A co do Fabii to skoro w zeszłym sezonie jeździła w A8 to czemu nie mogłaby w N4. Ale to pewnie dlatego, że jest zakaz A8, a ta klasa diesli nie ma chyba 2 znakowego skrótu
Kierowcy z Super 1600 popatrzcie na wyniki z Rajdu Turcji - na pierwszych oseach 16 osiek przed pierwszym N4. To jest jazda
To robi naprawdę duże wrażenie, S1600 jest coraz szybsze, no ale i coraz droższe. Moim zdaniem mogliby dopuścić więcej modyfikacji w ence; na przykład lepsze hamulce, A-grupowe zawieszenie.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Fabia Płaczka zgłoszona jest w N4 ponieważ kormoran w tym roku jest eliminacją ME wsp.5, a osobna klasa dla diesel'i istnieje w MP.
Tak sama sytuacja miała miejsce na Rajdzie Polski.
Racja Wilu, tego młodego Łotysza za kierownicą Pumy nie można lekceważyć w końcu na Łotwie to tylko szutry są. Liczę, że powalczy Z Kościuszką lub nawet dorwie sie do czołówki
Kurde... tak sobie mysle.. powiedzmy, ze chce kupic ten ichniejszy drogi karnet za 50zl... tylko jak mam to zrobic, jezeli testowy startuje o 8 rano, o tej samej godzine, o ktorej otwieraja punkty sprzedazy karnetow? Fakt, ze wejscie na SH to tylko 3zl, no ale teoretycznie, musze byc na dzien przed rajdem... jak to zwykle w polsce bywa, klient jest zdany na siebie i musi kombinowac
Nie sztuka zabic muche na przedniej szybie. Na bocznej juz tak
Fajnie wymyślili z tym wirtualnym widzem. Mam nadzieję że to wypali i ciekawie będzie się śledziło rajd w necie No i jeszcze mają łapać międzyczasy na oesach