
Moderator: SebaSTI
Nie do końca się zgodzę z tą wypowiedzią - na pewno pełna zgoda że Imprezą czy Lancerem nie będzie podejścia do R5 ale uważam że te auta jeszcze długo nie znikną z oesów ponieważ to znakomity sprzęt na "tanią" naukę jazdy autem 4x4 i za bardzo nie widzę tu innej alternatywy, poza tym uważam że zawsze znajdzie ktoś kto nie jest na tyle zamożny żeby startować R5 za to ma ochotę startować autem 4x4 i tu też jakby alternatywy nie ma, no chyba że Proto ale to dalej graty od EVO czy STI.viper napisał(a):Przecież era subaru i mitsubishi się skończyła z wejściem samochodów grupy R. To tylko kwestia czasu żeby te auta zupełnie zniknęły z oesow, bo lancer czy subaru w najmocniejszym kicie nie będzie miał podejścia do r5 a ta z roku na rok będzie rozwijana. Myśle ze chuchala będzie musialmszukac innego rozwiązania niż subaru.
MSG Racing napisał(a):Subaru nie zniknie tak szybko bo w końcu dalej ma być Impreza i model WRX jako topowe auto w zastępstwie Imprezy STI. Czy jakoś tak ma być.
I wątpię by odpuścili nie homologowania auta.
Co do proto to jak Evo się pokończą (co też szybko nie nastąpi) to będą nadal Subaru. W końcu pewnie zaczną budowę Proto z użyciem części nie pochodzących od Mitsu/Subaru.
Czekam co zrobią i jak zmienią przepisy dotyczące R4. Czy w ogóle coś z tym zrobią bo jest luka. Tzn klasa jest ale gorzej z jej zapełnieniem. R4 mogłoby być idealne do uzupełnienia luki po Evo/STi
Tomek K napisał(a):MSG Racing napisał(a):Subaru nie zniknie tak szybko bo w końcu dalej ma być Impreza i model WRX jako topowe auto w zastępstwie Imprezy STI. Czy jakoś tak ma być.
I wątpię by odpuścili nie homologowania auta.
Co do proto to jak Evo się pokończą (co też szybko nie nastąpi) to będą nadal Subaru. W końcu pewnie zaczną budowę Proto z użyciem części nie pochodzących od Mitsu/Subaru.
Czekam co zrobią i jak zmienią przepisy dotyczące R4. Czy w ogóle coś z tym zrobią bo jest luka. Tzn klasa jest ale gorzej z jej zapełnieniem. R4 mogłoby być idealne do uzupełnienia luki po Evo/STi
Z tego co kojarzę to z mistrzostw regionalnych, ale i ERC i WRC wyrzucili R4, także to chyba trup.
d-z rallyfans napisał(a):A zastanawia mnie jeszcze kwestia Peugeot Sport Slovakia, w 2016 mieli program z Ptaszkiem, a co z 2017 ??? tak się zastanawiam ( moje luźne rozmyślania ) czy może dobre układy sponsorskie GG na Słowacji nie poprowadzą go właśnie do Puga na ME 2017 ???
AWARCIE UMOWY Z RALLY SERVICE SLOVAKIA S.R.O ~ RS SK
Data sporządzenia: 2016-01-07
Skrócona nazwa emitenta
KREZUS SA
Temat
Zawarcie umowy z Rally Service Slovakia s.r.o ~ RS Sk
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd Spółki Krezus S.A. z siedzibą w Toruniu (Emitent, Spółka) informuje, że w dniu 6 stycznia 2016 roku wpłynęła do Spółki podpisana i przetłumaczona umowa z z Rally Service Slovakia s.r.o ~ RS Sk z siedzibą w Komarno (RSS). Umowa dotyczy wynajęcia samochodu rajdowego marki Peugeot 208T16 R5, który zostanie wykorzystany w następujących wydarzeniach i terminach: Rajd Meksyku 2016.03.04-06, Rajd Argentyny 2016.04.22-24, Rajd Sardynii 2016.06.10-12, Rajd Niemiec 2016.08.19-21, Rajd Chin 2016.09.09-11, Rajd Hiszpanii 2016.10.14-16, Rajd Australii 2016.11.18-20. Kierowcą rajdowym użytkującym samochód zostanie Hubert Ptaszek, który będzie walczył o Mistrzostwo Świata w kategorii WRC 2 w zespole pod nazwą Peugeot Sport Slovakia . Wartość umowy wynosi 405 tys. EUR i może ulec zwiększeniu. Tym samym Emitent został głównym partnerem startów obok miedzy innymi: Peugeot Sport Slovakia, Total, Boryszew, Karo BHZ oraz Piotr i Paweł.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2016-01-07 Jacek Ptaszek Prezes Zarządu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości