Moderator: SebaSTI
adolfik9501 napisał(a):@jarexcc: Może nie zauważyłeś, ale od tamtych czasów sporo się zmieniło odnoście dostępności pieniędzy na starty dla kierowców. Poza tym śmieszy mnie jak wszyscy wiedzą, czy Kajtek szuka kasy na starty zagranicą, czy nie. Oczywiście wiedzą również, że kontrakt z Lotosem pozwala na starty w innych barwach, bo przecież to oczywiste
jarexcc napisał(a):adolfik9501 napisał(a):@jarexcc: Może nie zauważyłeś, ale od tamtych czasów sporo się zmieniło odnoście dostępności pieniędzy na starty dla kierowców. Poza tym śmieszy mnie jak wszyscy wiedzą, czy Kajtek szuka kasy na starty zagranicą, czy nie. Oczywiście wiedzą również, że kontrakt z Lotosem pozwala na starty w innych barwach, bo przecież to oczywiste
to niech Kajtek dogada się z LOTOSEM i wpiszę klauzulę o takiej możliwości przecież ma atuty po swojej stronie...., a jak Kajtek szuka jak twierdzisz mając tyle sukcesów ( zwycięstw, tytułów) i nie potrafi znaleźć sponsorów to gdzie i za jakie pieniądze sami kibice go pchacie w straty po za granicami..., to skończmy temat jego startów za granicą bo to nie ma sensu.
s1quattro napisał(a):Różne bzdury tu ostatnio czytam o willach, milionach itp. ale to mnie już rozje..lo... "to niech Kajtek sie dogada" Może niech Zarządowi Lotosu zafunduje jeszcze ostry opier.ol, jak mają czelność nie dać mu kasy na starty w ERC Dzieci idźcie już odrabiać zadanie bo jutro będzie jedynka i klaps od mamy. A tak poważnie to smutne to, co tu niektórzy wypisują.
jarexcc napisał(a):Janusz Kulig też jeździł w 2001 Ford i Marlboro a na Slowacji Toyota i Mikona dało się? pewnie musiał mieć zgodę od polskiego zespołu, i taką zgodę miał, więc to jest kwestia dogadania się.
a Pan s1quattro niech czyta wszystko co napisane a nie wycinki... pokazał jakim baranem jest
hudyj napisał(a):KK ma jednego potężnego sponsora dla którego Kajto jest ważnym narzędziem marketingowym i nie jest skłonny do tego aby ktoś inny z niego korzystał (...) Nawet gdyby była sytuacja że, w rsmp chciałby jeździć z Lotosem a za granicą z innym sponsorem, to raczej Lotos by nie wyraziłby zgody na taki układ bo dla nich Kajto jest zbyt cenny.
mwieczor napisał(a):Na tym polegają negocjacje, że jeśli jest tak cenny, to może jakieś warunki stawiać. Choćby jak Kubica, który był ponoć jedynym kierowcą F1, który w kontrakcie nie miał zakazu jazdy w rajdach.
Kajetanowiczowi kolejny tytuł RSMP nie jest do niczego potrzebny, więc jeśli by chciał jeździć w ERC i znalazł na to sponsora, zawsze mógłby Lotosowi powiedzieć - chcecie, to w RSMP pojadę, nie - będę jeździł mniej, ale w ERC.
hudyj napisał(a):Jak to napisał wczesniej adolfik9501 wiele się od tego czasu zmieniło. Zauważ że J.Kulig miał nie jednego ale kilku sponsorów. Z pewnością funduszy na start było wtedy znacznie więcej. KK ma jednego potężnego sponsora dla którego Kajto jest ważnym narzędziem marketingowym i nie jest skłonny do tego aby ktoś inny z niego korzystał (przepraszam że tak Kajetana nazwałem ale takie są fakty). Nawet gdyby była sytuacja że, w rsmp chciałby jeździć z Lotosem a za granicą z innym sponsorem, to raczej Lotos by nie wyraziłby zgody na taki układ bo dla nich Kajto jest zbyt cenny. Wolą "dmuchać na zimne", bo gdyby się przytrafiła np. kontuzja za granicą to Lotos automatycznie na tym nie zyskuje, a wręcz może stracić.
Nie jestem marketingowcem, ale myśle że, jedyną szansą na starty za granicą jest dodatkowy sponsor z takim samym zaangażowaniem finansowym jak Lotos.
jarexcc napisał(a):s1quattro napisał(a):Różne bzdury tu ostatnio czytam o willach, milionach itp. ale to mnie już rozje..lo... "to niech Kajtek sie dogada" Może niech Zarządowi Lotosu zafunduje jeszcze ostry opier.ol, jak mają czelność nie dać mu kasy na starty w ERC Dzieci idźcie już odrabiać zadanie bo jutro będzie jedynka i klaps od mamy. A tak poważnie to smutne to, co tu niektórzy wypisują.
czy ja baranie napisałem ze LOTOS ma mu dać kasę, napisałem aby dogadał się z LOTOSEM o klauzulę z umowie..., dla was jeżdżę w RSMP ale jak znajdę innego sponsora (oczywiście nie konkurencja )który da mi kasą na jakiś rajd po za granicami to mam od was zgodę..., uważasz że to nie wykonalne???
djescape napisał(a):Z mojej strony kilka spraw:
- Ostatnio wzrósł z niewiadomych przyczyn poziom agresji i niezdrowej dyskusji na tym forum co mnie bardzo boli, bo uważałem że rajdy i ogólnie motorsport to jedyny sport, w której wszyscy kibicują wszystkim i nie ma kłótni. Ale widząc wypowiedzi niektórych chyba nie do końca tak jest.
- Sprawa z Kajtem nie jest taka prosta do rozwiązania jak sie niektórym wydaje. Otóż jest cenny dla Lotosu ale: jeżeli zdecyduje się opuścić Lotos (jeśli by chcial startować w ERC/WRC a Lotos by mu tego nie umożliwił) sprawa wygląda tak, że albo przygarnie go któraś akademia rajdowa (Skoda, Peugeot, Renault) albo zostanie na lodzie bo wątpię że któryś zagraniczny sponsor zechce go sponsorować. Posadę w Lotosie w RSMP ma raczej pewną, a on sam na pewno nie myśli jak my na forum. Bo jeżeli ma źródło dochodów z którego utrzymuje rodzinę i robi to co lubi, to po co mu się wyrywać przed szereg? Jeżeli by ktoś wpadł z ofertą to naturalnie można, ale na szukanie i ryzyko już nie ma raczej mowy.
- Lotos możliwe że umożliwi jazdę w ERC/WRC2 (bo wątpię że to będzie WRC) ale moim zdaniem tylko pod warunkiem nie wykładania pieniędzy na Kubicę. Inaczej nie ma co liczyć na starty Kajta w barwach Lotosu w zagranicznych seriach...
- ...chyba że wynik reklamy w firmie będzie pozytywny i Lotos wyłoży więcej pieniędzy. Ale nie zapominajmy że to nie my decydujemy o tym na co pójdą pieniądze Lotosu tylko zarząd. Im pieniądze muszą się zgadzać i na pewno nie dołożą do interesu.
djescape napisał(a):Z mojej strony kilka spraw:
[list]
[*]Ostatnio wzrósł z niewiadomych przyczyn poziom agresji i niezdrowej dyskusji na tym forum co mnie bardzo boli, bo uważałem że rajdy i ogólnie motorsport to jedyny sport, w której wszyscy kibicują wszystkim i nie ma kłótni. Ale widząc wypowiedzi niektórych chyba nie do końca tak jest.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości