S1600 - gdzie tkwi problem?

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez rutino78 » piątek, 16 mar 2007, 01:05

okiem rajdowego laika rajd wygladał tak, że mamy odlotowy przejazd kuzaja, po nim kilka n4 i pojawia się wściekłe s1600, namiastka dawnych wurców. szkoda że zanikają bo robiły nieziemskie wrażenie
rutino78
N3
 
Posty: 342
Dołączył(a): czwartek, 14 lip 2005, 22:17
Lokalizacja: Żory


Postprzez solota_RallyPL.com » piątek, 16 mar 2007, 14:40

a ja mysle ze to po prostu ewolucja. Zamiast trzech s1600(2x Pug i Suzuki) będziemy mieli trzy s2000(2x Grande Punto +Polo). Poza tym będą pojazdy klasy R2 i R3, takie jak C2 czy Clio R3. Nie bedzie nudno :wink:
JANUSZ KULIG 1969-2004
RICHARD BURNS 1971-2005
MICHAEL PARK 1966-2005
COLIN MCRAE 1968-2007

"Forever in Memory"
Avatar użytkownika
solota_RallyPL.com
A5
 
Posty: 565
Dołączył(a): czwartek, 18 sie 2005, 10:42
Lokalizacja: Kwidzyn/Trójmiasto

Postprzez Raven » poniedziałek, 16 kwi 2007, 12:47

Tak sobie patrze na wyniki rajdów Ciocco (Perico) oraz Tatr (Beres) i mysle jak te s1600 mogly tak wysoko byc w klasyfikacji? Ani zespol fabryczny, ani kierowca jakis wybitny, testow tez miliona nie mieli, a eNki juz z duzymi hamulcami i na oponach 18"...
http://www.rallymadness.prv.pl - i wszystko jasne!
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Postprzez tomy halik » poniedziałek, 16 kwi 2007, 13:53

szczególnie że na Tatrach stan dróg chyba gorszy niż u nas i do tego duzo szutru.
tomy halik
N3
 
Posty: 270
Dołączył(a): środa, 15 lut 2006, 13:03
Lokalizacja: zabrze

Postprzez solota_RallyPL.com » poniedziałek, 16 kwi 2007, 14:42

Beres tym Clio robil naprawde niezle czasy
JANUSZ KULIG 1969-2004
RICHARD BURNS 1971-2005
MICHAEL PARK 1966-2005
COLIN MCRAE 1968-2007

"Forever in Memory"
Avatar użytkownika
solota_RallyPL.com
A5
 
Posty: 565
Dołączył(a): czwartek, 18 sie 2005, 10:42
Lokalizacja: Kwidzyn/Trójmiasto

Postprzez wrx » poniedziałek, 16 kwi 2007, 15:30

to ze w Polsce nie wygrywaja s1600 to tylko kwestia psychiki oraz umijetnosci prowadzenia i ustawienia samochodu a nie fabryki czy stanu naszych drog
Avatar użytkownika
wrx
N3
 
Posty: 371
Dołączył(a): środa, 11 sty 2006, 12:10
Lokalizacja: z kątowni :P

Postprzez Raven » poniedziałek, 16 kwi 2007, 16:02

no zaraz cie zlinczuja... przeciez w polsce nie da sie szybko jezdzic s1600, nie wiesz? istnieje taka niewidzialna bariera (kiedys bylo tak z bariera dzwieku) ;) :D :D :D
http://www.rallymadness.prv.pl - i wszystko jasne!
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Postprzez martin.h » poniedziałek, 16 kwi 2007, 18:00

wrx napisał(a):to ze w Polsce nie wygrywaja s1600 to tylko kwestia psychiki oraz umijetnosci prowadzenia i ustawienia samochodu a nie fabryki czy stanu naszych drog


Dokładnie, uważam podobnie. Jedyny minus S1600 w porównaniu do N4 (na asfalcie) to krótka skrzynia, żadne S1600 nie pociągnie 200 km/h.
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez matt » poniedziałek, 16 kwi 2007, 22:16

Dla mnie krótka skrzynia to wielki + tych aut ;)
Włos sie jeży, jak stoisz na odcinku na szybszej partii i zanim je zobaczysz to słyszysz przez 20 sekund jak na odcięciu leci :]
matt
N2
 
Posty: 110
Dołączył(a): środa, 25 sie 2004, 14:53
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez majkos » poniedziałek, 16 kwi 2007, 22:40

Mówisz Raven, że Joszka nie jest wybitnym kierowcą.... Może wyników super nie ma, ale tak jeżdżący (próbka z matadora w linku poniżej) mlody chłopak (23 lata) jest ponadprzediętnym kierowcą rajdowym i być może za jakiś czas będziesz o nim mówił "wybitny".... Uważam, że potrafi wykorzystać auto S1600 do granic możliowści i dzięki temu robi bardzo dobre wyniki. Czyli reasumująć te auta mają jednak duże możliwości pod warunkiem, że ktoś potrafi właśnie je pilotować. Na słynnej remacie, gdzie był szutrowy asfalt, Joszka tracił do zwcięzcy tylko po kilka sekund :shock:
Pozdrawiam
link do filmiku link usunięty
Zostań fanem MAJKOS RTP na facebook'u
Avatar użytkownika
majkos
A5
 
Posty: 637
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 23:16
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez bzyq » poniedziałek, 16 kwi 2007, 23:38

Majkos : dokładnie tak jak mówisz. Nie samo auto jedzie.
przypomnijcie sobie zeszłoroczny Polski. Meeke narobił wstydu nie tylko ośkom, ale i czterołapom z uśmiechniętą gębą i to dużo słabszym samochodem ...
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Raven » wtorek, 17 kwi 2007, 09:00

No popatrzcie nagle sie okazuje, ze jednak da sie s1600 jechac szybko takze na zlych trasach. A gdzie tworcy mitu, ze jednak sie nie da?

Co do Beresa, to moze kiedys powiem (choc watpie), ale na razie nie ma na to wystarczajacyhc dowodow. Musialby pojechac za granice, a moze juz na Barum cos pokaze?
http://www.rallymadness.prv.pl - i wszystko jasne!
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Postprzez Gracko » wtorek, 17 kwi 2007, 09:46

wystarczy posłuchać wypowiedzi naszych kierowców przed lub po rajdzie lub w czasie testów , wogóle u nas już nie używa się słowa trening tylko testy . Każdy na "testach" ustawia set-upy , zawieszenia , trakcje , skrzynie , sprawdza opony więc ja z tego wnioskuje że Karnabale ,Lubiaki , Oleksowicze, Bełty , i wielu innych z zaplecza naszej ścisłej czołówki jest już tak dobrymi kierowcami ze lepszymi się być nie da tylko ciągle mają problem z ustawieniami rajdówki i tylko po to startują w PZMotach , testują itd . Chciałbym kiedyś usłyszeć ze " testy te mają na celu podnoszenie swoich umiejętności " lub coś w tym stylu . Rozmawiam często z byłym pilotem Cezarego Fuchsa i on mi mówi tak : " myśmy z Czarkiem , Hołkiem czy Chudym siedzieli dniami i nocami w lesie na treningach a teraz nasi kierowcy kupują EVO VII , EVO VIII, EVO IX , N11 , N12 i jak stoje na zakręcie i widze co tam wyprawia np Lubiak ze zmianą biegów to nie wiem czy sie śmiać czy płakać, zamiast sie zbroić powinni zacząć trenować !!!" Ja się z nim całkowicie zgadzam - jestem pewien że Meeke gdyby jechał EVO VI to byłby na podium . Popatrzcie na Hołka - wszyscy wiemy że koleś ciągle jeździ swoją starą subaryną po Mazurskich lasach i trenuje a nie testuje , później wsiada na jeden rajd w konkurencyjną fure i walczy z czołówką jak równy z równym . Dokładnie tak samo jest z S1600 to nie jest problem w tym że sie nie da bo drogi dziurawe , poprostu u nas nie ma kierowcy którego było by stać na odpowiednią ilość treningu takim autem przez co nasi Mistrzowie s1600 przegrywają z N-4, a nawet jeżeli mają troche wolnych środków to kupują nową elektryke dającą im 4 KM . Myśle ze Meeke , SJJ i Pedersoli a teraz Beres na tatrach pokazali ze można walczyć ośką na naszych drogach z powodzeniem tylko trzeba się nauczyć godzinami trenując.
Gracko
A5
 
Posty: 639
Dołączył(a): poniedziałek, 24 sty 2005, 18:31
Lokalizacja: Gorlice - Kraków

Postprzez majkos » wtorek, 17 kwi 2007, 10:43

Raven - przecież Joszka jeździ już za granicą i plasuje się na miejscach od 3 (tegoroczny Portugal) do góra 5 w poprzednim roku. Oczywiście w klasie A6. No więc trochę wyników już ma :).

Pozdrawiam i koniec OT - choć związany OT z kierowcą, który jak mało kto potrafi jeździć autem S1600 - odcinek na Matdorze typowy pod ośkę - Bojnice - wygrywał 3 - krotnie......
Zostań fanem MAJKOS RTP na facebook'u
Avatar użytkownika
majkos
A5
 
Posty: 637
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 23:16
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez Raven » wtorek, 17 kwi 2007, 11:01

Raven - przecież Joszka jeździ już za granicą i plasuje się na miejscach od 3 (tegoroczny Portugal) do góra 5 w poprzednim roku. Oczywiście w klasie A6. No więc trochę wyników już ma

A to przepraszam, nie sledze WRC po prostu, choc z drugiej strony jak powiesz z kim wygral to dopiero sie moze okazac czy to wartosciowy wynik, czy nie :D
http://www.rallymadness.prv.pl - i wszystko jasne!
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron