Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez Bad-i » czwartek, 12 lut 2015, 12:08

wczesniej bylo ze glownym powodem powstania klasy jest Maxi nie s1600 :lol:

Ok, widac ze Cie nie przekonam. (nadal nie rozumiem co masz przeciwko i jako chyba jeden z niewielu masz cos przeciwko tej klasie - aha zeby nie bylo ze jest milion klas, wlasnie ze ich NIE ma :) )

Ja osobiscie wole zobaczyc cos innego niz te same Fiesty czy 208ki.
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21


Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez Booogi » czwartek, 12 lut 2015, 14:12

Bad-i napisał(a):Ja osobiscie wole zobaczyc cos innego niz te same Fiesty czy 208ki.


Jak najbardziej, chociażby Clio Pawła Hankiewicza było bardzo dobrym urozmaiceniem, nie mówiąc o tym, że zdarzało się dobry czas wykręcić jak nic się akurat nie zepsuło.
Janusz na zawsze w naszej pamięci...[ ' ]
Avatar użytkownika
Booogi
A5
 
Posty: 945
Dołączył(a): sobota, 14 sie 2004, 18:25
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez Adam 420 » czwartek, 12 lut 2015, 15:11

PSYCHObójca napisał(a):
Kramar napisał(a):M3 latały normalnie w HR.
A HR było klasą w grupie OPEN.
Stąd przy M3 pisało Open, to samo pisało przy mojej astrze i wszystkim innym w historyku.
Historyczny maluch był w jednej klasie (HR) jak i grupie (OPEN) z M3. Wiec liczba cylindrów nie wiele miała do rzeczy.


Jeden co czyta regulaminy od dechy do dechy ;)

Regulamin RSMP 2014
"4.3.2. Grupa OPEN:
 Klasa OPEN 4WD
 Klasa OPEN 2WD
 KlasaHR"

Tomek to może wiesz jak sobie poradzili z tym ręcznym w M3?
Dohomologowali go jako"krajowe VO" ??? ;)

To juz Ci mówię jak sobie poradziliśmy. Mianowicie w jednym z rozszerzeń do homologacji M3 jest pewna nieścisłość. Pojawia się tam " urządzenie do kontroli hamulca ręcznego" Ze zdjecia wynika ze jest to urządzenie hydrauliczne. Napisaliśmy pismo, proponując rozwiązanie tego problemu. I to cała tajemnica :-)
Adam 420
 
Posty: 18
Dołączył(a): niedziela, 17 mar 2013, 19:12
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez viper » czwartek, 12 lut 2015, 15:51

Bad-i napisał(a):wczesniej bylo ze glownym powodem powstania klasy jest Maxi nie s1600 :lol:

Ok, widac ze Cie nie przekonam. (nadal nie rozumiem co masz przeciwko i jako chyba jeden z niewielu masz cos przeciwko tej klasie - aha zeby nie bylo ze jest milion klas, wlasnie ze ich NIE ma :) )

Ja osobiscie wole zobaczyc cos innego niz te same Fiesty czy 208ki.

Czepiasz sie co za roznica maxi nie maxi wiadomo o co chodzi.
Ja nie mam nic przeciwko tej klasie natomiast mam przeciwko regulaminom ktore wprowadzają zamieszanie tzn. Mozna je interpretować jak sie chce tak wiec,malbo niech zlikwidują klase HR zrobią Open 2 wd podziela na pojemności i niech kazdy robi co chce,albo niech zrobią HR i niech to ma ręce i nogi homologacyjnie, bo nie mozna mieć ciastko i zjeść ciastko jednoczesnie. Czyste i przejrzyste a tak widzisz do teraz nie mam odpowiedzi czy m3 mogło w tamtym roku jezdzic w 2 wd.
To sa rsmp i regulaminy musza mieć jakas logikę, a nie kazdy robi co chce a potem beczy ze nie ma co zrobic z autem bo dla tego auta nie ma klasy i pompuje sie sztucznie klase. To jest chora polityka, bo wprowadza zamieszanie i ja jestem tego przeciwnikiem.
Adam 420 napisał(a):
PSYCHObójca napisał(a):
Kramar napisał(a):M3 latały normalnie w HR.
A HR było klasą w grupie OPEN.
Stąd przy M3 pisało Open, to samo pisało przy mojej astrze i wszystkim innym w historyku.
Historyczny maluch był w jednej klasie (HR) jak i grupie (OPEN) z M3. Wiec liczba cylindrów nie wiele miała do rzeczy.


Jeden co czyta regulaminy od dechy do dechy ;)

Regulamin RSMP 2014
"4.3.2. Grupa OPEN:
 Klasa OPEN 4WD
 Klasa OPEN 2WD
 KlasaHR"

Tomek to może wiesz jak sobie poradzili z tym ręcznym w M3?
Dohomologowali go jako"krajowe VO" ??? ;)

To juz Ci mówię jak sobie poradziliśmy. Mianowicie w jednym z rozszerzeń do homologacji M3 jest pewna nieścisłość. Pojawia się tam " urządzenie do kontroli hamulca ręcznego" Ze zdjecia wynika ze jest to urządzenie hydrauliczne. Napisaliśmy pismo, proponując rozwiązanie tego problemu. I to cała tajemnica :-)

Widzę ze jestes na bierząco to powiedz czy dzisiaj BMW m3 moze jechac w konkretnej klasie HR i jednoczesnie w Open 2 wd
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez Bad-i » czwartek, 12 lut 2015, 16:09

To jest juz masakra. Po raz kolejny wystawiasz sie na ostrzal.

Kilka osob juz Ci odpowiedzialo. M3 nie moze jechac w zadnej klasie HR. Nawet w zeszlym roku nie moglo.

Proponuje przestudiowac zał. J.
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez viper » czwartek, 12 lut 2015, 16:14

Bad-i napisał(a):To jest juz masakra. Po raz kolejny wystawiasz sie na ostrzal.

Kilka osob juz Ci odpowiedzialo. M3 nie moze jechac w zadnej klasie HR. Nawet w zeszlym roku nie moglo.

Proponuje przestudiowac zał. J.

Kramar twierdził cos innego zobacz wyniki z zeszłego roku w jakiej klasie było BMW m3 :) np rajdu świdnickiego. To sa regulaminy wiec do nich miej pretensje ze sa nie czytelne.
Jak to zinterpretujesz w ktorej klasie jest m3
http://www.pzm.com.pl/rajdy/2014/IIrund ... ap%201.pdf
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez Bad-i » czwartek, 12 lut 2015, 16:23

Bylo w klasie HR nalezacej do grupy OPEN!!!!! Przeciez masz to kilka postow wyzej.

Blagam przeczytaj zalacznik j. I pomysl dlaczego tak

Jestes podobno zawodnikiem takze masz szanse zaglebic sie w szczegoly
Ostatnio edytowano czwartek, 12 lut 2015, 16:33 przez Bad-i, łącznie edytowano 2 razy
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez viper » czwartek, 12 lut 2015, 16:33

Bad-i napisał(a):Bylo w klasie HR nalezacej do grupy OPEN!!!!! Przeciez masz to kilka postow wyzej.

Blagam przeczytaj zalacznik j. I pomysl dlaczego tak

Dziękuje za radę ale odpuszczam temat, bo juz mi sie nie chce go drążyć. Nie mój problem wiec mnie to wali gdzie te auta beda jezdzic. Dla mnie tylko istotne jest to , ze nie powinno byc tak zeby regulamin był nie czytelny i nie mówiący o tym co warto zbudować do przodu. Dzisiaj tak jest i to jest największy problem pomijając co do czego, a o tym jak to mozna interpretować nie trzeba wspominać. Niech sie martwią ci co jeżdżą wynalazkami.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez PSYCHObójca » czwartek, 12 lut 2015, 17:20

viper napisał(a):

Mowisz o tanim ściganiu po czym walisz ceny z lancera :) . Wiem jaka jest roznica w tych autach bo sam użyłem wcześniej tego argumentu i dlatego dobrze ze powstała klasa Open N


podałem przykład imprezy bo akurat ostatnio się spotkałem z takim przypadkiem (znajomy pracuje w alconie ) ... a prawda jest taka że frutami motorsportowymi ,
homologowanymi do HR jest jeszcze gorzej i drożej bo one nie leżą na stock'u tylko trzeba wybłagać żeby panowie z AP poszukali gdzieś w piwnicy formy i zrobili parę zacisków
do Nissana sunny i jeżeli się szanownie zgodzą to cena jest ostatnią rzeczą o której się dowiesz ... a obudowa kłówki do tego auto jest "białym krukiem" ...
... a gdy takie auto przygotowujesz do OPEN'a to kupujesz jakiś używany zacisk sportowy i dorabiasz do niego adapter dopasowujesz tarcze tak żeby ich późniejsza wymiana
cię nie zrujnowała i latasz ... i od razu napiszę latanie na seryjnym heblu na Ferrodkach to nie jest rozwiązanie (bo się szybko kończy, grzeje się , nie hamuje , i jest droższe - ze względu na
szybsze zużycie)


viper napisał(a):
To ja mam lepszy pomysł niz zabawę złomami za grube tysiące. To sa kwoty gdzie spokojnie mozna jezdzic peugetoem 208 r2 to po grzyba kupować s 1600. Nie no nie róbmy jaj, bo ilu takich bedzie w rsmp którzy wejdą w s 1600. To juz jest dla mnie kaprys, a nie sensowne rozwiazanie.
Po za tym poczekajmy zeby eksploatacja s1600 nie była dorsza niz r2 bonzrobic auto to jedno a eksploatować je to drugie.


Nie wiem może dla ciebie zakup 208 R2 za ćwierć miliona złotych (bez ani jednej zapasowej śrubki) to super deal ;)
... żeby ten samochód miał jeszcze silnik TU taki jak w 206 Volant (to francuski puchar 206 ) z tym kolektorem z evo1 s1600 to można by się zastanawiać a tak wsadzili mu pod maskę ten sh.t
co jest wytworem BMW z PSA i do którego nikt się nie chce teraz przyznać ;) ... nawet na testach w rozmowach za kuluarami panowie z Peugeot sport mówili że ten silnik to strzał w kolano ;)
... zobacz co się dzieje z 208kami na szybszych partiach gdy kierowcy kilka razy dokręcą je na wyższych biegach pod odcinkę ... zaraz silniczki oddają ducha... a silniki są plombowane
i nie naprawisz tego w garażu tylko musisz wysłać do Francji - a tam faktury w EURO i to tysiącach ;)

... a jak jedziesz w OPENie to do swojego S1600 możesz kupować "kopiowane" części ... takich firemek we Francji jest bez liku ... do 206 S1600 kupisz wszystko ... więc i utrzymanie takiego auta będzie tańsze a i przebiegi na komponentach większe ...

... S1600 >>>>>>>>>>>>>>>>>>> R2 ... ;)
Avatar użytkownika
PSYCHObójca
N2
 
Posty: 100
Dołączył(a): środa, 24 sie 2005, 19:10
Lokalizacja: Wawa

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez viper » czwartek, 12 lut 2015, 18:50

PSYCHObójca napisał(a):Nie wiem może dla ciebie zakup 208 R2 za ćwierć miliona złotych (bez ani jednej zapasowej śrubki) to super deal ;)
... żeby ten samochód miał jeszcze silnik TU taki jak w 206 Volant (to francuski puchar 206 ) z tym kolektorem z evo1 s1600 to można by się zastanawiać a tak wsadzili mu pod maskę ten sh.t
co jest wytworem BMW z PSA i do którego nikt się nie chce teraz przyznać ;) ... nawet na testach w rozmowach za kuluarami panowie z Peugeot sport mówili że ten silnik to strzał w kolano ;)
... zobacz co się dzieje z 208kami na szybszych partiach gdy kierowcy kilka razy dokręcą je na wyższych biegach pod odcinkę ... zaraz silniczki oddają ducha... a silniki są plombowane
i nie naprawisz tego w garażu tylko musisz wysłać do Francji - a tam faktury w EURO i to tysiącach ;)

... a jak jedziesz w OPENie to do swojego S1600 możesz kupować "kopiowane" części ... takich firemek we Francji jest bez liku ... do 206 S1600 kupisz wszystko ... więc i utrzymanie takiego auta będzie tańsze a i przebiegi na komponentach większe ...

... S1600 >>>>>>>>>>>>>>>>>>> R2 ... ;)

Nie no spokojnie padła kwota miedzy 200 a 400 tys do klasy Open 2 wd, wiec moja odpowiedz była ze za 250 tys masz cukierka 208 nówkę sztukę i podejrzewam każde inne auto do wyboru do koloru klasy r2. Natomiast mozesz skorzystać ze sprawdzonej c2 r2 za 120 tys ostatnio widziałem i efekty nadal beda podobne co jakies s1600 na podrabianych częściach. Tak wiec jak widzisz jest wiele opcji wcale nie tanich oczywiscie ale na pewno sprawdzonych i w widełkach s1600 czy maxów kombinatorskich. No ale jak wiemy z życia że kaprys i inność zawsze kosztuje :D
... C2r2>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> s1600 ... :)
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez Kramar » czwartek, 12 lut 2015, 18:51

viper napisał(a):Chwileczkę bo ty mylisz dwie rzeczy.


Ja nic nie mylę, ty nie rozumiesz co się do Ciebie pisze.

viper napisał(a):ja nie widziałem zeby ktos pakował ostatnio duzy hamulec do astry bo to sie po prostu mija z celem tzn. Wartość takiego haluca jest wieksza niz wartość astry.


Bzdura x 3
Źle patrzyłeś. Nie mija się z celem. Nie jest większa, zdecydowanie nie jest.

viper napisał(a):na małym hamulcu astra da sie jechac a lancerem nie bo z podtrzymaniem turbo nie ma wogole hamulca


Nie prawda, da się i to całkiem sprawnie. Jechałem to wiem. Choć lekko nie jest, podobnie jak w astrze.


viper napisał(a):Tylko regulaminy musza byc logiczne tzn. Jedno nie moze przeszkadzać drugiemu, a w tym przypadku tak jest,bo zaczyna sie robic wiecej klas niz aut w klasie dając możliwość jazdy jednym samochodem jechac w dwoch klasach mieniajac pierdołę np. Zwykła astra w HR moze rowniez jechac w Open 2 wd.


Są logiczne. Nic niczemu nie przeszkadza.
Kiedyś mogłeś jechać np Honda Type R w N3 a zmieniając "pierdołę" wpadałeś do A7.
Teraz Astrą lecisz w HR, zmieniasz pierdołę i wpadasz do OPEN.
Nie widzę w tym nić nie zgodnego z logiką.

viper napisał(a):odpuszczam temat


Trzymam za słowo.

Dajmy szansę tej klasie i nie skreślajmy jej na wstępie.
Być może za rok, dwa, może trzy, gdy więcej zawodników się do tego przekona i przepisy będą stabilne, zrobi się z tego coś na prawdę fajnego.
A może nie.
Nie spróbujemy to się nie przekonamy.

Adam 420 napisał(a):To juz Ci mówię jak sobie poradziliśmy. Mianowicie w jednym z rozszerzeń do homologacji M3 jest pewna nieścisłość. Pojawia się tam " urządzenie do kontroli hamulca ręcznego" Ze zdjecia wynika ze jest to urządzenie hydrauliczne. Napisaliśmy pismo, proponując rozwiązanie tego problemu. I to cała tajemnica :-)


No i super, dzięki za wyjaśnienie.
Kramar
N1
 
Posty: 89
Dołączył(a): środa, 27 gru 2006, 12:44

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez Bad-i » czwartek, 12 lut 2015, 19:38

viper napisał(a):Nie no spokojnie padła kwota miedzy 200 a 400 tys do klasy Open 2 wd


:shock: gdzie taka kwota padla?

Mozesz zacytowac?
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez viper » czwartek, 12 lut 2015, 19:56

Bad-i napisał(a):
viper napisał(a):Nie no spokojnie padła kwota miedzy 200 a 400 tys do klasy Open 2 wd


:shock: gdzie taka kwota padla?

Mozesz zacytowac?


To sa słowa Psychobójcy

"słowo "tani" dla różnych ludzi znaczy co innego ;)
spójrz na to z innej strony
podobny performance do s1600 ma topowe R3
R3 ("goły") kosztuje 100 tys EURO a np 206 S1600 ze wszystkimi nowymi gratami i busem frutów i opon na sezon 50 tys. EURO

Kilka stron wstecz
Teraz mozesz :shock: Ja sie tylko do nich ustosunkowałem, bo w tych pieniądzach naprawde moga byc współczesnie nawet super auta i to bez kombinowania.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez Sebekrally » czwartek, 12 lut 2015, 20:19

Czy jedzie z nami moderator???????????
Sebekrally
A5
 
Posty: 534
Dołączył(a): wtorek, 30 cze 2009, 21:03
Lokalizacja: Gdynia

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez krzysiek_swrt » czwartek, 12 lut 2015, 20:23

ale nie ma co porównywać w ogóle jeśli chodzi o efektowność aut klasy r2 i r3 do s1600bbo to według mnie przepaść i przynajmniej dla mnie s1600 jest bardziej efektowne od r2 i r3 na odcinkach a między innymi przecież o to chodzi a Ty się Viper uparłeś że wszyscy powinni jeździć tymi r-kami nawet Kubica.
krzysiek_swrt
N3
 
Posty: 454
Dołączył(a): wtorek, 29 lis 2011, 22:58
Lokalizacja: Piława Górna

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości