
Poza tym patrząc na Polo od Dytki, które pojechało do Hiszpanii to sobie chyba tak źle nie radzi

Moderator: SebaSTI
Witcher1990 napisał(a):Zoe napisał(a):A w mocnych klasach w górach to nie jest tak, że te wszystkie auta to tak właściwie proto?
Mógłby mi ktoś wyjaśnić, bo trudno mi zrozumieć z czego biorą się awarie samochodów proto? Skoro lancer jest niezawodny, to co zawodnego jest w lancerze włożonego do innego pudełka?
Ano to, że taki Lancer jest pół metra dłuższy i nieco szerszy oraz jest projektowany od podstaw w fabryce i nie wymaga rozbierania do gołej blachy i przeróbek punktów mocowania zawieszenia, kombinowania jak upchnąć intercooler czy jak wyciąć kanał przez cały samochód żeby poprowadzić wał napędowy do tylniej osi nie wspominając już o samym rozkładzie masy gdzie silnik z evo jest znacznie cięższy i cała ta masa idzie na przód maleńkiego hatcha.
Idea jest bardzo dobra pytanie- jak ją poprawić? Trzebaby się przyjżeć tym Argentyńskim wynalazkom
MSG Racing napisał(a):Witcher1990 napisał(a):Zoe napisał(a):A w mocnych klasach w górach to nie jest tak, że te wszystkie auta to tak właściwie proto?
Mógłby mi ktoś wyjaśnić, bo trudno mi zrozumieć z czego biorą się awarie samochodów proto? Skoro lancer jest niezawodny, to co zawodnego jest w lancerze włożonego do innego pudełka?
Ano to, że taki Lancer jest pół metra dłuższy i nieco szerszy oraz jest projektowany od podstaw w fabryce i nie wymaga rozbierania do gołej blachy i przeróbek punktów mocowania zawieszenia, kombinowania jak upchnąć intercooler czy jak wyciąć kanał przez cały samochód żeby poprowadzić wał napędowy do tylniej osi nie wspominając już o samym rozkładzie masy gdzie silnik z evo jest znacznie cięższy i cała ta masa idzie na przód maleńkiego hatcha.
Idea jest bardzo dobra pytanie- jak ją poprawić? Trzebaby się przyjżeć tym Argentyńskim wynalazkom
Argentyńskie wynalazki to właśnie konstrukcje rurowe których wnioskuje nie widział min Viper i jakieś dziwactwa wypisuje. Fabryka tez miała by problemy z opchnięciem tego czy tego tak samo jak tuner. Tyle ze fabryka o tym nie wspomni.
Generalnie to nie ma nic do rzeczy w jakim nadwoziu są te bebechy. Problemem może być ich poskładanie. Dytki auta jak już to się psuły przez nie dokładne składanie spowodowane robieniem tego w ostatniej chwili. Nie raz się czytało ze auto zbudowali na styk tuz przed rajdem czy jakimś 10km testem.
Wloch a ty? napisał(a):Gabriel a kto wziął udział w tej ankiecie ? Nie sadzę aby zawodnicy chcieli 8 rund. Pewnie można robic ankiety nie rozuiem dlaczego nie zrobiono tego przez inside PZM lub przez platformę w której mogą wypowiedzić WSZYSCY ZAWODNICY. A decyzje powinno się podjąć odpowiedzialnie a nie macając czy jakimś ruchem nie nadepnę jakiemuś lobby na odcisk.
ZbyszekChaosu napisał(a):Wloch a ty? napisał(a):Gabriel a kto wziął udział w tej ankiecie ? Nie sadzę aby zawodnicy chcieli 8 rund. Pewnie można robic ankiety nie rozuiem dlaczego nie zrobiono tego przez inside PZM lub przez platformę w której mogą wypowiedzić WSZYSCY ZAWODNICY. A decyzje powinno się podjąć odpowiedzialnie a nie macając czy jakimś ruchem nie nadepnę jakiemuś lobby na odcisk.
Dokładnie. Gabrally przecież miałeś pytanie w ankiecie czy jesteś zawodnikiem czy kibicem, czemu nie rozpiszesz wyników na te grupy? albo chociaż napisz ilu zawodników wypełniło twoją ankietę.
stachniak14 napisał(a):Hejka. Ktos wie kiedy pojawia się regulaminy ? Kościuszko wczoraj wspomnial o proto w generalce..
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości