasa historyczna , a nie dla młodych ludzi. oczywiście pojedynczo bedą sie pojawiać, ale te samochody maja zawodnicy z małymi budzetami , którzy nie wiedza co bedZie jutro. Widzisz roznica miedzy nami jest taka, ze ty siedzisz przed kompem i mówisz to fajne tam to fajne i co należy zrobić według ciebie nie mając pojęcia o tym czego wymaga podstawowy regulamin. Ja natomiast jestem w temacie i szanuje każdego zawodnika walczącego o budżet, bo wiem co to znaczy.
Chcesz wiedzieć co zrobić , zeby zwiększyć frekwencję , zeby inni sie do tego przekonali to ci powiem, żebyś nie mówił, ze tylko potrafię krytykować.
dużo lepszym pomysłem było by jak by grupa chłopaków sie zebrała i zrobili projekt N sejkow i cinqecento jak jest w wyścigach plaskich, bo to auta świeże, tanie i za kilka lat bedą nadal świeże, a wiec dla nie zdecydowanych jest czas , zeby ich do tego przekonać. Problem w tym, ze cena jest taka jak Astry, a wszyscy chcą szybkiego auta i działają na zasadzie postaw sie a skichaj sie bo chcą szybszego, kombinują z grzebaniem astronom po 190 km, a potem nie maja za co jeździć , a niestety to droga do nikąd. sejek jest wolny w stosunku do Astry tylko nikt nie pomsli co bedZie za pare lat. Zrobić im wpisowe z historyka i z roku na rok jest szansa zwiększenia frekwencji bo na auta świeże zawsze sie milej patrzy. Po za tym bezawaryjnosc bedZie zachęcać i przede wszystkim są młode i nikt tego nie potraktuje jak złom, a puchar Opla polegał na zasadzie wszystko do jednego wora bez składu i ładu byle by sie Opel nazywał i dmuchać sztucznie frekwencję.
w ten sposób nie ma ani chetnych do startów ani samochodów do ścigania. To , ze pojęcia nie masz świadczy sam fakt porównania do gór, bo roznica jest zasadnicza. Za cały sezon w górach to w rajdach nie przejedziesz nawet 2.
Jakie relacje 3min po dzienniku. Pojęcia nie masz. To jest czas antenowym na reklamę jak reklama podpasek. Tylko PR zespołów tak sobie wymyślił, ze tak to bedą sprzedawać, a takie osoby bez pojęcia jak ty sie na to nabierają. Kolego szkoda gadać z tobą bez obrazy, ale pojęcia nie masz na czym polegają rajdy, atym bardziej budżety i regulaminy o BK1 czy 2 nie wspominając , bo koncert życzeń to ja tez mam, ale wiem co można zrealizować, a czego nie. Natomiast ty podchodzisz to tematu wszystko wszystkim sie należy tylko nie myślisz kto za to zapłaci, a PZM to barany, bo niczego nie chcą zrobić.
lancerevo1 napisał(a):Co ty chłopie pierd...sz trzy po trzy, seje sportingi ( a takie miały homologację) nie są produkowane od 2002 roku, super świeże auto! opowiadasz bajki okropne, wszystko ci nie pasuje, zgrywasz znawcę regulaminów, a każdy kto jeździ zobaczy po dwóch twoich zdaniach że kompletnie nie masz o tym pojęcia
zaszybki napisał(a):
Kolego tam z drogami pod oesy nie ma problemu i też myślę, że mogliby odświeżyć trasę. Wiadomo, ze w każdej edycji conajmniej 50% trasy będzie ta sama, ale konfiguracji oesów są dziesiątki, plus długo nie jechane klasyki..
Dziećmorowice-Jedlina, Olszyniec-Jedlina, Dziećmorowice -Walim, Jodłownik przez Dzikowiec, Rościszów -Lubachów, Włodowice-Świerki, Grzmiąca-Wałbrzych, Burkatów..itd..itp..Gąsior napisał(a):MSG Racing napisał(a):Do tego ilosć kibiców. Chyba najwięcej od 2-3 lat.
Nie byłem na rajdzie oglądając zdjęcia i nagrania widać różnicę ile jest ludzi przy trasie. Teraz Wisła. Po 10 latach powrót do WRC. I tu mam obawy, że przez ilosć kibiców może zostać odwołany jakis OS. Ludzie z regionu + przyjezdni + jesli będzie reklama to może być bardzo tłoczno.
Osobiście miałem inne odczucia. W na testowym i w sobotę (w niedzielę nie byłem) były puchy jakich dawno nie pamiętam. Zaparkować auto w centrum Walimia? Bez szans, a teraz no problem.
Ale zrzucam to na karb pogody (raz jak na testowym czmychnąłem w bok to mi noga wjechała w śnieg na metr).
Ludzi właśnie było mało, na testowym byłem na górze, nie wiem jak kostka ale na górze pustki, paredziesiąt osób. Na innych oesach w sobotę też mało, z parkowaniem wszędzie był luzik..na kostce nie byłem ale pewnie dużo jak zwykle, ale poza tym frekwencja słabo.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości