Rajd Elmot na początku maja otworzy walkę o tytuły mistrzów Polski we wszystkich klasach. Czy na starcie w Świdnicy zobaczymy wrocławską załoge Tomasz Ratajczyk - Damian Paliga?
- chyba nie wyjadę na trasy w tym sezonie. Nie uzbierałem całego budżetu. Żeby spokojnie zaliczyć wszystkie rajdy, trzeba mieć minimum 200 tyś. zł.No i porządne auto. Ja mam zapewnienia sponsorów na 2/3 tej kwoty - smutnym głosem mówi Tomasz Ratajczyk. Swego Volkswagena Golfa którym startował od 1996 roku, z dwuletnią przerwana Seata Ibizę, sprzedał do Radomia. W Niemczech czeka przygotowany Volkswagen Golf Kit Car, którym 35-letni wrocławianin chciał startowac w A-grupowej ośce w klasie 2000.
- Budżet na starty w N3 może i mam ale nie chcę kolejny rok ścigac się w N-ce wyjaśnia mistrz Polski w tej klasie z 2002 i 2003 roku oraz wicemistrz z 2001 roku.
Tomek raczej nie myśli o wynajęciu z jakiejś stajni MITSUBISHI LANCERA EVOLUTION. Koszt wyposazenia takiego auta na jeden rajd to około 75 tyś. zł. W zeszłym roku Ratajczyk startowałtakże w wyścigach górskich, ale treningowo. Zresztą tu też potrzebne jest mone auto.
- Zakładaliśmy że bedzie Kit Car, albo wogóle nie wystartujemy. Nie lubię półśrodków. Chyba bedzie trzeba zawiesić kask na kołek w garażu twierdzi Tomasz Ratajczyk.
Jeżeli to prawda to smutna prawda


