Barbórka Warszawska

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez Cogonieznajom » wtorek, 20 lis 2007, 15:43

skandal napisał(a):Z ciekawszych rzeczy, to pojawiły sie w sprzedaży karnety i karnety VIP :)

www.barborka.pl/sklep

ceny jak zwykle zacne :shock:


http://www.barborka.pl/trybuny_kolor.jpg
Poza tym to hamówa na maksa, najpierw pisac ze wejscie na oes Karowa jest free, a potem dowalic niemal wszedzie platne trybuny! |Żałość. Ciekawe czy z głową jest rozstawione chociaż to ustrojstwo? Żeby nie zasłaniało wszystkiego innym... :evil:
Jeżeli szukasz pilota na KZK, KJS lub imprezę o podobnym charakterze z łódzkiego lub najbliższych okolic napisz PW, lub mail: aro1@o2.pl
Avatar użytkownika
Cogonieznajom
A6
 
Posty: 1917
Dołączył(a): piątek, 1 kwi 2005, 10:54
Lokalizacja: Łódź (dawniej Wałbrzych)


Postprzez Beret » wtorek, 20 lis 2007, 17:38

klasy historycznej na 99% nie puszcza jako takiej, jedyna mozliwosc wystartowania na karowej to wejscie z klasy pojmnosciowej... innymi slowy w gre wchodza tylko auta typu integrale czy cossworthy ale nie jestem pewny czy to juz historyki :/ kianki za to pojda na pewno. jedyna mozliwosc to zorganizowanie klasy markowej w ktorej bedzie minimum (chyba) 7 samochodow, wtedy na karowa awansuja chyba 2 najszybsze... obawiam sie jednak ze skolowac 7 maluchow czy 7 318is'ow jest doslownie niewykonalne :/ innymi slowy ogladamy kijanki zamiast latajacych bokiem beemek... z calym szacunkiem dla pucharowiczow ale wariant picanto mniej mi odpowiada jako widzowi :/ no chyba ze sikor wykona atak na widzow i safeciarza jak w zeszlym roku :D
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Mars » wtorek, 20 lis 2007, 17:53

Dwaj najszybsi z kijanek, skoro jest taka klasa, dobrze niech jadą sobie Karową. Zwłaszcza, że taki Sikor to ... no niech jedzie :lol: Ale to co zrobili organizatorzy z klasami to paranoja ... Pan X spina się, zbiera budżet, trytytkuje całe auto by wytrzymało ... i Pan X staje o rywalizacji w klasie z Panem Y, który wystawia C2 R2 ... no i X-owi rece opadają, a w samochodzie pękąją wszystkie trytytki. Klasa historyczna? W RSMP jest, kujele ale jest, w GSMP połowa stawki to historyki ... ale na Barbórce jej nie ma, bo Barbórka ma oddawać duszę sezonu 2007 :? Tragedia by sie stała jakby na Karowej pojechał zwycięzca RWD1? Albo ze 3 Beemki i jedna Łada z RWD2/3? Organizator zajął się chyba tylko ustawianiem trybun, bo podział na klasy jest żałosny.
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kremer » wtorek, 20 lis 2007, 18:21

oczywiscie jest zalosny, ale uproszcza to wiele
no ciezko wjechac na karowa jak jest 80 zalog, a wjezdza 25 + 5 co wiecej zaplaca ak polskiemu
ja ubolewam, ze nie ma odsiewu zglaszanych (np mistrzosiwe, czolowe nazwiska, pierwsza piatka itp) bo jak tak dalej pojdzie to wysatrtuje 100 aut w tym 20 kijanek - sory ale jakos nie chce mi sie ogladac tego w akcji - ja nie jestem prawdziwym kibicem i fane "N0" - jak puszcza od najmocniejszych do slabszych niech sobie jada, ktos chce ogladac koncowke to zostaje, a jak ktos nie chce to jedzie na nastepny oes

zeby nie bylo, to odsiew powinien byc rowniez w klasach 2,3,4
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez skandal » wtorek, 20 lis 2007, 19:00

po części zgadzam się z Kramerem ...

albo robimy prosty podział na klasy i kto awansuje to będzie na karowej ...

klasa 1 do 1300 - A0, N0, Kijanki i inne maluszki :) + rwd1 i rwd2
klasa 2 do 1600 - od lanosa po C2r2 (+ np historyczna do 2 L) + rwd3
klasa 3 do 2000 - do 2 L + S1600
klasa 4 - reszta - N'ki , WRC'e itd....

albo układamy to pod osiągnięcia w sezonie ( TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ ) - może wystartować tylko pierwsza 5 z klasy...

a nie KIA , potem C2r2 , S1600 i Nki + WRC'e ...
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Postprzez Hultay WRC » wtorek, 20 lis 2007, 23:04

Choroba, kończą się karnety Vipowskie, pozostaje tylko zwykły za 30 zeta, pewnie niewiele zobaczę na Karowej :( da radę z jakąś skrzynką po piwie pod nogami i czekając na długo przed? Jak było w tamtym roku, też takie cyrki z biletami? Zabieram młodszego brata (lat 11)i może go trochę zarażę tym sportem. Jemu to trzeba pewnie wziąć drabinkę(złożymy siedzenie w samochodzie i jazda :P ). Niech tylko nie będzie jakiejś śnieżycy...
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez RajducH » środa, 21 lis 2007, 08:45

na karowej jest duzo trybyn iwec bez karnetu wcale tak duzo sie nie zobaczy:/ rozmieszczenie trybyn na stronie barborki jest bledne:/ zobaczcie w dodatku do WRC - tam sa jeszcze dorzucone 3 kolejne trybuny

co do podzialu klas itp. to uwazam ze na karowej powinni puszczac tylko najlepsze zalogi np. 15 z ogolnej klasyfikacji rajdu, po dwie najlepsze zalogi z poszczegolnych klas + zaproszeni przez organizatora i zadnych nudnych kijanek

mam tez wrazenie ze karowa robi sie swoistego rodzaju reklama:/ coraz wiecej bedzie przrw w jezdzie na karowej zeby zaprezentowac przejazdy konkursowe (to orlen to allegro - te jeszcze mozna zrozumiec), ale tak bedzie robic coraz wiecej zalog, wkoncu beda przejazdy z super kierowca z kjs za kierownica astry, golfa lub cinquecento
Zawsze Jest Nadzieja :D KUZI OGNIA !!!
Avatar użytkownika
RajducH
A6
 
Posty: 1426
Dołączył(a): niedziela, 1 lut 2004, 18:32
Lokalizacja: ... zza siedmiu gór

Postprzez kremer » środa, 21 lis 2007, 11:23

wiesz akurat przejazdy konkursowe dla mnie sa ok - wiecej bokami jezdza i kreca bąkow :) nie mam nic na przeciwko dodatkowym przejazdom holka w wrc - dla mnie moze 10 razy jezdzic 8)
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez Szambelan » środa, 21 lis 2007, 11:36

Generalnie na Karową można przybyć 10 minut przed przejazdem i wyszukać niezłą miejscówkę. I to bez problemu taką, z której widzimy auta pod wiaduktem, jak i na nim. Problemem staje się lód i śnieg, skutecznie uniemożliwiający taką obserwację, jednak w przypadku dobrej pogody nie powinno być jakichkolwiek ograniczeń. I wcale nie wymyślam bajek, bo w 2005 roku przemieszczałem się w trakcie przejazdów, znalazłem wiele miejsc, o których do tejże pory mi się nie śniło (i mogłem obejrzeć niemal całą trasę, z wyjątkiem beczki na dole). Dobrym rozwiązaniem jest drabinka, jednak trzeba uważać, by nie przesadzić z ilością osób na niej stojących. W zeszłym roku było łatwiej dla drabiniarzy, można było skutecznie oprzeć się o kontenery budowlane, cóż, niektóre nie wytrzymały naporu spragnionych widzów.

Hultay- Nie chcę się wymądrzać, ale unikaj stania z bratem tuż za barierką. Skutecznie uniemożliwia to ruch (chociażby rozgrzewający ciało) i powoduje ogromne niebezpieczeństwo. Kiedyś jako gnój o mały włos nie zostałem dosłownie wbity w te całe barierki. Trzeba uważać.

Co do cen biletów, moim zdaniem stanowczo przesadzili. Jakiś karnet BWO za 100 złotych to przegięcie pały w naszym środowisku. Dobre rozwiązanie dla tych, którzy nigdy nie byli na Barbórce i chcą wygodnie usiąść na rzekomo rewelacyjnej trybunie.

Podział na klasy? Może być, nie rozwodził bym się tak nad historykami. Mars pisze o obfitości tej klasy w GSMP. Wpisowe w górach jest diametrialnie mniejsze od wywalenia 2 tyś za kilka kilometrów jazdy po betonie i kostce. Sprawa jasna.

Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie
RATUJMY POLSKIE RAJDY
Avatar użytkownika
Szambelan
N3
 
Posty: 476
Dołączył(a): piątek, 5 mar 2004, 11:54
Lokalizacja: Białowieża

Postprzez RajducH » środa, 21 lis 2007, 11:44

kremer napisał(a):wiesz akurat przejazdy konkursowe dla mnie sa ok - wiecej bokami jezdza i kreca bąkow :) nie mam nic na przeciwko dodatkowym przejazdom holka w wrc - dla mnie moze 10 razy jezdzic 8)


zle mnie zrozumiales, za przejazdami dobrych zalog jestem jak najbardziej za; ale niech nie bedzie tak ze ktos da organiazatorowi kase w lape, a on za to pozwoli kierowcy z kjs jechac na karowej, mam nadzieje ze do tego nie dojdzie
Zawsze Jest Nadzieja :D KUZI OGNIA !!!
Avatar użytkownika
RajducH
A6
 
Posty: 1426
Dołączył(a): niedziela, 1 lut 2004, 18:32
Lokalizacja: ... zza siedmiu gór

Postprzez Beret » środa, 21 lis 2007, 12:56

panowie i panie, nie przesadzajcie z tymi kijnakami ze to takie samo zlo. idac tym tokiem rozumowania ze nie chce sie ogladac takich aut dopuszczone powinny byc wylacznie lancery, imprezy i s2000 a tu nie o to chodzi. mnie jedynie irytuje fakt ze tak samo jak 2 kijanek nie puszcza RWD
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez kropek » środa, 21 lis 2007, 18:23

skandal napisał(a):po części zgadzam się z Kramerem ...

albo robimy prosty podział na klasy i kto awansuje to będzie na karowej ...

klasa 1 do 1300 - A0, N0, Kijanki i inne maluszki :) + rwd1 i rwd2
klasa 2 do 1600 - od lanosa po C2r2 (+ np historyczna do 2 L) + rwd3
klasa 3 do 2000 - do 2 L + S1600
klasa 4 - reszta - N'ki , WRC'e itd....

albo układamy to pod osiągnięcia w sezonie ( TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ ) - może wystartować tylko pierwsza 5 z klasy...

a nie KIA , potem C2r2 , S1600 i Nki + WRC'e ...



tu masz racje bo jak ja mam rywalizować w klasie 2 do 1600 jak mam tylko 652 ale i tak jade na warszawe
Avatar użytkownika
kropek
N2
 
Posty: 138
Dołączył(a): niedziela, 19 lis 2006, 11:09
Lokalizacja: Wola Filipowska

Postprzez speedyzxz » środa, 21 lis 2007, 20:30

ja tam nie chce kijanek brzydkie, przednionapędowe i słabe
lepiej jakieś maluszki i inne RWD
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Postprzez Gucio » środa, 21 lis 2007, 21:40

Co racja to racja! "prawie jak subaru" zrobi o wiele większą furorę niż jakaś zdechła kijanka.
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Karol » środa, 21 lis 2007, 22:10

Gucio napisał(a):Co racja to racja! "prawie jak subaru" zrobi o wiele większą furorę niż jakaś zdechła kijanka.


W imieniu "środowiska" wyścigów płaskich stanowczo protestuje przeciwko prześmiewczego i wzgardzającego tonu nt samochodów startujących w Kia Lotos Cup! Rozumiem, że może małe bzykadełko made by skośnoocy na trasie charakterystyki "barbórka" nie jest zbyt atrakcyjne (szczególnie przy 30 km/h...) ale z drugiej strony nie popadajmy w skrajność... Zapominacie Panowie o jednym. Że barbórka to nie jest zamknięta impreza dla "rajdowców" ale dla uczestników wszystkich sportów motorowych i tylko to, że Polska to dziura, zadupie i ucieleśnienie wszystkiego co złe i badziewiaste, nie mamy zamiast jakiegoś KJS-iku na którym kilkunastu nadzianych gości (z czego połowa nie ogarnia tego w czym siedzi) w białej gorączce walczy o ułamki sekund, wielkiego festynu pożegnalnego sezon w wyścigach płaskich, górskich, rajdach "płaskich", terenowych, rallycrossie itd...

Choć może to i lepiej, że trochę hermetyzm rajdowy tutaj występuje. Bo w sumie ubiegłoroczny "występ" Kisiela "w imieniu" GPP można potraktować za wstyd...
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości