19 Rajd Rzeszowski

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez rallyspeed » niedziela, 25 lip 2010, 19:20

Corrados byłem na tym spadaniu, jedynie Czopik postraszył kibiców na dohamowaniou i tyle. Stec i Oleksy chyba tam pięknie wyleciał, ale wtedy padało i są to jednostkowe przykłady. Na innych asfaltach też nie zawsze chodzą bokami, ale jest przynajmniej na to szansa bo szerokośc drogi na to pozwala.
Zal mi tylko że najbliżej mam na najsłabszy rajd w mojej ocenie, a wystarczy skorzystać z dróg na których mieszczą się 2 imprezy, ale nie bo pan wójt musi mieć u siebie przejazd przez brodzik.
Obrazek
Avatar użytkownika
rallyspeed
A5
 
Posty: 981
Dołączył(a): piątek, 22 lip 2005, 08:41
Lokalizacja: lubelskie


Postprzez mlog » niedziela, 25 lip 2010, 19:23

corados napisał(a):No właśnie patelnie.... Jak w takim miejscu może być ciekawie :roll: Wąskość oesów uważam za ich atut, ale jak to mówią o gustach się nie dyskutuje. Odnośnie jazdy po szynach to wskaż mi inny rajd asfaltowy w Polsce gdzie zawodnicy jadą uślizgami i slajdami :shock: Wspominałeś o patelniach na odcinku Hłudno-Przysietnica, na Lubenii też są tyle,że jest ich mniej,ale wystarczy podejść jakieś 50 metrów wyżej by zobaczyć kto jest kto, chodzi o miejsce gdzie dzwonili Oleksowicz,Stec, Mikiewicz i kilku innych, jest to mega spadnie zakończone niewidocznym podchwytliwym lewym, dwa lata temu piękne ratowanie zaliczył tu Zbyszek Cieślar chyba sam do tej pory nie wie jak z tego wyszedł 8) Przytoczyłem to miejsce bo "pikniki" wybierają zawsze patelnie a dużo lepsza miejscówka jest zaraz koło tego "kultowego miejsca" mimo tego,że pojawił się tam nowy asfalt to i tak powinno być ciekawie, oczywiście slajdów tam nie zobaczysz :wink:


Dokładnie, patelnie koło kościoła otoczone zostały barierkami i pokryte świeżym asfaltem. Jednak spadanie do nich mimo nowej nawierzchni zostało tak samo trudne jak zawsze. Dla kogo tam będzie nudno może wybrać się 500m. wyżej, mniej więcej w połowie drogi do miejsca gdzie tak pięknie przydzwonił Butruk. Czwórkowe łuki przy ciągłym spadaniu... opisywać nie trzeba.
Avatar użytkownika
mlog
N2
 
Posty: 125
Dołączył(a): poniedziałek, 19 kwi 2010, 21:21
Lokalizacja: Rzeszów --> Wyżne

Postprzez Agrest » niedziela, 25 lip 2010, 19:48

powiedz rallyspeed na którym rajdzie masz takie strasznie szerokie te drogi, na Elmocie, Krakowskim czy Subaru widziałem wązsze niz na Rzeszowskim, a mało kiedy sie tak zdarza żeby cały oes był utworzony na jednej drodze cały czas o takiej samej szerokosci, sa partie węższe i szersze, nawet na szutrach tak jest ze miejscami jest bardzo szeroko a miejscami bardzo wąsko,
A co do boków i slajdów to kolego tylko luzne nawierzchnie zostały bo obecne samochody nie pozwalaja na zbyt wiele w tym temacie, oczywiscie zdarzaja sie ale bardzo rzadko i to najczesciej w wyniku kiedy było za grubo
BO KIBICE DOCENIĄ GDY DRIVER STARA SIĘ,
KIEDY IDZIESZ PEŁNA DZIDĄ TO POKOCHAJĄ CIĘ !!! :)
Agrest
A5
 
Posty: 516
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 12:05
Lokalizacja: gdzieś tam przy oesie

Postprzez rallyspeed » niedziela, 25 lip 2010, 19:56

na Elmocie, Krakowskim czy Subaru...
chcialem powiedzieć tylko 2 zdania na temat szerokości Rzeszowa a nie 10
Obrazek
Avatar użytkownika
rallyspeed
A5
 
Posty: 981
Dołączył(a): piątek, 22 lip 2005, 08:41
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez bercik » niedziela, 25 lip 2010, 20:09

rallyspeed jeśli chcesz sobie pooglądać szerokie i nudne patelnie to polecam Rally Eger, trasa na pewno przypadnie Ci do gustu ^^ a jeśli chodzi o rzeszowski i twoje poglądy na temat tras, to mam sposób na twoje zniechęcenie;) Na pierwszy sierpniowy weekend zaplanuj grilla ze znajomymi na własnym podwórku;)
Avatar użytkownika
bercik
A5
 
Posty: 702
Dołączył(a): środa, 21 maja 2008, 23:50
Lokalizacja: okolice Rzeszowa

Postprzez bociant01 » niedziela, 25 lip 2010, 21:41

Główną trudnością na spadaniu przed patelniami koło kościoła były dwa niewidoczne podbicia. Jeżeli ktoś spóźnił hamowanie przed pierwszym podbiciem to robił to już w powietrzu, a tak to raczej trudno wytracić prędkość ot cała zagadka.Więc pytanie jest zasadnicze do miejscowych czy nowy asfalt zniwelował te podbicia. Jeżeli tak to nikt tam nie zakożaczy, chyba że spadnie deszczyk i Panowie z pucharu będą walczyć o wszystko, gdyż Panowie z RSMP znają to miejsce na pamięć. Piąty raz chyba już tam nie pójdę.
Avatar użytkownika
bociant01
N3
 
Posty: 303
Dołączył(a): sobota, 1 lip 2006, 14:58
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez zachu » niedziela, 25 lip 2010, 21:54

Rok temu byłem właśnie na tym zakręcie po spadaniu gdzie wyleciał między innymi Oleksowicz. I to na obu przejazdach Lubeni (chociaż jak wiadomo pierwszy szybko się skończył) miejsce rzeczywiście ciekawe ale wtedy nikt nie zaliczył tam nawet najmniejszego ratowania. Nasi już je znają a Słowacy też sobie poradzili. Więc jeśli liczycie na dzwony (odpukać) albo ratowania to możecie się rozczarować, chyba że popada
Avatar użytkownika
zachu
A5
 
Posty: 580
Dołączył(a): poniedziałek, 15 paź 2007, 11:16
Lokalizacja: Ryglice koło Tarnowa

Postprzez Agrest » niedziela, 25 lip 2010, 21:54

rallyspeed napisał(a):na Elmocie, Krakowskim czy Subaru...
chcialem powiedzieć tylko 2 zdania na temat szerokości Rzeszowa a nie 10


mozesz kolego bardziej rozwinąć swoja wypowiedź??

a jesli chodzi o pytanie bociana to chyba nowy asfalt zrobi swoje, w jakims stopiu pewnie i zniwelowało te podbicia ale pomimo wszystko dalej bedzie to miejsce gdzie bedzie widac kto ma jaja
BO KIBICE DOCENIĄ GDY DRIVER STARA SIĘ,
KIEDY IDZIESZ PEŁNA DZIDĄ TO POKOCHAJĄ CIĘ !!! :)
Agrest
A5
 
Posty: 516
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 12:05
Lokalizacja: gdzieś tam przy oesie

Postprzez rallyspeed » niedziela, 25 lip 2010, 22:18

Normalnie koledzy i koleżanki dajecie odpowiedzi takie jak wrc miejscówki, czyli wszystkim znane. Wolę żeby ktoś miejscowy podał ciekawe miejsca mniej znane.
Np. na lubenii przed punktem 2 jest pewne średnie spadanie z zakrętami 2 lub 3kowymi jak widac na onboardzie zwycięscy rajdu, chociaż on jedzie tam w miare spokojnie , tak na oko, i np interesuje mnie opinia na temat tego miejsca jeżeli ktoś tam był. Albo np koncówka lubenii i szybki zakret w lesie, przy końcu, chyba tendy jeszcze nie szedł oes ale ktoś miejscowy mógł już być na zapoznaniu.
Nie wiem jakie trzeba miec jaja jeżeli dohamowujesz do 2kowego zakretu, gdyby było spadanie i jest np zakret 4kowy to tak.
ps . patelnie to wolę oglądać w kuchni :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
rallyspeed
A5
 
Posty: 981
Dołączył(a): piątek, 22 lip 2005, 08:41
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez mlog » niedziela, 25 lip 2010, 22:25

rallyspeed napisał(a):Nie wiem jakie trzeba miec jaja jeżeli dohamowujesz do 2kowego zakretu, gdyby było spadanie i jest np zakret 4kowy to tak.


Ewidentnie nie rozumiesz o co chodzi. Grzesiek Grzyb w wywiadzie mówił kiedyś że samochód S2000 to taki, którym trzeba iść do końca na maxa, później w punkt się dohamować i znów przyśpieszać, bo WuRCe są bardziej elastyczne... i chodzi o ten właśnie punkt, kto ciśnie do końca w tak ekstremalnym miejscy, a kto dusi auto już 50m. wcześniej ;) Mógł bym CI to opisać, jednak nie mam nowego WRCa w domu, musiał byś mi to zaznaczyć na mapce ze strony rajdu.

Ten wywiad: http://www.youtube.com/watch?v=azS0Iqm4pEM
Avatar użytkownika
mlog
N2
 
Posty: 125
Dołączył(a): poniedziałek, 19 kwi 2010, 21:21
Lokalizacja: Rzeszów --> Wyżne

Postprzez rallyspeed » niedziela, 25 lip 2010, 22:40

Można sobie pooglądać dohamowania ale tam już nie bardzo wtedy widać sam przejeżdzany zakręt, a ja wolę zakręty. Kierowcy mają na różnym poziomie swoje maxy. Takie miejsca mogą byc już całkiem łatwe dla pewnych kierowców bo wiedzą dokładnie gdzie zacząć hamować, a wczesniej byłuy trudne bo dopiero badali teren.
Polska czołówka to nie irc i często zostawiają sobie spory margines błedu przynajmniej na Rzeszowie (patrz różnice w czasach na mecie 1 dnia), a na zeszłorocznej barumce były opinie że ten rajd nie jest dla starych ludzi, pomyłka, nie jest dla s2000, więc i wąski Rzeszów też nie wzbudza emocji.
Ostatnio edytowano niedziela, 25 lip 2010, 22:48 przez rallyspeed, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Avatar użytkownika
rallyspeed
A5
 
Posty: 981
Dołączył(a): piątek, 22 lip 2005, 08:41
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez Qbek » niedziela, 25 lip 2010, 22:47

Każdy rajd ma inną specyfikę odcinków. :)
Gdyby wszystkie były np. tak samo szerokie i równe to wtedy byłoby nudno :wink:
Jeśli Wam się nie podobają 'nasze' odcinki jak je nazwaliście wąskie, na których kierowcy jeżdżą jak po sznurkach i na których nie ma boków to do nas nie przyjeżdżajcie! :P
Na Rzeszowski jeżdżę od czasów, gdy był on rundą RPP i jeszcze mi się nie zdarzyło stać w takim miejscu jak to wyżej napisałem wąskim, nudnym, bez boków... Zawsze było ciekawie, a jak jeszcze była zmienna pogoda, a to u nas częste to się wtedy działo... :twisted:
Qbek
N3
 
Posty: 466
Dołączył(a): niedziela, 11 kwi 2010, 09:39
Lokalizacja: Waw/P-śl

Postprzez devulatron » poniedziałek, 26 lip 2010, 13:24

Gdyby ktoś używał do nawigacji w telefonie aplikacji trekbuddy to zrobiłem mapy dla dnia 1 i 2

http://hotfile.com/dl/57616129/3e61370/ ... n.zip.html
( są to pliki kalibracyjne .map z Ozi Explorer , .set i pocięty raster więc pewnie w innych aplikacjach też śmiga)

Jak będę miał trochę czasu to zrobię atlas warstwami : mapa drogowa/ dzień/ konkretny OS.
Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał.
Avatar użytkownika
devulatron
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): niedziela, 20 mar 2005, 22:55
Lokalizacja: Kraków

Postprzez bercik » poniedziałek, 26 lip 2010, 15:41

Czy w naszym pięknym kraju wszystko musi być trzymane w głębokiej tajemnicy do ostatniego możliwego momentu???????? Kiedy będzie ta lista? :x
Avatar użytkownika
bercik
A5
 
Posty: 702
Dołączył(a): środa, 21 maja 2008, 23:50
Lokalizacja: okolice Rzeszowa

Postprzez rallyfan2 » poniedziałek, 26 lip 2010, 16:25

Nie gorączkuj się ,jeszcze 2 tygodnie do rajdu
rallyfan2
A6
 
Posty: 1021
Dołączył(a): środa, 9 lut 2005, 19:25

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron