Moderator: SebaSTI
Mad Max napisał(a):Bardzo dobrze rozumiesz, tylko w przeciwieństwie do Kamionek za te imprezy PZM dostanie swoją dolę, chajs będzie się zgadzać i problemu nie będzieHenriS12B napisał(a):Czy ja dobrze rozumiem, że to będą imprezy na kształt Kryterium Kamionki tak nielubianego przez naszych leśnych dziadków?;)
viper napisał(a):d-z rallyfans napisał(a):Jak dobrze rozumiem newsy to nie jest to cykl tylko dla PROTO tylko dla wszystkich, więc teoretycznie zawodnik Fiatem 126p może wygrać cykl i w nagrodę pojechać Barbórkę Warszawską za free samochodem klasy Proto, a że robi marketing swojej firmy to coś złego ???
Zorganizuj i sponsoruj coś sam, wtedy będziemy oceniać Ciebie
Oczywiście że nie tylko dla proto ale nagroda jest dla zwycięzców a na to raczej większe ma szansę proto niż fiat 126p. Pzm niech się weźmie za promowanie rsmp a nie imprez które żadnej korzyści nie przyniosą dla faktycznej kondycji rajdów. Takie imprezy są już tylko łapę na nich nie położył Pzm. Dytko ma prywatną firmę która musi promować jak nie produkuje samochodów konkurencyjnych. Dytko już raz zrobił super ofertę bo chciał niby pomóc młodym zawodnikom. Po czym się okazało że nie mało trzeba dołożyć do interesu. To był projekt Evo 10 w rsmp, więc nie wciskaj mi tekstu o organizacji bo chłopa w rajdach nie ma od lat. Widzi że proto się rozkręca to się facet obudził. za darmo tego nie robi i oczywiście ja mu się nie dziwie ale do harytatywnej działalności dla dobra sportu to daleko.
viper napisał(a):d-z rallyfans napisał(a):charytatywnie to nawet nikt w mordę nie daje, a ty mówisz o organizacji imprezy samochodowej miłego piątkowego wieczoru
Nie daje dlatego nie wierzę w tani okazyjny projekt pana dytko który o rajdach dawno zapomniał wspólnie z Pzm na bazie proto.
Mad Max napisał(a):viper zanim dalej się będziesz kompromitować może sprawdź dokładnie jakie auta i na jakich zasadach P.Dytko będzie prowadził te imprezy bo po raz kolejny gadasz o czymś co Ci się wydaje.
Zastanawiam się jak taki ekspert od rajdów jak Ty ma problem ze zrozumieniem tego że ktoś taki jak Paweł Dytko wymyślił sobie promocję swojej firmy poprzez organizację nazwijmy to rallysprintów, ja nigdzie nie widziałem (ani nigdzie o tym nie czytałem) informacji że do tych zawodów będą mogli się zgłaszać tylko zawodnicy posiadający auta typu "Proto" - powiem więcej, z większości (o ile nie z wszystkich) informacji jakie docierają dot. tego projektu wynika że będzie można tam jeździć wszystkim z "ośkami" na czele pod warunkiem spełnienia określonych wymogów bezpieczeństwa.viper napisał(a):Pan Dytko miał już swój projekt i tanio nie było. Pogadaj z Panem Nowocieniem ile musiał dołożyć. To samo tyczy się projektu 2 b Rally reno Clio cup. Pogadaj z chłopakiem startujacymi dla kogo był to biznes mimo nagród finansowych.Mad Max napisał(a):viper zanim dalej się będziesz kompromitować może sprawdź dokładnie jakie auta i na jakich zasadach P.Dytko będzie prowadził te imprezy bo po raz kolejny gadasz o czymś co Ci się wydaje.
Ta strona na fb zapoczątkowała tylko popularność tego powiedzonka które już na stałe wpisało się w naszą polską rajdową (i nie tylko) rzeczywistość.Marek Kisiel napisał(a):Tak "Mad Max" hajs się musi zgadzać takie ulubione słowo z pewnej strony na facebooku
Powiem szczerze że za ten tekst powinienem się jako świadomy kibic poczuć urażony... ale spoko ferwor walki itp... rozumiemMarek Kisiel napisał(a):tylko jeśli myślisz, że imprezy typu Kamionki bądź imprezy organizowane przez Walim Rajdowy są robione charytatywnie to muszę Cie zmartwić no pewnie nie
Nigdzie nie napisałem że kluby nie powinny zarabiać na imprezach organizowanych przez siebie (niestety ale ta część Pana/Twojej wypowiedzi to duża nadinterpretacja tego czego nie napisałem) powiem więcej ja bym się bardzo cieszył gdyby organizatorzy/kluby na tych imprezach dużo zarabiały bo oznaczał by to że sport motorowy w naszym śmiesznym kraju ma sie bardzo dobrze.Marek Kisiel napisał(a):więc dlaczego nie dać zarobić klubom sfederowanym w PZM bo (ostatnio miałem takie pytanie) nie bierze "wpisowego za zorganizowanie zawodów", a w przypadku RSMP jeszcze dokłada oczywiście trzeb płacić osobą zaangażowanym ryczałt sędziowski, ale i swoim członkom za pomoc w organizacji płacę ryczałt. Tak więc dobrze żeby kluby w końcu coś może przy okazji imprezy zarobiły, a nie tak jak przez wiele lat zastanawiałem się czy Karkonoski wyjdzie na minus, zero czy plus i powiem, że kilka godzin spokojnego snu mi to myślenie zabrało.
Mad Max napisał(a):Zastanawiam się jak taki ekspert od rajdów jak Ty ma problem ze zrozumieniem tego że ktoś taki jak Paweł Dytko wymyślił sobie promocję swojej firmy poprzez organizację nazwijmy to rallysprintów, ja nigdzie nie widziałem (ani nigdzie o tym nie czytałem) informacji że do tych zawodów będą mogli się zgłaszać tylko zawodnicy posiadający auta typu "Proto" - powiem więcej, z większości (o ile nie z wszystkich) informacji jakie docierają dot. tego projektu wynika że będzie można tam jeździć wszystkim z "ośkami" na czele pod warunkiem spełnienia określonych wymogów bezpieczeństwa.viper napisał(a):Pan Dytko miał już swój projekt i tanio nie było. Pogadaj z Panem Nowocieniem ile musiał dołożyć. To samo tyczy się projektu 2 b Rally reno Clio cup. Pogadaj z chłopakiem startujacymi dla kogo był to biznes mimo nagród finansowych.Mad Max napisał(a):viper zanim dalej się będziesz kompromitować może sprawdź dokładnie jakie auta i na jakich zasadach P.Dytko będzie prowadził te imprezy bo po raz kolejny gadasz o czymś co Ci się wydaje.
HenriS12B napisał(a):MadMax p.Marek w swojej wypowiedzi pietnowal nasze polskie narzekanie i krytykowanie różnych inicjatyw juz w zarodku. Myślę, że zdenerwowany nieco postami Vipera nie zwrócił uwagi na szczegóły i na to ze Tobie dostanie się niejako rykoszetem;)
viper napisał(a):HenriS12B napisał(a):MadMax p.Marek w swojej wypowiedzi pietnowal nasze polskie narzekanie i krytykowanie różnych inicjatyw juz w zarodku. Myślę, że zdenerwowany nieco postami Vipera nie zwrócił uwagi na szczegóły i na to ze Tobie dostanie się niejako rykoszetem;)
Kolego hejtowanie jest tak samo nie zdrowe jak mydlenie oczu. Dytko mówi że to będzie tania alternatywa ścigania proto więc ja mówię , że nie będzie tania. To trochę tak jak by komuś wciskać bajer że Mercedes to tani samochód. Ja nie mam nic przeciwko organizacji jakiejkolwiek inicjatywy. Dla mnie jest tylko dziwne że są w Polsce działacze i byli zawodnicy mający wiedze pojęcie i kontakty a każdy sobie zepke skrobię. Weźmy się za odbudowę rsmp a nie za kolejne srele morele.
Jest pan Hołowczyc Czopik Kisiel Dytko Dobosz i paru spokojnie się znajdzie. Każdy z nich prowadzi swój projekt ale jak wszystko leżało tak leży w rajdach. W grupie siła żeby pozbyć się betonu inaczej nic się nie zmieni. Powoływanie kolejnej " komórki " nowego rodzaju ścigania niczego pozytywnego w kwestii rsmp nie wnosi.
Pan Marek się skarży że dokładać do interesu Pzm w automobilklubie. Trzeba zmienić władze a nie rodzaj imprezy.
Moja poprzednia wypowiedź była spowodowana trochę "wywołaniem mnie do tablicy" i tak jak napisałem w ferworze walki różnie to bywa, tak że z mojej strony no offence.Marek Kisiel napisał(a):Mada Max jeśli poczułeś się urażóny nie było to absolutnie moim celem i może albo ja coś źle zrozumiałem albo Ty źle to odczytałeś - POKÓJ !!
Czy mógłbyś zacytować taką wypowiedź ?? Pewnie nie dasz rady bo niczego takiego nie powiedziałviper napisał(a):Dytko mówi że to będzie tania alternatywa ścigania proto
Dobrze że chociaż ty czytasz ze zrozumieniem, szkoda że nie potrafisz tylko zrozumieć że ta impreza nie ma za cel taniego ścigania się Proto, tylko taniego ścigania w ogóle.viper napisał(a):Nie czytasz ze zrozumieniem.
Jesteś pewien że wygra Proto?? bo ja już gadałem z Kubicą i mam zamiar podstawić mu Polo WRCviper napisał(a):Oczywiście , że jechać możesz wszystkim, ale wygrać możesz tylko topowym sprzetem proto.
W kółko tylko tłuczesz o naprawianiu rsmp więc może byś się pochwalił co Ty (rzekomo jako zawodnik i pewnie organizator bo na tym tez się znasz) zrobił dla naprawienia i ratowania rsmp ??viper napisał(a):Weźmy się za odbudowę rsmp a nie za kolejne srele morele.
viper napisał(a):Oczywiście Panie Marku że mogę.. Pan mówi że nie powiedział a moim zdaniem powiedział.
Paweł Dytko "
Nie ukrywam, że będzie to jakby kontynuacja mojej kilkuletniej „walki” o stałe obniżanie kosztów startów w rajdach samochodowych, bo to jest chyba jedyna szansa na podniesienie frekwencji.
Po sukcesie „budżetowych” samochodów rajdowych klasy Proto, teraz chcemy również zaangażować się w organizacje tanich rajdów i to zarówno w perspektywie organizatora, zawodnika, a kończąc na kibicach, którzy będą mogli obserwować rajd bez konieczności przemieszania się samochodem między odcinkami."
Sukces budżetowy proto. Bądźmy powazni. Proto miało być tańszą alternatywą dla grupy N, a jest prawie dwa razy droższa klasa. Topowy Lancer gry N zeby się ścigał w N był wart 250 tys i wszyscy narzekali że drogo, a teraz żeby walczyć topowm proto w open trzeba mieć 350-400 . Jaki sukces budżetowy ? Przepraszam ale to się ni jak ma to rzeczywiści . Tanie ściganie nie polega na mniejszym wpisowym o 1000 zl przy mniejszej ilości kilometrów oesowych. Przy tych autach to drobne.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości