68 Rajd Polski 2011

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez CzarnyWRC » wtorek, 27 wrz 2011, 22:10

Oby żadnej ,,nielegalnej" śrubki bądź innego (nie istotnego) ustrojstwa nie znaleźli. Bo jak wiadomo zawsze można znaleźć dziurę w całym... Sokołow już ma chyba dosyć Kajta, że zawsze on musi go objechać ;-) Ale żeby Baran Barana czyt. brat brata!?
Rajd spoko dużo szybkich zakrętów Kajto, Qhr, Grzyb, Hołek, Rzeźnik dawali miód rajdowym sercom czyt. Kurz we włosach, zębach, uszach itp.
Wszystko git gdyby nie rosor który pękł nam w peloponezie na tej ekstra - dojazdówce do mikołajek :roll: (droga przez męke) Ale na nieświadomce i jednym piórze dojechalim szczęśliwi do domu hihi
By czuć upadek, z wysoka spaść trzeba...
Być na dnie, by móc sięgnąć nieba...

http://www.youtube.com/user/auxqrwa
Avatar użytkownika
CzarnyWRC
N3
 
Posty: 473
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 01:07
Lokalizacja: Józefów


Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez hyzym » wtorek, 27 wrz 2011, 22:47

Najlepsze przejazdy jakie udało mi się uchwycić :) 10 minut w HD
http://youtu.be/BVINdQUSMRg
http://www.youtube.com/user/hyzym
Avatar użytkownika
hyzym
N2
 
Posty: 174
Dołączył(a): wtorek, 29 mar 2011, 21:20
Lokalizacja: Kraków

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez he » wtorek, 27 wrz 2011, 23:17

Kubus napisał(a):Po to są regulaminy aby w razie potrzeby z nich korzystać. Wiem że Kajto ma wielu nowych wyznawców, sam zresztą jestem pełen podziwu dla jego umiejętności, jednak przypomnę że miał on już wcześniej kłopoty z legalnością swoich rajdówek jak i z nielegalnym zapoznaniem. Np: http://rajdy.hoga.pl/rajdy_full.asp?strona=1&id=3620 lub http://www.rallyonline.pl/index.php?1&m ... 375&s=8096


O ile pamietam to z jedna rajdowka i do tego nie swoja, sponsor podstawial samochod a kajto mial jechac.

Solowow od dawna przegrywa z kajto, to nie przypadek ze protest zglosil akurat na tegorocznym rajdzie polski. Rajd Polski przegral z kajto takze w zeszlym roku a przewaga sprzetowa byla jeszcze wieksza bo scigal sie z N-ka.
Dobrze wiedzial ze na kazdej innej rundzie sprawa bylaby wyjasniona zdecydowanie szybciej, a tutaj wyeliminowal sobie konkurenta.
Myslalem ze solowow jest typem sportowca, bo wydaje wlasne pieniadze na starty, ale tym zagraniem pokazal ze tutul mistrza polski znaczy dla niego tyle co magister kupiony na bazarze.
he
 
Posty: 32
Dołączył(a): poniedziałek, 7 lut 2005, 23:26

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez fluff » wtorek, 27 wrz 2011, 23:23

he napisał(a):
Kubus napisał(a):Po to są regulaminy aby w razie potrzeby z nich korzystać. Wiem że Kajto ma wielu nowych wyznawców, sam zresztą jestem pełen podziwu dla jego umiejętności, jednak przypomnę że miał on już wcześniej kłopoty z legalnością swoich rajdówek jak i z nielegalnym zapoznaniem. Np: http://rajdy.hoga.pl/rajdy_full.asp?strona=1&id=3620 lub http://www.rallyonline.pl/index.php?1&m ... 375&s=8096


O ile pamietam to z jedna rajdowka i do tego nie swoja, sponsor podstawial samochod a kajto mial jechac.

Solowow od dawna przegrywa z kajto, to nie przypadek ze protest zglosil akurat na tegorocznym rajdzie polski. Rajd Polski przegral z kajto takze w zeszlym roku a przewaga sprzetowa byla jeszcze wieksza bo scigal sie z N-ka.
Dobrze wiedzial ze na kazdej innej rundzie sprawa bylaby wyjasniona zdecydowanie szybciej, a tutaj wyeliminowal sobie konkurenta.
Myslalem ze solowow jest typem sportowca, bo wydaje wlasne pieniadze na starty, ale tym zagraniem pokazal ze tutul mistrza polski znaczy dla niego tyle co magister kupiony na bazarze.


Przeczytales co napisalem pare postow wyzej? Solek ma do tego REGULAMINOWE prawo! Nie doszukuj sie teorii spiskowych. Rozumiem jakby naginal regulamin, ale nie. Wszystko jest zgodne z przepisami, wiec o co wam KVrFA chodzi?
Rozumiem, ze to niektorym nie na reke, ale bez przesady!

Az strach kozystac ze swoich praw, bo od razu jest sie zbesztanym z blotem, jesli nie gownem....
Power Is Nothing Without Control!
Duval ognia!!!
Avatar użytkownika
fluff
A5
 
Posty: 534
Dołączył(a): niedziela, 3 sie 2003, 21:47
Lokalizacja: trojmiasto

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez he » wtorek, 27 wrz 2011, 23:45

fluff napisał(a):
Przeczytales co napisalem pare postow wyzej? Solek ma do tego REGULAMINOWE prawo! Nie doszukuj sie teorii spiskowych. Rozumiem jakby naginal regulamin, ale nie. Wszystko jest zgodne z przepisami, wiec o co wam KVrFA chodzi?
Rozumiem, ze to niektorym nie na reke, ale bez przesady!

Az strach kozystac ze swoich praw, bo od razu jest sie zbesztanym z blotem, jesli nie gownem....


Nie wszystko co jest zgodne z przepisami jest zgodne z duchem sportu
Takie samo prawo mialby do zgloszenia protestu po koszycach
he
 
Posty: 32
Dołączył(a): poniedziałek, 7 lut 2005, 23:26

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez Loeb1987 » środa, 28 wrz 2011, 08:47

he napisał(a):
fluff napisał(a):
Przeczytales co napisalem pare postow wyzej? Solek ma do tego REGULAMINOWE prawo! Nie doszukuj sie teorii spiskowych. Rozumiem jakby naginal regulamin, ale nie. Wszystko jest zgodne z przepisami, wiec o co wam KVrFA chodzi?
Rozumiem, ze to niektorym nie na reke, ale bez przesady!

Az strach kozystac ze swoich praw, bo od razu jest sie zbesztanym z blotem, jesli nie gownem....


Nie wszystko co jest zgodne z przepisami jest zgodne z duchem sportu
Takie samo prawo mialby do zgloszenia protestu po koszycach

a jeśli Kajtek ma nieregulaminowe auto to też uważasz, że Sołowow postępuje niezgodnie z "duchem sportu"?
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez tomson » środa, 28 wrz 2011, 10:43

Sołowow jak prawdziwy pokerzysta, "sprawdzam" ;-)
Avatar użytkownika
tomson
N2
 
Posty: 197
Dołączył(a): wtorek, 7 lip 2009, 09:07

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez oldtimer » środa, 28 wrz 2011, 12:16

Sołowow miał takie prawo i z niego skorzystał ale ruszył dla niektórych "świętość" i stąd ta cała nagonka.Poczekajcie na rozstrzygnięcie sprawy.
oldtimer
N3
 
Posty: 203
Dołączył(a): sobota, 25 kwi 2009, 21:34
Lokalizacja: OS

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez he » środa, 28 wrz 2011, 13:57

oldtimer napisał(a):Sołowow miał takie prawo i z niego skorzystał ale ruszył dla niektórych "świętość" i stąd ta cała nagonka.Poczekajcie na rozstrzygnięcie sprawy.


Oczywiscie ze mial takie prawo, na dolnoslaskim rowniez mial takie prawo, ale z niego nie skorzystal choc dostal wiekszy lomot niz na polskim. Caly problem polega na tym ze rozstrzygniecie sprawy potrwa kilka tygodni.

Ktos pamieta za ile czasu jest rajd koszyc...
he
 
Posty: 32
Dołączył(a): poniedziałek, 7 lut 2005, 23:26

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez TGR » środa, 28 wrz 2011, 14:56

Nie przesadzajcie! Każdy ma prawo wnieść protest. Chciałbym, aby wszystko zakończyło się ok. bo inaczej to Kajto zbłaźni się po raz drugi.
Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez havk » środa, 28 wrz 2011, 14:57

Jezeli nie zdaza z badaniem auta przed Rajdem Koszyc to... jesli RT nie ma 2 auta, to pewnie trzeba bedzie wypozyczyc Subaru z TMR.. jezeli bedzie taka mozliwosc (wolny termin itp.). Albo zagrac pokerowo i wypozyczyc Peugeota 207 S2000 :twisted: W koncu zdaje sie ze nie maja jakies umowy z Subaru ze musza jezdzic autem tej marki.. Lotos to w koncu niebiedny sponsor. A tak poza tym to ani Kajto ani Solowow nie maja wiekszych szans na tytul. Chyba tylko jakies klopoty (kapec, awaria, wypadek) moga przeszkodzic Bouffierowi..
havk
N3
 
Posty: 226
Dołączył(a): sobota, 17 gru 2005, 18:35

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez MotorsportNews » środa, 28 wrz 2011, 16:27

Protest rzecz normalna, choć zawsze dyskusyjna. Szczególnie przy obecnych okolicznościach, czyli bliskości Koszyc (zagranie taktyczne?). "Smaczku" dodaje też sprawa Sołowowa z Dolnośląskiego. Ciekawe, że właśnie teraz pojawiło się nagranie...

Niemniej abstrahując od wyniku badania, to Kajto jest w ciężkiej sytuacji - raczej brak auta/części, nerwy - na pewno mu to nie pomoże. Poza tym... właściwie w każdej rajdówce, jak się uprzeć, można znaleźć coś nie tyle niezgodnego z przepisami, co na tyle dyskusyjnego, że będzie już podstawa do wykluczenia. tekat jest ciekawy, szczególnie w kontekście ostatniego wywiadu, m.in na temat Imprezy Kajta.
całkiem nowy http://www.rajdy.net portal rajdowy | http://www.msfoto.info sporty motorowe | http://www.facebook.com/SportyMotorowe Motorsport na Facebooku
MotorsportNews
N1
 
Posty: 61
Dołączył(a): piątek, 17 cze 2011, 19:10
Lokalizacja: Z oesów

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez kmederski » środa, 28 wrz 2011, 17:02

Jak na MOTORSPORTNEWS to niedokladnie przeczytales wywiad, ktory wspominasz.

Wynika z niego, ze RT ma drugie Spec C, a zatem nie bedzie problemow z autem czy tez czesciami. Ponadto informacje prasowe byly o zapakowaniu podzespolow w skrzynie i wyslaniu do Warszawy, wiec Kajtkowa rajdowka jest w RT. Kazda profesjonalna firma ma zawsze zapasowy silnik, skrzynie i dyfry i mniemam, ze w wypadku RT tez tak jest. A zatem moga je przerzucic do rajdowki, a na zapas wziac te, ktore sa w Spec C.

Nie ma zadnego problemu czasowego i powodu do wylewania lez. Protest zlozony przez Solka nie uniemozliwia startu Kajto w Koszycach. Nie robcie prosze sensacji, tam gdzie jej nie ma.


Dla uspokojenia sytuacji wklejam w/w wywiad z Gabryszewskim;-)






RSMP - inny punkt widzenia

czw, 15 września 2011 godz. 12:22:35 rajdy
Tagi:
Rozmawiamy z Robertem Gabryszewskim, znanym w rajdowym światku jako Gabel. Jeden z twórców Rallytechnology opowiedział nam o początkach działalności, o mocnych i słabych stronach samochodów, które budują i obsługują oraz współpracy z Kajetanem Kajetanowiczem.

Na rajdowych trasach coraz więcej aut R4. Jesteś jednym z tych, którzy przygotowali taki samochód rajdowy. Jakie są największe różnice między R4 i autem grupy N?
Kit R4 to zestaw pozwalający na modyfikację budowanych z seryjnych modeli N-grupowych rajdówek. To niejako uzupełnienie dotychczasowych podzespołów, a nie zupełnie nowe auto. W R4 mamy obniżoną w porównaniu do N-ki masę samochodu do minimalnej wagi 1300 kg, chociażby przez zastosowanie szyb z polycarbonu. Zmieniono także geometrię zawieszenia, dzięki czemu samochód lepiej się prowadzi. Modyfikacji uległa także elektronika silnika. Obniżono środek ciężkości (dlatego, że wysokość samochodu może być dużo niższa niż w N-ce). Wahacze są na uniball’ach, które zastąpiły połączenia gumowe, więc auto się dużo precyzyjniej prowadzi. Ciężko opowiedzieć o wszystkich zmianach, żebyście nie usnęli, dlatego najbardziej zainteresowanych odsyłam do homologacji, które znaleźć można na stronach STI bądź Ralliart :)


Na pewno sporo czasu spędzacie nad przepisami i nowinkami dotyczącymi motorsportu. Jak ocenisz proponowane zmiany?



Absolutny chaos. Nawet ludzie, którzy w tym mocno siedzą, nie do końca to ogarniają, a tym bardziej zawodnikowi ciężko wytłumaczyć przed sponsorami, o co chodzi. Mam nadzieję, że niebawem się to unormuje. Decyzje podejmuje FIA i jesteśmy od nich uzależnieni. Idealnie byłoby założyć własną federacje i ustalić swoje przepisy, przez ludzi, którzy naprawdę pracują przy tym sporcie. Także ekologia nie ma nic wspólnego ze sportem samochodowym. Nie ma takiej możliwości, żeby to kiedykolwiek połączyć. Motorsport to mocne, paliwożerne silniki – tak było, jest i mam nadzieję – będzie :)

W ostatnich latach przygotowywaliście Mitsubishi i Subaru do rajdów. Jakie są dobre i słabe cechy tych rajdówek?

Najprościej rzecz ujmując - mocnym punktem Mitsubishi jest silnik, słabym punktem Subaru jest silnik :) Fajnie, jakby Subaru miało większą moc. Niestety jest to ograniczone zwężką - auto ma małą turbinę, silnik typu boxer, długie kolektory wydechowe, dlatego nie może być zastosowana większa turbina. W Mitsubishi jest większa, więc generuje dużo wyższe ciśnienie ładowania, a to powoduje, że silnik jest mocniejszy. Jednak w Subaru silnik jest położony niżej, skrzynia wzdłużnie, dzięki temu samochód dużo lepiej się prowadzi, a w Mitsubishi cała masa jest na przedniej osi. Bez wątpienia są to dwa zupełnie inne auta. Jakbyś chciał zrobić taką porządną N-kę, to trzeba by połączyć Mitsubishi i Subaru razem. Wyszedł by naprawdę fajny samochód!

Których kierowców samochody obsługujecie?

W tym sezonie praktycznie całe nasze siły skupione są na Kajetanie Kajetanowiczu i jego zespole. Obsługujemy też Łukasza Habaja, jednak Łukasz startuje tylko gdy ma wolne w pracy. Obaj zawodnicy mają wiele wspólnych cech. Są wymagający, każdemu z nich zależy na sukcesie, na pokonaniu jak najszybciej odcinków specjalnych i na jak najlepszym przygotowaniu samochodu. Skupiają się bardzo mocno nad zawieszeniem. Szukają swojego limitu. Wiedzą, że samochody są perfekcyjnie przygotowane, że nie ma już możliwości zmian w samochodzie, więc szukają prędkości w sobie. Kajetan w 100% poświęca się temu sportowi, praktycznie tylko i wyłącznie tym żyje. Łukasz na pewno lubi rajdy, ale zawodowo zajmuje się innymi rzeczami.

Powiedziałeś przy okazji któregoś z rajdów, że Subaru Impreza to nie jest auto na miarę mistrza...

Jeśli chodzi o aktualny podział sił pod kątem sprzętowym, samochód R4 odbiega techniczne od S2000. R4 nie ma możliwości wygrywania z S2000. Nie ma ani jednego kierowcy na świecie, który by wygrywał z tymi samochodami. Dowodem na to są mistrzostwa świata – w Rajdzie Finlandii startowało R4 i były różnice kolosalne. Kajetanowicz jest jedynym na świecie kierowcą, który nawiązuje walkę z samochodami S2000. Między innymi dlatego Stohl Racing dzięki firmie STI dostarczył nam - jako pierwszemu prywatnemu zespołowi na świecie - ten kit. Firma STI wie jakie są możliwości Kajtka i jak szybkim jest kierowcą.

Pracowaliście z Kajetanem w 2007 i 2008 roku, teraz ponownie przygotowujecie samochód dla niego. Jak zmienił się na przestrzeni tych lat?

Kajetan od samego początku był wymagający, poświęcał dużo uwagi przygotowaniu samochodu. Od zawsze szukał ludzi, którzy sprostają jego wymaganiom, czego dowodem jest to, że wrócił do nas :) Widać, że pod kątem technicznym, w kwestii przygotowania samochodu, rozumiemy się bardzo dobrze i współpraca jest na wysokim poziomie. Oczywiście miewamy różnice zdań, ale właśnie o to chodzi, żeby dyskutować i dojść do najlepszego rozwiązania. Niesamowicie dba o sprzęt, o skrzynię, dyfry... Oczywiście każdemu zdarza się błąd, ale perfekcyjna rzeczą jest to, że dzwoni i mówi „chłopaki popełniłem błąd”. Przyznaje się, a nie szuka dziury w całym, nie zwala, że coś było zepsute, źle przygotowane. Dzięki temu łatwiej nam się pracuje. Jako osoba, bardziej prywatnie, nie zmienił się w ogóle w moim odczuciu. Znam go od kilku lat. Jest bardzo fajnym człowiekiem. Długo buduje się u niego zaufanie. Na pewno nie uderzyła mu woda sodowa do głowy – jeśli o to pytasz. Traktuje siebie jako profesjonalistę i wymaga tego zarówno od siebie, jak i od ludzi, którzy z nim pracują.

Na Waszej stronie można znaleźć informacje o współpracy z Paasonenem i Stohlem. Na czym dokładnie ona polega?

Kilka lat temu Paasonen skontaktował się z nami i zbudowaliśmy dla niego samochód – Lancera EVO IX. Oprócz tego co roku wspólnie organizujemy z różnymi kierowcami zimową szkołę rajdową na zamarzniętych jeziorach w Finlandii. Jeśli chodzi o Stohla to jest to współpraca techniczno-handlowa, objęta tajemnicą :) Stohl to jeden z nielicznych w Europie przedstawicieli STI. Jako jeden z pierwszych ma dostęp do wszystkich nowinek technicznych, on z STI homologował R4, zbudował auta i obsługuje fabrycznych zawodników startujących w IRC. Jest numerem 1 jeśli chodzi o budowę R4. Dzięki temu, że współpracujemy z nim od lat i ma do nas zaufanie, dlatego też jako pierwsi dostaliśmy ten kit do testów. Zadziałał bardzo dobrze, Kajetanowicz jest bardzo zadowolony. W odczuciu kierowcy samochód dużo pewniej się prowadzi, jest lepszy w obsłudze, ale i tak nie dorównuje S2000. Jednak widać, że różnice czasowe między N-ką, R4 i S2000 zmniejszyły się. Warto było zainwestować. Wykonujemy też usługi dla wielu światowych stajni, budujemy nadwozia, silniki, które dalej są sprzedawane i używane pod ich marką… niestety takie są prawa rynku.

W Rallytechnology pracują praktycznie sami młodzi ludzie – czy młodość idzie w parze z wiedzą i praktyką?

Faktycznie w naszej firmie są sami młodzi ludzie, jednak bardzo doświadczeni. Nie ma u nas dyrektorów, menedżerów, niepotrzebnych stanowisk. Wszystkie decyzje podejmujemy w trójkę, ale zawsze w drodze dyskusji. 27-latek też może być doświadczony, jeżeli jest to osoba chłonna wiedzy, pracująca od 17 roku życia. Tutaj wiek nie ma znaczenia. Powiedziałbym nawet, że młodsi są bardziej otwarci na wiedzę, znają języki. Oprócz kilku pracowników etatowych – Paweł Lubas „Ken” czy Łukasz Wizner „Wizir” (moje prawe i lewe ręce) pracują z nami Marcin Szendzielorz i Szymon Stabla. Na rajdy dodatkowo korzystamy z freelancerów. W zespole Kajetana pracują jeszcze Darek Grzybowski i Jacek Stolarski, którzy mają ogromne doświadczenie w obsłudze Subaru. Najważniejsze jednak jest to, że nasza ekipa składa się tylko z polskich mechaników i inżynierów. Większość zespołów zasila się inżynierami czy mechanikami zza granicy, dlatego że wielu polskich zawodników myśli, że jak ktoś jest zza granicy, a faktura jest w Euro, to wtedy on jest lepszy. Tak się utarło w naszym kraju. W Polsce mamy bardzo dużo zdolnych ludzi, tylko nikt nie chce im dać możliwości rozwoju.

No właśnie – wy też musieliście jakoś zacząć przygodę z budową i obsługą rajdówek...

Na początku była to firma Gabel Sport Garage, która budowała i obsługiwała samochody pucharów: Cinquecento Sporting, Seicento Sporting, Peugeota 106 rallye, Peugeot 206, a naszym oczkiem w głowie zawsze były silniki i dbanie o detale. Później za rekomendacją Sebastiana Frycza zostaliśmy zapleczem technicznym i satelicką firmą IM Racing. Pracowaliśmy dla Andiego Mancina, przygotowywaliśmy i obsługiwaliśmy jego samochody rajdowe i wyścigowe. Chciał startować w mistrzostwach Stanów Zjednoczonych. Pojechaliśmy na jeden rajd w USA i później stanęliśmy przed wyborem – albo jeździmy w Stanach, albo zostajemy w Polsce. Podjęliśmy decyzję o pozostaniu. Pojawiła się okazja, żeby odkupić jeden z samochodów. Niestety byliśmy na początku naszej drogi, dopiero rozwijaliśmy firmę, więc doszło do tego, że Ken sprzedał swój prywatny samochód, ja mieszkanie i tak się zaczęło. Kupiliśmy rajdówkę, dołożyliśmy trochę oszczędności... Zebraliśmy budżet. Chyba nikt w Polsce do tej pory tego nie zrobił. Poszliśmy va banque. Z żoną zamieszkaliśmy u cioci. Wtedy powiedziała mi, że jestem nienormalny i nie ma możliwości, żeby się to udało :) Czas na szczęście pokazał, że się myliła. Kajto zdobył nią w 2008 tytuł mistrza polski w ence! Teraz robimy wszystko po swojemu, tak jak chcemy, a nie jesteśmy pracownikami u kogoś i musimy wykonywać dziwne polecenia, często prowadzące do totalnego fiaska.

Jednak w Waszej stajni nie ma zbyt wielu samochodów...

Przez kilka lat prowadziliśmy wypożyczalnie Lancerów Evo, auta te sprzedaliśmy dlatego, że trzeba się rozwijać, a kto stoi w miejscu ten się cofa… i należało dokonać rozsądnego wyboru – po obserwacjach postawiliśmy na Subaru. Aktualnie mamy dwa Subaru Spec C i jedno Evo IX.
Nie bierzemy sobie za dużo roboty na głowę, bo dużo znaczy źle. Traci się na jakości. Stawiamy na indywidualne i profesjonalne podejście. Nie da się robić wszystkiego naraz. Mamy możliwość wyboru ludzi, z którymi pracujemy. Jest jeden warunek - kierowca musi mieć konkretny plan i konkretne pieniądze. Nie jesteśmy tanią firmą. Powiedziałbym nawet, że jesteśmy najdrożsi w Polsce. Profesjonaliści wiedzą, że jakość kosztuje, a rajdy to sport prestiżowy i nie ma w nim miejsca dla zawodników bez odpowiedniego budżetu, jeśli chcesz to robić na wysokim poziomie
.
fot. kajto.pl/archiwum rallytechnology
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez luks » środa, 28 wrz 2011, 18:02

lepiej zeby Solowow mial dobry powod, bo smrod juz wszedl na glowna na gazecie.pl
rajdy
rajdy
rajdy
Avatar użytkownika
luks
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): sobota, 22 mar 2003, 22:13
Lokalizacja: 71

Re: 68 Rajd Polski 2011

Postprzez kuba_k » środa, 28 wrz 2011, 18:16

kmederski napisał(a):Wynika z niego, ze RT ma drugie Spec C, a zatem nie bedzie problemow z autem czy tez czesciami...


tak różowo nie jest
http://www.rallytechnology.com/car.php

z tego jasno wynika, że drugie auto to N-ka. a to jest kilkanaście KM i 60 kg różnicy w porównaniu do R4. nie mówiąc już o różnicy w zawieszeniu R4, które wymaga przeróbki nadwozia. a wcale nie jest powiedziane, że nadwozie z rajdu polski jest już w garażu RT
Pozdrawiam
Kuba Kozal
kuba_k
N2
 
Posty: 190
Dołączył(a): sobota, 26 mar 2005, 01:49
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron