Junior 1600 w POlsce

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez żółtodziób » czwartek, 8 maja 2003, 15:34

Myślę że nie zleje... Pamiętacie Thiry'ego i jego FABRYCZNĄ Xsarę Kit Car? nawet tak wypasiona ośka wymiękła na naszych dziurach...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez koval » czwartek, 8 maja 2003, 17:04

Thiry wygrał 2 OSy - 5 i 15 pozatym, mial kilka czasow lepszych od Kuzaja, a reguralnie dokładał Herbie bądz co bądz w WRC

Na koniec:

1 A 8 Henrik LUNDGAARD/Jens_Christian ANKER 2:14:29.6
2 A 8 Janusz KULIG/Jarosław BARAN + 0:33.8
3 A 7 Bruno THIRY/Stephane PREVOT 1:20.9
4 A 8 Robert HERBA/Jacek RATHE 6:27.8
5 N 4 Łukasz SZTUKA/Zbigniew CIEŚLAR 9:42.6
6 N 4 Paweł DYTKO/Tomasz DYTKO 10:02.8
7 N 4 Marcin TURSKI/Emil HORNIACEK 11:19.0
8 A 8 Isolde HOLDERIED/Heike FEICHTINGER 13:58.0
9 A 7 Tomasz KUCHAR/Maciej SZCZEPANIAK 15:14.2
10 A 8 Cezary FUCHS/Maciej MACIEJEWSKI 15:53.0


Takze perspektywa Czopika objechanego przez ośkę nie jest do końca bezsensu. Xara kit car to nie Super1600 ale... Oczywiscie Czopik pewnie sie rozjezdzi ale przy sprzyjających warunkach pogodowych i szczesciu kto wie jak bedzie :wink:
Tu kwestia jeszcze ze Subaru jest zdecydowanie lepsze od marnego SEATA ktorym jechal Herba.

Juz w zeszlym roku Frycz lokował sie na paru OSach tuz za Warmboldem.
Andreucci bedzie szybszy mysle od Frycza, kwestia na ile Czopik bedzie jechał i z jakim szczesciem.
http://www.pwr.wroc.pl Obrazek
Avatar użytkownika
koval
N2
 
Posty: 158
Dołączył(a): niedziela, 17 lis 2002, 03:45
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez golden » czwartek, 8 maja 2003, 17:11

czy mnie zadziwi??? w 2001 mnie nie zadziwil...

jesli przytaczamy watek barborki ktora nie jest odzwierciedleniem mozliwosci :D - jurczak nowym punciorem jechal na poczatku stawki na karowej - po nim jechały o wiele mniejsze samochody i jeszcze 2 alfy (i teoretycznie wszyscy po jurczaku mieli gorsze warunki) - i sporo samochodow osiagnelo lepszy rezultata od jurczaka :D

nadal uwazam ze Jurczak nie jezdzi najszybciej. Bedzie dojezdzal do mety (bywa z tym roznie bo na elmocie juz przydzwonil delikatnie w drzewko) i zbieral punkty i jakies tam miejsce osiagnie ale ale
- ja go narazie krytukuje za jazde a nie za wynik (wynik byl bardzo dobry bo 2 miejsce) - jego jazda i czasy - nie najlepiej panie Jurczak...a latka leca...
Avatar użytkownika
golden
A6
 
Posty: 1230
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sie 2002, 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez żółtodziób » czwartek, 8 maja 2003, 18:28

koval: nie zapominaj że taka sama Xsara w tym samym roku wygrała dwa rajdy WRC, to było wtedy na prawdę najlepsze auto na normalny, suchy asfalt, lepsze nawet od 206 WRC... a Seat był niefabryczny i od samego początku beznadziejny... Polski to nie Korsyka czy Katalonia (jak Xsara zaczęła skakać po tych dziurach to brak napędu na tylne koła okazał się duzym mankamentem), Xsara kit car to nie Punto S1600 (to tak jakby do WRC porównać Lancera grupy N), a Andreucci to nie Thiry (nie ma co ukrywać, jest gorszy od Thiry'ego)... Jeśli się nie przytafi zadna awaria to może naklepie niektórym Nkom, może też Tercjakowi przy sprzyjających warunkach, ale żeby sklepał Czopera w Subarynie to raczej niemożliwe.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Tomisny » czwartek, 8 maja 2003, 19:04

I tu zgadzam sie z zoltodziobem...

A co do Jurczaka, to naprawde ladnie jechal na Elmocie...Nie mozna mu zarzucic braku techniki ani panowania nad maszyna... Wygladalo to bardzo obiecujaco...
No i to punto jakie sliczne (tylko wole te kolory z barborki)
Tomisny
Avatar użytkownika
Tomisny
N3
 
Posty: 351
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Kris_WRC » wtorek, 22 lip 2003, 18:20

A mnie się jazda Grzyba podoba a jeszce bardzie jego autko
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Postprzez +RAFAŁ+ » wtorek, 22 lip 2003, 19:22

Kris_WRC napisał(a):A mnie się jazda Grzyba podoba a jeszce bardzie jego autko


Dołaczam się do tego. Szkoda tylko, że ta 206-tka ma takie nieciekawe barwy :(
Odszedł wielki kierowca, jeden z największych, jacy kiedykolwiek pojawili się w polskich rajdach...

ryspol.net.pl
Avatar użytkownika
+RAFAŁ+
A6
 
Posty: 1800
Dołączył(a): piątek, 23 maja 2003, 19:11

Postprzez żółtodziób » środa, 23 lip 2003, 01:09

Grzyb wymiata nieźle, ale jesli chodzi ogólnie o rywalizację w tej klasie to w zasadzie nie istnieje, a w dodatku robi się nieprzyjemna atmosfera (polityka EFL Corsa RT który zarządza połową aut tej kategorii w Polsce jest delikatnie mówiąc momentami niesportowa), od samego początku uważałem że aplikowanie do RSMP tej klasy niejako na siłę nie jest sensownym posunięciem a teraz uważam że nawet nic dobrego nie przyniosło, rywalizacji jest zero, do tego zrobił się nam kolejny pseudoprofesjonalny zespół szukający kasy w kieszeniach jego własnych zawodników i sukcesów sportowych przy zielonym stoliku... Dla sportu byłoby dużo lepiej gdyby chłopaki wsiedli do Miśków, sezon, dwa, a Grzyb i Adamus walczyliby tak jak teraz Frycz z Bębenkiem, robiliby wiowisko, a tak mamy mecz do jednej bramki...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wilu » środa, 23 lip 2003, 01:39

a ja jestem zwolennikiem przesiadki Frycza i Bebenka do s1600. Corsy są w tym roku niedoinwestowane. Adamus jest w stanie walczyć z Grzybem, a napewno objechać Jurczaka, który i tak ma swoje powody do chwały. szkoda Młodego bo przez brak eliminacji to on się nawet nie moze normalnie rozwijać. wspominasz o braku rywalizacji, a zobacz sobie co się dzieje we Włoszech w kraju w którym króluje grupa s1600 i kierowców porównywalnych jest znacznie więcej. tu bezkonkurencyjny jest szalony "Paolo" Andreucci i nawet mistrz ME nie jest mu w stanie podskoczyć, a auta przygotowane są podobnie choć przeciwnie niż w Polsce najlepszy jest Procar. Peugot Travy jakoś niedomaga. owszem gdyby w każdej klasie ścigało się po 5 równorzędnych driverów w podobnych samochodach mieli byśmy raj, ale brutalna rzeczywistość nakazuje zadowalać się tym co mamy. a w s1600 nie jest źle.
(ehh coś nie mam weny) pozdro.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Kris_WRC » środa, 23 lip 2003, 08:22

Wilu jak to nie masz weny przecierz napisałes bardzo mądrą rzecz a jeczcze co do +RAFAŁ+ Faktycznie barwy może nieciekawe, ale jakbym miał takie autko i bym i ławkowcem przemalował :)
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Postprzez żółtodziób » środa, 23 lip 2003, 09:39

Wilu: Włochy to trochę inna sprawa, tam S 1600 to topowe auta, tam WRC są zakazane, nie wiem czy 2 litrowe Kit Cary też nie są zakazane przypadkiem. W każdym razie tam najlepsze co jeździ to S 1600. Drogi są równe więc Nki im nie podskoczą, ale tu nie są Włochy, tutaj mamy pełno dziur, owszem, po Nce dobrze pośmigać sobie ośką bo to zawsze A grupa ale i bez tego można żyć... ale próbować zastąpić sobie etap N4 ośką to bezsens... Dopoki S 1600 będzie wolniejsze od Evo na polskich trasach i do tego 1/3 droższe jeżdzenie tym będzie raczej robieniem przysługi sponsorowi głównemu w postaci promocji modelu albo sztuką dla sztuki...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wilu » środa, 23 lip 2003, 23:49

no wiem argumenty przyjmuję. ale o ile wiem to ścigali chłopaki w wrc we włoszech i jakimiś f2 też. np ostatnio:

Wyniki Rajdu San Martino di Castrozza e Primiero

1. De Cecco/Campeis Peugeot 206 WRC A8 2:19:37,5
2. De Tisi/Pollet Peugeot 206 WRC A8 +1:30,5
3. Andreucci/Andreussi Fiat Punto S1600 A6 +3:28,0
4. Papadimitriou/Harryman Ford Focus WRC A8 +3:43,4
5. Bassa/Guglielmini Fiat Punto S1600 A6 +3:49,6
6. Travaglia/Zanella Peugeot 206 S1600 A6 +4:41,9
7. Longhi/Fappani Subaru Impreza N4 +5:10,1
8. Dalavilla/Canton Fiat Punto S1600 A6 +6:12,1
9. Rossetti/De Luis Citroen Saxo S1600 A6 +6:31,7
10. Bettega/Scattolin Fiat Punto S1600 A6 +7:30,
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez żółtodziób » czwartek, 24 lip 2003, 11:29

:?: :?: :?: a może to była jakaś mało znana eliminacja ME o niskim współczynniku, do mistrzostw Włoch zaliczane były tylko A6 i N4...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Baca » czwartek, 24 lip 2003, 13:31

Rajd o którym tutaj wspominacie to 7 eliminacja mistrzostw Włoch, ale również eliminacja mistrzostw Europy o współczynniku 5.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez żółtodziób » czwartek, 24 lip 2003, 15:11

no, i to by tłumaczyło skąd tam się wurce wzięły...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości